Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιστολή διαμαρτυρίας στη Βιαμάρ για το ΑΒΤ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιστολή διαμαρτυρίας στη Βιαμάρ για το ΑΒΤ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    31
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      octaviaabt last edited by

      Αξιότιμοι Κύριοι,

      Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.

      Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.

      Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.

      Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.

      Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.

      Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.

      Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:

      · Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
      · Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
      · Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
      · Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;

      Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.

      Με εκτίμηση,

      Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        octaviaabt last edited by

        Αξιότιμοι Κύριοι,

        Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.

        Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.

        Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.

        Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.

        Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.

        Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.

        Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:

        · Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
        · Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
        · Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
        · Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;

        Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.

        Με εκτίμηση,

        Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          octaviaabt last edited by

          Αξιότιμοι Κύριοι,

          Είμαι κάτοχος μίας Skoda Octavia Elegance 20V turbo, την οποία και αγόρασα τον περασμένο Σεπτέμβριο από το κατάστημα του Κου Κοιλάκου στο Νέο Κόσμο.

          Τον περασμένο Μάιο έφερα το αυτοκίνητό μου στο κεντρικό συνεργείο της Βιαμάρ (Ιερά Οδός και Αγίας Αννης) όπου κι έγινε η αναβάθμιση στο πρώτο στάδιο του ΑΒΤ. Το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή, άλλαξε κυριολεκτικά συμπεριφορά, προς το καλύτερο πάντα, ικανοποιώντας με απόλυτα.

          Από τον Ιούνιο σε συνεχείς τηλεφωνικές επικοινωνίες μου (αλλά και επισκέψεις μου) με τους υπεύθυνους του οίκου ΑΒΤ (Κους Σταθακόπουλο και Συρίγο), προσπαθούσα να μάθω πληροφορίες και λεπτομέρεις σχετικά με το 2ο στάδιο ΑΒΤ. Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, οι υπεύθυνοι δεν γνώριζαν επακριβώς το τι περιλαμβάνει το 2ο στάδιο, αλλά ούτε και το τελικό κόστος τοποθέτησής του. Κάποια στιγμή μου ανέφεραν ότι στο κιτ περιλαμβάνονται : « Νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, φίλτρο αέρος, downpipe, τελικό εξάτμισης, σωλήνα παροχής αέρα, και front mount intercooler», με την τοποθέτηση των οποίων η ιπποδύναμη ανέρχεται στα 215 hp και με κόστος ανταλλακτικών γύρω στα 2.000 Ευρώ.

          Σε νέα μου επίσκεψη στις 24/7, και σε συνάντηση με τον Κο Σταθακόπουλο, κλείστηκε ραντεβού για τις 31/7 για την τοποθέτηση του 2ου στάδιου ΑΒΤ (χωρίς καν να γνωρίζω το ακριβές κόστος εργατικών !!!). Οταν λοιπόν ήρθα για να αφήσω το αυτοκίνητο, τότε ενημερώθηκα ότι « το intercooler δεν περιλαμβάνεται στο κιτ, αλλά πωλείται εξτρά έναντι 1.000 Ευρώ», όπως επίσης και για κάποια τεχνικά στοιχεία της εξάτμισης, τα οποία δεν συμφωνούσαν με τα όσα λίγα τεχνικά θέματα γνωρίζω (πιό συκεκριμένα η νέα εξάτμιση έχει σωλήνα μικρότερης διαμέτρου από την εργοστασιακή), γεγονότα που ανέτρεψαν τα δεδομένα και με κατέστησαν ιδιαίτερα επιφυλακτικό στο αν θα έπρεπε να προχωρήσω στην τοποθέτηση.

          Μετά από συζήτηση με τον Κο Σταθακόπουλο (οφείλω να ομολογήσω πως ήταν πραγματικά φιλικότατος και εξυπηρετικότατος) αποφάσισα να μην προχωρήσω στην τοποθέτηση, εάν πρώτα δεν υπάρξουν οι κατάλληλες απαντήσεις. Ετσι λοιπόν και αφού έχασα την ημέρα μου, έφυγα άπρακτος αλλά και επιφυλακτικός απέναντί σας.

          Επειδή είμαι στο στάδιο της εγγύησης, κι επειδή ο οίκος ΑΒΤ έχει σχετικά καλό και αξιόπιστο όνομα στην αγορά των «βελτιώσεων», είμαι διατεθειμένος να περιμένω την άμεση απάντησή σας στα παραπάνω. Ομως σας ενημερώνω ότι η όλη αυτή πολιτική σας (αβεβαιότητα, υψηλές τιμές, κλπ) έχει στρέψει το ενδιαφέρον πολλών κατόχων «γρήγορων» Octavia σε άλλους βελτιωτικούς οίκους. Συγκεκριμένα, κι επειδή είμαι μέλος Λέσχης βελτιωμένων αυτοκινήτων (Greek Tuned Cars club - http://www.gtc.gr) γνωρίζω αρκετούς κατόχους Octavia που έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητά τους στους REVO TECHNIQUES, MTM, SUPERCHIPS κ.α.

          Τελειώνοντας, θα ήθελα την απάντησή σας στα εξής ερωτήματά μου:

          · Τελικά το 2ο στάδιο ΑΒΤ τί ακριβώς περιλαμβάνει και ποιό είναι το κόστος του (ανταλλακτικά + τοποθέτηση).
          · Yπάρχει και τρίτο στάδιο που ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 235 Hp. Aυτό υπάρχει διαθέσιμο, και εάν ναι τί περιλαμβάνει και ποια η τιμή του;
          · Υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους σας δυναμομέτρησης του αυτοκινήτου;
          · Na προχωρήσω σε αυτή την αναβάθμιση (ΑΒΤ 2 και 3) ή τελικά να στραφώ κι εγώ σε κάποιον άλλο επώνυμο βελτιωτή «για να ξέρω τι μου γίνεται ανά πάσα στιγμή»;

          Συγχωρέστε μου το λίγο επιθετικό ύφος της επιστολής μου, αλλά όταν διαθέτεις ένα σεβαστό ποσό για την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου σου, τότε περιμένεις αξιόπιστες, έγκυρες και τεχνικά τεκμηριωμένες απαντήσεις και λύσεις, κάτι που δεν είχα στην περίπτωσή μου.

          Με εκτίμηση,

          Η παραπάνω επιστολή εστάλλη στα κεντρικά γραφεία της Βιαμάρ, υπ'όψιν Γενικού Δντή και Τεχνικού Δντή, πριν από λίγες ημέρες. Βέβαια ακόμη δεν έχω λάβει απάντηση (ίσως και λόγω διακοπών), αλλά θα περιμένω...(και φυσικά θα σας ενημερώσω για ότι προκύψει).

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • F
            fast-safe last edited by

            ....ΑΝ προκύψει......

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              sirgus last edited by

              Καμία απάντηση??

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • O
                octaviaabt last edited by

                Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
                  Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...

                  Ελπίζω όχι για πολύ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • P
                    prometheas last edited by

                    Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                    Δυστυχώς ακόμη καμμία απάντηση ... Περιμένω όμως ...

                    Ελπίζω όχι για πολύ

                    Κουράγιο... Σε καταλαβαίνω απολυτα σαν παθών άπό αλλη εταιρεία του ομίλου VW (SEAT).

                    Παντως εγώ έφτασα μέχρι την Ισπανια για να βγάλω ακρη γιατι αν περιμένεις από εδώ ..... σώθηκες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Τίποτα ακόμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • O
                        octaviaabt last edited by

                        Τίποτα ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kokosmech last edited by

                          Πάντως ωραία ελυπηρέτηση πελατών έχει η SKODA έτσι ?

                          Απο το πρόγραμμα είσαι ευχαριστημένος ? Τι διαφορές είδες σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Να γίνω πιο συγκεκριμένος, πριν το πρόγραμμα τα rallye-saxo 122 δεν έπρεπε να τα πλησίαζες πριν το πρόγραμμα, μετα ?
                          ευχαριστώ, κωστας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • O
                            octaviaabt last edited by

                            Φίλε μου, δεν έχω διάθεση ν'ανοίξω κουβέντα για συγκρίσεις και κόντρες με σαξόραλα. Αλλο αυτοκίνητο το rallye, άλλο το Οctavia. Ούτε το αγόρασα για να δω εάν τα πλησιάζω ή αν μπορούν να με πλησιάσουν, ούτε για να το στήνω σε φανάρια.

                            Από το πρόγραμμα, πως μπορείς να μην είσαι ευχαριστημένος, όταν πας στα 200 άλογα με τεράστια αποθέματα ροπής, χωρίς να πειράξεις απολύτως τίποτα άλλο; (και διατηρώντας την εγγύηση της αντιπροσωπείας).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Δεν δοκιμάζεις τηλέφωνο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kokosmech last edited by

                                Σε ρωτάω γιατί έχω ένα golf iv 150άρι και θέλω να ρωτήσω αν αξίζει....

                                Και βασικά σε ρωτάω για σαξοραλλα (!!!) γιατί κυκλοφορούν πάρα πολλά και σίγουρα θα έχεισ ανοίξει με κάποιο για να δεις διαφορές. Δεν σου ζήτησα τιμές επιταχύνσεων, γιατί δεν λένε και τίποτα, σημασία έχει πως πάει στον δρόμο, σωστα?

                                Απλά τα χρησιμοπιοίησα σαν μέτρο σύγκρισης....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  octaviaabt last edited by

                                  Ok, το πρόγραμμα όντως αξίζει ...
                                  Αλλοι προτιμούν revo, άλλοι ΜΤΜ, εγώ λόγω εγγύησης κλπ, προτίμησα το ΑΒΤ (και τώρα περιμένω να δω τι θα γίνει με το δεύτερο στάδιο). Το αυτοκίνητο δεν κρατιέται, η διαφορά από το 150άρι είναι τεράστια, γι'αυτό άλλωστε προχώρησα και σε εκτεταμένη αναβάθμιση της ανάρτησης (ελατήρια, αμορτισέρ, σινεμπλόκς, μπάρες κλπ).

                                  Τώρα σαξόραλα κλπ, ε εντάξει .... άστο καλύτερα. Πάντως ξάδελφός μου που έχει 106 gti πειραγμένο, μπήκε και οδήγησε το Οκτάβια και έπαθε ... το πουλάει τώρα ... και ήδη πήρε S3...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kokosmech last edited by

                                    Αυτή είναι αναβάθμιση .... απο 106 GTI se S3 ........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      octaviaabt last edited by

                                      Ο χρήστης kokosmech έγραψε:
                                      Αυτή είναι αναβάθμιση .... απο 106 GTI se S3 ........

                                      S3 MTM - 265 άλογα σήμερα, γιατί αύριο ...

                                      Μου φαίνεται θα στραφώ κι εγώ προς ΜΤΜ, αν και ακριβός είναι εγγύηση στη δουλειά του ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • K
                                        kokosmech last edited by

                                        ...αυριο μπορεί να έχει ανοίξει rodeo με τα άλογα που θα έχει ε??

                                        ευγε- ευγε το παιδί....καλο-οδήγητα να είναι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:

                                          Τώρα σαξόραλα κλπ, ε εντάξει .... άστο καλύτερα. Πάντως ξάδελφός μου που έχει 106 gti πειραγμένο, μπήκε και οδήγησε το Οκτάβια και έπαθε ... το πουλάει τώρα ... και ήδη πήρε S3...

                                          Τελικά, σε κανέναν δεν αρέσει αυτό που έχει και κάθε διαφορετικό του φαίνεται καλύτερο. Τα γκάζια και την πολύτέλεια του S3 φυσικά και δεν την έχει το rallye. Έχει όμως κάτι που είναι πολύ πιο ουσιαστικό... Αίσθηση! αύτο που λέμε εμείς οι μηχανικοί επανατροφοδότηση (feedback)...
                                          Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με καλύτερο τιμόνι...
                                          Το λέω αυτό και ας ανήκω σε άλλο 'στρατόπεδο'

                                          Υ.Γ. Sorry, για την άσχετη τοποθέτηση, αλλά δεν 'κρατήθηκα'.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • O
                                            octaviaabt last edited by

                                            Oλες οι απόψεις καλοδεχούμενες ...

                                            Εγώ προσωπικά δεν είμαι πορωμένος, μ' αρέσει να απολαμβάνω την οδήγηση, είτε οδηγώ Uno 1,4 turbo, είτε Alfa 33 (παλαιότερα αυτοκίνητά μου), είτε Civic, είτε Rallye, είτε ...
                                            Βέβαια στην πορεία της ζωής μας, οι ανάγκες που προκύπτουν επηρεάζουν και διαμορφώνουν και τις προτιμήσεις μας ... Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαι αυτός που ήμουνα πριν από 15 χρόνια ... (είμαι 40 πλέον ). Ασε που έχουμε κι αρθριτικά (αυτό κολλάει σε συζήτηση από άλλο φόρουμ ...)

                                            Πάντως από Βιαμάρ, για να επιστρέψουμε και στο θέμα μας, καμμία απάντηση μέχρι σήμερα ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr