Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποια η γνώμη σας για την μετά-Audi εποχή της Lamborghini;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ποια η γνώμη σας για την μετά-Audi εποχή της Lamborghini;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    13
    47
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opterios last edited by

      Όταν ήμουν μικρός, η Lamborghini ήταν ένα όνομα που ηχούσε τελείως απόκοσμο στα αυτιά μου. Η Ferrari, Porsche ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής ακριβών σπορ αυτοκινήτων, ωχριούσαν μπροστά στο όνομα της Lamborghini. Λίγο το Cannonball, λίγο η μικρότερη παραγωγή, λίγο οι μεγαλύτερες επιδόσεις, η Lamborghini μού είχε δώσει την αίσθηση της κορυφής!

      Όλα αυτά βέβαια σε πολύ μικρότερη ηλικία! Με τα χρόνια, ο ταύρος έπεσε από την πρώτη θέση των προσωπικών μου προτιμήσεων, για να ανέβει ένα μαύρο άλογο, γνωστό και ως cavallino

      Παρόλα αυτά, η Lamborghini πάντα ήταν για μένα ένας θρύλος (και κάτι παραπάνω), και αυτοκίνητα σαν την Miura, Countach και Diablo πάντα θα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

      Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, η VAG εξαγόρασε την μικρή ιταλική φίρμα. Αισιόδοξοι οι περισσότεροι, λέγαμε ότι δε θα αλλοιώσει το χαρακτήρα του ταύρου. Μετά λύπης, διαπιστώνω ότι τελικά τον αλλοίωσε προς το χειρότερο. Η Murcielago θυμίζει Lamborghini μόνο από δύο σημεία: το σχήμα και τις επιδόσεις! Στην καρδιά όμως, οι επιδόσεις ΔΕΝ κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και το σχήμα από μόνο του δεν είναι ικανό να σε κρατήσει ενθουσιασμένο.

      Η νέα Lamborghini, δεν είναι παρά ένα εξευγενισμένο supercar, για τον λεφτά που θα πουλήσει μούρη και όχι για τον ενθουσιώδη οδηγό.

      Η νέα Gallardo ήρθε να ενισχύσει τους φόβους, καθότι το αποτέλεσμα, μόνο ικανοποιητικό δεν το θεωρώ προσωπικά, ακόμα και στον τομέα του design.

      Τα περισσότερα από τα παραπάνω, τα έχω διαβάσει σε ξένα περιοδικά ειδικού τύπου και έχω δει reviews σε video releases των περιοδικών αυτών. Τι να κάνεις μια Lamborghini που έχει ίδιο ελαφρύ συμπλέκτη με ένα Α4, που νομίζεις ότι θα τον φυσύξεις και θα πάει πίσω;;;;

      Θα ήθελα να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας πάνω στο θέμα. Εγώ πάντως, νομίζω πως ο ταύρος σκοτώθηκε από ανέραστους και στη θέση του έχουν βάλει μια βαμένη στα μαύρα αγελάδα για να μας ξεγελάσουν! [/list]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Όταν ήμουν μικρός, η Lamborghini ήταν ένα όνομα που ηχούσε τελείως απόκοσμο στα αυτιά μου. Η Ferrari, Porsche ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής ακριβών σπορ αυτοκινήτων, ωχριούσαν μπροστά στο όνομα της Lamborghini. Λίγο το Cannonball, λίγο η μικρότερη παραγωγή, λίγο οι μεγαλύτερες επιδόσεις, η Lamborghini μού είχε δώσει την αίσθηση της κορυφής!

        Όλα αυτά βέβαια σε πολύ μικρότερη ηλικία! Με τα χρόνια, ο ταύρος έπεσε από την πρώτη θέση των προσωπικών μου προτιμήσεων, για να ανέβει ένα μαύρο άλογο, γνωστό και ως cavallino

        Παρόλα αυτά, η Lamborghini πάντα ήταν για μένα ένας θρύλος (και κάτι παραπάνω), και αυτοκίνητα σαν την Miura, Countach και Diablo πάντα θα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

        Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, η VAG εξαγόρασε την μικρή ιταλική φίρμα. Αισιόδοξοι οι περισσότεροι, λέγαμε ότι δε θα αλλοιώσει το χαρακτήρα του ταύρου. Μετά λύπης, διαπιστώνω ότι τελικά τον αλλοίωσε προς το χειρότερο. Η Murcielago θυμίζει Lamborghini μόνο από δύο σημεία: το σχήμα και τις επιδόσεις! Στην καρδιά όμως, οι επιδόσεις ΔΕΝ κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και το σχήμα από μόνο του δεν είναι ικανό να σε κρατήσει ενθουσιασμένο.

        Η νέα Lamborghini, δεν είναι παρά ένα εξευγενισμένο supercar, για τον λεφτά που θα πουλήσει μούρη και όχι για τον ενθουσιώδη οδηγό.

        Η νέα Gallardo ήρθε να ενισχύσει τους φόβους, καθότι το αποτέλεσμα, μόνο ικανοποιητικό δεν το θεωρώ προσωπικά, ακόμα και στον τομέα του design.

        Τα περισσότερα από τα παραπάνω, τα έχω διαβάσει σε ξένα περιοδικά ειδικού τύπου και έχω δει reviews σε video releases των περιοδικών αυτών. Τι να κάνεις μια Lamborghini που έχει ίδιο ελαφρύ συμπλέκτη με ένα Α4, που νομίζεις ότι θα τον φυσύξεις και θα πάει πίσω;;;;

        Θα ήθελα να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας πάνω στο θέμα. Εγώ πάντως, νομίζω πως ο ταύρος σκοτώθηκε από ανέραστους και στη θέση του έχουν βάλει μια βαμένη στα μαύρα αγελάδα για να μας ξεγελάσουν! [/list]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opterios last edited by

          Όταν ήμουν μικρός, η Lamborghini ήταν ένα όνομα που ηχούσε τελείως απόκοσμο στα αυτιά μου. Η Ferrari, Porsche ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής ακριβών σπορ αυτοκινήτων, ωχριούσαν μπροστά στο όνομα της Lamborghini. Λίγο το Cannonball, λίγο η μικρότερη παραγωγή, λίγο οι μεγαλύτερες επιδόσεις, η Lamborghini μού είχε δώσει την αίσθηση της κορυφής!

          Όλα αυτά βέβαια σε πολύ μικρότερη ηλικία! Με τα χρόνια, ο ταύρος έπεσε από την πρώτη θέση των προσωπικών μου προτιμήσεων, για να ανέβει ένα μαύρο άλογο, γνωστό και ως cavallino

          Παρόλα αυτά, η Lamborghini πάντα ήταν για μένα ένας θρύλος (και κάτι παραπάνω), και αυτοκίνητα σαν την Miura, Countach και Diablo πάντα θα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

          Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, η VAG εξαγόρασε την μικρή ιταλική φίρμα. Αισιόδοξοι οι περισσότεροι, λέγαμε ότι δε θα αλλοιώσει το χαρακτήρα του ταύρου. Μετά λύπης, διαπιστώνω ότι τελικά τον αλλοίωσε προς το χειρότερο. Η Murcielago θυμίζει Lamborghini μόνο από δύο σημεία: το σχήμα και τις επιδόσεις! Στην καρδιά όμως, οι επιδόσεις ΔΕΝ κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και το σχήμα από μόνο του δεν είναι ικανό να σε κρατήσει ενθουσιασμένο.

          Η νέα Lamborghini, δεν είναι παρά ένα εξευγενισμένο supercar, για τον λεφτά που θα πουλήσει μούρη και όχι για τον ενθουσιώδη οδηγό.

          Η νέα Gallardo ήρθε να ενισχύσει τους φόβους, καθότι το αποτέλεσμα, μόνο ικανοποιητικό δεν το θεωρώ προσωπικά, ακόμα και στον τομέα του design.

          Τα περισσότερα από τα παραπάνω, τα έχω διαβάσει σε ξένα περιοδικά ειδικού τύπου και έχω δει reviews σε video releases των περιοδικών αυτών. Τι να κάνεις μια Lamborghini που έχει ίδιο ελαφρύ συμπλέκτη με ένα Α4, που νομίζεις ότι θα τον φυσύξεις και θα πάει πίσω;;;;

          Θα ήθελα να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας πάνω στο θέμα. Εγώ πάντως, νομίζω πως ο ταύρος σκοτώθηκε από ανέραστους και στη θέση του έχουν βάλει μια βαμένη στα μαύρα αγελάδα για να μας ξεγελάσουν! [/list]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cavallino last edited by

            Ο χρήστης opterios έγραψε:
            Όταν ήμουν μικρός, η Lamborghini ήταν ένα όνομα που ηχούσε τελείως απόκοσμο στα αυτιά μου. Η Ferrari, Porsche ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής ακριβών σπορ αυτοκινήτων, ωχριούσαν μπροστά στο όνομα της Lamborghini. Λίγο το Cannonball, λίγο η μικρότερη παραγωγή, λίγο οι μεγαλύτερες επιδόσεις, η Lamborghini μού είχε δώσει την αίσθηση της κορυφής!

            Όλα αυτά βέβαια σε πολύ μικρότερη ηλικία! Με τα χρόνια, ο ταύρος έπεσε από την πρώτη θέση των προσωπικών μου προτιμήσεων, για να ανέβει ένα μαύρο άλογο, γνωστό και ως cavallino

            Παρόλα αυτά, η Lamborghini πάντα ήταν για μένα ένας θρύλος (και κάτι παραπάνω), και αυτοκίνητα σαν την Miura, Countach και Diablo πάντα θα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

            Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, η VAG εξαγόρασε την μικρή ιταλική φίρμα. Αισιόδοξοι οι περισσότεροι, λέγαμε ότι δε θα αλλοιώσει το χαρακτήρα του ταύρου. Μετά λύπης, διαπιστώνω ότι τελικά τον αλλοίωσε προς το χειρότερο. Η Murcielago θυμίζει Lamborghini μόνο από δύο σημεία: το σχήμα και τις επιδόσεις! Στην καρδιά όμως, οι επιδόσεις ΔΕΝ κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και το σχήμα από μόνο του δεν είναι ικανό να σε κρατήσει ενθουσιασμένο.

            Η νέα Lamborghini, δεν είναι παρά ένα εξευγενισμένο supercar, για τον λεφτά που θα πουλήσει μούρη και όχι για τον ενθουσιώδη οδηγό.

            Η νέα Gallardo ήρθε να ενισχύσει τους φόβους, καθότι το αποτέλεσμα, μόνο ικανοποιητικό δεν το θεωρώ προσωπικά, ακόμα και στον τομέα του design.

            Τα περισσότερα από τα παραπάνω, τα έχω διαβάσει σε ξένα περιοδικά ειδικού τύπου και έχω δει reviews σε video releases των περιοδικών αυτών. Τι να κάνεις μια Lamborghini που έχει ίδιο ελαφρύ συμπλέκτη με ένα Α4, που νομίζεις ότι θα τον φυσύξεις και θα πάει πίσω;;;;

            Θα ήθελα να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας πάνω στο θέμα. Εγώ πάντως, νομίζω πως ο ταύρος σκοτώθηκε από ανέραστους και στη θέση του έχουν βάλει μια βαμένη στα μαύρα αγελάδα για να μας ξεγελάσουν! [/list]

            Murcielago και Gallardo - Dr.Evil και MiniMe. Η τετρακίνηση μοναδική επιλογή, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, σταθερότητας, κατανομής ισχύος κι εγώ δεν ξέρω τί άλλο...
            Πολύ ωραία όλα αυτά αν είσαι geek της αυτοκίνησης, αλλά για μένα η Lamborghini ήταν πάντα κάτι το εξωφρενικά εκκεντρικό, κάτι που σου προκαλούσε δέος είτε στη σκέψη της θέας της, είτε στη σκέψη της οδήγησής της.
            Η Countach είναι κατά τη γνώμη μου η χαρακτηριστικότερη Lambo όλων των εποχών. Ποιος ήταν ο σκοπός αυτού του αυτοκινήτου αν όχι η καθολική πρόκληση σοκ και το στείχειωμα των νεανικών ονείρων; Eντάξει το αυτοκίνητο ήταν κλειστοφοβικό, η ορατότητα προς τα έξω είχε περιγραφεί από τον Jeremy Clarkson ως 'σαν να βρίσκεσαι μέσα σε πλυντήριο μόνο που η ορατότητα μέσα από την Lambo είναι χειρότερη αναλογικά. Σας ορκίζομαι, η Daryl Hannah θα μπορούσε να κάνει γυμνή ηλιοθεραπεία έξω από το πίσω παράθυρο και να μην είχα πάρει χαμπάρι'! Για να πάτησεις τον συμπλέκτη θα έπρεπε να είχες τη γάμπα αρσιβαρίστα ή επαγγελματία ποδηλάτη, ενώ τα όρια του αυτοκινήτου στο δρόμο ήταν πολύ κάτω από αυτά του κινητήρα του.
            Ε, ΚΑΙ;
            Στη Lamborghini (βλέπε V.A.G.) πιστεύουν προφανώς πως πλέον δεν είναι καιρός για ηρωισμούς. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες πρέπει να είναι σίγουροι πως το αυτοκίνητο θα είναι ευκολοδήγητο και θα συγχωρεί λάθη, χωρίς να προβληματίζει στην οδήγηση. Όλα αυτά καλά, αλλά μήπως θα έπρεπε να σκεφτούν πως αν έχουν τέτοιες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο ΔΕΝ θα έπρεπε να κοιτάν προς Lamborghini μεριά;
            Δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς δεν θα αποκτήσω ποτέ Lamborghini στη ζωή μου και όταν έβγαιναν η μία Countach μετά την άλλη ήμουν στην εφηβεία μου και το μυαλό μου ρούφαγε σαν σφουγγάρι εκείνες τις εικόνες, όχι τις σημερινές. Δεν μπορώ να έχω παράπονο - μόνο μια μικρή πικρία για τον ευνουχισμό ενός εκ των θρύλων.
            Για μένα ένα supercar έχει κινητήρα V8 Τurbo ή ατμοσφαιρικό V12 τοποθετημένο στο κέντρο και κίνηση πίσω. Αν ήθελα τετρακίνηση και μεταβλητές κατανομές ροπής στις 4 ρόδες, θα κοίταζα προς Impreza και Mitsu μεριά. Ευχαριστώ το Θεό που εμφανίζονται καινούριες βιοτεχνίες σαν την Pagani και στον κόσμο συνεχίζουν να εμφανίζονται καινούρια σύμβολα, όταν τα παλιά αρχίζουν να ξεπουλιούνται και να ξεθωριάζουν. Ο Κύκλος της Ζωής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • O
              opterios last edited by

              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
              Ευχαριστώ το Θεό που εμφανίζονται καινούριες βιοτεχνίες σαν την Pagani και στον κόσμο συνεχίζουν να εμφανίζονται καινούρια σύμβολα, όταν τα παλιά αρχίζουν να ξεπουλιούνται και να ξεθωριάζουν. Ο Κύκλος της Ζωής.

              Είσαι σοβαρός; Το Θεό ευχαριστείς για την Pagani;;;;; Το διάολο θα έπρεπε να ευχαριστείς:

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • P
                pg220 last edited by

                Έτσι που πάει η αυτοκίνηση τι να πεις;
                Δεν είναι μόνο η Lambo που εξευγενίστηκε,ακόμα και η Ferrari δεν τη γλίτωσε.
                Η Enzo για παράδειγμα μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και απο τον Παππού μου με τα ηλεκτρονικά ανοιχτά.Αλλά τι να κάνουμε;Αυτή είναι η εξέλιξη όσο και αν δε μας αρέσει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  opterios last edited by

                  Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                  Έτσι που πάει η αυτοκίνηση τι να πεις;
                  Δεν είναι μόνο η Lambo που εξευγενίστηκε,ακόμα και η Ferrari δεν τη γλίτωσε.
                  Η Enzo για παράδειγμα μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και απο τον Παππού μου

                  Κάποιος κύριος Tiff Needell διαφωνεί μαζί σου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Έτσι που πάει η αυτοκίνηση τι να πεις;
                    Δεν είναι μόνο η Lambo που εξευγενίστηκε,ακόμα και η Ferrari δεν τη γλίτωσε.
                    Η Enzo για παράδειγμα μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και απο τον Παππού μου με τα ηλεκτρονικά ανοιχτά.Αλλά τι να κάνουμε;Αυτή είναι η εξέλιξη όσο και αν δε μας αρέσει.

                    [list:29hmyp3m]Η εξελιξη του πλουτου και της απληστιας [/list:u:29hmyp3m][list:29hmyp3m]Ο ισωπεδωτισμος δυστιχως, αρχισε!Οι εταιριες βγαζουν καλα προιοντα εαν και τα ταμεια τους ειναι θποκαταστατα τραπεζων.Ειδατε τι καλα ειναι οταν δημιουργεις συστηματα που να εξαφανιζουν τον ανταγωνισμο?Η αυτοκαταστροφη του ανθρωπου και η επιβιωση της πλουτοκρατιας σε ολο του το μεγαλειο[/list:u:29hmyp3m][list:29hmyp3m]Ξερετε ομως κατι?Εμεις ειμαστε οι τελικοι αποδεκτες ολων αυτων, αρα με την δικη μας μ@.....ια, ειδικα του υπερκαταναλωτισμου, αυτοι ισωπεδωνουν τα ΠΑΝΤΑ .Απο καρφιτσα μεχρι.....αεροπλανα!![/list:u:29hmyp3m][list:29hmyp3m]Περαστικα μας[/list:u:29hmyp3m]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gskarmou last edited by

                      Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                      ¸ôóé ðïõ ðÜåé ç áõôïêßíçóç ôé íá ðåéò;
                      Äåí åßíáé ìüíï ç Lambo ðïõ åîåõãåíßóôçêå,áêüìá êáé ç Ferrari äåí ôç ãëßôùóå.
                      Ç Enzo ãéá ðáñÜäåéãìá ìðïñåß íá ïäçãçèåß áêüìç êáé áðï ôïí Ðáððïý ìïõ ìå ôá çëåêôñïíéêÜ áíïé÷ôÜ.ÁëëÜ ôé íá êÜíïõìå;ÁõôÞ åßíáé ç åîÝëéîç üóï êáé áí äå ìáò áñÝóåé.

                      Óôï Playstation éóùò

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gskarmou last edited by

                        Ãéá ðåñéóóüôåñåò ðëçñïöïñßåò ó÷åôéêÜ ìå ôçí ïäçãçóéìüôçôá ôçò Ånzo

                        http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4018

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                          Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οδηγησιμότητα της Εnzo

                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=4018

                          Kαι τού 'λεγε ο παππούς του του Fedorov: 'Άσε με να την οδηγήσω εγώ παιδάκι μου'. Όχι αυτός! Εκεί! 'Θα την οδηγήσω εγώ!'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • P
                            pg220 last edited by

                            Εντάξει ρε σεις,μην τα πέρνετε όλα τοις μετρητοίς.
                            Ένα αυτοκίνητο όποιο και να είναι θέλει χέρια για να οδηγηθεί.
                            Πόσο μάλλον αν έχει πάνω απο 600 ιππους.

                            Για να μετακινηθεί όμως δε χρειάζεται και πολλά πράγατα.
                            Και εννοώ οτι ο παππούς μου θα μπορούσε να πάει την Enzo 100μέτρα.
                            Ποιός όμως απο εμάς μπορεί να πάει έστω και 10 μέτρα μία Formula1 του '60;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              cavallino last edited by

                              Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                              Εντάξει ρε σεις,μην τα πέρνετε όλα τοις μετρητοίς.
                              Ένα αυτοκίνητο όποιο και να είναι θέλει χέρια για να οδηγηθεί.
                              Πόσο μάλλον αν έχει πάνω απο 600 ιππους.

                              Για να μετακινηθεί όμως δε χρειάζεται και πολλά πράγατα.
                              Και εννοώ οτι ο παππούς μου θα μπορούσε να πάει την Enzo 100μέτρα.
                              Ποιός όμως απο εμάς μπορεί να πάει έστω και 10 μέτρα μία Formula1 του '60;

                              Ναι βρε πλάκα κάνω, ξέχασα να βάλω smiley παραπάνω.
                              Κατάλαβα τί εννοείς, αλλά όσο να 'ναι το παράδειγμα μιας Enzo ως 'τιθασευμένο' αυτοκίνητο είναι λίγο τραβηγμένο ακόμα και με όλα τα aids ανοιχτά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                theios last edited by

                                πως κάνετε έτσι?...πέσατε πάνω στό παιδί να το φάτε..

                                ξέρετε μήπως ποιός είναι ο παππούς του?

                                πες τους παιδί μου πως το πατρικό της μητέρας σου είναι Vatanen να τελειώνουμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης PG220 έγραψε:
                                  ÅíôÜîåé ñå óåéò,ìçí ôá ðÝñíåôå üëá ôïéò ìåôñçôïßò.
                                  ¸íá áõôïêßíçôï üðïéï êáé íá åßíáé èÝëåé ÷Ýñéá ãéá íá ïäçãçèåß.
                                  Ðüóï ìÜëëïí áí Ý÷åé ðÜíù áðï 600 éððïõò.

                                  Ãéá íá ìåôáêéíçèåß üìùò äå ÷ñåéÜæåôáé êáé ðïëëÜ ðñÜãáôá.
                                  Êáé åííïþ ïôé ï ðáððïýò ìïõ èá ìðïñïýóå íá ðÜåé ôçí Enzo 100ìÝôñá.
                                  Ðïéüò üìùò áðï åìÜò ìðïñåß íá ðÜåé Ýóôù êáé 10 ìÝôñá ìßá Formula1 ôïõ '60;

                                  ÅíôÜîåé èá ôï ãëõôþóåéò ôçí ãêõëïôßíá . ÁðëÜ ôï èÝìá åßíáé ëßãï ðåñßåñãï êáé Üëëï ç ìåôáêßíçóç êáé Üëëï ç ïäÞãçóç ôÝôïéïõ èçñßïõ .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Εμένα η gallardo με έχει μαγέψει.
                                    Η murcielago με έχει στείλει αδιάβαστο.

                                    Και ξέρεις τι μανία έχω με την τεχνολογία.

                                    Η Lamborghini είναι ότι πιο εξωτικό υπάρχει ως κατασκευαστής, ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει.
                                    Όνειρο το Zonda, αλλά κάνει τα διπλά και παραπάνω από τη Murcielago.

                                    Αγαπητέ Θέμη, αν η Lamborghini έχει γίνει υπερβολικά πολιτισμένη, τότε θα έπρεπε να πάψεις να βλέπεις Formula 1 μιας και σήμερα όλα είναι απίστευτα αποστειρωμένα, ελεγχόμενα, χωρίς ρίσκα και δυσκολίες σε σχέση με την αντίστοιχη της Countach εποχή για τη Formula 1.

                                    ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ?????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • W
                                      wantone last edited by

                                      Stin Audi epoxi ta autokinita 8a ginoun poio ypostrofika (!!) alla eukolodigita gia ka8imerini xrisi.

                                      Egw proswpika protimw tin piswkinisi (Modena) alla den 8a elega oxi kai se mia Gallardo afou h emfanisi tis me entypwsiazei an kai exei xasei tin italiki finetsa nomizw.

                                      Anamenw na to dw kai apo konta. 3erete an arxisan oi pwliseis?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • O
                                        opterios last edited by

                                        Γεια σου Κώστα! Χρόνια και ζαμάνια!!! Όλα καλά;

                                        Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                        Εμένα η gallardo με έχει μαγέψει.
                                        Η murcielago με έχει στείλει αδιάβαστο.
                                        Και ξέρεις τι μανία έχω με την τεχνολογία.

                                        Πολύ καλά κάνεις. Δεν είπα εγώ ότι τα παραπάνω αυτοκίνητα δεν μπορούν να αποτελέσουν σημεία αναφοράς, ή θαυμασμού. Εξάλλου, εξακολουθούν να είναι εκθέματα σε ανάλογα events, έτσι; Το ότι σου αρέσουν δεν είναι καθόλου κακό.

                                        Η Lamborghini είναι ότι πιο εξωτικό υπάρχει ως κατασκευαστής, ειδικά για τα λεφτά που κοστίζει.
                                        Όνειρο το Zonda, αλλά κάνει τα διπλά και παραπάνω από τη Murcielago.

                                        Κώστα, βρίσκω τελείως άτοπη την παραπάνω φράση, χωρίς παρεξήγηση

                                        Πώς γίνεται από τη μια να μιλάς για εξωτικό, από την άλλη να μιλάς για λεφτά; Εξάλλου, το πιο εξωτικό, δεν είναι συνήθως και το πιο ακριβό; Όπως είπα, μέχρι πρόσφατα θεωρούσα την Lambo κι εγώ ό,τι πιο εξωτικό υπάρχει, αλλά τελικά είδα ότι ΔΕΝ είναι έτσι.

                                        Πώς γίνεται να είναι μια Lamborghini ό,τι πιο εξωτικό υπάρχει, όταν για το Zonda, μιας και το αναφέραμε, σου δίνουν πχ. ειδικά παπούτσια οδήγησης, ή ο μικρός χώρος αποσκευών είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, όπως επίσης και το μεγαλύτερο μέρος του αυτοκινήτου. Πολύ περισσότερο από μια Murcielago, σίγουρα. Πώς γίνεται να είναι περισσότερο εξωτικό ένα αυτοκίνητο που έχει κανονική γραμμή παραγωγής, σε σχέση με κάποιο που θα βγει σε προκαθορισμένο και περιορισμένο αριθμό; Πώς γίνεται να είναι πιο εξωτικό το πιο αργό; Πώς γίνεται να είναι πιο εξωτικό το πιο εύχρηστο;

                                        Για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι μια Murcielago δεν είναι εξωτικό αυτοκίνητο, αλλά μπορώ να βρω μερικά που τα θεωρώ ΠΙΟ εξωτικά, σε απάντηση στο ότι τη θεωρείς ό,τι πιο εξωτικό υπάρχει.

                                        Αν πάλι η τεχνολογία που σου αρέσει τόσο πολύ, έχει ξεπεράσει στις προτεραιότητές σου την αγάπη σου για τα αυτοκίνητα, τότε θα έπρεπε να πάψεις να οδηγείς και να δεις πόσο καλή δουλειά κάνουν πλέον οι σύγχονοι εξομοιωτές οδήγησης (βλ. netkar)

                                        Αγαπητέ Θέμη, αν η Lamborghini έχει γίνει υπερβολικά πολιτισμένη, τότε θα έπρεπε να πάψεις να βλέπεις Formula 1 μιας και σήμερα όλα είναι απίστευτα αποστειρωμένα, ελεγχόμενα, χωρίς ρίσκα και δυσκολίες σε σχέση με την αντίστοιχη της Countach εποχή για τη Formula 1.

                                        Αν η Lamborghini έχει γίνει υπερβολικά πολιτισμένη, τότε πολύ απλά αλλάζω πρότυπα. Δε σου είπα ότι είμαι κατά της τεχνολογίας. Κανείς δεν είπε ότι η τεχνολογία κάνει υπερβολικά πολιτισμένα τα αυτοκίνητα και τρανό παράδειγμα αποτελεί η Enzo. Η τεχνολογία που κουβαλά στέλνει τη Murcielago για βρούβες, και ταυτόχρονα από οδηγική ευχαρίστηση στέλνει τον Tiff Needell ευχάριστα αδιάβαστο.

                                        Τώρα, οι αιχμές σου εναντίον μου όσο αφορά την Φ1, δε βρίσκω πώς συνδέονται με το thread, ούτε μου αρέσει η υπόδειξη του πότε θα δω Φ1. Αν θεωρείς ότι έχω κάποιες λανθασμένες ή/και διαφορετικές απόψεις από τις δικές σου, εδώ είμαστε και το συζητάμε, δεν είναι ανάγκη να μου τη λες προσωπικά, επειδή απλά γνωριζόμαστε. Προσπαθώ να σου αποδείξω το ορθό των λεγόμενών μου όσο αφορά τη Lamborghini σε σχέση με το Zonda/Enzo με επιχειρήματα. Προσπάθησε κι εσύ ανάλογα να με πείσεις ότι δεν είναι έτσι, και θα σε ακούσω.

                                        Όσο αφορά στην Φ1, δεν την θεωρώ καθόλου αποστειρωμένη και έχω επανηλλειμένα γράψει υπέρ της τεχνολογίας σε κάποια sites.

                                        Ζητώ συγνώμη για το ύφος, αλλά ένιωσα αδικαιολόγητη επίθεση, από τη στιγμή που στην αρχή του thread, προσκαλώ για κουβέντα για να συζητήσουμε για το πόσο συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψή μου.

                                        Αν, πάλι, αρπάχτηκα αδικαιολόγητα, εδώ είμαι και το συζητάμε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          opterios last edited by

                                          Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                          Anamenw na to dw kai apo konta. 3erete an arxisan oi pwliseis?

                                          Εγώ πάντως που την είδα από κοντά, δε μου έλεγε τίποτα. Από πίσω σου θυμίζει MR2

                                          Από την άλλη, πολύ εντυπωσιακότερο μου φάνηκε το απείρως φτηνότερο Tuscan, το νέο Spiker και βέβαια ο ίδιος ο βασιλιάς, το Ford GT Concept (η επανέκδοση του GT40).

                                          Βέβαια, εντυπωσιακότατη η μαύρη Enzo του Jay Kay των Jamiroquay και επίσης εντπωσιακό το ΤΕΡΑΣ Zonda.

                                          Μέχρι και το Koeningsegg ήταν εντυπωσιακό!!

                                          Αδιάφορο το Bristol, καταπληκτικό το Marcos Aero 8 και ειδικά το αγωνιστικό. Αδιάφορο επίσης το Invicta, ενώ η Vanquish είναι απλά πολύ όμορφη, έτσι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Τίποτα παραπάνω.

                                          Κουκλί όπως πάντα η Diablo GTR, και ο ήχος σου προκαλεί τρόμο (!), αλλά ακριβώς δίπλα, όταν πέρασα μπροστά από τις δύο Gallardo, μόνο απογοήτευση ένιωσα. Εξ ου και το thread

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης opterios έγραψε:
                                            Όταν ήμουν μικρός, η Lamborghini ήταν ένα όνομα που ηχούσε τελείως απόκοσμο στα αυτιά μου. Η Ferrari, Porsche ή οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευής ακριβών σπορ αυτοκινήτων, ωχριούσαν μπροστά στο όνομα της Lamborghini. Λίγο το Cannonball, λίγο η μικρότερη παραγωγή, λίγο οι μεγαλύτερες επιδόσεις, η Lamborghini μού είχε δώσει την αίσθηση της κορυφής!

                                            Όλα αυτά βέβαια σε πολύ μικρότερη ηλικία! Με τα χρόνια, ο ταύρος έπεσε από την πρώτη θέση των προσωπικών μου προτιμήσεων, για να ανέβει ένα μαύρο άλογο, γνωστό και ως cavallino

                                            Παρόλα αυτά, η Lamborghini πάντα ήταν για μένα ένας θρύλος (και κάτι παραπάνω), και αυτοκίνητα σαν την Miura, Countach και Diablo πάντα θα έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

                                            Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, η VAG εξαγόρασε την μικρή ιταλική φίρμα. Αισιόδοξοι οι περισσότεροι, λέγαμε ότι δε θα αλλοιώσει το χαρακτήρα του ταύρου. Μετά λύπης, διαπιστώνω ότι τελικά τον αλλοίωσε προς το χειρότερο. Η Murcielago θυμίζει Lamborghini μόνο από δύο σημεία: το σχήμα και τις επιδόσεις! Στην καρδιά όμως, οι επιδόσεις ΔΕΝ κατέχουν κυρίαρχο ρόλο και το σχήμα από μόνο του δεν είναι ικανό να σε κρατήσει ενθουσιασμένο.

                                            Η νέα Lamborghini, δεν είναι παρά ένα εξευγενισμένο supercar, για τον λεφτά που θα πουλήσει μούρη και όχι για τον ενθουσιώδη οδηγό.

                                            Η νέα Gallardo ήρθε να ενισχύσει τους φόβους, καθότι το αποτέλεσμα, μόνο ικανοποιητικό δεν το θεωρώ προσωπικά, ακόμα και στον τομέα του design.

                                            Τα περισσότερα από τα παραπάνω, τα έχω διαβάσει σε ξένα περιοδικά ειδικού τύπου και έχω δει reviews σε video releases των περιοδικών αυτών. Τι να κάνεις μια Lamborghini που έχει ίδιο ελαφρύ συμπλέκτη με ένα Α4, που νομίζεις ότι θα τον φυσύξεις και θα πάει πίσω;;;;

                                            Θα ήθελα να πείτε κι εσείς τη γνώμη σας πάνω στο θέμα. Εγώ πάντως, νομίζω πως ο ταύρος σκοτώθηκε από ανέραστους και στη θέση του έχουν βάλει μια βαμένη στα μαύρα αγελάδα για να μας ξεγελάσουν! [/list]

                                            Το μέλλον της Lamborghini κατά τη γνώμη μου προδιαγράφεται εξαιρετικά λαμπρό. Οι πωλήσεις της θα αυξηθούν καταλκόρυφα και από εκείνη τη βιοτεχνιούλα που έφτιαχνε έργα τέχνης γλυπτά σε μέταλλο την οποία όλοι αγαπήσαμε θα περάσει στη νέα εποχή όπου ο κάθε γκλαμουρόβλαχος και βουτυρομπεμπές θα αγοράζει τη δική του Lamborghini χωρίς φυσικά να γνωρίζει τίποτα σχετικά με την ιστορία και το παρελθόν της Lamborghini. Αυτή είναι η πρακτική της Παγκόσμιας Φλώρικης Αυτοκινητοβιομηχανίας του σήμερα (ξέρετε τώρα Group VAG, GM κτλ.). Δεν θα νοείται τη σήμερον ημέρα άτομο της υψηλής κοινωνίας, το οποίο αρέσκεται να παρευρίσκεται στις κοσμικές σκουπιδοσυγκεντρώσεις να μην έχει τη δική του Lamborghini... Και από Countach, Miura, Islero, Espada, 350, 400...; Τι είναι αυτά ρε παιδιά; Καινούργια ποτά που σερβίρονται στις κοσμικές συγκεντρώσεις του κλαμπ Εκάλη...? Όχι δεν είναι ποτά...είναι κάτι σκουριασμένα και σαπισμένα αυτοκινητάκια με τα οποία παίζουν κάποιοι ξεμωραμένοι γέροι....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr