Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    xsara 2.0
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. xsara 2.0
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      ngbl last edited by

      hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        ngbl last edited by

        hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          ngbl last edited by

          hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bts last edited by

            Έχω οδηγήσει Xsara Coupe 2.0 αρκετές φορές για σβέλτες βόλτες.
            Δεν θα έχεις πρόβλημα με το κράτημα της, είναι πολύ καλό και η συμπεριφορά της ρυθμίσιμη.

            Αν μπορείς γράφε με ελληνικά, το έχουμε καθιερώσει σε αυτό το φόρουμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              adis4gr last edited by

              για καινουριο μιλαμε τωρα ε?
              ειναι φθηνη για 167 ιππους στα 21000 νομιζω...αν και θα αλλαξει μαλλον γρηγορα το μοντελο γενικα, αν σ'αρεσει παρτην!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kacey last edited by

                Λοιπονννν......

                τετοιο αυτοκινητο ειχα. Εχει τρομερα κρατηματα, και ειναι ΠΟΛΥ παιχνιδιαρικο (πολυ drift αυτο το αυτοκινητο ρε παιδι μου...).
                Ειναι λιγο μαλακο με τις μαμα αναρητσεις. Εγω ειχα βαλει Bilstein Sprint με τριποντα Eibach ελατηρια μπροστα και κουρδισμα στον πισω αξονα, αλλα οχι πιο σκληρες ραβδους στρεψεις. Η διαφορα ΤΕΡΑΣΤΙΑ.....
                Γενικα πολυ καλα κρατηματα και επισης ειναι πολυ ρυθμισιμο αυτοκινητο. Μπορεις να το τοποθετεις στην στροφη απο πριν με παιξιμο γκαζιου-τιμονιου-φρενου, αλλα αμα το παρακανεις γυρναει η ουρα λιγο ευκολα.

                Τεραστιοι χωροι ιδιαιτερα πισω (για κουπε), να φανταστεις πηγαιναμε ταξιδι 4 ατομα, ο ενας 2 μετρα και ο αλλος 2.05 και ειχαμε απλωθει ολοι μεσα στο αυτοκινητο, ταξιδευαμε χαλαρα με 180-190 και δεν καταλαβαιναμε τιποτα. Επισης δεν καταλαβαινες λακουβες καθολου.

                Εγω θα σου προτεινα να παριες ενα καλομεταζειρισμενο, επισης δεν πουληθηκαν αρκετα και για καποιο λογο ΔΕΝ κρατανε την αξια τους

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mirage last edited by

                  Με τα Bilstein sprint & Ειbach τρίποντα δεν μειώθηκε η άνεση της ανάρτησης σε σχέση με τα μαμά. Το ρωτώ γιατί τα αμορτισέρ έχουν πέσει τον τελευταίο καιρό και σκέφτομαι κάτι σε after market της sachs ( νομίζω τα μαμά είναι Boge ή Sachs ) αλλά τα Bilstein είναι πάντα μια καλή λύση. Σημείωση σκέφτομαι για τα Sachs advantage ή κατί τέτοιο τυα οποία είναι διπλού θαλάμου και σαφώς καλύτερα από τα εργοστασιακά που είναι μονού και δεν είχα σκοπό να αλλάξω και ελατήρια. Έχω το 1.6 με τον οκταβάλβιδο εντελώς μαμίσιο αφού δεν με νοιάζουν οι κόντρες και θέλω απλώς να αυξήσω την φόρα του αυτοκινήτου ( που είναι ήδη πολύ μεγάλη ακόμα και έτσι ) στις στροφές. Άλλωστε η διακέδαση αρχίζει εκεί που τελειώνουν οι ευθείες και αρχίζουν οι στροφές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr