-
Οι άνθρωποι των 4ΤΡ αυτή τη φορά έγραψαν (τεύχος Σεπτ. 03).
Αντικατέστησαν την ασφάλεια του εγκεφάλου με μία καμένη , και μάλιστα
σε δύο αυτοκίνητα , και προσποιούμενοι βλάβη , κάλεσαν τις οδικές βοήθειες με τις οποίες είναι συμβεβλημένες οι δύο αντιπροσωπείες.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ περιπτώσεις , τα αυτοκίνητα , απλώς φορτώθηκαν , δέν
ανοίχτηκε ούτε ... καπό !!!! , και οδηγήθηκαν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.Στο ένα , χρειάστηκαν 50 λεπτά για την διάγνωση και αποκατάσταση ,
με αρκετή ταλαιπωρία του μηχανικού , αφού δεν έγινε χρήση διαγνωστικού
μηχανήματος . Λίγο το κακό , σε σύγκριση με ότι επακολουθεί :Στην άλλη περίπτωση , το εξουσιοδοτημένο είχε κλείσει και το του-τού
έμεινε γιά την ... άλλη μέρα, οπότε και ο υπεύθυνος του συνεργείου πληροφορεί τον 'κάτοχο' πως απαιτείται ...ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ !!!
Ο 'κάτοχος' λέει στον υπεύθυνο μήπως θα ήταν σκόπιμο να ελέγξει τις
ασφάλειες , ο υπέυθυνος αντιδρά έντονα 'δεν δέχομαι υποδείξεις' ,
πηγαίνει λοιπόν ο 'κάτοχος' , αγοράζει μία ασφάλεια , 'αναγκάζει' τον
μηχανικό να την τοποθετήσει , και γλύτωσε την ... μεταμόσχευση ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ .Κάνω την δημοσίευση αυτή για να υπενθυμίσω την ανευθυνότητα ορισμένων κυρίων .
Οδική βοήθεια που το μόνο που κάνει είναι να φορτώνει το του-τού ,
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ .(σημείωση , και οι δύο ήταν απο αυτές που μας προσφέρονται στα πλαίσια των εγγυήσεων. !!!)Εξουσιοδοτημένο συνεργείο που λέει πώς πρέπει να αλλαχτεί εγκέφαλος,
με δεδομένο την καμένη ασφάλεια , ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ ή ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ , γιατί
δεν αποκλείεται ο 'καμμένος' εγκέφαλος να 'πήγαινε εγγύηση' σε άλλο
αυτοκίνητο (και οι κύριοι θα πουλούσαν εκδούλευση !!!!) ή να πουλιώνταν,
καθώς ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ .Αποστόλης.
Υ.Γ. Η δημοσίευση θα μπορούσε να γίνει και στα θέματα 'Περι αυτοκίνησης', σάν postreply , σε Topic σχετικά με το Περιοδικό.... -
Οι άνθρωποι των 4ΤΡ αυτή τη φορά έγραψαν (τεύχος Σεπτ. 03).
Αντικατέστησαν την ασφάλεια του εγκεφάλου με μία καμένη , και μάλιστα
σε δύο αυτοκίνητα , και προσποιούμενοι βλάβη , κάλεσαν τις οδικές βοήθειες με τις οποίες είναι συμβεβλημένες οι δύο αντιπροσωπείες.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ περιπτώσεις , τα αυτοκίνητα , απλώς φορτώθηκαν , δέν
ανοίχτηκε ούτε ... καπό !!!! , και οδηγήθηκαν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.Στο ένα , χρειάστηκαν 50 λεπτά για την διάγνωση και αποκατάσταση ,
με αρκετή ταλαιπωρία του μηχανικού , αφού δεν έγινε χρήση διαγνωστικού
μηχανήματος . Λίγο το κακό , σε σύγκριση με ότι επακολουθεί :Στην άλλη περίπτωση , το εξουσιοδοτημένο είχε κλείσει και το του-τού
έμεινε γιά την ... άλλη μέρα, οπότε και ο υπεύθυνος του συνεργείου πληροφορεί τον 'κάτοχο' πως απαιτείται ...ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ !!!
Ο 'κάτοχος' λέει στον υπεύθυνο μήπως θα ήταν σκόπιμο να ελέγξει τις
ασφάλειες , ο υπέυθυνος αντιδρά έντονα 'δεν δέχομαι υποδείξεις' ,
πηγαίνει λοιπόν ο 'κάτοχος' , αγοράζει μία ασφάλεια , 'αναγκάζει' τον
μηχανικό να την τοποθετήσει , και γλύτωσε την ... μεταμόσχευση ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ .Κάνω την δημοσίευση αυτή για να υπενθυμίσω την ανευθυνότητα ορισμένων κυρίων .
Οδική βοήθεια που το μόνο που κάνει είναι να φορτώνει το του-τού ,
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ .(σημείωση , και οι δύο ήταν απο αυτές που μας προσφέρονται στα πλαίσια των εγγυήσεων. !!!)Εξουσιοδοτημένο συνεργείο που λέει πώς πρέπει να αλλαχτεί εγκέφαλος,
με δεδομένο την καμένη ασφάλεια , ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ ή ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ , γιατί
δεν αποκλείεται ο 'καμμένος' εγκέφαλος να 'πήγαινε εγγύηση' σε άλλο
αυτοκίνητο (και οι κύριοι θα πουλούσαν εκδούλευση !!!!) ή να πουλιώνταν,
καθώς ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ .Αποστόλης.
Υ.Γ. Η δημοσίευση θα μπορούσε να γίνει και στα θέματα 'Περι αυτοκίνησης', σάν postreply , σε Topic σχετικά με το Περιοδικό.... -
Οι άνθρωποι των 4ΤΡ αυτή τη φορά έγραψαν (τεύχος Σεπτ. 03).
Αντικατέστησαν την ασφάλεια του εγκεφάλου με μία καμένη , και μάλιστα
σε δύο αυτοκίνητα , και προσποιούμενοι βλάβη , κάλεσαν τις οδικές βοήθειες με τις οποίες είναι συμβεβλημένες οι δύο αντιπροσωπείες.ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ περιπτώσεις , τα αυτοκίνητα , απλώς φορτώθηκαν , δέν
ανοίχτηκε ούτε ... καπό !!!! , και οδηγήθηκαν σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.Στο ένα , χρειάστηκαν 50 λεπτά για την διάγνωση και αποκατάσταση ,
με αρκετή ταλαιπωρία του μηχανικού , αφού δεν έγινε χρήση διαγνωστικού
μηχανήματος . Λίγο το κακό , σε σύγκριση με ότι επακολουθεί :Στην άλλη περίπτωση , το εξουσιοδοτημένο είχε κλείσει και το του-τού
έμεινε γιά την ... άλλη μέρα, οπότε και ο υπεύθυνος του συνεργείου πληροφορεί τον 'κάτοχο' πως απαιτείται ...ΑΛΛΑΓΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ !!!
Ο 'κάτοχος' λέει στον υπεύθυνο μήπως θα ήταν σκόπιμο να ελέγξει τις
ασφάλειες , ο υπέυθυνος αντιδρά έντονα 'δεν δέχομαι υποδείξεις' ,
πηγαίνει λοιπόν ο 'κάτοχος' , αγοράζει μία ασφάλεια , 'αναγκάζει' τον
μηχανικό να την τοποθετήσει , και γλύτωσε την ... μεταμόσχευση ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ .Κάνω την δημοσίευση αυτή για να υπενθυμίσω την ανευθυνότητα ορισμένων κυρίων .
Οδική βοήθεια που το μόνο που κάνει είναι να φορτώνει το του-τού ,
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ .(σημείωση , και οι δύο ήταν απο αυτές που μας προσφέρονται στα πλαίσια των εγγυήσεων. !!!)Εξουσιοδοτημένο συνεργείο που λέει πώς πρέπει να αλλαχτεί εγκέφαλος,
με δεδομένο την καμένη ασφάλεια , ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ ή ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ , γιατί
δεν αποκλείεται ο 'καμμένος' εγκέφαλος να 'πήγαινε εγγύηση' σε άλλο
αυτοκίνητο (και οι κύριοι θα πουλούσαν εκδούλευση !!!!) ή να πουλιώνταν,
καθώς ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ .Αποστόλης.
Υ.Γ. Η δημοσίευση θα μπορούσε να γίνει και στα θέματα 'Περι αυτοκίνησης', σάν postreply , σε Topic σχετικά με το Περιοδικό.... -
Σε ποια αυτικινητα εγινε?
-
Ο χρήστης CHRIBIZA έγραψε:
Σε ποια αυτικινητα εγινε?Φίλε 'CHRIBIZA' ,
πιστεύω πως είναι στην διακριτική ευχέρεια των mod's να επιτρέψουν ή οχι
την αναγραφή των ονομάτων.
Προς το παρόν ας μείνουμε εδώ.
Πάντως , ΣΙΓΟΥΡΑ , δέν είναι μόνον αυτά τα ονόματα πού μας αντιμετωπίζουν με τέτοιους τρόπους .
Αποστόλης. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Σε ποια αυτικινητα εγινε?
Φίλε 'CHRIBIZA' ,
πιστεύω πως είναι στην διακριτική ευχέρεια των mod's να επιτρέψουν ή οχι
την αναγραφή των ονομάτων.
Προς το παρόν ας μείνουμε εδώ.Απολυτα Σεβαστο!!!!!!!
Πάντως , ΣΙΓΟΥΡΑ , δέν είναι μόνον αυτά τα ονόματα πού μας αντιμετωπίζουν με τέτοιους τρόπους .
Αποστόλης.Δυστηχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα και καποια στιγμη θα πρεπει
να αλλαξει.
Ποτε ομως?
ΠΟΤΕ? -
Στο περιοδικο αναφερονται τα ονοματα των εταιριων και τα συνεργεια???
Εαν ναι, τοτε δε βλεπω το λογο να μην τα γραψεις και εδω
-
Αν αγοράζουμε 4Τροχούς...ξέρουμε τα ονόματα!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν αγοράζουμε 4Τροχούς...ξέρουμε τα ονόματα!Nαι , αλλα το φορουμ δεν ειναι ΜΟΝΟ για αυτους που αγοραζουν το περιοδικο.... ή κανω λαθος????
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν αγοράζουμε 4Τροχούς...ξέρουμε τα ονόματα!συγνωμη αν μου επιτρεπετε αφου δεν ειμαι τακτικος αναγνωστης αλλα δεν μου φαινεται πολυ σωστο.....το φορουμ λειτουργει ως βημα των φιλων της αυτοκινησης η ως μεσον επικοινωνιας των αναγνωστων του περιοδικου?
-
Σωστά ρε παιδιά!....Μην με φατε!!
Δεν είπα οτι είναι το Φόρουμ για αναγνώστες του περιοδικού ΜΟΝΟ!Προς Θεού!!
Αλλά ίσως η δημοσίευση ύλης του περιοδικού που αφορά εταιρείες να μην είναι και πολύ σωστή...λέω...δεν ξέρω [για να μην μου την πείτε πάλι! ]Αλλά αν κάποιος θέλει τόσο πολύ να μάθει τα ονόματα μπορεί να ρωτήσει με pm!!
-
βασικα το ανεφερα ετσι επειδη θυμαμαι ενα περιστατικο στο οποιο καποιος ειχε αναφερει ενα site 'αντιπαλο' του rally.gr και καποιος του την ειχε πει δεν ειχα μιλησει τοτε αλλα τωρα μου δωσατε την 'ευκαιρια'
τεσπα ας μην χαλασουμε το θεμα του φορουμ
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
βασικα το ανεφερα ετσι επειδη θυμαμαι ενα περιστατικο στο οποιο καποιος ειχε αναφερει ενα site 'αντιπαλο' του rally.gr και καποιος του την ειχε πει δεν ειχα μιλησει τοτε αλλα τωρα μου δωσατε την 'ευκαιρια'τεσπα ας μην χαλασουμε το θεμα του φορουμ
-
νεαρος συγγενης μου πριν τις διακοπες κατοχος saxo 1,4 επισκεπτεται το συνεργειο γνωστης αντιπροσωπειας λογω του οτι του εσβηνε στο ρελαντι αφου ειχε ζεσταθει και ποτε οταν το αιρκοντισιον λειτουργουσε!!!!
αφου το εβαλαν στο διαγνωστικο διεπιστωσαν [ειπαν] βλαβη στον πολλαπλασιαστη και τον αντικατεστησαν με κοστος του νεου 120ευρω+20ευρω εργασια +15ευρω για την χρηση του διαγνωστικου
και μολις εφυγε απο εκει πριν απομακρυνθει του σβυνει παλι στο ρελαντι!!!!!αμεσως γυριζει πισω και τι του λενε αφου το ξανασυνδεσαν με το διαγνωστικο;;;;;;;;
''λυπομαστε κυριε αλλα μολις χαλασε το διαγνωστικο μας και θα πρεπει να ερθετε παλι αφου το επισκευασουμε κανονιζοντας νεο ραντεβου''
καμμια απολυτως αναφορα για πιθανοτητα κακης διαγνωσης εστω και λογω ενδεχομενης βλαβης του διαγνωστικου που μπορει και να υπηρχε απο πριν αρα και επιστροφης στο ακεραιο του ποσου που νωριτερα ειχαν εισπραξει καθως και επανατοποθετησης του παλαιου πολλαπλασιαστη γιατι φυσικα δεν ειχε απολυτως τιποτα......ενω ουτε και ο ιδιος ο νεαρος συγγενης μου λογω στιγμιαιας βλακειας αλλα και απειριας γενικοτερα με το αντικειμενο δεν απαιτησε!!!!
τελος το ''τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια'' για τους ανεκδιηγητους αυτους κατ'ευφημισμο μηχανικους αυτοκινητων ειναι γνωστο σε ολους και λεγεται αισθητηρας ρελαντι........ γνωστο προβλημα των κινητηρων αυτων και οχι μονον και μαλιστα δεν χρειαζεται καν αντικατασταση αλλα ενα απλο καθαρισμο στις περισσοτερες των περιπτωσεων!!!!!
λογω διακοπων αυτες τις μερες θα πηγαινε ξανα και ειμαι πολυ περιεργος να μαθω για το τι τελικα θα γινει με τα χρηματα που αδικως ειχε πληρωσει αφου φυσικα του εξηγησα μερικα πραγματα και εκανα και ενα τηλεφωνημα σε γνωστο μου διευθυντικο στελεχος στα κεντρικα της CITROEN.
-
λοιπον μια γνωστη μας με punto παραπονιεται οτι το αμαξι βγαζει ζεστο αερα στην καμπινα
παει σε ηλεκτρολογο τις λεει οτι πρπεει να αλλαχτουν οι διακοπτες στην κνσολα και τις βγαζει ενα τρελλο ποσο.....ευτυχως πριν παει ρωταει τον πατερα μου ο οποιος την στελνει σε εναν γνωστο μας ηλεκτρολογο....
τελικα αυτη κυκλοφορουσε τοσο καιρο με ελαχιστο η καθολου παραφλου -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Αν αγοράζουμε 4Τροχούς...ξέρουμε τα ονόματα!
συγνωμη αν μου επιτρεπετε αφου δεν ειμαι τακτικος αναγνωστης αλλα δεν μου φαινεται πολυ σωστο.....το φορουμ λειτουργει ως βημα των φιλων της αυτοκινησης η ως μεσον επικοινωνιας των αναγνωστων του περιοδικου?
πολυ σωστα!!!!
παντως μου φαινεται τουλαχιστον αστειο να υπαρχει τετοια ''ευθυνοφοβια'' [εντος εισαγωγικων γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι χρησιμοποιω την καταλληλη εκφραση] οταν το ιδιο το περιοδικο αναλαμβανει την ευθυνη για την δημοσιευση στο κοινο του [που ειναι αριθμητικα σημαντικα μεγαλυτερο] τετοιων πληροφοριων και στο φορουμ που διατηρει και το επισκεπτονται λιγες εκατονταδες μελων οι διαχειριστες του μαλλον αποφευγουν να το κανουν!!!!!
προτεινω να γραφτουν και εδω αυτα τα συνεργεια γιατι ειναι πραγματικα γεγονοτα δημοσιευμενα και δεν θιγεται κανεις αλλος πλην αυτων των υποτιθεται μηχανικων που ταλαιπωρουν αναιτια πολλους απο εμας μερικες φορες ισως και σκοπιμα λογω αισχροκερδιας εις βαρος των πελατων τους που τους εμπιστευονται την περιουσια τους!!
ας πανε λοιπον σπιτι τους γιατι δυσκολα θα διατηρησουν την θεση τους μετα απο την δυσφημιση που υπεστησαν οι αντιπροσωπειες στις οποιες εργαζονται....και καλα να παθουν..... ας προσεχαν !!!!!!
-
Συμφωνώ με το να γραφούν εδώ οι λεπτομέρειες του εν λόγω τεστ.
-
Έχω πριν καιρό ανοίξει αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4538 που είναι σχετικό με εγκεφαλίτιδες και άλλα τινά. Λοιπόν το αυτοκίνητο είναι ακόμα στο συνεργείο παρόλο που ξαναλλάχτηκε ο μισός εγκέφαλος. Ο ηλεκτρολόγος απορεί συνεχώς και έχει κάνει και την εξής φοβερή δήλωση ' είναι ελλατωματικό το αμαξι από το εργαστάσιο τί θέλετε να κάνω εγώ'!!! Σε σχέση με το Saxo 1.4 τώρα ξέρω ( μου το είπε ο αρχιμηχανικός του συνεργείου μου ) οτι ο αισθητήρας ρελαντί της Sagem που φορά ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει αρκετά προβλήματα και πολλές φορές έχει αλλαχτεί εντός εγγύησης. Ανάλογο πρόβλημα είχα και εγώ με το Χsara 1.6 με αισθητήρα της Bosch και η λύση δόθηκε με μια απλή αναβάθμιση λογισμικού χωρίς καμία χρεώση και ήμουν εννοείται εκτός εγγύησης. Πάντως είναι απαράδεκτο εξουσιοδοτημένα συνεργεία που υποτίθεται οτι πρέπει να έχουν μια εννιαία εικόνα ποιότητας στην εργασία τους να διαφέρουν τόσο πολύ. Μήπως οι υπέυθυνοι after sales πρέπει να κάνουν ανάλογους αιφνιδιαστικούς ελέγχους στα συνεργεία τους και να αρχίσουν αν σπάνε μερικά συμβόλαια...Επίσης αναρωτιέμαι γιατί το πρώτο συνεργείο δεν έβαλε το αμαξι στο διαγνωστικό αλλά ταλαιπώρησαν τον πελάτη για 50 λεπτά. Επίσης αναρωτιέμαι γιατί ο υπάλληλος της οδικής δεν έλεγξε τις ασφάλειες έτσι μπας και δοθεί επιτόπου λύση.
-
Ρε παιδιά, για όνομα, όλα αυτά υπάρχουν στη σελίδα 252 του τεύχους 09/2003 των 4Τ, είναι λοιπόν δημοσιευμένα, δημόσια και γνωστά...
Τα αυτοκίνητα ήταν ένα Toyota Avensis 1.8 (EuropAssistance οδική βοήθεια - I. Παπαδαμαντίου πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota) και ένα Ford Fusion 1.6 (Ford EuroService/ΕΛΠΑ - Ford Stacor).
Η δεοντολογία επιβάλλει, κατά την άποψή μου, σε όποιον θέλει περισσότερες λεπτομέρειες, να διαβάσει τους 4Τ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ρε παιδιά, για όνομα, όλα αυτά υπάρχουν στη σελίδα 252 του τεύχους 09/2003 των 4Τ, είναι λοιπόν δημοσιευμένα, δημόσια και γνωστά...Τα αυτοκίνητα ήταν ένα Toyota Avensis 1.8 (EuropAssistance οδική βοήθεια - I. Παπαδαμαντίου πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota) και ένα Ford Fusion 1.6 (Ford EuroService/ΕΛΠΑ - Ford Stacor).
Η δεοντολογία επιβάλλει, κατά την άποψή μου, σε όποιον θέλει περισσότερες λεπτομέρειες, να διαβάσει τους 4Τ.
επειδη ακριβως ειναι δημοσιευμενα δεν καταλαβαμε γιατι πρεπει να μην αναφερθουν στο φορουμ οπως συστηθηκε αλλα να μεινει ετσι αοριστα το γεγονος και οποιος ηθελε να μαθει περισσοτερα ειτε απο πμ ειτε να παρει το περιοδικο!!!!!
εγω ας πουμε που δεν διαβαζω το περιοδικο για τον χ ψ λογο γιατι να μην γνωριζω εστω τα ονοματα των συνεργειων αφου τεθηκε το θεμα στο φορουμ;;
"Σαμποτάζ" (με την ευγενική σύμπραξη των 4ΤΡ)