Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με την εκκινηση καταλυτικου με σπρωξιμο ???
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προβλημα με την εκκινηση καταλυτικου με σπρωξιμο ???
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    13
    1007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.

      Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!

      Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spiros last edited by

        Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.

        Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!

        Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Σημερα εμεινα απο μπαταρια μετα απο 3,5 χρονια. Αναγκαστικα να το ξεκινησω με οπισθεν (!!!) καθως ειχα παρκαρει σε ανηφορα και ευτυχως που ειχα 3-4 μετρα κενο χωρο απο πισω μου.

          Ηθελα να μαθω, η εκκινηση με 'σπρωξιμο' δημιουργει καποιο προβλημα? Ειχα διαβασει παλιωτερα οτι καταστρεφει τον καταλυτη διοτι ακαυτη βενζινη περναει σε αυτον. Ομως απο οσο ξερω τα μπεκ δε μπορουν να ψεκασουν καυσιμο χωρις να εχει ηδη παρει μπροστα ο κινητηρας, αρα θεωρητικα δεν πρεπει να υπαρχει προβλημα!

          Τελικα δημιουργειται προβλημα ή οχι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vagelis-rallye last edited by

            απ οτι ξερω με 1-2-3 φορες δεν δημιουργειται προβλημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
              απ οτι ξερω με 1-2-3 φορες δεν δημιουργειται προβλημα

              Και εγώ το ίδιο έχω ακούσει. Όποιος ξέρει περισσότερα ας μας εξηγήσει να ξέρουμε καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                takiskoym last edited by

                Το πρόβλημα δεν είναι στο να πάρει μπρός η μηχανή με σπρώξιμο, αυτό μπορεί να γίνει πολλές φορές, αλλά η άκαυτη βενζίνη που θα περάσει στον καταλύτη και εκεί είναι όλη η ζημιά. Δηλαδή καταστρέφει τον καταλύτη. Για τούτο και πρέπει να αποφευγεται το σπρόξιμο. Τώρα για μιά-δυό φορές η ζημιά που προκαλείται στον καταλύτη δεν είναι μεγάλη αλλά του μειώνει διάρκεια του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  spiros last edited by

                  Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
                  Το πρόβλημα δεν είναι στο να πάρει μπρός η μηχανή με σπρώξιμο, αυτό μπορεί να γίνει πολλές φορές, αλλά η άκαυτη βενζίνη που θα περάσει στον καταλύτη και εκεί είναι όλη η ζημιά....

                  Aυτο θελω να μαθω, περναει οντως ακαυτη βενζινη ή οχι?? Πως μπορουν να ψεκασουν τα μπεκ βνζινη με σβηστο τον κινητηρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    filandos last edited by

                    Εχω την εντυπωση οτι δεν υπαρχει κανενα πρόβλημα με το σκουντημα αρκει ο κινητήρας να παρει μπρος αμεσως, οπως περνει οταν τον γυρναει η μίζα. Οι εταιρίες το λενε αυτό γιατι μπορει κάποιος να αρχίζει να σπρώχνει το αυτοκινητο περα-δωθε αλλά να μην μπορει να το βαλει μπρος εξαιτίας κάποιου άλλου προβλήματος και τελικά να πηγαίνει άκαυτη βενζίνη στον καταλύτη. Αν με το σπρώξιμο πάρει αμέσως μπρος ο κινητήρας, τότε το μείγμα θα αναφλεγεί και δεν υπάρχει πρόβλημα. Τέλος, αν ο κινητήρας έχει κάποιο άλλο πρόβλημα και δεν πέρνει μπροστά, δεν θα πρέπει να πατάμε την μίζα για πολύ, γιατί τότε είναι που πάει άκαυστο μείγμα στον καταλύτη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vagelis-rallye last edited by

                      εγω παντως 2 φορες που ειχα προβλημα ( 1 με το ραλι και 1 με ενος φιλου) επειδη δε μπορουσα να τα σπροξω λογω ανηφορας τα εκανα στην ακρη με μιζιες αφου μιζα και μπαταρια ηταν ΟΚ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                        εγω παντως 2 φορες που ειχα προβλημα ( 1 με το ραλι και 1 με ενος φιλου) επειδη δε μπορουσα να τα σπροξω λογω ανηφορας τα εκανα στην ακρη με μιζιες αφου μιζα και μπαταρια ηταν ΟΚ

                        αυτό είναι ωραίο κόλπο και καλό (το κάναν οι παλιοί, αφού προφανώς τότε τα αμάξια μένανε συχνά, συνήθως και από πλατίνες ). Απλα υπάρχει περίπτωση να καεί η μίζα, οπότε καλό είναι να το κάνουμε μονο όταν έχουμε μείνει σε επικίνδυνο σημείο και δεν υπάρχει και κάποιος να..σπρώξει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • V
                          vagelis-rallye last edited by

                          και στις 2 περιπτωσεις ηταν τετοιες ανηφορες που ηθελα μεραρχια για να σπρωξει.....παντως γινεται ζημια στην μιζα και στον δισκο του συμπλεκτη νομιζω και αν το παρακανουμε θα τελειωσει και η μπαταρια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thanosm last edited by

                            Εγώ ξέρω ότι αν η μπαταρία δεν έχει καθόλου μα καθόλου ρεύμα το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορεί να ανοίξει η αντλία βενζίνης η οποία χρειάζεται 4-5V το πολύ αν δεν κάνω λάθος ώστε να στείλει βενζίνη και να γίνει η αναφλεξη.Ετσι μάλλον η βενζίνη η οποία πάει είναι περισσότερη από ότι χρειάζεται και πάει αρκετή άκαυτη στον καταλύτη.Μπορεί να το εξηγώ και λάθος αλλά εγώ κάπως έτσι το καταλαβαίνω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • C
                              chemic last edited by

                              υποθέτω πως αν παρει αμέσως δεν δημιουργειται και τρελλό πρόβλημα. Άλλωστε σε φρεναρίσματα πανικού που μπλοκάρουν οι μπροστά τροχοί, ο κινητήρας σβήνει και οταν αφήνουμε το φρένο, ξαναπέρνει μπρος, με 'σπρώξιμο' (εφόσων δεν χρειαστεί τελικά να σταματήσουμε τελείως)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • G
                                gc60 last edited by

                                Αν ολα ειναι καλα (μπαταρια-μιζα κτλ), γυρνας λιγο το κλειδι και περιμενεις να γεμισει καυσιμο ο θαλαμος... μεχρι εδω καλα. Εαν δεν βαλεις μπροστα και κλεισεις το διακοπτη και τον ξανανοιξεις για να επαναλαβεις αυτη τη διαδικασια τι γινεται? Το καυσιμο απο την προηγουμενη φορα μενει στον θαλαμο, επιστρεφει...στο ντεποζιτο..? Αυτη η διαδικασια μπορει να δημιουργησει προβλημα στον καταλυτη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr