-
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
-
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
-
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;Δηλαδή να πηγαίνω εγώ με 100 και ο άλλος με 120 και να μην πάθουμε τίποτα?
Τι εννοείς απόλυτα ασφαλές? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
Δηλαδή να πηγαίνω εγώ με 100 και ο άλλος με 120 και να μην πάθουμε τίποτα?
Τι εννοείς απόλυτα ασφαλές?Και με 160 να μην πάθεις τίποτα.Το ρώτησα,επειδή οι Mercedes E έχουν έξτρα ασφάλεια για σύγκρουση με νταλίκες.
-
Σίγουρα η ασφάλεια των αυτοκινήτων παραγωγής είναι πολύ μικρότερη απ'οτι θα μπορούσε να είναι.
Και αυτό φαίνεται απο την ασφάλεια που προσφέρουν τα μονοθέσια F1 και τα WRC,τα οποία αντέχουν σε πολύ σφοδρές συγκρούσεις.
Γενικά μέχρι ενός σημείου πχ 250ΧΜ ο άνθρωπος μπορεί να γλιτώσει απο τη σύγκρουση.
Απο εκεί και πέρα ακόμη και αν δεν έχει καμία επαφή των σώμα του,δε μπορεί να επιζήσει αφού η επιβράδυνση είναι πολύ μεγάλη για τον οργανισμό. -
φυσικα οπως καταλαβαινεις κατι που να ειναι 'απολυτο' ειναι ατοπο.
Ολα ειναι απολυτα ασφαλη αν ειναι παρκαρισμενα στο γκαραζ με τον οδηγο εκτος αυτοκινητου. Τι στιγμη που μπαινεις μεσα απολυτη παθητικη ασφαλεια οπως την περιγραφεις με 160 και παραπανω χιλιομετρα ειναι εγγιζει το οριο των νομων της φυσικης που φυσικα το ανθρωπινο σωμα δεν ειναι εξαιρεταιο. Και με 10 αεροσακους αμα πας με 160 και πεσεις με ολη σου την δυναμη σε ενα τοιχο η αμα σου την πεσει μια νταλικα ολοι οι αεροσακοι δεν θα σε βοηθησουν. Επισης αν υπαρχει εγκεφαλικη βλαβη και επιζησεις σαν φυτο τοτε; Τι ειναι αυτο γλυτωσα αλλα φυσικα δεν το ξερω γιατι ειμαι κολημενος στο κρεββατι.Αυτο που πρεπει να επικεντρωσουμε την προσοχη μας ειναι το να μην γινονται οι σφοδρες συγκρουσεις με 160 χιλ. Ισως γιατι πηγαιναμε με 160 χιλ και οχι με 70 μια και ειμαστε Σουμαχερ στην Αττικη Οδο.
Νικος
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα;Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;Αλήθεια εσύ πιστεύεις ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο???
Αν επιτρέπεται πόσο χρονών είσαι? Αν θες απαντάς.... -
Mιας και βρήκα θέμα του εν λόγω μέλους ξεκλείδωτο ας κάνω και εγώ μια δήλωση:
- Δεν ειμαι ο Χρονομέτρης (Επειδη κατηγορήθηκα στο παρελθόν)
- Δεν είμαι ο John Adamidis ( Eπειδή μπορεί να κατηγορηθώ στο μέλλον)
- Προφανώς δεν ειμαι το εξ Αμερικής ζιζάνιο (δεν θυμάμαι το ψευδώνυμο του...)
Αυτά και καλώς σας βρήκα μετά απο 15 μέρες αποτοξίνωσης
Τώρα μπορεί να κλειδωθεί και αυτό το topic φαντάζομαι.....
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Mιας και βρήκα θέμα του εν λόγω μέλους ξεκλείδωτο ας κάνω και εγώ μια δήλωση:- Δεν ειμαι ο Χρονομέτρης (Επειδη κατηγορήθηκα στο παρελθόν)
- Δεν είμαι ο John Adamidis ( Eπειδή μπορεί να κατηγορηθώ στο μέλλον)
- Προφανώς δεν ειμαι το εξ Αμερικής ζιζάνιο (δεν θυμάμαι το ψευδώνυμο του...)
Αυτά και καλώς σας βρήκα μετά απο 15 μέρες αποτοξίνωσης
Τώρα μπορεί να κλειδωθεί και αυτό το topic φαντάζομαι.....
- Είναι τρείς δηλώσεις, όχι μία.
- Όποις κι' αν είσαι, είσαι για τον εαυτό σου. Για την παθητική ασφάλεια, έχεις να πείς κάτι;
Με φιλική διάθεση και γεμάτες μπαταρίες, εντάξει; Άντε, τυχεράκια, εμείς διακοπές του χρόνου και βλέπουμε . . . .
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;Θυμάμαι ένα αυτοκίνητο από μια ταινία με τον Σταλόνε (νομίζω λεγόταν 'demolition man') που σε περίπωση πρόσκρουσης γέμιζε ολόκληρο με αφρώδες υλικό, οπότε ήταν πρακτικά αδύνατο να χτυπήσεις μέσα στο εσωτερικό του (αν και μάλλον θα πάθαινες ασφυξία). Ίσως σε συνδυασμό με ένα κλωβό επιβατών φτιαγμένο με υλικά και τεχνικές επιπέδου F1 να άντεχε και σε συγκρούσεις με >160χλμ. Πόσο εφικτό βρίσκεις κάτι τέτοιο;
Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;
Αν κόστιζε τρεις φορές όσο ένα σημερινό θα το αγόραζες; Τι ποσοστό θεωρείς ότι θα ήταν διατεθειμένο να πληώσει το υπερβολικό κόστος τόσης παθητικής ασφάλειας;
Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα; Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
Θεωρώ ότι τα crash tests είναι ρεαλιστική προσέγγιση της πραγματικότητας με την προϋπόθεση ότι:[list:1zdwhry7][:1zdwhry7]Ο οδηγός είναι επαρκώς ικανός ώστε να αποφύγει τη σύγκρουση αν μπορεί ή να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις της αν δεν μπορεί (φρενάροντας έγκαιρα, αλλάζοντας πορεία κοκ).[/
1zdwhry7]
[:1zdwhry7]Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια που θα βοηθήσει τον οδηγό του να κάνει τα παραπάνω.[/1zdwhry7][/list:u:1zdwhry7]
Κανένα από τα παραπάνω δεν ισχύει σε ικανοποιητικό βαθμό στην Ελλάδα και γι'αυτό έχουμε τόσα πολλά θύματα.Επίσης, σκέψου και το εξής: Έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει την ακαμψία και την παθητική ασφάλια ενός M113 (τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού, γιατί το κόβω χλωμό να έχεις κάνει στρατό) ώστε να αντέχει σε μετωπική με 160 και συγκρούεται με ένα Seicento. Μπορείς να φανταστείς τι θα πάθει το Seicento; Μπορείς να μου πεις ένα λόγο γιατί οι συγγενείς των επιβατών του Seicento (που θα σκοτωθούν σίγουρα) να μην κάνουν μήνυση στην κατασκευάστρια εταιρεία και να μην την κερδίσουν; Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι οι εξελίξεις στην παθητική ασφάλεια πρέπει να γίνονται σιγά-σιγά ώστε να μπορούν να ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές και να μην υπάρχουν τεράστιες διαφορές ανάμεσα σε καινούργια και λίγο παλιότερα αυτοκίνητα εις βάρος της ασφάλειας των τελευταίων.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μπορεί να φτιαχτεί αυτοκίνητο απόλυτα ασφαλές σε πρόσκρουση;
Θυμάμαι ένα αυτοκίνητο από μια ταινία με τον Σταλόνε (νομίζω λεγόταν 'demolition man') που σε περίπωση πρόσκρουσης γέμιζε ολόκληρο με αφρώδες υλικό, οπότε ήταν πρακτικά αδύνατο να χτυπήσεις μέσα στο εσωτερικό του (αν και μάλλον θα πάθαινες ασφυξία). Ίσως σε συνδυασμό με ένα κλωβό επιβατών φτιαγμένο με υλικά και τεχνικές επιπέδου F1 να άντεχε και σε συγκρούσεις με >160χλμ. Πόσο εφικτό βρίσκεις κάτι τέτοιο;
Αν ναι,πόσο θα κόστιζε;
Αν κόστιζε τρεις φορές όσο ένα σημερινό θα το αγόραζες; Τι ποσοστό θεωρείς ότι θα ήταν διατεθειμένο να πληώσει το υπερβολικό κόστος τόσης παθητικής ασφάλειας;
Εφόσον όλα τα αμάξια τα καταφέρνουν στα crash tests,πώς γίνεται και σε πραγματικές συνθήκες έχουμε θύματα και αμάξια διαλυμένα;Είναι τόσο μεγάλες οι ταχύτητες με τις οποίες γίνονται τα δυστυχήματα; Ή μήπως τα crash tests είναι άνευ ουσίας και απλά ικανοποιούν ψυχολογικές ανάγκες;
Θεωρώ ότι τα crash tests είναι ρεαλιστική προσέγγιση της πραγματικότητας με την προϋπόθεση ότι:[list:ynzy4h7t][:ynzy4h7t]Ο οδηγός είναι επαρκώς ικανός ώστε να αποφύγει τη σύγκρουση αν μπορεί ή να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις της αν δεν μπορεί (φρενάροντας έγκαιρα, αλλάζοντας πορεία κοκ).[/
ynzy4h7t]
[:ynzy4h7t]Το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια που θα βοηθήσει τον οδηγό του να κάνει τα παραπάνω.[/ynzy4h7t][/list:u:ynzy4h7t]
Κανένα από τα παραπάνω δεν ισχύει σε ικανοποιητικό βαθμό στην Ελλάδα και γι'αυτό έχουμε τόσα πολλά θύματα.Επίσης, σκέψου και το εξής: Έστω ότι ένα αυτοκίνητο έχει την ακαμψία και την παθητική ασφάλια ενός M113 (τεθωρακισμένο όχημα μεταφοράς προσωπικού, γιατί το κόβω χλωμό να έχεις κάνει στρατό) ώστε να αντέχει σε μετωπική με 160 και συγκρούεται με ένα Seicento. Μπορείς να φανταστείς τι θα πάθει το Seicento; Μπορείς να μου πεις ένα λόγο γιατί οι συγγενείς των επιβατών του Seicento (που θα σκοτωθούν σίγουρα) να μην κάνουν μήνυση στην κατασκευάστρια εταιρεία και να μην την κερδίσουν; Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι οι εξελίξεις στην παθητική ασφάλεια πρέπει να γίνονται σιγά-σιγά ώστε να μπορούν να ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές και να μην υπάρχουν τεράστιες διαφορές ανάμεσα σε καινούργια και λίγο παλιότερα αυτοκίνητα εις βάρος της ασφάλειας των τελευταίων.
Κώστα , έππππππππππ !!!!
οποιαδήποτε αναφορά στο Μ 113 , έχει να μου δίνει ποσοστά !!!!
Βλέπεις , είχα κάνει ' Ένα όνειρο με Μ113'Τώρα , θα σε κακολογίσω , απέδωσες ...χλωμάδα στον Adamidis
O άνθρωπος υπηρέτησε την πατρίδα μεταξύ ..... 1967 και 1974 , και έτσι
πήρε το Ph. Diploma περί 'Ανίχνευσης και Πιστοποίησης Παπαγαλακίων
και Σταγονιδίων'.Γα@@@το , κινούμενος στά όρια της απρέπειας ,
πάλι τα πήρα .Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Κώστα , έππππππππππ !!!!
οποιαδήποτε αναφορά στο Μ 113 , έχει να μου δίνει ποσοστά !!!!
Βλέπεις , είχα κάνει ' Ένα όνειρο με Μ113'Τώρα , θα σε κακολογίσω , απέδωσες ...χλωμάδα στον Adamidis
O άνθρωπος υπηρέτησε την πατρίδα μεταξύ ..... 1967 και 1974 , και έτσι
πήρε το Ph. Diploma περί 'Ανίχνευσης και Πιστοποίησης Παπαγαλακίων
και Σταγονιδίων'.Γα@@@το , κινούμενος στά όρια της απρέπειας ,
πάλι τα πήρα .Αποστόλης.
**
Μπουαχαχαχαχαααχααχαχαχαχαχααααχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαααααα!!!!!**Αχ, καλό ήταν...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Κώστα , έππππππππππ !!!!
οποιαδήποτε αναφορά στο Μ 113 , έχει να μου δίνει ποσοστά !!!!
Βλέπεις , είχα κάνει ' Ένα όνειρο με Μ113'Τώρα , θα σε κακολογίσω , απέδωσες ...χλωμάδα στον Adamidis
O άνθρωπος υπηρέτησε την πατρίδα μεταξύ ..... 1967 και 1974 , και έτσι
πήρε το Ph. Diploma περί 'Ανίχνευσης και Πιστοποίησης Παπαγαλακίων
και Σταγονιδίων'.Γα@@@το , κινούμενος στά όρια της απρέπειας ,
πάλι τα πήρα .Αποστόλης.
**
Μπουαχαχαχαχαααχααχαχαχαχαχααααχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαααααα!!!!!**Αχ, καλό ήταν...
Don't worry , it was JUST a fluffy , juisy BUBBLEGUM
Best is yet to comeΑποστόλης.
-
Ολες οι δοκιμες γινονται σε ελενχομενες συνθηκες .Τωρα πως θα πετυχης τις ιδιες συνθηκες αν τρακαρεις(φτου φτου μακρια απο εμας)ειναι νομιζω αδυνατο.Απλως μας δινουν καποια στοιχεια τα οποια ο καθενας τα αξιοποιει οπως νομιζει .Αντε να στριβεις σε κλειστη στροφη με αρκετα χιλ και να βλεπεις τριαξονικο να σου κλεινει το δρομο ,εκει δεν θα πεσεις με τα 50 χιλ των δοκιμων αλλα με πολυ περισοτερα .Εγω παντως προτιμω την ενεργητικη ασφαλεια απο την παθητικη , καλυτερα φρενα, δυνατο κινητηρα, καλα λαστιχα, αμεσο τιμονι για να μπορω πιο ευκολα να αποφευγω τις δυσαρεστες επαφες .
Αν και πολλες φορες το πεπρομενο φυγειν αδυνατο (εχω τρακαρει ,ευτυχως χωρις μεγαλους τραυματισμους , δυο φορες και σε καμια δεν εφτεγα εγω(και τις δυο φορες παραβιασαν το STOP οι αλλοι) . -
Άλλο ένα θέμα που έχει συζητηθεί αρκετά σε περιοδικά του ειδικού τύπου είναι αυτό των 'αστεριών' που αντιπροσωπεύουν τη βαθμολογία στα crash tests κατά Euro N-CAP. Πριν από μια 15ετία τα 5 αστέρια ήταν ένα αρκετά σπάνιο 'plus' ενώ στις μέρες μας μάλλον χρειάζονται 6 ή και 7 αστέρια για να φανεί ποιά μοντέλα είναι πραγματικά κορυφαία στον τομέα της παθητικής ασφάλειας. Ας μην ξεχνάμε ότι και οι ιπποδυνάμεις και οι τελικές έχουν ανεβεί αισθητά, και παρόλο που η ενεργητική ασφάλεια των περισσότερων μοντέλων είναι βελτιωμένη, τα αντανακλαστικά του μέσου οδηγού παραμένουν τα ίδια τη στιγμή που η κίνηση στους δρόμους (και συνεπώς οι 'παγίδες') ολοένα και αυξάνεται.
Και ένα ερώτημα για όσους πιστεύουν ότι τα αποτελέσματα των στατικών δοκιμών μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για 'εκ του ασφαλούς' συγκρίσεις για υποθετικές μετωπικές συγκρούσεις μεταξύ οχημάτων: Ας υποθέσουμε ότι το Χ αυτοκίνητο, που ζυγίζει 1 τόνο, σε σύγκρουση με τοίχο με 50 χ.α.ω. παίρνει 4 στα 5 και το Ψ αυτοκίνητο, που ζυγίζει 2 τόνους, παίρνει επίσης 4. Σε μεταξύ τους μετωπική σύγκρουση με σχετική ταχύτητα 100 χ.α.ω. ποιανού οι επιβαίνοντες λέτε να 'στραπατσαριστούν' λιγότερο?...
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
οποιαδήποτε αναφορά στο Μ 113 , έχει να μου δίνει ποσοστά !!!!
Βλέπεις , είχα κάνει ' Ένα όνειρο με Μ113'OK! Πού να στείλω το ...πενηντάρι;
O άνθρωπος υπηρέτησε την πατρίδα μεταξύ ..... 1967 και 1974 , και έτσι
πήρε το Ph. Diploma περί 'Ανίχνευσης και Πιστοποίησης Παπαγαλακίων
και Σταγονιδίων'.Καιρό είχα να δω τόσο έξυπνο subtle (*) χιούμορ! Εύγε!
Κρίμα που ο αποδέκτης του μάλλον δεν θα το καταλάβει...subtle humour = έξυπνο και δύσκολα κατανοητό από εεε... λιγότερο έξυπνους ανθρώπους χιούμορ. Έκφραση που δεν μεταφράζεται ακριβώς στα ελληνικά, γι'αυτό χρησιμοποίησα τον αγγλικό όρο.
-
Μια απορία έχω αλλά για να μην ανοίξω νέο topic είπα να το πω εδώ!
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ασφάλεια προσφέρουν τα αυτοκίνητα που έχουν πίσω την μηχανή??
Σαφώς και δεν ισχύει ότι όση περισσότερη μάζα έχεις τόσο καλύτερα γιατί μπορεί να έρθει και πάνω σου αλλά σε μια 911 ας πούμε, πως έχει σχεδιαστεί μπροστά και είναι ασφαλές αυτοκίνητο?Βέβαια όλα τα αυτοκίνητα με την μηχανή πίσω είναι ασφαλή?? Δηλαδή ένας παλιός σκαραβαίος δεν είναι εγκληματικά επικίνδυνος??
-
Τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα πίσω προσφέρουν καλύτερης ποιότητας παθητική ασφάλεια σε σχέση με αυτά με τον κινητήρα μπροστά. Ο λόγος είναι απλός, η απουσία κινητήρα επιτρέπει στον μηχανικό-σχεδιαστή του κλωβού ασφαλειας να κατασκευάζει πιο μαλακές και μεγάλες ζώνες παραμόρφωσης αφού απουσιάζει ο μη πραμορφώσιμος κινητήρας. Τα αυτοκίνητα αυτά απορροφούν καλύτερα και ευκολότερα την δύναμη πρόσκρουσης ενώ δεν υπάρχει ο κίνδυνος εισβολής μηχανικών μερών στην καμπίνα των επιβατών λόγω πρόσκρουσης. Τώρα για τον σκαραβαίο ισχύει ότι και για όλα τα παλιά αυτοκίνητα. Παθητική ασφάλεια μηδέν. Και μόνο που τόσο μέταλλο είναι ακάλυπτο γύρω σου αρκεί...
Σε crash test του γερμανικού ΑMS η Boxster προσέφερε πολύ καλύτερη ασφάλεια από τις Z3 και SLK αφού ακριβώς λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο απορρόφησε καλύτερα τις δυνάμεις της σύγκρουσης. -
Φίλε sirgus πιστεύω το ακριβός αντίθετο.
Δηλαδή ότι τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα πίσω μπορούν να φτιαχτούν πολύ ασφαλή.Και εξηγούμε. Όταν ο κινητήρας είναι μπροστά οι ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης πρέπει να είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να μην επιτρέπουν σε ένα καθόλου ευκαταφρόνητο όγκο που δεν συμπιέζεται όπως ο κινητήρας να μην εισχωρήσει στο χώρο των επιβατών. Τέτοιο πρόβλημα ασφαλώς και δεν αντιμετωπίζουν τα αυτοκίνητα με τον κινητήρα πίσω.
Θυμάστε το μηχανικό σύστημα της Audi που μετακινούσε κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων κάτω από το αμάξι και το τιμόνι κολλούσε στο ταμπλό σε περίπτωση ατυχήματος ώστε ο μεν πρώτος να μην μπει στο χώρο των επιβατών και κατά δεύτερον το κεφάλι του οδηγού να μην τσακιστεί πάνω στο τιμόνι. Τώρα γιατί εγκαταλείφθηκε αυτό χωράει πολύ κουβέντα.
παθητική ασφάλεια