-
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.
-
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.
-
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.
-
αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.
Ποσους ξερεις εσυ που βγηκαν ατσαλακωτοι; Μηπως τα συμπερασματα που βγαινουν μετα απο μακροχρονιες ερευνες με συγχρονο εξοπλισμο, (crash dummies κλπ) ειναι αστοχα και η δικη σου εκτιμηση εχει μεγαλυτερη βαρυτητα; Μηπως εισαι αυτοκινητιστικος γκουρου και δεν σε ξερουμε; Η μηπως ακομα ενα troll;
MODERATORS εχουμε κατι εδω; -
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.Αυτή είναι μία αρκετά 'κολλημένη' άποψη κατά τη γνώμη μου.Τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πιο αποστειρωμένα από τα παλιά αλλά πλέον μπορείς να ταξιδέψεις 7-8 ώρες και να βγεις ατσαλάκωτος από οποιοδήποτε καθημερινό χατσμπακ.Έχεις δοκιμάσει να ταξιδέψεις με παλιό αυτοκίνητο???(κι εμένα μ'αρέσει πιο πολύ να παίρνω για καμιά βόλτα την 33 αλλά μέχρι εκεί,σε καθημερινή χρήση αποκλειστικά την 146).
Όσον αφορά την ασφάλεια θα διαφωνήσω κάθετα γιατί οι Μερσεντές του '60 ήταν τόσο άκαμπτες που όσοι συγκρούονταν (τότε ήταν και πιο σπάνια τα ατυχήματα λόγω πιο αργών αυτοκινήτων και λιγότερης κίνησης) έσπαγαν το σβέρκο τους από την απότομη επιβράδυνση.Εξάλλου έχει αποδειχτεί ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν με ταχύτητες γύρω στα 60 χ.α.ω. γιατί οι οδηγοί προλαβαίνουν να φρενάρουν έστω και λίγο.Αν το ατύχημα συμβεί με περισσότερα τότε όχι Μερσεντές του '60 αλλά ούτε και άρμα μάχης δεν σε σώζει (όλοι ξέρουμε πως κατέληξε η λαίδη D) οπότε δεν έχει και νόημα το crash test με περισσότερα...
Timkoul,μην τον αποπαίρνεις τον άνθρωπο,μία άποψη εξέφρασε και εμείς είμαστε εδώ για να την συζητήσουμε και να του εξηγήσουμε με επιχειρήματα που-κατά τη γνώμη μας-κάνει λάθος... -
Ο χρήστης Vagvog έγραψε:
Timkoul,μην τον αποπαίρνεις τον άνθρωπο,μία άποψη εξέφρασε και εμείς είμαστε εδώ για να την συζητήσουμε και να του εξηγήσουμε με επιχειρήματα που-κατά τη γνώμη μας-κάνει λάθος...Φίλε μου ο timkoul τον αποπαίρνει, μάλλον γιατί διάβασε το άλλο topic που έχει ανοίξει... Διάβασέ το και θα δεις...
Τώρα, αυτήν την άποψη την έχω ακούσει από πολύ κόσμο...Και δημιουργήθηκε από το ότι στις μικρές (πολύ μικρές) συγκρούσεις (που είναι και οι περισσότερες) τα παλιά αυτοκίνητα με την 'γερή' λαμαρίνα και τους μεταλλικούς προφυλακτήρες δεν πάθαιναν τίποτα, ενώ τα καινούρια...
Αλλά στις μεγάλες... Οι γονείς μου μένουν δίπλα στην ΕΛΠΑ και κάθε φορά που πάω βλέπω τρακαρισμένα αυτοκίνητα. Τα παλιά είναι παλιοσίδερα, ενώ τα καινούρια, ναι μεν είναι πολύ στραπατσαρισμένα, αλλά η καμπίνα των επιβατών είναι άθικτη... (και οι νεοέλληνες σπάνε το κεφάλι τους στο παρ μπριζ, γιατί δεν φορούσαν ζώνη ).
Οι μεγάλες σχετικά ζημιές στις μικρές ταχύτητες είναι το τίμημα για την αυξημένη προστασία εκεί που πραγματικά χρειάζεται-στις συγκρούσεις με μεγάλη ταχύτητα. Όσο για το κόστος (σε ευρώ), θα ρωτήσω: Πόσο κοστίζει η ζωή ενός ανθρώπου;;; 2 ή 3 προφυλάκτήρες (με βάψιμο );;;
-
Φίλε μου ο timkoul τον αποπαίρνει, μάλλον γιατί διάβασε το άλλο topic που έχει ανοίξει... Διάβασέ το και θα δεις...
Ακριβως
-
Πού πήγε τό μυαλό σάς κατευθείαν βρέ πονηράκιδες;
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.Το μονο που μενει ειναι να βρουμε μια Mercedes του 60 ,να σε βαλουμε μεσα και να την στουκαρουμε σε ενα τοιχο.(Θα εχεις το προνομιο να διαλεξεις τον τοιχο).Συμφωνεις ?
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.To 60 έτυχε να βγουν ζωντανοί από τέτοιο ατύχημα
Στον 21ο αιώνα πέτυχε....... -
ηρεμιστε παιδια, τον αποπηρατε τον ανθρωπο, στο κατω κατω δεν ειναι ο ...ακατανομαστος!!!
αυτος ασχολειται με αλλα φορουμ πλεον!
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
πιστεύω πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι όλα του κουτιού,άχρωμες πλαστικούρες,ανέραστα οχήματα μετακίνησης.και κάτι ακόμα:αυτό που λέγεται,πως τα αυτοκίνητα σήμερα έχουν αυξημένη παθητική ασφάλεια και αν τρακάρουν,γίνονται βίδες για προστασία των επιβατών (απορρόφηση ενέργειας πρόσκρουσης),αντικρούεται από πολλούς,με το επιχείρημα πως Mercedes του '60,τράκαραν σε τοίχους και έβγαιναν ατσαλάκωτα και οι επιβάτες σώοι και αβλαβείς.μήπως είναι παραμύθι η παθητική ασφάλεια;στο κάτω-κάτω,το να ανταποκριθεί ένα όχημα στις ανάγκες του crash test,δε σημαίνει πως το καθιστά ασφαλές σε οποιαδήποτε σύγκρουση και με οποιαδήποτε ταχύτητα.
Το μονο που μενει ειναι να βρουμε μια Mercedes του 60 ,να σε βαλουμε μεσα και να την στουκαρουμε σε ενα τοιχο.(Θα εχεις το προνομιο να διαλεξεις τον τοιχο).Συμφωνεις ?
[list:f4mzrtxj]Συμφωνω περι παθητικης ασφαλειας, αλλα επειδη οι περισσοτερες στουκες δε γινονται σε τοιχο, να σε βαλω εγω στο αυτοκινητο σου το συγχρονο(δεν ξερω τι εχεις) και εγω σε μια μια 200αρα 30ετιας και να τρακαρουμε μετωπικα με 60km? [/list:u:f4mzrtxj]
-
Hremia paidia, oloi exoun dikaiwma na ekfrasoun th gnwmi tous...an kapoioi exoun stoxo na kanoun to kommati tous den einai angki na tous akolouthoume kai na tous dinoume afto pou theloun. Agnohste tous. Osoi pali exete kati na peite panw sto thma, peite to. Den einai anagki na kleidwsoume ta misa themata tou forum epeidh den pame kapoion...oti kai na leei...
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Hremia paidia, oloi exoun dikaiwma na ekfrasoun th gnwmi tous...an kapoioi exoun stoxo na kanoun to kommati tous den einai angki na tous akolouthoume kai na tous dinoume afto pou theloun. Agnohste tous. Osoi pali exete kati na peite panw sto thma, peite to. Den einai anagki na kleidwsoume ta misa themata tou forum epeidh den pame kapoion...oti kai na leei...Πιστεύεις πως κάνω το κομμάτι μου,λοιπόν,έτσι;Δε μου λες;Αν αποσυρθώ από τις σελίδες του forum,θα είστε ικανοποιημένοι;Ή θα με κυνηγάτε και εκτός διαδικτύου,για να σιγουρευτείτε πως θα σιωπήσω;
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Πιστεύεις πως κάνω το κομμάτι μου,λοιπόν,έτσι;Δε μου λες;Αν αποσυρθώ από τις σελίδες του forum,θα είστε ικανοποιημένοι;Ή θα με κυνηγάτε και εκτός διαδικτύου,για να σιγουρευτείτε πως θα σιωπήσω;Μην υπερεκτιμάς τον εαυτό σου και μη νομίζεις πως θα ασχοληθεί και κανείς...
Απλά, το να έχεις κάνει 12 δημοσιεύσεις εκ των οποίων 9 είναι νέα θέματα, που δεν λένε και τίποτα άξιο σχολιασμού (όπως δείχνει και η ανταπόκριση σε αυτά), και άλλες 2 εξυπνακίστικα σχόλια όπως το παραπάνω, δείχνει έλλειψη μέτρου, σεμνότητας και κατανόησης του τρόπου λειτουργίας του Forum, και σε αυτό είναι που αντιδρούν όσοι σου απαντούν με κάπως έντονο τρόπο.
Χαλάρωσε λοιπόν, μια παρέα είμαστε, δεν έχει να αποδείξει τίποτα κάποιος σε κανέναν.
-
Αν είμαστε μια παρέα,θα αποδειχθεί εν καιρώ.Προς το παρόν,διακρίνω πως κάποια άτομα παπαγαλίζουν τις απόψεις του κύριου Καββαθά.Δεν έχουν προσωπική γνώμη άραγε;
-
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Áí åßìáóôå ìéá ðáñÝá,èá áðïäåé÷èåß åí êáéñþ.Ðñïò ôï ðáñüí,äéáêñßíù ðùò êÜðïéá Üôïìá ðáðáãáëßæïõí ôéò áðüøåéò ôïõ êýñéïõ ÊáââáèÜ.Äåí Ý÷ïõí ðñïóùðéêÞ ãíþìç Üñáãå;Ãéá íá ìðåßò óå ìéá ðáñÝá óõæçôÜò êáé áíáëüãùò ôùí áôüìùí êáé ôùí ðåðïéèçóåþí êñßíåéò áí èá ìåßíåéò ç èá öýãåéò ...
Ç óýìðíïéá áðüøåùí äåí óçìáßíåé üôé åßóáé êáé ðáðáãáëÜêé ,üðùò ðïëõ åýêïëá ìðïñåßò íá áíáêáëýøåéò åí êáéñþ
Ôþñá ìéá áðïñßá :
Å÷åéò áíïßîåé êÜðïéá èÝìáôá ðïõ ìïéÜæïõí ðåñéóóüôåñï ìå óöõãìïìÝôñçóç ,êáé øÜ÷íåéò áðáíôÞóåéò áðï áíèñþðïõò ðïõ ôïõò ÷áñáêôçñßæåéò êÜðïéïõ Üëëïõ êáé ðåñéìÝíåéò êáé áðï ðÜíù êáé õðïäï÷Þ Þñùá;
Ïóï ãéá ôçí óéùðÞ óïõ áí åßíáé êáëýôåñç áðï ôá ëåãïìåíÜ óïõ ôüôå åßíáé ðñïôéìçôÝá .
Êáé äåí èá óå êõíçãÞóåé êáé êáíÝíáò åêôïò ,Ý÷ïõìå íá êÜíïõìå êáé êáëýôåñá ðñÜãìáôá êáëïêáéñéÜôéêá -
Ο χρήστης John_Adamidis έγραψε:
Αν είμαστε μια παρέα,θα αποδειχθεί εν καιρώ.Προς το παρόν,διακρίνω πως κάποια άτομα παπαγαλίζουν τις απόψεις του κύριου Καββαθά.Δεν έχουν προσωπική γνώμη άραγε;Ανεξαρτητα απο το τι εκαναν οι αλλοι, εσυ δε νομιζεις οτι 'μπηκες' πολυ επιθετικα???
Ειναι σα να μπαινεις σε ενα ξενο σπιτι και αντι να πεις 'καλως σας βρηκα παιδια', αρχισες τις επιθεσεις....
Νομιζω οτι δεν εκανες σωστα.
-
Εκτός αυτού έχω μια τρομερή περιέργεια να ακούσω τι αυτοκίνητο οδηγάς!
-
Εγω ενα εχω να πω: O Νεος ειναι ωραιος μα ο Παλιος ειναι αλλιως κ Διαχρονικος....
Dimitris...
σύγχρονα αυτοκίνητα