-
ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
FANIS71
-
ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
FANIS71
-
ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
FANIS71
-
Λογικό μου φαίνεται αφού με την ταχύτητα της εθνικής περνάει αρκετός αέρας από το ψυγείο χωρίς τη βοήθεια του ανεμιστήρα.
-
Τωρα τελευταια εχω παρατηρησει με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα να δουλευει για μερικα δευτερολεπτα το βεντιλατερ και υστερα να σταματαει (κι αυτο οχι παντα). Κατα τα αλλα δε λειτουργει συνεχεια οσο λειτουργει ο κινητηρας. Στην εθνικη δε μπορω να πω οτι η θερμοκρασια πεφτει τοσο πολυ (υποθετω πως δεν εχεις ανοιχτο το A/C οταν το παρατηρεις αυτο!)
-
Ο χρήστης FANIS71 έγραψε:
ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
FANIS71
Ναι έχει διακυμάνσεις η θερμοκρασία στα ραλλύ ! -
εγω αλλαξα θερμοστατη σε ενα 8ν επειδη ο πρωτος κολλησε και τωρα δουλευει πολυ το βεντιλατερ αλλα μου ειπαν οτι μαλλον ο θερμοστατης ειναι ρυθμισμενος για να δουλευει το αμαξι σε πιο χαμηλη θερμοκρασια
παντως απ οτι εχω παρατηρησει στην εθνικη οσο τεζα και να πηγαινεις η θερμοκρασια νερου παραμενει χαμηλη αντιθετα με την θερμοκρασια λαδιου
-
Το έχω παρατηρήσει και στο δικό μου, είναι απολύτως φυσιολογικό. Επίσης θα έχεις ήδη παρατηρήσει ότι όσο και αν το πιέζεις στην εθνική, η θερμοκρασία νερού διατηρείται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Αυτό εξηγείται ως εξής: Όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο με το μοτέρ σε λειτουργία η απαγωγή θερμότητας από το βεντιλατέρ και μόνο δεν είναι αρκετή για να διατηρήσει την θερμοκρασία του νερού σε χαμηλά επίπεδα. Από την άλλη η επιφάνεια του ψυγείου που καλύπτει το βεντιλατέρ είναι πολύ μικρή (μιλάω για ραλλύ με ένα βεντιλατέρ χωρίς air-condition δηλ.) σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Για αυτό τον λόγο παρατηρείται αυτή η σχετικά μεγάλη διακύμανση της θερμοκρασίας νερού όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση ή σε στάση.
-
Σε κάποιο γνωστό μου σε ολοκαίνουριο ibiza(...) πετάχτηκε το καπάκι του νερού και χύθηκαν όλα έξω,πράγμα ανεξήγητο μετά από τόσο καιρό.Είναι προβληματικά τα αυτοκίνητα αυτά?Πού οφειλόταν?
-
Εννοείς το καπάκι από το δοχείο διαστολής? Μόνο αν είχε γεμίσει το δοχείο μέχρι τα μπούνια μπορεί να γίνει αυτό αφού μετά το νερό ζεστάθηκε και δεν είχε που να πάει η επιπλέον ποσότητα (διαστολή γαρ).
-
Σε ευχαριστώ
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Εννοείς το καπάκι από το δοχείο διαστολής? Μόνο αν είχε γεμίσει το δοχείο μέχρι τα μπούνια μπορεί να γίνει αυτό αφού μετά το νερό ζεστάθηκε και δεν είχε που να πάει η επιπλέον ποσότητα (διαστολή γαρ).Πολυ λογικο και συμφωνω!Ειναι μια εκδοχη.
Αλλα νομιζω πως το δοχειο διαστολης εχει και σωληνα υπερχυλισης.
Μηπως δεν ειχε κουμπωσει καλα το καπακι?
PEUGEOT 106 RALLYE 16V ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ