-
Αυτό που θας σας πω είναι άκρος εξοργιστικό!
Έχω ένα golf iv 1.4 μοντέλο 1/2001 και έχει κάνει 45.000 κμ.
Επειδή η αντιπρωσωπεία θα έκλεινε για διακοπές πήγα για να του ρίξουν μια ματιά μήπως και θέλει κάτι μιας και θα κάνω κανα 2000 κμ λόγω διακοπών. Όταν λοιπόν κοίταξαν τα λάδια είδαν ότι σε 7.500 κμ με σχετικά νορμάλ οδήγηση ήθελε συμπλήρωμα 900 γραμμ. λάδι.
Και ερωτώ :
άν καινούριο καίει λάδι τι θα κάνει στα 200.000κμ?
Δηλαδή το παλιό μου αμάξι ιαπωνικό 10ετίας με 240.000κμ πόσο έπρεπε να καίει 4 λίτρα?( παρεπιπτόντος έκαιγε μόνο 400 γρ στα 5000)
Τι να πω απαράδεκτο! -
Αυτό που θας σας πω είναι άκρος εξοργιστικό!
Έχω ένα golf iv 1.4 μοντέλο 1/2001 και έχει κάνει 45.000 κμ.
Επειδή η αντιπρωσωπεία θα έκλεινε για διακοπές πήγα για να του ρίξουν μια ματιά μήπως και θέλει κάτι μιας και θα κάνω κανα 2000 κμ λόγω διακοπών. Όταν λοιπόν κοίταξαν τα λάδια είδαν ότι σε 7.500 κμ με σχετικά νορμάλ οδήγηση ήθελε συμπλήρωμα 900 γραμμ. λάδι.
Και ερωτώ :
άν καινούριο καίει λάδι τι θα κάνει στα 200.000κμ?
Δηλαδή το παλιό μου αμάξι ιαπωνικό 10ετίας με 240.000κμ πόσο έπρεπε να καίει 4 λίτρα?( παρεπιπτόντος έκαιγε μόνο 400 γρ στα 5000)
Τι να πω απαράδεκτο! -
Αυτό που θας σας πω είναι άκρος εξοργιστικό!
Έχω ένα golf iv 1.4 μοντέλο 1/2001 και έχει κάνει 45.000 κμ.
Επειδή η αντιπρωσωπεία θα έκλεινε για διακοπές πήγα για να του ρίξουν μια ματιά μήπως και θέλει κάτι μιας και θα κάνω κανα 2000 κμ λόγω διακοπών. Όταν λοιπόν κοίταξαν τα λάδια είδαν ότι σε 7.500 κμ με σχετικά νορμάλ οδήγηση ήθελε συμπλήρωμα 900 γραμμ. λάδι.
Και ερωτώ :
άν καινούριο καίει λάδι τι θα κάνει στα 200.000κμ?
Δηλαδή το παλιό μου αμάξι ιαπωνικό 10ετίας με 240.000κμ πόσο έπρεπε να καίει 4 λίτρα?( παρεπιπτόντος έκαιγε μόνο 400 γρ στα 5000)
Τι να πω απαράδεκτο! -
[list:2q9v4ds8]Κατ αρχην αν θες το μοτερ σου να 300αρισει στο χαλαρο, θα βαζεις συνθετικα λιπαντικα η στη χειροτερη περιπτωση ημισυνθετικα.[/list:u:2q9v4ds8][list:2q9v4ds8]Φυσικα παιζει ρολο και ο τροπος οδηγησης, και αν στα 7500km συμπληρωσες περιπου 1 λιτρο λαδι οδηγωντας το σκληρα και δη καλοκαιρι ειναι απολυτα φυσιολογικο.Πρεπει οομως σ αυτα τα χιλιομεττρα να τα αλλαξεις και μαζι και φιλτρο, και ασε την αντιπροσωπεια να κουρευεται![/list:u:2q9v4ds8][list:2q9v4ds8]Ενα αλλο στοιχειο παλι ειναι οτι συνηθως οι αντιπροσωπειες βαζουν λαδια τα οποια εγω δεν θα εβαζα ουτε σε.............τρακτερ Απλα επαναπαυονται στην αναφορα προδιαγραφων η οποια σε τετοιες περιπτωσεις ειναι τυπικη και χρησιμοποιουν φθηνο λαδι για μεγαλυτερα κερδη.Χαρακτηριστικο παραδειγμα, το οποιο ισχυει και σημερα, εβαζαν λαδι ΟΡΥΚΤΕΛΑΙΟ 20W/50 ARAL και το αλλαζαν στις 7500 .Ναι μεν 7500 λεει ο κατασκευαστης αλλα προυποθετει και ποιοτητα λιπαντικου Αν δε βαζεις το λαδι 0/30 το οποιο στο αλλαζουν στις 15000 αλλαξετο αρδην αν θες να σωσεις το μοτερ σου.Και λαδι απ το εμποριο Να εισαι σιγουρος οτι δεν θα ξανακαψει [/list:u:2q9v4ds8]
-
Συμφωνω με τον φιλο g60 τα λαδια των αντιπροσωπειων ειναι για τα μπαζα!!
Βαλε συνθετικα απο καποιον καλο κατασκευαστη λαδιων και...μην πιεζεις πολυ το μοτερ σου τωρα με τις ζεστες! -
Ρε παιδιά το μοτέρ δεν το πιέζω γιατί τώρα το καλοκαίρι το χρισιμοποιεί πιο πολύ η γυναίκα(εγώ κυκλοφορώ το κλιάκι)μου και σε καμιά περίπτωση δεν πάει πάνω από 130.
Όσο για τα λάδια βάζω τα KLOBEN 10-40 η κάπως έτσι που είναι ημισυνθετικά και τα προτείνει η αντιπροσωπεία. Αν βάλω του εμπορίου θα μου που: Κύριε ................ ότι παθει το αμάξι δε φέρουμε καμία ευθύνη. -
[list:2rrsnt43]ΚΟLBEN? [/list:u:2rrsnt43][list:2rrsnt43]Σα να ηξερα Τι σου ελεγα?[/list:u:2rrsnt43][list:2rrsnt43]Μη κολατε ρε παιδια στις εγγυησεις.Γραψτε τους κανονικα!Τωρα τι να σου πω, εαν θες σωνει και καλα να πας εκει θα υποστεις και το καψιμο λιπαντικου που οφειλεται στην ποιοτητα του[/list:u:2rrsnt43][list:2rrsnt43]Οταν ομως το μοτερ φτασει 100000km και σου καει 3 λιτρα λαδι, θα εχεις βγει απ την εγγυηση και θα σου πουνε............ΡΙΧΤΑ [/list:u:2rrsnt43][list:2rrsnt43]Αυτοι εν τω μεταξυ θα τα εχουν μαγκωσει απ τα service.Η επιλογη δικη σου[/list:u:2rrsnt43]
-
Και παλι σωστος!
Οι εγγυησεις ειναι μουφα!Σου βαζουν οτι πιο φτηνο υπαρχει και σου λενε οτι ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ!
Αλλα δυστυχως δεν ειναι παντα ετσι..
Εγω εβαλα συνθετικα λαδια απο το εμποριο στην τιμη που η αντιπροσωπεια μου εβαζε απλα!!!Καταλαβες φιλε?
Το 90% ειναι μια απλη ΑΠΑΤΗ!
Καλα αυτα τα KOLBEN που τα ανακαλυψαν... -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:1ldom7jk]ΚΟLBEN? [/list:u:1ldom7jk][list:1ldom7jk]Σα να ηξερα Τι σου ελεγα?[/list:u:1ldom7jk][list:1ldom7jk]Μη κολατε ρε παιδια στις εγγυησεις.Γραψτε τους κανονικα!Τωρα τι να σου πω, εαν θες σωνει και καλα να πας εκει θα υποστεις και το καψιμο λιπαντικου που οφειλεται στην ποιοτητα του[/list:u:1ldom7jk][list:1ldom7jk]Οταν ομως το μοτερ φτασει 100000km και σου καει 3 λιτρα λαδι, θα εχεις βγει απ την εγγυηση και θα σου πουνε............ΡΙΧΤΑ [/list:u:1ldom7jk][list:1ldom7jk]Αυτοι εν τω μεταξυ θα τα εχουν μαγκωσει απ τα service.Η επιλογη δικη σου[/list:u:1ldom7jk]Μου διαφεύγει , η ακριβής ονομασία , πάντως :
To είδος της συσκευασίας , το πλαστικό δηλαδή , παραπέμπει ΕΥΘΕΩΣ
σε γνωστή μάρκα λιπαντικών , μία προσεκτική ανάγνωση της ετικέττας,
μας πείθει για το ΓΕΓΟΝΟΣ !!! (συσκευάζεται αποκλειστικά
για την Kosmocar απο Divinol!!!!!!!!!!!!!)Αποστόλης.
-
Αγαπητέ φίλε, λυπάμαι που θα σου το πω αλλά το αμάξι σου έχει ΄σιγουρα κ΄΄ατι που δεν πηγαίνει καλά !!
Έίχα αυτό το μοτέρ για 4 χρόνια, του έπινα το αίμα χειμώνα- καλοκαίρι, μέρα νύχτα, σκέψου ότι σε 4 χρόνια έκανα 130.000 χλμ ! Λοιπόν σε όλα αυτά τα χλμ δεν μου έκαψε ούτε 100γρ λάδι.
Χρησιμοποιούσα πάντα λάδι της αντιπροσωπείας(kolben 10-40), και θα σε συμβούλευα να μην παιζεις με αυτά εφόσον έχεις εγγύηση γιατί οι αντιπροσωπείες ψάχνουν αφορμές !
Σκέψου ότι το μοτέρ δεν είχε κάψει λάδι ακόμα και όταν είχα αφήσει τα λάδια για 13.000 χλμ αντί για 7.500 που σου λένε.Το συμβάν που λες είναι τυχαίο ή συμβαίνει συστηματικά ?
ν έτυχε απλά μια φορά και σου έκαψε λάδι μπορεί να έιναι τυχαίο (π.χ. κάκη παρ΄τιδα λαδιού) -
μα καλά άμα βάλει άλλο λάδι, θα το καταλάβει κανένας??? πως θα χάσει την εγγύηση???
900cc λάδι δεν είναι ούτε λίγο ούτε πολύ για αυτά τα χιλιόμετρα. Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας με του 'kokosmech'?
-
Δοκίμασε άλλα λάδια όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και πες εντυπώσεις, πχ Shell Helix Ultra, ακόμη και 5W40.
Παρόλα αυτά, τσέκαρε και το μοτέρ σου. Κάτι δεν πάει καλά.
-
Ο κωδικός κινητήρα μου είναι ΑΗW .Σίγουρα είναι άλλος κωδικός απο τον δικό μου γιατί εσύ έχεις ηλεκτρικό γκάζι ενώ εγώ μηχανικό !
Πάντως δεν έχω ακούσει απο κανέναν άλλο τέτοιο παράπονο για αυτό ψάξε το.
Πίστεψέ με είναι πάρα πολύ εύκολο να καταλάβουν ότι έχεις βάλει άλλα λάδια στον κινητήρα, και πόσο μάλλον άμα τα 'μπλέξεις'. Φαίνεται πολύ απλά απο μια χημική ανάλυση, απο τα κατάλοιπα στον κινητήρα κ.α. -
Ρε παιδιά έτσι που μου τα λέτε δεν ξέρω τι να κάνω.
Να αλλάξω λάδια με άλλη επώνυμη μάρκα π.χ shell hellix ή να βάλω τα δικά τους όταν αλλάξω λάδια ( Τέλος Αυγούστου) και αν ξανακάψει να τους ζαλίσω ότι και καλά έχει πρόβλημα και κάτι πρέπει να γίνει.
Ευτυχώς που σε κανα χρόνο θα το διώξω για να πάρω την 316ci. -
Αφού είσαι στην εγγύηση πρήξτους, για αρχή και καλή τύχη
-
Επειδή αν κατάλαβα καλά δεν χρησιμοποιείς τα λάδια της μάνας του, θα σου πρότεινα άμεσα να βάλεις τα γνήσια λάδια και να παρακολουθέις το κινητήρα για ένα διάστημα 1500-2000χλμ.
Αν συνεχίσει να καίει λάδια, τότε υπάρχει πρόβλημα μηχανικό....
πας για άνοιγμα μηχανής και μάλλον θα πρέπει να έχει φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων ίσως από αστοχία υλικού...
Πάντως βάλει ΑΜΕΣΑ τα γνήσια λάδια...
Φιλικά... -
Ο χρήστης sant έγραψε:
Επειδή αν κατάλαβα καλά δεν χρησιμοποιείς τα λάδια της μάνας του, θα σου πρότεινα άμεσα να βάλεις τα γνήσια λάδια και να παρακολουθέις το κινητήρα για ένα διάστημα 1500-2000χλμ.
Αν συνεχίσει να καίει λάδια, τότε υπάρχει πρόβλημα μηχανικό....
πας για άνοιγμα μηχανής και μάλλον θα πρέπει να έχει φθαρμένα τσιμουχάκια βαλβίδων ίσως από αστοχία υλικού...
Πάντως βάλει ΑΜΕΣΑ τα γνήσια λάδια...
Φιλικά...Θα μπορούσες να μου διευκρινίσεις (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ Σ' ΕΜΕΝΑ !)
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ εννοείς ...'γνήσια λάδια'Για να προλάβω καταστάσεις , δέν μπορεί να δημοσιεύεται , έτσι ,
χωρίς ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ , η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άποψη .
(Δέν θεωρώ τεκμήριο την επιβολή !)Αποστόλης
-
Αποστόλη όταν λέω εννοώ αυτά που βάζει-συνιστά η αντιπροσωπεία και φαντάζομαι με τη σύμφωνη γνώμη του εργοστασίου.
Αντιθέτως δεν καταλαβαίνω όταν λές να προλάβεις καταστάσεις τι εννοείς?
Που είναι το παρεξηγήσημο σημείο στο μήνυμά μου? -
Τα λάδια έχουν κάποιες προδιαγραφές (API, VW, κλπ) που τα κάνουν κατάλληλα για τον κινητήρα καθώς και κάποιο ιξώδες. Και σου θυμίζω ότι δύο διαφορετικά λάδια με το ίδιο ιξώδες δεν σημαίνει ότι είναι ίδια απλά το ιξώδες τους βρίσκεται στα συγκεκριμένα όρια π.χ. 10w-40
Έγω από τη Seat ξέρω ότι άλλα λάδια βάζει στα μοντέλα με 16 βαλβίδες και άλλα στα μοντέλα με 8 βαλβίδες. Άρα πρέπει να υπάρχει κάποια διαφορά γιατ.ι διαφορετικά θα έβαζε αυτά που βάζει στα 16λβιδα και στα 8λβιδα....
Η δικιά σου γνώμη ποιά είναι?
Εσύ θεωρείς ότι όταν πας σε συνεργείο στην αγορά και σου βάζει ο μηχανικός χψω το τάδε ή το δίνα λάδι ξέρει καλύτερα από την αντιπροσωπεία τις απαιτήσεις του κινητήρα...
Δεν νομίζω αγαπητέ Αποστόλη.. -
Τέλος όσον αφορά που είπες ότι δεν δέχεσαι την επιβολή, μα κανένας δεν επέβαλε τίποτα σε κανένα.
Τα εργοστάσια και οι αντιπροσωπείες απλα ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ δεν ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ.
Αυτο σημαίνει ότι σου προτείνουν το τάδε λάδι ή το τάδε ανταλλακτικό.
Απ΄την άλλη όμως σου λένε έμμεσα μεν πλην σαφώς ότι απ΄τη στιγμή που χρησιμοποιείς άλλα λάδια ή άλλα ανταλλακτικά ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ και την ευθύνη για την συγκεκριμένη επιλογή. Και αυτό είναι πολύ λογικό, δεν νομίζεις?
Golf iv 1.4 Καίω λάδια!!