-
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι είδα μια ωραιότατη τρύπα στο πάτωμα στο αυτοκίνητο μου...
Ίσως, αλλά δεν νομίζω, να υπάρχουν και άλλες...Τι κάνουμε τώρα???
-
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι είδα μια ωραιότατη τρύπα στο πάτωμα στο αυτοκίνητο μου...
Ίσως, αλλά δεν νομίζω, να υπάρχουν και άλλες...Τι κάνουμε τώρα???
-
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι είδα μια ωραιότατη τρύπα στο πάτωμα στο αυτοκίνητο μου...
Ίσως, αλλά δεν νομίζω, να υπάρχουν και άλλες...Τι κάνουμε τώρα???
-
1)Βγαλε ολες τις μοκετες του αυτοκινητου για να μπορεις να δεις ολο
το πατωμα.
2)Με μια σπατουλα αφαιρεσε το πισσοχαρτο οπου νομιζεις οτι χρειαζεται και προπαντως γυρω απο τις ταπες (αν θες βγαλε και αυτες για να δεις τι γινεται)
Τωρα λογικα θα βλεπεις θα βλεπεις το προβλημα σε ολο του το μεγαλειο .Ειναι κατι που φτιαχνεται ευκολα και φτηνα σε φαρνατζη και αναλογως μεγεθους της ζημιας αλλαζεται ολοκληρο το κομματι και κολλιεται με οξυγονο (προσοχη σε σωληνακια και καλωδια που περνουν απο κατω).
Ζητησε να σου το περασουν απο κατω με μια ειδικη και οχι με πισσα μετα για να καλυφθει ολο το πατωμα στο σημειο που φτιαχτηκε.
Η πισσα πολλες φορες ξεκολλαει και μαζευει υγρασια και ετσι καταληγεις παλι με σκουρια -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι είδα μια ωραιότατη τρύπα στο πάτωμα στο αυτοκίνητο μου...
Ίσως, αλλά δεν νομίζω, να υπάρχουν και άλλες...Τι κάνουμε τώρα???
Μηπως λεω μηπως...πρεπει να σκεφτεις την αγορα ενος καινουριου Citroen!??
Καλα ντε..μην βαρας! -
Τωρα, απλα αλλαζεις αμαξι... αν θες να γραφεις για καιρο στο φορουμ...
αλλιως γραψε και καμια διαθηκη και εχε την προχειρη... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
1)Βγαλε ολες τις μοκετες του αυτοκινητου για να μπορεις να δεις ολο
το πατωμα.
2)Με μια σπατουλα αφαιρεσε το πισσοχαρτο οπου νομιζεις οτι χρειαζεται και προπαντως γυρω απο τις ταπες (αν θες βγαλε και αυτες για να δεις τι γινεται)
Τωρα λογικα θα βλεπεις θα βλεπεις το προβλημα σε ολο του το μεγαλειο .Ειναι κατι που φτιαχνεται ευκολα και φτηνα σε φαρνατζη και αναλογως μεγεθους της ζημιας αλλαζεται ολοκληρο το κομματι και κολλιεται με οξυγονο (προσοχη σε σωληνακια και καλωδια που περνουν απο κατω).
Ζητησε να σου το περασουν απο κατω με μια ειδικη και οχι με πισσα μετα για να καλυφθει ολο το πατωμα στο σημειο που φτιαχτηκε.
Η πισσα πολλες φορες ξεκολλαει και μαζευει υγρασια και ετσι καταληγεις παλι με σκουριαThanks!
Ελπίζω να μην κοστίζει πολλά μόνο!!!Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνω ότι είδα μια ωραιότατη τρύπα στο πάτωμα στο αυτοκίνητο μου...
Ίσως, αλλά δεν νομίζω, να υπάρχουν και άλλες...Τι κάνουμε τώρα???
Μηπως λεω μηπως...πρεπει να σκεφτεις την αγορα ενος καινουριου Citroen!??
Καλα ντε..μην βαρας!Ευχαρίστως!!
Ένα C3 pluriel δεν με χαλάει!
Αλλά δεν έχω λεφτά για 2 αυτοκίνητα...!Τωρα, απλα αλλαζεις αμαξι... αν θες να γραφεις για καιρο στο φορουμ...
αλλιως γραψε και καμια διαθηκη και εχε την προχειρη...Δεν είναι απαραίτητο να έχεις αμάξι για να γράφεις στο forum...
Όσο για την συμβουλή και την βοήθεια thanks...πραγματικά πολύτιμη. -
bres kopse mexri na breis kathari lamarina.ean den einai se kairio gia tin akampsia tou amakswmatos simeio pou na trabaei zori bale apo panw komati anoksidoti lamarina poliesteriko stoko mesa ekse kai ena xeri armokola kai eisai tzami.an einai se neyralgiko simio thelei fanartzi pou kata pasa pithanotita tha sou pei :file den aksizei na xalas lefta gia ayto to car.to exw akousei polles fores kai ayto me peismwnei perissotero
-
Ο χρήστης starletrwd έγραψε:
bres kopse mexri na breis kathari lamarina.ean den einai se kairio gia tin akampsia tou amakswmatos simeio pou na trabaei zori bale apo panw komati anoksidoti lamarina poliesteriko stoko mesa ekse kai ena xeri armokola kai eisai tzami.an einai se neyralgiko simio thelei fanartzi pou kata pasa pithanotita tha sou pei :file den aksizei na xalas lefta gia ayto to car.to exw akousei polles fores kai ayto me peismwnei perissoteroΕίναι η κλασική κουβέντα που ακούω και εγώ αλλά δεν δίνω σημασία...
Ότι γίνει θα γίνει σε φαναρτζή καθώς δεν έχω χρόνο (πλέον) ...
Thanks
-
Εμπρός αδέρφια,νά σώσουμε τίς γριούλες μάς!!!
Τή φωτογραφία,μέ τίς τρείς 'γριές' στήν πίστα τών Σερρών τήν είδατε;
Αν όχι,στίς 'ανακοινώσεις' στό 'Track Day Σερρών'!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εμπρός αδέρφια,νά σώσουμε τίς γριούλες μάς!!!
Τή φωτογραφία,μέ τίς τρείς 'γριές' στήν πίστα τών Σερρών τήν είδατε;
Αν όχι,στίς 'ανακοινώσεις' στό 'Track Day Σερρών'!!!Άσε...
Μόλις πήρα e-mail από Ολλανδό (αυτός που έχει φτιάξει το http://www.ami8.com) και μου λέει ότι το πήγε σε ειδική εταιρεία και με 500 ευρώ του περάσανε DINITROL ... Π Α Ν Τ Ο Υ...Ε...Ολλανδία...
-
Α,νά μήν ξεχνάμε καί τήν αμμοβολή όταν πρόκειται γιά εξ-ολοκλήρου ανακατασκευή.
Κώστα,ο Ολλανδός έκανε; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Α,νά μήν ξεχνάμε καί τήν αμμοβολή όταν πρόκειται γιά εξ-ολοκλήρου ανακατασκευή.
Κώστα,ο Ολλανδός έκανε;Χμ.. Αυτό δεν το ξέρω..
Το σίγουρο είναι ότι τελικά έξω με τόση υγρασία και αλάτια στο χιόνι επειδή είναι λίγο πιο μπροστά... (λιιιιιγο) τα κρατάνε τα αυτοκίνητα πιο πολύ από ότι εμείς τελικά...
-
Άχου το βρεεε! Αυτό είναι το AMI8; Ομορφούλι είναι! Συμπαθητικό αμαξάκι.
Ξέρεις σε καταλαβαίνω ως ένα βαθμό που θέλεις να το φτιάξεις. Και εγώ είχα ένα Mazda 616 (σπάνιο και αυτό) το οποίο απέκτησε και αυτό κάποια στιγμή τρύπα στο πάτωμα...Δεν το έφτιαξα όμως...Παρατήρηρη: Το αυτοκίνητο σου έχει ΠΟΛΥ κάστερ... (είμαι κολλημένος το ξέρω...;) )
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Άχου το βρεεε! Αυτό είναι το AMI8; Ομορφούλι είναι! Συμπαθητικό αμαξάκι.Thanks!
Ξέρεις σε καταλαβαίνω ως ένα βαθμό που θέλεις να το φτιάξεις. Και εγώ είχα ένα Mazda 616 (σπάνιο και αυτό) το οποίο απέκτησε και αυτό κάποια στιγμή τρύπα στο πάτωμα...Δεν το έφτιαξα όμως...
Ψάχνω να βρω μια λύση για την καλύτερη αντισκοριακή προστασία για να μην τρέχω με τα πόδια μετά!!!
Παρατήρηρη: Το αυτοκίνητο σου έχει ΠΟΛΥ κάστερ... (είμαι κολλημένος το ξέρω...;) )
Για πες.Αυτό δεν το ήξερα.
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Άσε...
Μόλις πήρα e-mail από Ολλανδό (αυτός που έχει φτιάξει το http://www.ami8.com) και μου λέει ότι το πήγε σε ειδική εταιρεία και με 500 ευρώ του περάσανε DINITROL ... Π Α Ν Τ Ο Υ...Ε...Ολλανδία...
Και που να δεις στη Σουηδία και τη Δανία...
Στη Δανία ο φίλος μου ο Πέτερ έκανε μέχρι και γαλβανισμό στην Alfasud που έφτιαξε.
Πληροφοριακά: στις χώρες αυτές η εφαρμογή Dinitrol είναι πολύ ακριβή (σαν εργασία, όχι τα υλικά), για δύο λόγους:
-
Γίνεται δουλειά με high tech μηχανήματα. Για παράδειγμα έχουν μικροκάμερες για να κοιτάνε μέσα στα δοκάρια
-
Πρέπει τα κατάλοιπα της επεξεργασίας να αποθηκεύονται/καταστρέφονται οικολογικά, πράγμα που επιβαρρύνει το συνεργείο.
-
-
Γιάννη,τό αυτοκίνητο τού Κώστα,είναι τό από κάτω (στίς φωτογραφίες) στό σάιτ!Μήπως τό μπέρδεψες μέ τό από πάνω(κίτρινο);
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
- Γίνεται δουλειά με high tech μηχανήματα. Για παράδειγμα έχουν μικροκάμερες για να κοιτάνε μέσα στα δοκάρια
καλά.... !
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιάννη,τό αυτοκίνητο τού Κώστα,είναι τό από κάτω (στίς φωτογραφίες) στό σάιτ!Μήπως τό μπέρδεψες μέ τό από πάνω(κίτρινο); -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Α,νά μήν ξεχνάμε καί τήν αμμοβολή όταν πρόκειται γιά εξ-ολοκλήρου ανακατασκευή.
Κώστα,ο Ολλανδός έκανε;Χμ.. Αυτό δεν το ξέρω..
Το σίγουρο είναι ότι τελικά έξω με τόση υγρασία και αλάτια στο χιόνι επειδή είναι λίγο πιο μπροστά... (λιιιιιγο) τα κρατάνε τα αυτοκίνητα πιο πολύ από ότι εμείς τελικά...
La8os ston Kanada me 3 mines xeimwna agrio kai 10 mines xeimwna Elladas ta autokinita den antexoun parapanw apo 7-8 xronia xwris skouries. Meta ta dinoun gia $1000 kai pernoun alla.
Stin Ollandia yparxoun elaxista xionia kai ta autokinita kratoun poli. Opws sxedon stin Ellada.
Τρύπα στο πάτωμα..... :(