Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αρθρο περί πετρελαιοκίνησης - Απογοήτευση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αρθρο περί πετρελαιοκίνησης - Απογοήτευση
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    14
    133
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harryv last edited by

      Ηλπιζα στο τελευταίο τεύχος των 4Τ σε ένα ενδιαφέρον άρθρο για την πετρελαιοκίνηση. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Το άρθρο επικέντρωνε μόνο στο πόσο έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες πετρελαίου, πόσο λιγότερο ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα από ότι οι προηγούμενες γενιές και τα τοιαύτα. Νομίζω ότι τελικά το περιοδικό θα έπρεπε να επικεντρώσει σε άλλα σημεία που 'καίνε' περισσότερο τους φίλους του :
      α) Μπορεί ένας Ελληνας να αγοράσει πετρελαιοκίνητο ?
      β) Πέρα από τους περιορισμούς για το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Ελλάδα είμαστε και όλοι οι υπόλοιποι) υπάρχουν άλλοι ?
      γ) Ποιες είναι οι επιπλέον διαδικασίες ?
      δ) Ποια μοντέλα εισάγονται ή μπορεί να παραγγελθούν ή μπορεί να βρεθούν μεταχειρισμένα ?
      ε) Πως συγκρίνονται μεταξύ τους μοντέλα ίδιου κυβισμού της ίδιας εταιρείας ? Π.χ. 318i vs 320d ?
      στ) Ποιο το όφελος από τη καθημερινή χρήση και τη συντήρηση αντίστοιχων οχημάτων σε σχέση με τη τιμή αγοράς τους ? Τι γίνεται με τα ανταλλακτικά ?

      Δυστυχώς μετά την ανάγνωση του άρθρου κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα δε μου έχει απαντηθεί. Οποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harryv last edited by

        Ηλπιζα στο τελευταίο τεύχος των 4Τ σε ένα ενδιαφέρον άρθρο για την πετρελαιοκίνηση. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Το άρθρο επικέντρωνε μόνο στο πόσο έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες πετρελαίου, πόσο λιγότερο ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα από ότι οι προηγούμενες γενιές και τα τοιαύτα. Νομίζω ότι τελικά το περιοδικό θα έπρεπε να επικεντρώσει σε άλλα σημεία που 'καίνε' περισσότερο τους φίλους του :
        α) Μπορεί ένας Ελληνας να αγοράσει πετρελαιοκίνητο ?
        β) Πέρα από τους περιορισμούς για το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Ελλάδα είμαστε και όλοι οι υπόλοιποι) υπάρχουν άλλοι ?
        γ) Ποιες είναι οι επιπλέον διαδικασίες ?
        δ) Ποια μοντέλα εισάγονται ή μπορεί να παραγγελθούν ή μπορεί να βρεθούν μεταχειρισμένα ?
        ε) Πως συγκρίνονται μεταξύ τους μοντέλα ίδιου κυβισμού της ίδιας εταιρείας ? Π.χ. 318i vs 320d ?
        στ) Ποιο το όφελος από τη καθημερινή χρήση και τη συντήρηση αντίστοιχων οχημάτων σε σχέση με τη τιμή αγοράς τους ? Τι γίνεται με τα ανταλλακτικά ?

        Δυστυχώς μετά την ανάγνωση του άρθρου κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα δε μου έχει απαντηθεί. Οποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harryv last edited by

          Ηλπιζα στο τελευταίο τεύχος των 4Τ σε ένα ενδιαφέρον άρθρο για την πετρελαιοκίνηση. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Το άρθρο επικέντρωνε μόνο στο πόσο έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες πετρελαίου, πόσο λιγότερο ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα από ότι οι προηγούμενες γενιές και τα τοιαύτα. Νομίζω ότι τελικά το περιοδικό θα έπρεπε να επικεντρώσει σε άλλα σημεία που 'καίνε' περισσότερο τους φίλους του :
          α) Μπορεί ένας Ελληνας να αγοράσει πετρελαιοκίνητο ?
          β) Πέρα από τους περιορισμούς για το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Ελλάδα είμαστε και όλοι οι υπόλοιποι) υπάρχουν άλλοι ?
          γ) Ποιες είναι οι επιπλέον διαδικασίες ?
          δ) Ποια μοντέλα εισάγονται ή μπορεί να παραγγελθούν ή μπορεί να βρεθούν μεταχειρισμένα ?
          ε) Πως συγκρίνονται μεταξύ τους μοντέλα ίδιου κυβισμού της ίδιας εταιρείας ? Π.χ. 318i vs 320d ?
          στ) Ποιο το όφελος από τη καθημερινή χρήση και τη συντήρηση αντίστοιχων οχημάτων σε σχέση με τη τιμή αγοράς τους ? Τι γίνεται με τα ανταλλακτικά ?

          Δυστυχώς μετά την ανάγνωση του άρθρου κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα δε μου έχει απαντηθεί. Οποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης harryv έγραψε:
            Ηλπιζα στο τελευταίο τεύχος των 4Τ σε ένα ενδιαφέρον άρθρο για την πετρελαιοκίνηση. Η απογοήτευση ήταν μεγάλη. Το άρθρο επικέντρωνε μόνο στο πόσο έχουν εξελιχθεί οι κινητήρες πετρελαίου, πόσο λιγότερο ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα από ότι οι προηγούμενες γενιές και τα τοιαύτα. Νομίζω ότι τελικά το περιοδικό θα έπρεπε να επικεντρώσει σε άλλα σημεία που 'καίνε' περισσότερο τους φίλους του :
            α) Μπορεί ένας Ελληνας να αγοράσει πετρελαιοκίνητο ?
            β) Πέρα από τους περιορισμούς για το κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης (Ελλάδα είμαστε και όλοι οι υπόλοιποι) υπάρχουν άλλοι ?
            γ) Ποιες είναι οι επιπλέον διαδικασίες ?
            δ) Ποια μοντέλα εισάγονται ή μπορεί να παραγγελθούν ή μπορεί να βρεθούν μεταχειρισμένα ?
            ε) Πως συγκρίνονται μεταξύ τους μοντέλα ίδιου κυβισμού της ίδιας εταιρείας ? Π.χ. 318i vs 320d ?
            στ) Ποιο το όφελος από τη καθημερινή χρήση και τη συντήρηση αντίστοιχων οχημάτων σε σχέση με τη τιμή αγοράς τους ? Τι γίνεται με τα ανταλλακτικά ?

            Δυστυχώς μετά την ανάγνωση του άρθρου κανένα από τα παραπάνω ερωτήματα δε μου έχει απαντηθεί. Οποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.

            α) φυσικά, αρκεί να δηλώσει μόνιμη κατοικία εκτός Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Ακόμα και αν πχ μένει στην Αθήνα αλλά έχει εξοχικό εκτός, μπορεί να το δηλώσει σαν μόνιμη κατοικία.

            β-γ) άλλοι περιορισμοί δεν υπάρχουν, εκτός του ότι -θεωρητικά- δεν μπορείς καν να μπεις στις δύο πόλεις με ιδιωτικό diesel αυτοκίνητο -οι Αλβανοί με κάτι ρυπογόνα αρχαία diesel μπορούν-

            δ) Ολα τα μοντέλα μπορούν να εισαχθούν αν τα παραγγείλεις. Μέχρι και... Lancia Thesis ταξί έχει εισαχθεί!

            ε) τα diesel έχουν αρχίσει και πλεονεκτούν έναντι των βενζινοκινητήρων, αφού αποδίδουν -πλέον- τους ίδιους ίππους, από τα ίδια σχεδόν κυβικά, με διπλάσια ροπή και σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση.

            για τις BMW που αναφέρεις, ο δίλιτρος Valvetronic αποδίδει 143 ίππους και ο δίλιτρος diesel 150(!). Πιο πρόσφατο παράδειγμα το C-Max (άρα και νέο Focus) ο diesel των 1.600κ.εκ. βγάζει 110 ίππους ενώ ο κλασικός duratec ακόμα 100...

            στ) εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Για την ώρα στην Ελλάδα και σχεδόν σε ολόκληρη την Ευρώπη, κανένα σύστημα common rail ή EUI ΔΕΝ επισκευάζεται. Σε περίπτωση βλάβης της αντλίας, των μπεκ ή των EUI αντικαθίστανται με καινούρια μαζι με όλα τα σωληνάκια υψηλής πίεσης.

            To κόστος της αντικατάστασης όλων αυτών είναι φυσικά υψηλό (2.5-3.500 ευρώ ανάλογα το αυτοκίνητο) και μπορεί να καταστραφούν ανά πάσα στιγμή.

            Στο 'πετρέλαιο' που έχουμε στην Ελλάδα μόνο... χρυσόψαρα δεν βρίσκεις μέσα, γιατί νερό υπάρχει σίγουρα. Για να λειτουργήσουν σωστά όλα αυτά τα συστήματα (μιλάμε για πιέσεις 1.400-2.000 bar) χρειάζονται και πολύ καλής ποιότητας πετρέλαιο, κάτι που θα αποκτήσουμε(;) το... 2005 μετά από απόφαση της Ε.Ε., αφού η Ελλαδίτσα ήθελε κι άλλη παράταση(!).

            Πρέπει να διανύεις πολλά χιλιόμετρα ετησίως για να κάνεις απόσβεση και να μπορέσεις να καλύψεις το κόστος μιας αντικατάστασης του συστήματος τροφοδοσίας, γιατί δεν καλύπτεται από εγγύση αφού οφείλεται σε κακής ποιότητας καύσιμο

            Και εις ανώτερα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              please delete !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ειναι γνωστο οτι η ποιοτητα του πετρελαιου στην Ελλαδα ειναι κακιστης ποιοτητας, αλλα εχω ενα απλο ερωτημα:

                Επειδη ηδη στην Ελλαδα (σε ολη την Ελλαδα) κυκλοφορουν αρκετα υπερ-συγχρονα ντιζελ ταξι, με αυτη τη λογικη δε θα επρεπε να ειναι γεματα ολα τα συνεργεια και να αλλαζουν συνεζως τρομπες και μπεκ?????

                Προφανως αν συνεβαινε αυτο κανενας επαγγελματιας δε θα επαιρνε ντιζελ για ταξι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Έχουν αλλαχτεί ήδη πολλά συστήματα κι αυτό το λέω με σιγουριά.

                  Νομίζεις ότι οι επαγγελματίες γνωρίζουν τι σύστημα τροφοδοσίας φοράει το αυτοκίνητο που αγοράζουν ή αν μπορεί να επισκευαστεί; μετά το μαθαίνουν

                  πριν μερικούς μήνες μπήκα σε ένα Avensis D-4D (common rail). Τον ρωτάω από 'περιέργεια':

                  common rail είναι αυτό;

                  εεε;

                  η αντλία λέω, common rail είναι;

                  πωςςςςς; δεν ξέρω από αυτά, Toyota και Skoda είδα ότι κυκλοφορούν, ε δεν ήθελα να πάρω ανατολικό

                  ίσως είναι ακραίο και τυχαίο το παράδειγμα, αλλά μην νομίζεις ότι οι επαγγελματίες και οι αγρότες γνωρίζουν τι συμβαίνει κάτω από το καπό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    δε νομιζω οτι οι επαγγελματιες δεν ξερουν. Οταν καποιος δωσει 30-40.000 ευρω για ενα συγχρονο ταξι, δε ρισκαρει να παρει ενα αυτοκινητο που θα θελει καθε μηνα επισκευες αξιας 3-4.000 ευρω!!!

                    Αλλα ακομη και να μην ηξεραν, με το που θα παθαιναν τις πρωτες χοντρες ζημιες θα το πωλουσαν κατευθειαν!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      δε νομιζω οτι οι επαγγελματιες δεν ξερουν. Οταν καποιος δωσει 30-40.000 ευρω για ενα συγχρονο ταξι, δε ρισκαρει να παρει ενα αυτοκινητο που θα θελει καθε μηνα επισκευες αξιας 3-4.000 ευρω!!!

                      Αλλα ακομη και να μην ηξεραν, με το που θα παθαιναν τις πρωτες χοντρες ζημιες θα το πωλουσαν κατευθειαν!

                      Κατ' αρχήν όλα τα καινούρια ταξί ή common rail έχουν ή EUI, άρα αν θέλει να αγοράσει κάποιος καινούριο ταξί θα 'υποστεί' τις συνέπειες.

                      Αλλο το μειωμένη διάρκεια ζωής και άλλο το κάθε μήνα. Πάντως όσο πιο συχνά γεμίζει και από διαφορετικό βενζινάδικο, έχει και μεγαλύτερες πιθανότητες βλάβης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                        δε νομιζω οτι οι επαγγελματιες δεν ξερουν. Οταν καποιος δωσει 30-40.000 ευρω για ενα συγχρονο ταξι, δε ρισκαρει να παρει ενα αυτοκινητο που θα θελει καθε μηνα επισκευες αξιας 3-4.000 ευρω!!!

                        Αλλα ακομη και να μην ηξεραν, με το που θα παθαιναν τις πρωτες χοντρες ζημιες θα το πωλουσαν κατευθειαν!

                        Κατ' αρχήν όλα τα καινούρια ταξί ή common rail έχουν ή EUI, άρα αν θέλει να αγοράσει κάποιος καινούριο ταξί θα 'υποστεί' τις συνέπειες.

                        Αλλο το μειωμένη διάρκεια ζωής και άλλο το κάθε μήνα. Πάντως όσο πιο συχνά γεμίζει και από διαφορετικό βενζινάδικο, έχει και μεγαλύτερες πιθανότητες βλάβης

                        Δε διαφωνω, αλλα οταν μιλαμε για μειωμενη διαρκεια ζωης, μηπως τελικα θα τους συμφερε να παρουν βενζινοκινητο??? Αρα προφανως δεν εχουν σοβαρο προβλημα.

                        Μη ξεχναμε οτι εχουν παρουσιαστει και καποια 'ειδικα' ντιζελ καυσιμα που υποσχονται καλυτερη αποδοση και καυση!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Προβλήματα υπάρχουν και πολλοί ταξιτζήδες διαμαρτύρονται οτι η παλιά Mercedes τους ας πούμε ήταν αθάνατη ενω η καινούργια έπαθε μεγάλη ζημιά απο το κ@λοDiesel που έβαλαν. Μπήκα σε ένα 406 Hdi είχα διαβάσει πόσο καλός είναι αυτός ο κινητήρας αλλά εκτός από υπεραποδοτικός ( ροπάρα και χαμηλή κατανάλωση ) είναι και απίστευτα ήσυχος. Μεταξένια λειτουρία μόνο οταν είναι κρύος και στο ρελαντί ακούγεται λίγο ( προσέξτε λίγο ) σαν Diesel μου είπε ο ταξιτζής. Πότε θα γίνουμε Ευρώπη ρε πότε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            apostolis last edited by

                            Φίλε harryv,

                            σίγουρα στο άρθρο πού μνημονεύεις , θα διάβασες , αλλά ξέχασες να αναφέρεις , πώς σε τουλάχιστον 2 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ,
                            η αναλογία βενζινοκίνητων /πετρελαιοκίνητων ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ οχημάτων
                            πλησιάζει ή υπερβαίνει το 50 % !!!

                            Δέν λέω πώς αυτό έγινε ώς διά μαγείας , από την μία χρονιά στην άλλη,
                            απλά , ο diesel κινητήρας , απαιτεί ΣΩΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ , ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ,
                            και πάνω απο ΟΛΑ ΣΩΣΤΟ ΧΡΗΣΤΗ

                            Τότε , και μόνον τότε , ακόμη και οι σημερινοί diesel κινητήρες ,είναι
                            ανταγωνιστικοί , σε εκπομπές ρύπων , τουλάχιστον, με τους αντίστοιχους σε απόδοση βενζινοκινητήρες.
                            Ο νοών , νοείτω !!!

                            Σε κάθε περίπτωση , τα εύσημα στον 'ikar' Λεωνίδα !
                            Τα είπε ΟΛΑ , ακούστε τον , το κατέχει το άθλημα .

                            Αποστόλης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Θα καταθέσω προσωπική εμπειρία καθώς ο πεθερός μου είναι ταξιτζής. Η πλειοψηφία του κλάδου δεν ξέρει πέρα από το τιμόνι (και για αυτό ας μην σχολιάσω) πολλά πράγματα για το αμάξι που οδηγά. Το τι κοροϊδία τους ρίχνουν τα συνεργεία και τι ανύπαρκτες βλάβες πληρώνουν δε λέγεται. Η αλήθεια είναι ότι όλοι γκρινιάζουν για την αξιοπιστία των νέων μοντέλων και εξυμνούν την αντοχή πολλών παλιότερων. Πάντως ούτε σκέψη για βενζινοκίνητα. Το πετρέλαιο είναι πολύ ποιο οικονομικό ακόμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Παιδιά μη γελιόμαστε. Το 'ντουμάνι' που βγάζουν πολλά ταξί (ακόμα και καινούργια μοντέλα) στην επιτάχυνση οφείλεται αποκλειστικά σε κακή συντήρηση και αυτό μου το έχουν πει αρκετοί ψαγμένοι και τίμιοι ταξιτζήδες. Κατά τη γνώμη τους τα περί 'κακής ποιότητας καυσίμου' είναι απλά δικαιολογίες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                  Παιδιά μη γελιόμαστε. Το 'ντουμάνι' που βγάζουν πολλά ταξί (ακόμα και καινούργια μοντέλα) στην επιτάχυνση οφείλεται αποκλειστικά σε κακή συντήρηση και αυτό μου το έχουν πει αρκετοί ψαγμένοι και τίμιοι ταξιτζήδες. Κατά τη γνώμη τους τα περί 'κακής ποιότητας καυσίμου' είναι απλά δικαιολογίες.

                                  http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251

                                  Στο diesel γίνεται τεράστια νοθεία, με πιο κοινή την ανάμειξή του με πετρέλαιο θέρμανσης. Ακόμα μπορεί να βρεθεί νέφτης (που καταστρέφει όλες τις ελαστικές τσιμούχες), διαφόρων ειδών οξέα και φυσικά νερό.

                                  Έχει τύχει να δω σπασμένη και σκουριασμένη αντλία common rail από νερό. Από πετρέλαιο σίγουρα ΔΕΝ οξειδώθηκε.

                                  Στα παλιά μοντέλα μπορεί να οφείλεται και στην ελλειπή συντήρηση. Τα καινούρια έχουν καταλύτη, αφού καλύπτουν Euro III και ορισμένα πιο καινούρια Euro IV.

                                  Aν δεις πχ νέα E-Class CDI να βγάζει ντουμάνι, σίγουρα ευθύνεται ο οδηγός, αφού δεν έχει αλλάξει όλο το σύστημα τροφοδοσίας (δεν επιδέχεται επισκευής). Αν το ντουμάνι οφειλόταν σε δυσλειτουργία του συστήματος θα το άλλαζαν στην εγγύηση, η οποία όμως ΔΕΝ καλύπτει κακής ποιότητας καύσιμο.

                                  Μήπως έχουμε ευρωπαϊκο πετρέλαιο και δεν το ξέραμε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr