Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτοκίνητα Diesel και συμβατικά και υγεία.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυτοκίνητα Diesel και συμβατικά και υγεία.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    8
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yianniswalker last edited by

      Γράφω αυτό το θέμα από αγανάκτηση και ανησυχία για την υγεία όχι την δική μου μόνο αλλά και από απορία.

      Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ τα αυτοκίνητα με κινητήρα Diesel που κυκλοφορούν στους δρόμους (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά). Διαμένω στην Πάτρα όπου λόγω και του λιμανιού τα φορτηγά είναι πολλά.

      Όλα ανεξαιρέτως όταν οι οδηγοί τους πατούν βαθιά το γκάζι βγάζουν έντονη κάπνα από τις εξατμίσεις η οποία είναι αισθητή και σαν μυρωδιά όταν αναπνέεις. Είναι αποπνικτικό να βρίσκεσαι πίσω από ένα τέτοιο όχημα. Εννοείται ότι είναι εντελώς ανθυγιεινό.

      Προχθές μάλιστα ένα ταξί έβγαζε άπαράδεκτη ποσότητα κάπνας.

      Επιπλέον παρατηρώ ότι όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα άνω της 15ετίας καίνε λάδι (αυτό πρέπει να οφείλεται στην νέα βενζίνη με κάλιο, η οποία επιπλέον παράγει καρκινογόνα παράγωγα κατά την καύση της. Το κάλιο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αντικροτική ιδιότητα του μολύδβου με αποτέλεσμα όλοι οι κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας να διαλύονται με το χρόνο.Μήπως είναι ένας τρόπος έμμεσης απόσυρσης;).
      Γενικά η ατμόσφαιρα, τώρα το καλοκαίρι ιδιαίτερα, είναι αποπνικτική ιδιαίτερα για αυτοκίνητα χωρίς κλιματισμό.
      ΄
      Στο εξωτερικό όλα τα φορτηγά που κυκλοφορούν (σε ορισμένες χώρες) πρέπει να πληρούν Euro 3!
      Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα πληρούν Euro -3.
      Πότε θα υπάρξει κράτος σε αυτή τη χώρα; Πότε θα γίνει κάτι της προκοπής;

      Δεν με ενδιαφέρει αν τα μισά αυτοκίνητα θα έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας, ακόμα και αν ήταν και το δικό μου. Αν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε και να κυκλοφορούμε αξιοπρεπώς τα οχήματά μας, τότε να μην κυκλοφορούμε.

      ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
      ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Y
        yianniswalker last edited by

        Γράφω αυτό το θέμα από αγανάκτηση και ανησυχία για την υγεία όχι την δική μου μόνο αλλά και από απορία.

        Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ τα αυτοκίνητα με κινητήρα Diesel που κυκλοφορούν στους δρόμους (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά). Διαμένω στην Πάτρα όπου λόγω και του λιμανιού τα φορτηγά είναι πολλά.

        Όλα ανεξαιρέτως όταν οι οδηγοί τους πατούν βαθιά το γκάζι βγάζουν έντονη κάπνα από τις εξατμίσεις η οποία είναι αισθητή και σαν μυρωδιά όταν αναπνέεις. Είναι αποπνικτικό να βρίσκεσαι πίσω από ένα τέτοιο όχημα. Εννοείται ότι είναι εντελώς ανθυγιεινό.

        Προχθές μάλιστα ένα ταξί έβγαζε άπαράδεκτη ποσότητα κάπνας.

        Επιπλέον παρατηρώ ότι όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα άνω της 15ετίας καίνε λάδι (αυτό πρέπει να οφείλεται στην νέα βενζίνη με κάλιο, η οποία επιπλέον παράγει καρκινογόνα παράγωγα κατά την καύση της. Το κάλιο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αντικροτική ιδιότητα του μολύδβου με αποτέλεσμα όλοι οι κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας να διαλύονται με το χρόνο.Μήπως είναι ένας τρόπος έμμεσης απόσυρσης;).
        Γενικά η ατμόσφαιρα, τώρα το καλοκαίρι ιδιαίτερα, είναι αποπνικτική ιδιαίτερα για αυτοκίνητα χωρίς κλιματισμό.
        ΄
        Στο εξωτερικό όλα τα φορτηγά που κυκλοφορούν (σε ορισμένες χώρες) πρέπει να πληρούν Euro 3!
        Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα πληρούν Euro -3.
        Πότε θα υπάρξει κράτος σε αυτή τη χώρα; Πότε θα γίνει κάτι της προκοπής;

        Δεν με ενδιαφέρει αν τα μισά αυτοκίνητα θα έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας, ακόμα και αν ήταν και το δικό μου. Αν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε και να κυκλοφορούμε αξιοπρεπώς τα οχήματά μας, τότε να μην κυκλοφορούμε.

        ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
        ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Γράφω αυτό το θέμα από αγανάκτηση και ανησυχία για την υγεία όχι την δική μου μόνο αλλά και από απορία.

          Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ τα αυτοκίνητα με κινητήρα Diesel που κυκλοφορούν στους δρόμους (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά). Διαμένω στην Πάτρα όπου λόγω και του λιμανιού τα φορτηγά είναι πολλά.

          Όλα ανεξαιρέτως όταν οι οδηγοί τους πατούν βαθιά το γκάζι βγάζουν έντονη κάπνα από τις εξατμίσεις η οποία είναι αισθητή και σαν μυρωδιά όταν αναπνέεις. Είναι αποπνικτικό να βρίσκεσαι πίσω από ένα τέτοιο όχημα. Εννοείται ότι είναι εντελώς ανθυγιεινό.

          Προχθές μάλιστα ένα ταξί έβγαζε άπαράδεκτη ποσότητα κάπνας.

          Επιπλέον παρατηρώ ότι όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα άνω της 15ετίας καίνε λάδι (αυτό πρέπει να οφείλεται στην νέα βενζίνη με κάλιο, η οποία επιπλέον παράγει καρκινογόνα παράγωγα κατά την καύση της. Το κάλιο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αντικροτική ιδιότητα του μολύδβου με αποτέλεσμα όλοι οι κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας να διαλύονται με το χρόνο.Μήπως είναι ένας τρόπος έμμεσης απόσυρσης;).
          Γενικά η ατμόσφαιρα, τώρα το καλοκαίρι ιδιαίτερα, είναι αποπνικτική ιδιαίτερα για αυτοκίνητα χωρίς κλιματισμό.
          ΄
          Στο εξωτερικό όλα τα φορτηγά που κυκλοφορούν (σε ορισμένες χώρες) πρέπει να πληρούν Euro 3!
          Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα πληρούν Euro -3.
          Πότε θα υπάρξει κράτος σε αυτή τη χώρα; Πότε θα γίνει κάτι της προκοπής;

          Δεν με ενδιαφέρει αν τα μισά αυτοκίνητα θα έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας, ακόμα και αν ήταν και το δικό μου. Αν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε και να κυκλοφορούμε αξιοπρεπώς τα οχήματά μας, τότε να μην κυκλοφορούμε.

          ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
          ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            catalyst last edited by

            Γενικά συμμερίζομαι τον προβληματισμό σου και καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου.

            Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
            Γράφω αυτό το θέμα από αγανάκτηση και ανησυχία για την υγεία όχι την δική μου μόνο αλλά και από απορία.

            Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ τα αυτοκίνητα με κινητήρα Diesel που κυκλοφορούν στους δρόμους (ταξί, λεωφορεία, φορτηγά). Διαμένω στην Πάτρα όπου λόγω και του λιμανιού τα φορτηγά είναι πολλά.

            Όλα ανεξαιρέτως όταν οι οδηγοί τους πατούν βαθιά το γκάζι βγάζουν έντονη κάπνα από τις εξατμίσεις η οποία είναι αισθητή και σαν μυρωδιά όταν αναπνέεις. Είναι αποπνικτικό να βρίσκεσαι πίσω από ένα τέτοιο όχημα. Εννοείται ότι είναι εντελώς ανθυγιεινό.

            Προχθές μάλιστα ένα ταξί έβγαζε άπαράδεκτη ποσότητα κάπνας.

            Πράγματι, είναι πολύ επικίνδυνο, οι ελληνικές πόλεις είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένες στο θέμα των σωματιδίων.

            Επιπλέον παρατηρώ ότι όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα άνω της 15ετίας καίνε λάδι (αυτό πρέπει να οφείλεται στην νέα βενζίνη με κάλιο, η οποία επιπλέον παράγει καρκινογόνα παράγωγα κατά την καύση της. Το κάλιο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αντικροτική ιδιότητα του μολύδβου με αποτέλεσμα όλοι οι κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας να διαλύονται με το χρόνο.Μήπως είναι ένας τρόπος έμμεσης απόσυρσης; ).

            Λάδι καίνε γιατί δεν είναι σωστά συντηρημένα. Το πρόβλημα δεν είναι οι αντικροτικές ιδιότητες. Αλλωστε η super είχε αριθμό οκτανίου 96 και η απλή αμόλυβδη έχει 95, άρα μικρή η διαφορά. Το πρόσθετο καλίου μπαίνει για να λιπαίνει τις έδρες των βαλβίδων, αν και τα περισσότερα αυτοκίνητα μετά τα μέσα της δεκαετίας του 80 δεν το έχουν ανάγκη γιατί έχουν σκληρότερες έδρες βαλβίδων.

            Στο εξωτερικό όλα τα φορτηγά που κυκλοφορούν (σε ορισμένες χώρες) πρέπει να πληρούν Euro 3!
            Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα πληρούν Euro -3.

            Αυτό δεν ξέρω πόσο ακριβές είναι. Ολα τα οχήματα οφείλουν να συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές που υπήρχαν όταν κυκλοφόρησαν. Δηλαδή όλα τα καινούργια φορτηγά πρέπει να πληρούν προδιαγραφές Euro 3, αλλά τα παλιότερα πρέπει να πληρούν αντίστοιχα τις παλιότερες προδιαγραφές. Η Ελλάδα μάλιστα είναι από τις λίγες χώρες (αν όχι η μόνη) που έχει θεσπίσει εκ των υστέρων προδιαγραφές εκπομπών ρύπων για αυτοκίνητα που δεν είχαν τέτοια όρια όταν πρωτοκυκλοφόρησαν! (παλιά μη καταλυτικά)

            Δεν με ενδιαφέρει αν τα μισά αυτοκίνητα θα έβγαιναν εκτός κυκλοφορίας, ακόμα και αν ήταν και το δικό μου. Αν δεν μπορούμε να συντηρήσουμε και να κυκλοφορούμε αξιοπρεπώς τα οχήματά μας, τότε να μην κυκλοφορούμε.

            ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ:
            ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

            Δυστυχώς τους περισσότερους τους ενδιαφέρει το να μπορούν να κυκλοφορούν με το όχημά τους, και δεν τους ενδιαφέρει αν ρυπαίνει. Αρα το πρόβλημα μάλλον θα συνεχίσει να υπάρχει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              g60 last edited by

              [list:2glcjnrt]Και τα diesel φιλε μου ειναι 'συμβατικης' τεχνολογιας αυτοκινητα [/list:u:2glcjnrt]>Στο εξωτερικό όλα τα φορτηγά που κυκλοφορούν (σε ορισμένες χώρες) πρέπει να πληρούν Euro 3!

              Είναι προφανές ότι στην Ελλάδα πληρούν Euro -3.

              [list:2glcjnrt]και η ασυμβατοτητα............[/list:u:2glcjnrt]>Όλα ανεξαιρέτως όταν οι οδηγοί τους πατούν βαθιά το γκάζι βγάζουν έντονη κάπνα από τις εξατμίσεις η οποία είναι αισθητή και σαν μυρωδιά όταν αναπνέεις. Είναι αποπνικτικό να βρίσκεσαι πίσω από ένα τέτοιο όχημα. Εννοείται ότι είναι εντελώς ανθυγιεινό.

              [list:2glcjnrt]Δεν φτεναι φιλε μου το οτι τα αυτοκινητα που βγαζουν ΚΑΡΒΟΥΝΟ δεν πληρουν τις προδιαγραφες Euro 3.Φταιει το γεγονος οτι, ο Ελληνας ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ .Για το μοτερ που εκανε ενα εκατομυριο χιλιομετρα και μεγαλωσε τα παιδια του, απλα...................αδιαφορει εστω και για το ελαχιστο κοστος συντηρησης, για την αποκτηση καινουριου ομως ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ [/list:u:2glcjnrt][list:2glcjnrt]Ενα δευτερο οσο αναφορα τα επιβλαβη καυσαερια ειναι οτι, μη γελιεσαι απ το τι βλεπει το το ματι σου μονο.Και το δικο μας φυσικα.Δυο αυτοκινητα, ενα βενζινης και ενα πετρελαιου τα οποια ρυπαινουν ογκολογικα εξισου το ιδιο, της βενζινης που δε φενεται παραγει ΚΑΡΚΙΝΟ σε σχεση με τo diesel!!!!Aκομα και σε συντηρημενους κινηηρες παλι ο βενζινοκινητηρας παραγει ΑΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΧΡΩΜΟ ΘΑΝΑΤΟ.[/list:u:2glcjnrt]

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • Y
                yianniswalker last edited by

                Δεν περιμένω να ευαισθητοποιηθούν οι πολίτες και να σταματήσουν να κυκλοφορούν από μόνοι τους τα αυτοκίνητά τους. Αυτό ούτε στα πιο τρελά μου όμειρα δεν το περιμένω.
                Αυτό που θα ήθελα να συμβεί είναι να λειτουργούν τα ΚΤΕΟ και να μην μπορεί να κυκλοφορεί η κάθε σακαράκα στο δρόμο.
                Είναι πολύ δύσκολο αυτό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kinq1 last edited by

                  Δεν φταίνε μόνο οι κακοσυντηρημένοι κινητήρες αλλά και τα καύσιμα. Και κακής ποιότητας και σε μεγάλο ποσοστό νοθευμένα. Αλλά και δεν υπάρχει έλεγχος. Μία φορά το χρόνο βγαίνουν συνεργεία που σταματάνε αυτοκίνητα και μετράνε τα καυσαέρια, γίνεται πρώτο θέμα στα κανάλια και μετά από μια εβδομάδα εξαφανίζονται. Δεν μπορεί το κράτος να πληρώσει δέκα ανθρώπους σε μόνιμη βάση να ελέγχουν αυτοκίνητα για καυσαέρια? Ετσι κι αλλιώς με τα πρόστιμα που θα κονομήσει το μεροκάματό τους βγαίνει και με το παραπάνω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    kanaris last edited by

                    Τα περισσοτερα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα χρησιμοποιουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ και απο οτι μου ειπε ενας 'εξυπνος' ιδιοκτητης ενος καινουργιου HI-LUX 4x4 δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα μιας στο προηγουμενο ημιφορτηγο του και επι 6 συνεχη χρονια χρησιμοποιουσε σαν καυσιμο πετρελαιο θερμανσης.
                    Γνωριζετε τι γινετε με τα λεωφορεια ,και οχι μονο,των ΚΤΕΛ που και αυτα χρησιμοποιουν πετρελαιο θερμανσης ? Απλα ειτε εχουν διπλες δεξαμενες ειτε αγοραζουν χρωμα για να εχει την ιδια αποχρωση με το πετρελαιο κινησης!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης kanaris έγραψε:
                      Τα περισσοτερα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα χρησιμοποιουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ και απο οτι μου ειπε ενας 'εξυπνος' ιδιοκτητης ενος καινουργιου HI-LUX 4x4 δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα στην λειτουργια του κινητηρα μιας στο προηγουμενο ημιφορτηγο του και επι 6 συνεχη χρονια χρησιμοποιουσε σαν καυσιμο πετρελαιο θερμανσης.
                      Γνωριζετε τι γινετε με τα λεωφορεια ,και οχι μονο,των ΚΤΕΛ που και αυτα χρησιμοποιουν πετρελαιο θερμανσης ? Απλα ειτε εχουν διπλες δεξαμενες ειτε αγοραζουν χρωμα για να εχει την ιδια αποχρωση με το πετρελαιο κινησης!

                      Σε παλαιάς τεχνολογίας οχήματα, μπορεί να μην έχει σημαντική επίπτωση στη λειτουργία του κινητήρα και της αντλίας από πλευράς απόδοσης και διάρκειας ζωής η χρήση πετρελαίου θέρμανσης. Aν το κάνεις όμως σε common rail ή EUI απλώς αλλάζεις αντλία και μπεκ, διότι ουσιαστικά καταστρέφονται.

                      Aυτό δεν ισχύει μόνο στα αυτοκίνητα. 'Oλες οι σύγχρονης τεχνολογίας μηχανές diesel (αφού ακόμα και τα... Caterpillar έχου συστήματα common rail, καθώς πρέπει KAI αυτά να πληρούν προδιαγραφές ρύπων) δεν αποδίδουν σωστά με χαμηλής ποιότητας πετρέλαιο και καταστρέφονται μέρη της αντλίας και των μπεκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr