-
Ο πατέρας μου, που ασχολείται με ασφάλειες ζωής και αυτοκινήτων, μου είπε ότι αν βάλω το αυτοκίνητο σε πίστα δεν καλύπτομαι από την ασφάλεια έτσι και γίνει κάτι, γιατί θεωρείται αγωνιστική εκδήλωση και ως τέτοια, εξαιρείται του συμβολαίου (αναφέρεται και στους όρους ότι οι αγωνιστικές εκδηλώσεις δεν καλύπτονται).
Εγώ όμως θέλω να μάθω:
Με ποια λογική η οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία μου λέει ότι βάζοντας το αυτοκίνητο στην πίστα είτε για προσωπικές δοκιμές (π.χ. εκμάθηση ή δοκιμές μετά από κάποια βελτίωση) είτε για κάποιο Track Day, όπου δε βγαίνουν αποτελέσματα και κατατάξεις (άρα λείπει το στοιχείο που καθιστά μια τέτοια εκδήλωση αγώνα, δηλαδή ο συναγωνισμός μέσω χρόνων, βαθμολογίας κλπ) μου στερεί την ασφαλιστική κάλυψη παρόλο που βρίσκομαι σε περιβάλλον πολύ ασφαλέστερο του δρόμου;
Αν αυτό αποτελέσει έναυσμα για μια έρευνα εκ μέρους του περιοδικού, θα είναι πολύ ευχάριστο και χρήσιμο.
-
Ο πατέρας μου, που ασχολείται με ασφάλειες ζωής και αυτοκινήτων, μου είπε ότι αν βάλω το αυτοκίνητο σε πίστα δεν καλύπτομαι από την ασφάλεια έτσι και γίνει κάτι, γιατί θεωρείται αγωνιστική εκδήλωση και ως τέτοια, εξαιρείται του συμβολαίου (αναφέρεται και στους όρους ότι οι αγωνιστικές εκδηλώσεις δεν καλύπτονται).
Εγώ όμως θέλω να μάθω:
Με ποια λογική η οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία μου λέει ότι βάζοντας το αυτοκίνητο στην πίστα είτε για προσωπικές δοκιμές (π.χ. εκμάθηση ή δοκιμές μετά από κάποια βελτίωση) είτε για κάποιο Track Day, όπου δε βγαίνουν αποτελέσματα και κατατάξεις (άρα λείπει το στοιχείο που καθιστά μια τέτοια εκδήλωση αγώνα, δηλαδή ο συναγωνισμός μέσω χρόνων, βαθμολογίας κλπ) μου στερεί την ασφαλιστική κάλυψη παρόλο που βρίσκομαι σε περιβάλλον πολύ ασφαλέστερο του δρόμου;
Αν αυτό αποτελέσει έναυσμα για μια έρευνα εκ μέρους του περιοδικού, θα είναι πολύ ευχάριστο και χρήσιμο.
-
Ο πατέρας μου, που ασχολείται με ασφάλειες ζωής και αυτοκινήτων, μου είπε ότι αν βάλω το αυτοκίνητο σε πίστα δεν καλύπτομαι από την ασφάλεια έτσι και γίνει κάτι, γιατί θεωρείται αγωνιστική εκδήλωση και ως τέτοια, εξαιρείται του συμβολαίου (αναφέρεται και στους όρους ότι οι αγωνιστικές εκδηλώσεις δεν καλύπτονται).
Εγώ όμως θέλω να μάθω:
Με ποια λογική η οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία μου λέει ότι βάζοντας το αυτοκίνητο στην πίστα είτε για προσωπικές δοκιμές (π.χ. εκμάθηση ή δοκιμές μετά από κάποια βελτίωση) είτε για κάποιο Track Day, όπου δε βγαίνουν αποτελέσματα και κατατάξεις (άρα λείπει το στοιχείο που καθιστά μια τέτοια εκδήλωση αγώνα, δηλαδή ο συναγωνισμός μέσω χρόνων, βαθμολογίας κλπ) μου στερεί την ασφαλιστική κάλυψη παρόλο που βρίσκομαι σε περιβάλλον πολύ ασφαλέστερο του δρόμου;
Αν αυτό αποτελέσει έναυσμα για μια έρευνα εκ μέρους του περιοδικού, θα είναι πολύ ευχάριστο και χρήσιμο.
-
Κώστα,οι ασφαλιστικές εταιρίες όταν σού κάνουν ασφάλεια ζωής(ας πούμε) έχουν κάποιες εξαιρέσεις στά συμβόλαιά τους καί δέν σέ καλύπτουν(άν ας πούμε συμετέχεις σέ extreme-sports ή σέ κάποιες άλλες επικύνδυνες δραστηριότητες).
Τό σκεπτικό τούς είναι φυσικά,νά γλυτώσουν όσα περισσότερα λεφτά μπορούν από αποζημιώσεις.Οι ασφαλιστικές εταιρίες είναι επιχειρίσεις πού σάν βάση έχουν τό κέρδος.
Παρόλα αυτά,μπορείς (αν δέν κάνω λάθος) νά ασφαλιστείς καί γιά συμετοχή σέ αυτές τίς εξαιρέσεις,πληρώνοντας φυσικά πολύ παραπάνω. -
Έχω την εντύπωση πως το παράβολο που δίνεις για τη πρόσβασή σου στην πίστα περιλαμβάνει και κάποια ασφαλιστική κάλυψη. Με λιγα λόγια, αν δεν κάνω λάθος, σε ασφαλίζει η ιδια η πίστα...
-
Μακάρι. Το θέμα όμως δεν είναι τόσο το ενδεχόμενο τραυματισμού. Με τα σημερινά αυτοκίνητα, όσο και να'ναι, αυτό είναι μάλλον απομακρυσμένο. Η ένστασή μου αφορά τυχόν υλικές ζημιές στο αυτοκίνητο από έξοδο ή τούμπα.
-
Προφανώς μιλάς για μικτή ασφάλεια, διότι η απλή αστική ευθύνη είναι άσχετη (και νομίζω για αυτή μας ασφαλίζει η πίστα). Ακόμα και στους αγώνες, το παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνει και ασφάλιση αστικής ευθύνης (διότι η κανονική ασφάλεια όντως δεν ισχύει τότε).
Στην περίπτωση αυτή, γιατί πρέπει να μάθει η ασφάλεια πως η ζημιά (ας πούμε μια έξοδος με απώλειες κανένα ψαλίδι, ζάντες, τέτοια πράγματα, να κάνεις τούμπα σε track-day μου φαίνεται λίγο υπερβολικό... ) έγινε στην πίστα ? Εξίσου καλά θα μπορούσες να είχες βγει εκτός δρόμου ...στο δρόμο Αστυνομία δεν χρειάζεται να ανακατευτεί (αν δεν υπάρχει τραυματισμός και εφόσον είσαι μόνος σου), οπότε ο πραγματογνώμονας (αν χρειάζεται αν έρθει) μπορεί να δει (και θα δει, όπως γίνεται συνήθως) το αυτοκίνητο στο συνεργείο.
(Αρκεί κακομοίρη μου να μην ψάξει κάτω από κανένα προφυλακτήρα και βρει το γαρμπιλάκι των αμμοπαγίδων )
-
Ακριβώς για μικτή ασφάλεια μιλώ. Γιατί δηλαδή καλύπτομαι στο πολύ πιο επικίνδυνο περιβάλλον του δρόμου και όχι στο περιβάλλον της πίστας, που είναι πολύ πιο ελεγχόμενο και πιθανότατα είμαι και μόνος μου εκεί;
Αλήθεια, όταν είμαι μόνος μου σε ένα κομμάτι άσφαλτο (δρόμο ή πίστα) και δοκιμάζω τα όριά μου και τα όρια του αυτοκινήτου, κάνω αγώνα; Αν ναι, ποιος είναι ο αντίπαλός μου;
Track Days, πίστες και ασφαλιστική κάλυψη