-
Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.
Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!
Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?
-
Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.
Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!
Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?
-
Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.
Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!
Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?
-
απ οτι ξερω με 1-2-3 φορες δεν δημιουργειται προβλημα
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
απ οτι ξερω με 1-2-3 φορες δεν δημιουργειται προβλημαΚαι εγώ το ίδιο έχω ακούσει. Όποιος ξέρει περισσότερα ας μας εξηγήσει να ξέρουμε καλύτερα.
-
Το πρόβλημα δεν είναι στο να πάρει μπρός η μηχανή με σπρώξιμο, αυτό μπορεί να γίνει πολλές φορές, αλλά η άκαυτη βενζίνη που θα περάσει στον καταλύτη και εκεί είναι όλη η ζημιά. Δηλαδή καταστρέφει τον καταλύτη. Για τούτο και πρέπει να αποφευγεται το σπρόξιμο. Τώρα για μιά-δυό φορές η ζημιά που προκαλείται στον καταλύτη δεν είναι μεγάλη αλλά του μειώνει διάρκεια του.
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Το πρόβλημα δεν είναι στο να πάρει μπρός η μηχανή με σπρώξιμο, αυτό μπορεί να γίνει πολλές φορές, αλλά η άκαυτη βενζίνη που θα περάσει στον καταλύτη και εκεί είναι όλη η ζημιά....Aυτο θελω να μαθω, περναει οντως ακαυτη βενζινη ή οχι?? Πως μπορουν να ψεκασουν τα μπεκ βνζινη με σβηστο τον κινητηρα?
-
Εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει κανενα πρόβλημα με το σκουντημα αρκει ο κινητήρας να παρει μπρος αμεσως, οπως περνει οταν τον γυρναει η μίζα. Οι εταιρίες το λενε αυτό γιατι μπορει κάποιος να αρχίζει να σπρώχνει το αυτοκινητο περα-δωθε αλλά να μην μπορει να το βαλει μπρος εξαιτίας κάποιου άλλου προβλήματος και τελικά να πηγαίνει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη. Αν με το σπρώξιμο πάρει αμέσως μπρος ο κινητήρας, τότε το μείγμα θα αναφλεγεί και δεν υπάρχει πρόβλημα. Τέλος, αν ο κινητήρας έχει κάποιο άλλο πρόβλημα και δεν πέρνει μπροστά, δεν θα πρέπει να πατάμε την μίζα για πολύ, γιατί τότε είναι που πάει άκαυστο μείγμα στον καταλύτη.
-
εγω παντως 2 φορες που ειχα προβλημα ( 1 με το ραλι και 1 με ενος φιλου) επειδη δε μπορουσα να τα σπροξω λογω ανηφορας τα εκανα στην ακρη με μιζιες αφου μιζα και μπαταρια ηταν ΟΚ
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
εγω παντως 2 φορες που ειχα προβλημα ( 1 με το ραλι και 1 με ενος φιλου) επειδη δε μπορουσα να τα σπροξω λογω ανηφορας τα εκανα στην ακρη με μιζιες αφου μιζα και μπαταρια ηταν ΟΚαυτό είναι ωραίο κόλπο και καλό (το κάναν οι παλιοί, αφού προφανώς τότε τα αμάξια μένανε συχνά, συνήθως και από πλατίνες ). Απλα υπάρχει περίπτωση να καεί η μίζα, οπότε καλό είναι να το κάνουμε μονο όταν έχουμε μείνει σε επικίνδυνο σημείο και δεν υπάρχει και κάποιος να..σπρώξει
-
και στις 2 περιπτωσεις ηταν τετοιες ανηφορες που ηθελα μεραρχια για να σπρωξει.....παντως γινεται ζημια στην μιζα και στον δισκο του συμπλεκτη νομιζω και αν το παρακανουμε θα τελειωσει και η μπαταρια
-
Εγώ ξέρω ότι αν η μπαταρία δεν έχει καθόλου μα καθόλου ρεύμα το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να ανοίξει η αντλία βενζίνης η οποία χρειάζεται 4-5V το πολύ αν δεν κάνω λάθος ώστε να στείλει βενζίνη και να γίνει η αναφλεξη.Ετσι μάλλον η βενζίνη η οποία πάει είναι περισσότερη από ότι χρειάζεται και πάει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη.Μπορεί να το εξηγώ και λάθος αλλά εγώ κάπως έτσι το καταλαβαίνω
-
υποθέτω πως αν παρει αμέσως δεν δημιουργειται και τρελλό πρόβλημα. Άλλωστε σε φρεναρίσματα πανικού που μπλοκάρουν οι μπροστά τροχοί, ο κινητήρας σβήνει και οταν αφήνουμε το φρένο, ξαναπέρνει μπρος, με 'σπρώξιμο' (εφόσων δεν χρειαστεί τελικά να σταματήσουμε τελείως)
-
Αν ολα ειναι καλα (μπαταρια-μιζα κτλ), γυρνας λιγο το κλειδι και περιμενεις να γεμισει καυσιμο ο θαλαμος... μεχρι εδω καλα. Εαν δεν βαλεις μπροστα και κλεισεις το διακοπτη και τον ξανανοιξεις για να επαναλαβεις αυτη τη διαδικασια τι γινεται? Το καυσιμο απο την προηγουμενη φορα μενει στον θαλαμο, επιστρεφει...στο ντεποζιτο..? Αυτη η διαδικασια μπορει να δημιουργησει προβλημα στον καταλυτη?
Προβλημα με την εκκινηση καταλυτικου με σπρωξιμο ???