-
Έχει διαβάσει κανείς καμία κριτική σοβαρή στο internet ή κάποιο περιοδικό?
Έχετε μπει μέσα?
Έχετε ακούσει κάτι??? -
Έχει διαβάσει κανείς καμία κριτική σοβαρή στο internet ή κάποιο περιοδικό?
Έχετε μπει μέσα?
Έχετε ακούσει κάτι??? -
Έχει διαβάσει κανείς καμία κριτική σοβαρή στο internet ή κάποιο περιοδικό?
Έχετε μπει μέσα?
Έχετε ακούσει κάτι??? -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Έχει διαβάσει κανείς καμία κριτική σοβαρή στο internet ή κάποιο περιοδικό?
Έχετε μπει μέσα?
Έχετε ακούσει κάτι???Πλακα εχει... μονο αυτο ξερω... Παντως μου θυμιζει παρα πολυ το κλασσικο Kubelwagen του 2ου Παγκοσμιου
Αν μου περισσευαν θα το επερνα παντως για δευτερο
-
το δοκίμασαν τον προηγούμενο μήνα οι 4τροχοί(και το drive το είχε συγκριτικό με το 206) ενώ και στο τεύχος αυγούστου ο καββαθάς λέει δυο λόγια
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το δοκίμασαν τον προηγούμενο μήνα οι 4τροχοί(και το drive το είχε συγκριτικό με το 206) ενώ και στο τεύχος αυγούστου ο καββαθάς λέει δυο λόγιαΜε λίγα λόγια θυμάσαι κάτι???
(τι ρωτάω ε?) -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
το δοκίμασαν τον προηγούμενο μήνα οι 4τροχοί(και το drive το είχε συγκριτικό με το 206) ενώ και στο τεύχος αυγούστου ο καββαθάς λέει δυο λόγια
Με λίγα λόγια θυμάσαι κάτι???
(τι ρωτάω ε?)Στο Drive το ψιλοθάβουν, ενώ στους 4Τ η κριτική είναι πιο 'διπλωματική', έχοντας τη μορφή διαλόγου μεταξύ του ανίδεου θηλυκού που το έχει ερωτευτεί και του απελπισμένου (όπως πάντα) συντρόφου της ο οποίος προσπαθεί -μάταια- να της μεταφέρει τα τεχνικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση το Pluriel χαρακτηρίζεται ως πρωτοποριακό, με σημαντικά όμως μειονεκτήματα, καθώς δε μπορεί να μετατραπεί ουσιαστικά σε cabrio, αφού οι αψίδες πρέπει να αποθηκευτούν στο γκαράζ, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να είσαι οn-line συνδεδεμένος με την ΕΜΥ πριν το βγάλεις βόλτα εντελώς 'ξεβράκωτο'. Από την άλλη η ακαμψία του είναι εμφανώς μειωμένη, ενώ και οι επιδόσεις του 1400ιου... άθλιες (16 δευτερόλεπτα τα 100 και πάνω από 9 δευτ. για τα 80-110 με τρίτη). Το 1600άρι είναι αρκούντως σβέλτο, αλλά χάνει το οικονομοτεχνικό πλεονέκτημα του 1400ιου καθώς κοστίζει κοντά 19 χιλιάρικα (αντί για τα 15 του μικρού), διαθέτοντας επιπλέον sensodrive. Εσωτερικό ξεπατικωσούρα από το C3 (ή το λατρεύεις ή το μισείς) και χώροι ικανοποιητικοί για τους εμπρός, στριμωγμένοι για τους πίσω.
Φίλος που οδήγησε το 1.4 μου είπε ότι είναι πράγματι αργό αλλά... αγχολυτικό, καθώς η συμπεριφορά αυτοκινήτου και χειριστηρίων ιδανική για βόλτες. Για κάτι παραπάνω όμως το 206cc είναι μονόδρομος, ή μήπως το StreetKa... ιδού η απορία! -
θυμάμαι αυτά ακριβώς που έγραψε και ο πέτρος, φίλε sirgus(ήταν και ένα τεστ, που δεν μου αρεσε το ..στυλ τού Τάκη, όπως τα εξηγούσε στην..Πόπη )!
Για τις μπάρες, όντως υπάρχει πρόβλημα..ΕΜΥ, αλλά ΟΚ, γιατί να τις βγάλει καποιος, στην τελική;Τις αφήνεις στη θέση τους, καμπριο έχεις, και δεν αυξάνεις και τις ταλαντώσεις!
Πάντως ο καββαθας ουσιαστικά λέει πως πολύ καλή ιδέα, αλλά πάσχει στην υλοποιηση. Απορρίπτει το 'σένσοντραϊβ' ως απότομο και προσθέτει πως δεν φιλτράρωνται οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Τελικά μάλλον είναι αμάξι για 'κουλ' τύπους και κυρίες, αφού πάσχει και σε ακαμψία, που θα το αγαπήσουν πολύ άνθρωποι πάντως!!Έχει προσωπικότητα και 'πλάκα'.
Αντικειμενικά πάντως, δεν υπερτερεί του 206cc, πλην τιμής του 1400(είπαμε για τους..'κουλ') και χώρων για τους πίσω. Νομίζω πως δύσκολα θα χτυπήσει και το 206 σε πωλήσεις, αφού έχει γίνει must το άτιμο(στα ..κλαμπ, το βάζουν δίπλα στις μερσέντες, ενώ για να κάνουν το ίδιο με το C3, ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ;; ) -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας, αν και η καλύτερη λύση θα ήταν να διαβάσω όλο το άρθρο.
Αλήθεια ξέρετε κάποιο site που να φημίζεται για τα καλά και αξιόπιστα test του?Όταν λέτε όμως ότι η ακαμψία του δεν είναι και στα καλύτερα επίπεδα...πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι αυτό ή μιλάμε για λεπτομέρειες?
-
Έχει βάλει Δοκιμή το Autopress. Δεν το εξυμνεί, ούτε και το θάβει. Βέβαια, έχω παρατηρήσει ότι στις δοκιμές του συγκεκριμένου site δίνουν σημασία αρκετά στο λόγο για τον οποίο έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο (αναφέρεται συχνά αυτό). Τέλος παντων, αν θέλετε δείτε το:
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
και πάνω από 9 δευτ. για τα 80-110 με τρίτη).Ξέρεις στο 206 1.1 και στο 1.4 πόσο χρόνο έχει για το ίδιο ρεπρίζ? (80-110)
Έχει βάλει Δοκιμή το Autopress. Δεν το εξυμνεί, ούτε και το θάβει. Βέβαια, έχω παρατηρήσει ότι στις δοκιμές του συγκεκριμένου site δίνουν σημασία αρκετά στο λόγο για τον οποίο έχει κατασκευαστεί το αυτοκίνητο (αναφέρεται συχνά αυτό). Τέλος παντων, αν θέλετε δείτε το:
Thanks
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Αλήθεια ξέρετε κάποιο site που να φημίζεται για τα καλά και αξιόπιστα test του?Για να μην χρειαστεί να κάνεις register στο site (αν και μάλλον αξίζει να το κάνεις στο http://www.autoexpress.co.uk), αυτό είναι το άρθρο που δημοσιεύουν στο Auto Express Road Test για το Pluriel
August 2003
Citroen C3 Pluriel
1.4 Convertible 2 dr, £11995
It might answer a load of questions that nobody really asked but you can't help but admire Citroen's Pluriel. Here's a supermini which can, with a bit of effort, be converted into a full convertible, or a 'pick-up' with the rear seats folded - marking a return to full-blown wackiness for the French marque. Based on the C3 it retains its supermini credentials, even if some space in the rear is lost to the hood mechanism. You'll forgive the loss of space for the additional fun that the Pluriel injects to the C3, and while it's no sporting drive, for those wanting a funky-looking four-seat convertible in a relatively practical package then the Pluriel fits the bill perfectly.
Power comes from 1.4 and 1.6-litre petrol engines, the latter only available with Citroen's Sensodrive paddle-shift transmission. The 1.4-litre is the better choice, a sweeter engine, it's more refined than the 1.6, and although the five-speed manual transmission is clumsy it's still preferable to the fussy Sensodrive. The Pluriel gives you the choice as to how much sun you want to experience, the canvass roof slides back through a number of positions, fully retracted it can be stowed under the floor in the boot. Leave it like that and you can put it back up if it rains, but if you're confident in the weather you can remove the side bars for full-convertible mode. Do so and if you chance upon a shower then you'll need to find cover until it passes as you have to leave the bars at home. It's unlikely then that many owners will open the Pluriel completely, but the option is there if you want it. Citroen claims five cars in one, a bit of a stretch we think, but we can't deny that it's a fun package, that's practical, well priced and reasonably specified too.(+) Fun, surprisingly practical, cheap
(-) Fiddly roof, low rent plastics inside
-
Αν κατάλαβα καλά από ένα site έχει ακριβώς την ίδια μηχανή με το 206 1.4 ...
Όμως αν συγκρίνουμε τις επιδόσεις, δεν είναι πολύ πιο αργό ...
Βέβαια οι αριθμοί τα λένε όλα...
10 Kms πιο μικρή τελική και 1 δευτ περίπου στο 0-100
-
Δεν σε απασχολει φίλε sirgus το 0-100 σε αυτό το αυτοκίνητο,αλλά οι ρεπρίζ.Λυπάμαι που δεν έχω εύκαιρο το αρχείο μου για να δούμε πόσο πιο αργό είναι από το κλειστό C3.
Το αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για χαλαρές βόλτες,και το γεγονός αυτό, δεν είναι απαραίτητα κακό!
Πράγματι,έχει μπόλικο χαρακτήρα,και εδώ που τα λέμε είναι το μόνο που θα χωρέσει 4 άτομα,έστω και στριμωγμένα.
Η υλοποίηση χωλαίνει,αλλά η τιμή του δεν παύει να είναι πολύ καλή και έχει μια δόση εκκεντρικότητας,που ταιριάζει σε Citroen! -
ειναι αγορα με αποψη νομιζω...
-
Λίγο άσχετο με το θέμα καθεαυτό, αλλά σχετικό με το C3. Ξέρει κανείς πώς λέγεται το τραγούδι που παίζει αυτή την εποχή η διαφήμιση του C3;
-
φαντασου να πιασει βροχη κ να το χεις στην μορφη spider...την πουτ***σες!Αντε να βρεις τις κολωνες να τις βαλεις..(σπιτι τις αφησες?γιατι?δεν χωρανεεεε...!!)
Σαν ιδεα λιγο κουλη μου φανεται..
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Λίγο άσχετο με το θέμα καθεαυτό, αλλά σχετικό με το C3. Ξέρει κανείς πώς λέγεται το τραγούδι που παίζει αυτή την εποχή η διαφήμιση του C3;Nα επαναλάβω κι εγω την ίδια ερώτηση.....
-
Μα καλά, είναι δυνατόν να μην ξέρει κανένας το όνομα του τραγουδιού;;; Ελπίζω τώρα που επαναφέρω το θέμα στην αρχή της λίστας, να το δει κανείς και να βοηθήσει...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Μα καλά, είναι δυνατόν να μην ξέρει κανένας το όνομα του τραγουδιού;;;Δεν θυμάμαι ούτε το τραγούδι πως πάει!!!!!
Ελπίζω τώρα που επαναφέρω το θέμα στην αρχή της λίστας, να το δει κανείς και να βοηθήσει...
Μπα...δεν αλλάζει κάτι...αν δεν αφορά κάποιον το topic δεν το ανοίγει...
Εντυπώσεις Citroen C3 pluriel