-
hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!
-
hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!
-
hello , eimai kainourios sto forum skeftomai na agoraso xsara 2.0 - me endiaferoyn kiriotera ta kratimata toy se klistes strofes giati apo epitaxinsh exei kali !- distixos den iparxei gia test drive!! mono to 1600 iparxi alladen einai to idio - an iparxei kapoios me apopsi pano sto thema - poy na exei to montelo perimeno na akouso entiposeis!!
-
Έχω οδηγήσει Xsara Coupe 2.0 αρκετές φορές για σβέλτες βόλτες.
Δεν θα έχεις πρόβλημα με το κράτημα της, είναι πολύ καλό και η συμπεριφορά της ρυθμίσιμη.Αν μπορείς γράφε με ελληνικά, το έχουμε καθιερώσει σε αυτό το φόρουμ.
-
για καινουριο μιλαμε τωρα ε?
ειναι φθηνη για 167 ιππους στα 21000 νομιζω...αν και θα αλλαξει μαλλον γρηγορα το μοντελο γενικα, αν σ'αρεσει παρτην! -
Λοιπονννν......
τετοιο αυτοκινητο ειχα. Εχει τρομερα κρατηματα, και ειναι ΠΟΛΥ παιχνιδιαρικο (πολυ drift αυτο το αυτοκινητο ρε παιδι μου...).
Ειναι λιγο μαλακο με τις μαμα αναρητσεις. Εγω ειχα βαλει Bilstein Sprint με τριποντα Eibach ελατηρια μπροστα και κουρδισμα στον πισω αξονα, αλλα οχι πιο σκληρες ραβδους στρεψεις. Η διαφορα ΤΕΡΑΣΤΙΑ.....
Γενικα πολυ καλα κρατηματα και επισης ειναι πολυ ρυθμισιμο αυτοκινητο. Μπορεις να το τοποθετεις στην στροφη απο πριν με παιξιμο γκαζιου-τιμονιου-φρενου, αλλα αμα το παρακανεις γυρναει η ουρα λιγο ευκολα.Τεραστιοι χωροι ιδιαιτερα πισω (για κουπε), να φανταστεις πηγαιναμε ταξιδι 4 ατομα, ο ενας 2 μετρα και ο αλλος 2.05 και ειχαμε απλωθει ολοι μεσα στο αυτοκινητο, ταξιδευαμε χαλαρα με 180-190 και δεν καταλαβαιναμε τιποτα. Επισης δεν καταλαβαινες λακουβες καθολου.
Εγω θα σου προτεινα να παριες ενα καλομεταζειρισμενο, επισης δεν πουληθηκαν αρκετα και για καποιο λογο ΔΕΝ κρατανε την αξια τους
-
Με τα Bilstein sprint & Ειbach τρίποντα δεν μειώθηκε η άνεση της ανάρτησης σε σχέση με τα μαμά. Το ρωτώ γιατί τα αμορτισέρ έχουν πέσει τον τελευταίο καιρό και σκέφτομαι κάτι σε after market της sachs ( νομίζω τα μαμά είναι Boge ή Sachs ) αλλά τα Bilstein είναι πάντα μια καλή λύση. Σημείωση σκέφτομαι για τα Sachs advantage ή κατί τέτοιο τυα οποία είναι διπλού θαλάμου και σαφώς καλύτερα από τα εργοστασιακά που είναι μονού και δεν είχα σκοπό να αλλάξω και ελατήρια. Έχω το 1.6 με τον οκταβάλβιδο εντελώς μαμίσιο αφού δεν με νοιάζουν οι κόντρες και θέλω απλώς να αυξήσω την φόρα του αυτοκινήτου ( που είναι ήδη πολύ μεγάλη ακόμα και έτσι ) στις στροφές. Άλλωστε η διακέδαση αρχίζει εκεί που τελειώνουν οι ευθείες και αρχίζουν οι στροφές
xsara 2.0