-
Αξιότιμοι Κύριοι,
Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.
Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.
Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.
Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.
Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.
Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.
Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:
· Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
· Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
· Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
· Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.
Με εκτίμηση,
Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).
-
Αξιότιμοι Κύριοι,
Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.
Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.
Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.
Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.
Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.
Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.
Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:
· Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
· Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
· Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
· Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.
Με εκτίμηση,
Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).
-
Αξιότιμοι Κύριοι,
Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.
Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.
Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.
Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.
Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.
Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.
Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:
· Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
· Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
· Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
· Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.
Με εκτίμηση,
Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).
-
....ΑΝ προκύψει......
-
Καμία απάντηση??
-
Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...Ελπίζω όχι για πολύ
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...
Ελπίζω όχι για πολύ
Κουράγιο... Σε καταλαβαίνω απολυτα σαν παθών άπό αλλη εταιρεία του ομίλου VW (SEAT).
Παντως εγώ έφτασα μέχρι την Ισπανια για να βγάλω ακρη γιατι αν περιμένεις από εδώ ..... σώθηκες
-
Τίποτα ακόμα?
-
Τίποτα ...
-
Πάντως ωραία ελυπηρέτηση πελατών έχει η SKODA έτσι ?
Απο το πρόγραμμα είσαι ευχαριστημένος ? Τι διαφορές είδες σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Να γίνω πιο συγκεκριμένος, πριν το πρόγραμμα τα rallye-saxo 122 δεν έπρεπε να τα πλησίαζες πριν το πρόγραμμα, μετα ?
ευχαριστώ, κωστας. -
Φίλε μου, δεν έχω διάθεση ν'ανοίξω κουβέντα για συγκρίσεις και κόντρες με σαξόραλα. Αλλο αυτοκίνητο το rallye, άλλο το Οctavia. Ούτε το αγόρασα για να δω εάν τα πλησιάζω ή αν μπορούν να με πλησιάσουν, ούτε για να το στήνω σε φανάρια.
Από το πρόγραμμα, πως μπορείς να μην είσαι ευχαριστημένος, όταν πας στα 200 άλογα με τεράστια αποθέματα ροπής, χωρίς να πειράξεις απολύτως τίποτα άλλο; (και διατηρώντας την εγγύηση της αντιπροσωπείας).
-
Δεν δοκιμάζεις τηλέφωνο?
-
Σε ρωτάω γιατί έχω ένα golf iv 150άρι και θέλω να ρωτήσω αν αξίζει....
Και βασικά σε ρωτάω για σαξοραλλα (!!!) γιατί κυκλοφορούν πάρα πολλά και σίγουρα θα έχεισ ανοίξει με κάποιο για να δεις διαφορές. Δεν σου ζήτησα τιμές επιταχύνσεων, γιατί δεν λένε και τίποτα, σημασία έχει πως πάει στον δρόμο, σωστα?
Απλά τα χρησιμοπιοίησα σαν μέτρο σύγκρισης....
-
Ok, το πρόγραμμα όντως αξίζει ...
Αλλοι προτιμούν revo, άλλοι ΜΤΜ, εγώ λόγω εγγύησης κλπ, προτίμησα το ΑΒΤ (και τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει με το δεύτερο στάδιο). Το αυτοκίνητο δεν κρατιέται, η διαφορά από το 150άρι είναι τεράστια, γι'αυτό άλλωστε προχώρησα και σε εκτεταμένη αναβάθμιση της ανάρτησης (ελατήρια, αμορτισέρ, σινεμπλόκς, μπάρες κλπ).Τώρα σαξόραλα κλπ, ε εντάξει .... άστο καλύτερα. Πάντως ξάδελφός μου που έχει 106 gti πειραγμένο, μπήκε και οδήγησε το Οκτάβια και έπαθε ... το πουλάει τώρα ... και ήδη πήρε S3...
-
Αυτή είναι αναβάθμιση .... απο 106 GTI se S3 ........
-
Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
Αυτή είναι αναβάθμιση .... απο 106 GTI se S3 ........S3 MTM - 265 άλογα σήμερα, γιατί αύριο ...
Μου φαίνεται θα στραφώ κι εγώ προς ΜΤΜ, αν και ακριβός είναι εγγύηση στη δουλειά του ...
-
...αυριο μπορεί να έχει ανοίξει rodeo με τα άλογα που θα έχει ε??
ευγε- ευγε το παιδί....καλο-οδήγητα να είναι!
-
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Τώρα σαξόραλα κλπ, ε εντάξει .... άστο καλύτερα. Πάντως ξάδελφός μου που έχει 106 gti πειραγμένο, μπήκε και οδήγησε το Οκτάβια και έπαθε ... το πουλάει τώρα ... και ήδη πήρε S3...
Τελικά, σε κανέναν δεν αρέσει αυτό που έχει και κάθε διαφορετικό του φαίνεται καλύτερο. Τα γκάζια και την πολύτέλεια του S3 φυσικά και δεν την έχει το rallye. Έχει όμως κάτι που είναι πολύ πιο ουσιαστικό... Αίσθηση! αύτο που λέμε εμείς οι μηχανικοί επανατροφοδότηση (feedback)...
Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με καλύτερο τιμόνι...
Το λέω αυτό και ας ανήκω σε άλλο 'στρατόπεδο'Υ.Γ. Sorry, για την άσχετη τοποθέτηση, αλλά δεν 'κρατήθηκα'.
-
Oλες οι απόψεις καλοδεχούμενες ...
Εγώ προσωπικά δεν είμαι πορωμένος, μ' αρέσει να απολαμβάνω την οδήγηση, είτε οδηγώ Uno 1,4 turbo, είτε Alfa 33 (παλαιότερα αυτοκίνητά μου), είτε Civic, είτε Rallye, είτε ...
Βέβαια στην πορεία της ζωής μας, οι ανάγκες που προκύπτουν επηρεάζουν και διαμορφώνουν και τις προτιμήσεις μας ... Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαι αυτός που ήμουνα πριν από 15 χρόνια ... (είμαι 40 πλέον ). Ασε που έχουμε κι αρθριτικά (αυτό κολλάει σε συζήτηση από άλλο φόρουμ ...)Πάντως από Βιαμάρ, για να επιστρέψουμε και στο θέμα μας, καμμία απάντηση μέχρι σήμερα ...
Επιστολή διαμαρτυρίας στη Βιαμάρ για το ΑΒΤ