Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 106 RALLYE 16V ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. PEUGEOT 106 RALLYE 16V ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΕΡΟΥ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    11
    964
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanis71 last edited by

      ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      FANIS71

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanis71 last edited by

        ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

        FANIS71

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis71 last edited by

          ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

          FANIS71

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Λογικό μου φαίνεται αφού με την ταχύτητα της εθνικής περνάει αρκετός αέρας από το ψυγείο χωρίς τη βοήθεια του ανεμιστήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              Τωρα τελευταια εχω παρατηρησει με το που βαζω μπροστα τον κινητηρα να δουλευει για μερικα δευτερολεπτα το βεντιλατερ και υστερα να σταματαει (κι αυτο οχι παντα). Κατα τα αλλα δε λειτουργει συνεχεια οσο λειτουργει ο κινητηρας. Στην εθνικη δε μπορω να πω οτι η θερμοκρασια πεφτει τοσο πολυ (υποθετω πως δεν εχεις ανοιχτο το A/C οταν το παρατηρεις αυτο!)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης FANIS71 έγραψε:
                ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥ/ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ (Π.Χ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ) ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ 1/3 ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ. Ο ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ RALLYE ΑΥΤΟ?

                ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                FANIS71


                Ναι έχει διακυμάνσεις η θερμοκρασία στα ραλλύ !

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagelis-rallye last edited by

                  εγω αλλαξα θερμοστατη σε ενα 8ν επειδη ο πρωτος κολλησε και τωρα δουλευει πολυ το βεντιλατερ αλλα μου ειπαν οτι μαλλον ο θερμοστατης ειναι ρυθμισμενος για να δουλευει το αμαξι σε πιο χαμηλη θερμοκρασια

                  παντως απ οτι εχω παρατηρησει στην εθνικη οσο τεζα και να πηγαινεις η θερμοκρασια νερου παραμενει χαμηλη αντιθετα με την θερμοκρασια λαδιου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos-karnis last edited by

                    Το έχω παρατηρήσει και στο δικό μου, είναι απολύτως φυσιολογικό. Επίσης θα έχεις ήδη παρατηρήσει ότι όσο και αν το πιέζεις στην εθνική, η θερμοκρασία νερού διατηρείται σε αρκετά χαμηλά επίπεδα. Αυτό εξηγείται ως εξής: Όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο με το μοτέρ σε λειτουργία η απαγωγή θερμότητας από το βεντιλατέρ και μόνο δεν είναι αρκετή για να διατηρήσει την θερμοκρασία του νερού σε χαμηλά επίπεδα. Από την άλλη η επιφάνεια του ψυγείου που καλύπτει το βεντιλατέρ είναι πολύ μικρή (μιλάω για ραλλύ με ένα βεντιλατέρ χωρίς air-condition δηλ.) σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα. Για αυτό τον λόγο παρατηρείται αυτή η σχετικά μεγάλη διακύμανση της θερμοκρασίας νερού όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κίνηση ή σε στάση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      athanatos last edited by

                      Σε κάποιο γνωστό μου σε ολοκαίνουριο ibiza(...) πετάχτηκε το καπάκι του νερού και χύθηκαν όλα έξω,πράγμα ανεξήγητο μετά από τόσο καιρό.Είναι προβληματικά τα αυτοκίνητα αυτά?Πού οφειλόταν?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Εννοείς το καπάκι από το δοχείο διαστολής? Μόνο αν είχε γεμίσει το δοχείο μέχρι τα μπούνια μπορεί να γίνει αυτό αφού μετά το νερό ζεστάθηκε και δεν είχε που να πάει η επιπλέον ποσότητα (διαστολή γαρ).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          athanatos last edited by

                          Σε ευχαριστώ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            chribiza last edited by

                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                            Εννοείς το καπάκι από το δοχείο διαστολής? Μόνο αν είχε γεμίσει το δοχείο μέχρι τα μπούνια μπορεί να γίνει αυτό αφού μετά το νερό ζεστάθηκε και δεν είχε που να πάει η επιπλέον ποσότητα (διαστολή γαρ).

                            Πολυ λογικο και συμφωνω!Ειναι μια εκδοχη.
                            Αλλα νομιζω πως το δοχειο διαστολης εχει και σωληνα υπερχυλισης.
                            Μηπως δεν ειχε κουμπωσει καλα το καπακι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr