-
Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??
-
Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??
-
Από όσο έχω ακούσει με 14 αρες ζάντες το 205 Ραλί μπορεί να πάρει εμπρός μεγαλύτερα φρένα από μεγαλύτερα μοντέλα, όπως το 306. Ξέρει κανείς περισσότερα? Επίσης, έχει κανείς πηγές για διαστάσεις δίσκων αλλά και μηχανολογικά σχέδια των δαγκάνων??
-
Τα 205 Rallye & 1.9 GTi φοράνε 247x20,5mm σε 14αρες, που είναι ίδιοι με αυτούς των 306 1.4 & 1.6.
Τα υπόλοιπα 306 (1.8+) φοράνε 266x20,5 οι οποίοι δεν θα χωρέσουν σε 14αρες, ούτε με αποστάτες. (εξωτερική διάμετρος 14άρας: 329mm, διάμετρος δίσκου 266mm και κάπου πρέπει να χωρέσουν οι δαγκάνες!)
Σε λίγο καιρό πάντως θα έρθει στην Ελλάδα κιτ της Brembo με τετραπίστονες για όλο το Group PSA (supermini και μικρομεσαία) για 15αρες και 16αρες ζάντες.
-
Η λύση της Brembo καλή μοιάζει, αλλά κόστος??
Από την άλλη, νομίζω ότι 15αρες ζάντες σε Ραλί με το μοτέρ 1.3, έστω και μελλοντικά με το 1.6 16V ειναι παραπάνω από υπερβολικές!! Και μιλάμε για αμάξι που θα τρέξει σε ράλι ασφάλτου κατηγορία Ε.
Από την άλλη, έχω την εντύπωση ότι χωρούν τα φρένα των 266mm στη 14αρα (329mm) καθώς η διαφορά των 63mm ξεπερνά το 'ψαχνό' των φρένων. Αν χωρούν πάντως, σε συνδυασμό με την τρόμπα του 306 2λτ νομίζω ότι αποτελούν την καλύτερη λύση για το κόστος!
-
Υψηλό κόστος σίγουρα (2.000Ε περίπου). Επειδή οι δίσκοι είναι 280mm διαιρούμενοι, δηλαδή, ρότορας από χυτοσίδηρο και καμπάνα από αλουμίνιο. Το κιτ για 16αρες με μεγαλύτερης διαμέτρου συμπαγή δίσκο (305) θα είναι πιο φτηνό!
Αν είναι να τρέξει σε ράλι δοκίμασε racing τακάκια Ferodo, DS3000 ή 3000+ και απλώς πιο ενισχυμένο δίσκο, χωρίς να πειράξεις διάμετρο.
-
Τα ξέρω τα DS3000. Δε νομίζω να υπάρχουν καλύτερα για τα λεφτά τους. Απλά, αφού από του χρόνου το άμάξι θα τρέχει με 14αρες 6αρες ελέω κατηγορίας Ε΅, σκεφτόμουν αυτή τη σχετικά ανέξοδη μετατροπή.
-
Φρένα από rallye - saxo 16v έχω την εντύπωση πως είναι τα μεγαλύτερα και φθηνότερα που μπορούν να χωρέσουν στις 14άρες. Πιστεύω πως για τα άλογά του θα είναι ok.
Μετά, πχ για φρένα 306 2.0 ή 307 1.6 πας σε 15άρες -λογικά-.Έχε υπόψη σου πως ενώ μπροστά η αλλαγή είναι εύκολη, πίσω θέλει μετατροπή το μουαγιέ σε μηχανουργείο.
-
Όπως είπα και χτές τα DS 3000 είναι αμιγώς αγωνιστικά τακάκια και τρίζουν πολύ!Προτίμησε τα DS 2500!γενικά πάντως χρειάζονται αναβάθμιση τα φρένα σε αυτό το αμάξι αφού ειδικά για τη σημερινή εποχή δεν διεκδικεί δάφνες!
Παράκληση να μην χρησιμοποιούνται ψευδώνυμα τόσο παρόμοια με ήδη υπάρχοντα ψευδώνυμα. Υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί γραμμάτων ή και λέξεις, σε όλες τις γλώσσες, περιλαμβανομένης της Ελληνικής και της Γερμανικής , για να διαλέξει κανείς, που μια τέτοια επιλογή δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά ως προς τις αγαθές προθέσεις ης
(Moderator) -
Όντως ψιλοτρίζουν τα DS3000 αλλά έχουν φοβερό 'δάγκωμα'!
Από την άλλη, ΔΕΝ ήξερα ότι μπορεί να γίνει πίσω μετατροπή! Σκεφτόμουν απευθείας για άξονα. Ξέρετε κάποιον που έχει κάνει τη μετατροπή?
-
Οι δαγκάνες για τους δίσκους των 266mm, 306 2,0 135hp 1,8-ZX 2,0-405 2,0-406 SW 1,8 κ.τ.λ κόστος κομπλέ 350Ε καινούργια (δαγκάνες-δίσκοι-τακάκια lucas-bentix) και αντλία 23,8/24άρα αλουμινίου bosch 70Ε (από τα φορτηγάκια του γρούπ PSA) μπαίνουν κουτί σε 106 με 14άρες (σιδερένιες-αλουμινίου) οπότε κατά 99% μπαίνουν κουτί και σε 14άρες στο 205.
-
Ο χρήστης 106S16 έγραψε:
Οι δαγκάνες για τους δίσκους των 266mm, 306 2,0 135hp 1,8-ZX 2,0-405 2,0-406 SW 1,8 κ.τ.λ κόστος κομπλέ 350Ε καινούργια (δαγκάνες-δίσκοι-τακάκια lucas-bentix) και αντλία 23,8/24άρα αλουμινίου bosch 70Ε (από τα φορτηγάκια του γρούπ PSA) μπαίνουν κουτί σε 106 με 14άρες (σιδερένιες-αλουμινίου) οπότε κατά 99% μπαίνουν κουτί και σε 14άρες στο 205.Αν τελικά χωρούν και το κόστος είναι τόσο χαμηλό τότε ο φίλος πρέπει να τα βάλει χωρίς συζήτηση! Με αυτά τα φρένα το 205 θα ρίχνει άγκυρα!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από την άλλη, ΔΕΝ ήξερα ότι μπορεί να γίνει πίσω μετατροπή! Σκεφτόμουν απευθείας για άξονα. Ξέρετε κάποιον που έχει κάνει τη μετατροπή?Δεν θυμάμαι λεπτομέρειες, αλλά είναι κάτι που σαφώς μπορεί να γίνει χωρίς να αλλαχτεί ο άξονας. Σε συνεργεία που ασχολούνται με μετατροπές Peugeot σίγουρα θα το έχουν υπόψη τους.
Μετατροπή φρένων σε 205 Ραλί