-
Καλησπέρα σε όλους τους συνφορουμίστες.
Θα ήθελα τη ψήφο σας για το ερώτημα που έθεσα παραπάνω.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσοι δεν έχουν την τεχνογνωσία και τεχνολογία δεν μπορούν να βγάλουν τα άλογα που θέλουν από ένα μοτέρ και χρησιμοποιούν turbo.(Ο εύκολος τρόπος).Τρανό παράδειγμα η HONDA BMW και οι κατασκευαστές supercar FERRARI LAMPO, και όλοι όσοι φτιάχνουν κινητήρες με άνω των 100PS/L ειδική ισχή.
Για το θέμα της ροπής με έξυπνη κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου δεν τίθεται θέμα.
[/quote] -
Καλησπέρα σε όλους τους συνφορουμίστες.
Θα ήθελα τη ψήφο σας για το ερώτημα που έθεσα παραπάνω.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσοι δεν έχουν την τεχνογνωσία και τεχνολογία δεν μπορούν να βγάλουν τα άλογα που θέλουν από ένα μοτέρ και χρησιμοποιούν turbo.(Ο εύκολος τρόπος).Τρανό παράδειγμα η HONDA BMW και οι κατασκευαστές supercar FERRARI LAMPO, και όλοι όσοι φτιάχνουν κινητήρες με άνω των 100PS/L ειδική ισχή.
Για το θέμα της ροπής με έξυπνη κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου δεν τίθεται θέμα.
[/quote] -
Καλησπέρα σε όλους τους συνφορουμίστες.
Θα ήθελα τη ψήφο σας για το ερώτημα που έθεσα παραπάνω.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι όσοι δεν έχουν την τεχνογνωσία και τεχνολογία δεν μπορούν να βγάλουν τα άλογα που θέλουν από ένα μοτέρ και χρησιμοποιούν turbo.(Ο εύκολος τρόπος).Τρανό παράδειγμα η HONDA BMW και οι κατασκευαστές supercar FERRARI LAMPO, και όλοι όσοι φτιάχνουν κινητήρες με άνω των 100PS/L ειδική ισχή.
Για το θέμα της ροπής με έξυπνη κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου δεν τίθεται θέμα.
[/quote] -
Φίλε babisp το θέμα έχει συζητηθεί εδώ:
Κινητήρας ατμοσφαιρικός ή Turbo?