Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή φρένων σε 205 Ραλί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή φρένων σε 205 Ραλί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    12
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Τα 205 Rallye & 1.9 GTi φοράνε 247x20,5mm σε 14αρες, που είναι ίδιοι με αυτούς των 306 1.4 & 1.6.

            Τα υπόλοιπα 306 (1.8+) φοράνε 266x20,5 οι οποίοι δεν θα χωρέσουν σε 14αρες, ούτε με αποστάτες. (εξωτερική διάμετρος 14άρας: 329mm, διάμετρος δίσκου 266mm και κάπου πρέπει να χωρέσουν οι δαγκάνες!)

            Σε λίγο καιρό πάντως θα έρθει στην Ελλάδα κιτ της Brembo με τετραπίστονες για όλο το Group PSA (supermini και μικρομεσαία) για 15αρες και 16αρες ζάντες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Η λύση της Brembo καλή μοιάζει, αλλά κόστος??

              Από την άλλη, νομίζω ότι 15αρες ζάντες σε Ραλί με το μοτέρ 1.3, έστω και μελλοντικά με το 1.6 16V ειναι παραπάνω από υπερβολικές!! Και μιλάμε για αμάξι που θα τρέξει σε ράλι ασφάλτου κατηγορία Ε.

              Από την άλλη, έχω την εντύπωση ότι χωρούν τα φρένα των 266mm στη 14αρα (329mm) καθώς η διαφορά των 63mm ξεπερνά το 'ψαχνό' των φρένων. Αν χωρούν πάντως, σε συνδυασμό με την τρόμπα του 306 2λτ νομίζω ότι αποτελούν την καλύτερη λύση για το κόστος!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lkar last edited by

                Υψηλό κόστος σίγουρα (2.000Ε περίπου). Επειδή οι δίσκοι είναι 280mm διαιρούμενοι, δηλαδή, ρότορας από χυτοσίδηρο και καμπάνα από αλουμίνιο. Το κιτ για 16αρες με μεγαλύτερης διαμέτρου συμπαγή δίσκο (305) θα είναι πιο φτηνό!

                Αν είναι να τρέξει σε ράλι δοκίμασε racing τακάκια Ferodo, DS3000 ή 3000+ και απλώς πιο ενισχυμένο δίσκο, χωρίς να πειράξεις διάμετρο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Τα ξέρω τα DS3000. Δε νομίζω να υπάρχουν καλύτερα για τα λεφτά τους. Απλά, αφού από του χρόνου το άμάξι θα τρέχει με 14αρες 6αρες ελέω κατηγορίας Ε΅, σκεφτόμουν αυτή τη σχετικά ανέξοδη μετατροπή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    takinen last edited by

                    Φρένα από rallye - saxo 16v έχω την εντύπωση πως είναι τα μεγαλύτερα και φθηνότερα που μπορούν να χωρέσουν στις 14άρες. Πιστεύω πως για τα άλογά του θα είναι ok.
                    Μετά, πχ για φρένα 306 2.0 ή 307 1.6 πας σε 15άρες -λογικά-.

                    Έχε υπόψη σου πως ενώ μπροστά η αλλαγή είναι εύκολη, πίσω θέλει μετατροπή το μουαγιέ σε μηχανουργείο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Όπως είπα και χτές τα DS 3000 είναι αμιγώς αγωνιστικά τακάκια και τρίζουν πολύ!Προτίμησε τα DS 2500!γενικά πάντως χρειάζονται αναβάθμιση τα φρένα σε αυτό το αμάξι αφού ειδικά για τη σημερινή εποχή δεν διεκδικεί δάφνες!

                      Παράκληση να μην χρησιμοποιούνται ψευδώνυμα τόσο παρόμοια με ήδη υπάρχοντα ψευδώνυμα. Υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί γραμμάτων ή και λέξεις, σε όλες τις γλώσσες, περιλαμβανομένης της Ελληνικής και της Γερμανικής , για να διαλέξει κανείς, που μια τέτοια επιλογή δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά ως προς τις αγαθές προθέσεις ης
                      (Moderator)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kpsig moderator last edited by

                        Όντως ψιλοτρίζουν τα DS3000 αλλά έχουν φοβερό 'δάγκωμα'!

                        Από την άλλη, ΔΕΝ ήξερα ότι μπορεί να γίνει πίσω μετατροπή! Σκεφτόμουν απευθείας για άξονα. Ξέρετε κάποιον που έχει κάνει τη μετατροπή?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • 106s16
                          106s16 last edited by

                          Οι δαγκάνες για τους δίσκους των 266mm, 306 2,0 135hp 1,8-ZX 2,0-405 2,0-406 SW 1,8 κ.τ.λ κόστος κομπλέ 350Ε καινούργια (δαγκάνες-δίσκοι-τακάκια lucas-bentix) και αντλία 23,8/24άρα αλουμινίου bosch 70Ε (από τα φορτηγάκια του γρούπ PSA) μπαίνουν κουτί σε 106 με 14άρες (σιδερένιες-αλουμινίου) οπότε κατά 99% μπαίνουν κουτί και σε 14άρες στο 205.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            takinen last edited by

                            Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
                            Οι δαγκάνες για τους δίσκους των 266mm, 306 2,0 135hp 1,8-ZX 2,0-405 2,0-406 SW 1,8 κ.τ.λ κόστος κομπλέ 350Ε καινούργια (δαγκάνες-δίσκοι-τακάκια lucas-bentix) και αντλία 23,8/24άρα αλουμινίου bosch 70Ε (από τα φορτηγάκια του γρούπ PSA) μπαίνουν κουτί σε 106 με 14άρες (σιδερένιες-αλουμινίου) οπότε κατά 99% μπαίνουν κουτί και σε 14άρες στο 205.

                            Αν τελικά χωρούν και το κόστος είναι τόσο χαμηλό τότε ο φίλος πρέπει να τα βάλει χωρίς συζήτηση! Με αυτά τα φρένα το 205 θα ρίχνει άγκυρα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              takinen last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                              Από την άλλη, ΔΕΝ ήξερα ότι μπορεί να γίνει πίσω μετατροπή! Σκεφτόμουν απευθείας για άξονα. Ξέρετε κάποιον που έχει κάνει τη μετατροπή?

                              Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά είναι κάτι που σαφώς μπορεί να γίνει χωρίς να αλλαχτεί ο άξονας. Σε συνεργεία που ασχολούνται με μετατροπές Peugeot σίγουρα θα το έχουν υπόψη τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr