-
Γεια σε όλους.
Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες! -
Γεια σε όλους.
Πριν από ένα μήνα περίπου αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο.Αποχαιρέτησα λοιπόν το Rallye(1300cc) μιας και άρχισε να
θέλει όλο και πιο συχνές επισκέψεις στο συνεργείο και έγινα ο ευτυχής
κάτοχος ενός Saxo VTS 1.6 16V.
Εδώ αρχίζει η πικρή μου ιστορία.Μετά από 10 μέρες και ενώ είχα κάνει
912 χιλιόμετρα,φεύγει ο πύρρος από ένα πιστόνι (από ότι μου είπαν στο συνεργείο της Citroen) με αποτέλεσμα να καταστραφεί ένας κύλινδρος και
το πιστόνι.Μετά από 8 μέρες παραλαμβάνω το αυτοκίνητο με αλλαγμένο το
μπλοκ του κινητήρα,χωρίς καμμιά δική μου επιβάρυνση.
Μετά από 5 μέρες και άλλα 600 χιλιόμετρα,σπάζει ο τεντωτήρας του ιμάντα
χρονισμού.Για καλή μου τύχη ήμουν σταματημένος αλλιώς θα ξανάπερνα
τον κινητήρα στο χέρι.Ξανά στο συνεργείο λοιπόν όπου αλλάζουν τον σπασμένο τεντωτήρα και τον ιμάντα.
Θα ήθελα να ακούσω τι θα έκανε κάποιος από εσάς αν αντιμετώπιζε τα παραπάνω σε ένα αυτοκίνητο που έχει μόλις 1500 χιλιόμετρα και μάλιστα με 2 κινητήρες!
Saxo VTS