Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saxo VTS
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Saxo VTS
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tenebre last edited by

      Γεια σε όλους.
      Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
      θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
      κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
      Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
      912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
      το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
      μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
      Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
      χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
      τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
      Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tenebre last edited by

        Γεια σε όλους.
        Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
        θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
        κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
        Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
        912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
        το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
        μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
        Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
        χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
        τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
        Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr