Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC-2004
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC-2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    WRC
    24
    99
    149
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sx last edited by

      Διάφορα, λέγονται, ακουγονται, ΄κ.λπ... Φαίνεται πως εν τέλει θα ισχύσει ώστε ο 3ος οδηγός να μην έχει ανέβει βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια (ο Λόιξ πανηγυρίζει, νομίζω και ο Τόνι... ίσως και ο Σιμόν), ενώ είναι σίγουρο πως κάτι μαγικό θα κάνουν με το χρονοδιάγραμμα κάθε αγώνα ώστε να μειωθοούν οι μέρες παραμονής και να μειωθεί υποτείθεται το κόστος... Ακόμα σίγουρα πάμε Μεξικό, οπότε δεν θα πάμε ή Κύπρο, η Ιταλία, η γερμανία...
      κ.λπ, κ.λπ... Το τοπίο ίσως γίνει πιό καθαρό στη γερμανία αλλά μπορούμε να τοποθετηθούμε!
      Τι λέτε? εχουμε διάθεση?
      αν πάλι έχει γίνει θέμα και δεν πήρα είδηση σόρη και παρακαλώ τον στέλιο να με κλειδώσει...
      ΣΧ

      Υ.Γ... Για το θεό... μην πέφτετε στην άδικη ,λουμπα. σύγκρισης Ακρόπολις-Τουρκία-Κύπρο... Ιεροσυλία είναι... Και βέβαια οι Κύπριοι με την φετεινή ξεπέτα δεν έπεισαν ότι δικαιούνται αγώνα αν οι γερμανοί εμφανιστούν βελτιωμένοι και η πρόταση των ιταλών για μετακίνση του σαν Ρέμο στη σαρδηνία, πείσει τους εμπλεκόμενους. Ας τα λέμε κάποτε τα πράγματα με το όνομά τους... Στρ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sx last edited by

        Διάφορα, λέγονται, ακουγονται, ΄κ.λπ... Φαίνεται πως εν τέλει θα ισχύσει ώστε ο 3ος οδηγός να μην έχει ανέβει βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια (ο Λόιξ πανηγυρίζει, νομίζω και ο Τόνι... ίσως και ο Σιμόν), ενώ είναι σίγουρο πως κάτι μαγικό θα κάνουν με το χρονοδιάγραμμα κάθε αγώνα ώστε να μειωθοούν οι μέρες παραμονής και να μειωθεί υποτείθεται το κόστος... Ακόμα σίγουρα πάμε Μεξικό, οπότε δεν θα πάμε ή Κύπρο, η Ιταλία, η γερμανία...
        κ.λπ, κ.λπ... Το τοπίο ίσως γίνει πιό καθαρό στη γερμανία αλλά μπορούμε να τοποθετηθούμε!
        Τι λέτε? εχουμε διάθεση?
        αν πάλι έχει γίνει θέμα και δεν πήρα είδηση σόρη και παρακαλώ τον στέλιο να με κλειδώσει...
        ΣΧ

        Υ.Γ... Για το θεό... μην πέφτετε στην άδικη ,λουμπα. σύγκρισης Ακρόπολις-Τουρκία-Κύπρο... Ιεροσυλία είναι... Και βέβαια οι Κύπριοι με την φετεινή ξεπέτα δεν έπεισαν ότι δικαιούνται αγώνα αν οι γερμανοί εμφανιστούν βελτιωμένοι και η πρόταση των ιταλών για μετακίνση του σαν Ρέμο στη σαρδηνία, πείσει τους εμπλεκόμενους. Ας τα λέμε κάποτε τα πράγματα με το όνομά τους... Στρ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sx last edited by

          Διάφορα, λέγονται, ακουγονται, ΄κ.λπ... Φαίνεται πως εν τέλει θα ισχύσει ώστε ο 3ος οδηγός να μην έχει ανέβει βάθρο τα τρία τελευταία χρόνια (ο Λόιξ πανηγυρίζει, νομίζω και ο Τόνι... ίσως και ο Σιμόν), ενώ είναι σίγουρο πως κάτι μαγικό θα κάνουν με το χρονοδιάγραμμα κάθε αγώνα ώστε να μειωθοούν οι μέρες παραμονής και να μειωθεί υποτείθεται το κόστος... Ακόμα σίγουρα πάμε Μεξικό, οπότε δεν θα πάμε ή Κύπρο, η Ιταλία, η γερμανία...
          κ.λπ, κ.λπ... Το τοπίο ίσως γίνει πιό καθαρό στη γερμανία αλλά μπορούμε να τοποθετηθούμε!
          Τι λέτε? εχουμε διάθεση?
          αν πάλι έχει γίνει θέμα και δεν πήρα είδηση σόρη και παρακαλώ τον στέλιο να με κλειδώσει...
          ΣΧ

          Υ.Γ... Για το θεό... μην πέφτετε στην άδικη ,λουμπα. σύγκρισης Ακρόπολις-Τουρκία-Κύπρο... Ιεροσυλία είναι... Και βέβαια οι Κύπριοι με την φετεινή ξεπέτα δεν έπεισαν ότι δικαιούνται αγώνα αν οι γερμανοί εμφανιστούν βελτιωμένοι και η πρόταση των ιταλών για μετακίνση του σαν Ρέμο στη σαρδηνία, πείσει τους εμπλεκόμενους. Ας τα λέμε κάποτε τα πράγματα με το όνομά τους... Στρ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sx last edited by

            Αλλη ερώτηση... Χάρης, Γιάννης κ.λπ... έχετε κουράγιο ώστε να φτιάξουμε μία άτυπη λίστα με το ποιοί έμπειροι και ικανοι δεν έχουν ανέβει βάθρο?
            Ο Τιρί, εντάσσεται?
            Και από τους νέους? Η Φορντ έκανε τις επιλογές της... από εκεί και πέρα? Ο Τιραμπα, ο Κάρλσον, ο Σόλα, ο Βαλιμάκι, ο Τουοχίνο? άλλοι? ο Τραβάλια?
            Στρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yannis-chalkiracingclub last edited by

              OI ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΝΤΙΟΥΜ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ(17):

              Gronholm
              Burns
              Rovanpera
              Panizzi
              Martin
              Duval
              Solberg
              Makinen
              C.McRae
              Loeb
              Sainz
              Auriol
              Radstrom
              Bugalski
              Delecour
              Schwarz
              Puras

              ΟΔΗΓΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΤΙΟΥΜ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ...

              Loix
              K.Erikkson
              A.McRae
              Thiry
              Gardemeister
              Paasonen
              Kresta
              Kankkunen
              Hirvonen
              Τuohino
              Valimaki
              .....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greg last edited by

                το θεμα ειναι οτι ακουγονται ονοματα οπως κανκουνεν και ερικσον...και ερωτω τους τζουνιορ που τους βαζουμε?...μερικοι απο αυτους σιγουρα δικαιουνται στατους 3ου σε καποια ομαδα, και λογικα θα ειναι και πιο φτηνοι απο τα μεγαλα ονοματα....απο την αλλη αν φερουμε τους τζουνιορ πιος θα μας κανει την εξεληξη?

                για τους πιο ψημενους (βαλιμακιδες,σολες κλπ) το πραγμα ειναι περιπλοκο..εκει πιστευω θα μετρισει πιο τα εχει καλα με ποιον...ο πικαλιστο εχει τον γκρονχολμ, ο σολα τη σιτροεν και ο κρεστα τη σκοντα, ο ανδρεουτσι τη σουμπαρου...και ο στολ τα αποτελεσματα....η πολυ στενη σχεση του τουινο με τη φορντ τον κρεμασε στην κυριολεξια και ονοματα οπως τραβαλια δεν λαμβανονται υποψην πια...εκτος αν ο ρομπερ αποδειχθει οτι δεν μπορει σε ασφαλτο σε επιπεδο πανιζι οποτε δουμε κανενα αγγινι να οδηγει το 307 του χρονου στο μοντε μια και το εξελισει.

                Μπαινει και η μιτσου του χρονου ενω το 2005 ετοιμαζεται και η σουζουκι...

                αλλα το προβλημα ειναι οτι αυτος ο κανονισμος μπορει να φερει πολυ γελιο...π.χ ο λοιξ πηγαινει στη πεζο και στην ισπανια βρησκεται 1ος...γκρονχολμ/μπερνς εχουν συμβολαια εως το 2052 οποτε τι κανει ο λοιξ? κερδιζει και ψαχνει για ομαδα με στατους 1ου η 2ου οδηγου?? η πεφτει στην 4η και καθεται στη πεζο?? και η ιστορια λεει οτι οποιος εχει οδηγησει πεζο με στατους 3ου εχει κερδισει και εχει ανεβει σε ποντιουμ (εκτος του σεντρικ)

                μπραβο γιαννη ...αστραπη εισαι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Η ερώτηση είναι μία. Ποιος από τους μη ποντιουμ, θα κυνηγάει 3αδα αν θα ξέρει ότι είναι δύσκολο να ξαναπάρει μπαγκετ 1ου ή 2ου οδηγού. Οι πρωτοκλασσάτοι αν δεν ικανοποιούν (βλ Colin), πόσο εύκολα θα τους διώχνουν οι ομάδες για νέους? Η ford το έκανε πέρσι, θα το κάνουν κι άλλοι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greg last edited by

                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                    Οι πρωτοκλασσάτοι αν δεν ικανοποιούν (βλ Colin), πόσο εύκολα θα τους διώχνουν οι ομάδες για νέους? Η ford το έκανε πέρσι, θα το κάνουν κι άλλοι?

                    η φορντ δεν εδιωξε τον κολιν επειδη δεν ικανοποιουσε...επρεπε να διαλεξει...κολιν/σαινθ η φοκους 2003...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cmarin last edited by

                      Μιλάω για τον φετινό Κόλιν στην Σιτροέν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yannis-chalkiracingclub last edited by

                        Ο χρήστης Greg έγραψε:
                        και η ιστορια λεει οτι οποιος εχει οδηγησει πεζο με στατους 3ου εχει κερδισει και εχει ανεβει σε ποντιουμ (εκτος του σεντρικ)

                        O Robert δεν ετρεξε ποτε ως 3oς εργοστασιακος στην Peugeot, οποτε ολοι οσοι εχουν οδηγησει εργοστασιακο 206 εχουν ποντιουμ.

                        Και βέβαια οι Κύπριοι με την φετεινή ξεπέτα δεν έπεισαν ότι δικαιούνται αγώνα αν οι γερμανοί εμφανιστούν βελτιωμένοι και η πρόταση των ιταλών για μετακίνση του σαν Ρέμο στη σαρδηνία, πείσει τους εμπλεκόμενους. Ας τα λέμε κάποτε τα πράγματα με το όνομά τους... Στρ

                        This is the naked truth!
                        Οποιος δεν θελει να την δει, απλα εθελοτυφλει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sx last edited by

                          Πάιζει ρόλο και η χρονική διάρκεια των συμβολαίων... Ο Κόλιν αν το συμβόλαιό του λήγει και δεν αποδείξει ότι πάει παντού πιό γρήγορα από τον γεροντή, νομίζω πως εχει πρόβλημα...
                          Τον Σιμον δεν τον βάζετε πουθενα...
                          Πάντως αν μου επιτρέπετε δεν υπάρχει οδηγός που θα πουλήσει θέση από μόνος του χωρίς εντολή ώστε να έχει μπακετ στη συνέχεια...
                          Αξίζει να δούμε αν οι μανατζερέοι θα διαλέξουν νέο αίμα με γιαλιστερό μάτι η παλιό καλό κρασί... θα παίξει πάντως ρόλο και η γενικότερη σύνθεση της ομάδας... Αν π.χ. ο Φρεκλεν έχει λεμπ και έναν από τους δύο μπορεί να διαλέξει ή νέο ή παλιό... Αλλου όμως δεν θα είναι τόσο απλό... Για να δούμε τι θα δούμε
                          Στρ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Y
                            yannis-chalkiracingclub last edited by

                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                            Μιλάω για τον φετινό Κόλιν στην Σιτροέν...

                            Πολυ 'ευκολα' θα 'παρει ποδι' ο Colin αν συνεχισει να απογοητευει. Το διδυμο Loeb-Sainz ειναι επικρατεστερο για του χρονου στη Citroen.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Τα εργοστάσια δεν θα προσφέρουν μονοετή συμβόλαια στους τρίτους οδηγούς, για το καλύτερο αποτέλεσμα και την εύκολη μεταγραφή?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greg last edited by

                                To μονοετες συμβολαιο θα ειναι μονοδρομος...τουλαχιστο για τις ομαδες που εχουν αμαξι για ποντιουμ.

                                για τον κολιν αν θελετε παμε ενα στοιχηματακι...οι συνολικοι βαθμοι στο τελος θα ειναι περισσοτεροι απο οτι του σαινθ η 1-2 κατω.Το θεμα ειναι οτι ο κολιν παει πιο γρηγορα απο σαινθ και απο λεμπ στο χωμα.....απλα δεν παει για πολυ.

                                Οι μανατζερ θα πεξουν ρολο μεγαλο κυριως για τους φιλανδους μια και ο γιουκι εχει μονοπολιο εκει (γκαρντε-μακινεν-κανκκουνεν-χιρβονεν) πεζει επισης και φερνει ο καθε οδηγος στην ομαδα...μην ξεχναμε πως και γιατι πηγε ο σαινθ στην σιτροεν.

                                για το ημερολογι ειναι αλλη μεγαλη ιστορια....η φορντ λεει δεν αντεχει οικονομικα 16 αγωνες και αν η ομαδα με το 3ο μεγαλυτερο πορτοφολι εχει προβληματα τοτε τι να πουν οι υπολοιπες?? το χοκαιντο (αν πετυχει η διοργανωση φετος..που θα πετυχει) θα απαιτησει αγωνα και πολυ καλα θα κανει...το μεξικο ειναι εντος...αρα μπορει να περισευουν 2 οποτε μετα ειναι μπερδεμα.

                                για κυπρο τα ελεγα...και μου την πεσανε αγρια οι τσαμπουκαδες του φορουμ (αραγε ειναι?), χαιρομαι που οι αποψεις μου συμφωνουν με εναν ανθρωπο που εχει ζησει μεσα-εξω ολες τις εποχες.

                                για σεντρικ μεγα λαθος μου τζον...θανκς για διορθωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Σε σχέση με τον αριθμό των αγώνων, για του χρόνου βλέπω συμβιβασμό στους 15...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    ΟΚ
                                    Τα μονοετή συμβόλαια θεωρούνται σίγουρα για αρχή. Στρατη είπες ότι δεν πουλάει εύκολα ένας οδηγός το ποντιουμ χωρίς οδηγία. Αν είναι να καταντήσουμε το WRC ένα σύνολο αγώνων, που αναπόσπαστο κομμάτι τους θα είναι οι οδηγίες, τότε κρίμα, πραγματικά κρίμα. Μάλιστα, οι οδηγίες θα μας φαίνονται σα φυσιολογικό κομμάτι των αγώνων.
                                    Από την άλλη, αν κάποιος νέος είναι πραγματικά καλός με πραγματικά καλό αυτοκίνητο, σίγουρα δε θα πουλήσει τίποτα. Αν όμως εκθέσει κάποτε την όποια ομάδα και τους 1 & 2 οδηγούς της, τί θα γίνει; Τον Burns, τον Gro, τον Martin? Θα τον αφήσουν ή θα του δώσουν οδηγία; Δε θα είναι γελοίο; Δε θα είναι άδικο; Κοντός ψαλμός...

                                    Από κει και πέρα. Περί ημερολογίου και πλήθους αγώνων. Οι 16 είναι πάρα πολλοί για το 2004. Δεν μπορώ να καταλάβω τη βιασύνη της FIA για τις αλλαγές αυτές. Πού αποσκοπούν; Υπάρχει ξεκάθαρος στόχος; Υπάρχει όραμα; Αν όχι, μόνο ζημιά θα κάνουν...
                                    Είναι λάθος να κάνεις ταυτόχρονα πολλές και μεγάλες αλλαγές εκτός και αν ξέρεις πάρα πολύ τι κάνεις. Οι υπεύθυνοι της FIA δεν μας έχουν πείσει για κάτι τέτοιο.

                                    Για το Κύπρου τωρα. ΟΚ! Δεν έπεισε; Έχει εχθρούς; Θα δείξει. Το Μεξικό είναι μέσα. Η γερμανία θα είναι καλή δε θα βγει. Η Ιταλία θα παλέψει πολύ για να πείσει. Πρόβλεψη; Για του χρόνου 15 αγώνες με το Μεξικό μέσα. Από το 2005 όμως θα παλέψουν πολλοί και εφόσον μειωθούν οι ημέρες των αγώνων για να γίνουν 16 (άραγε ποια μείωση κόστους; Μάλλον, το ίδιο θα είναι σε 16 και όχι σε 14 όπως σήμερα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sx last edited by

                                      Ωπ, τα πατάω βιαστικά και χανόμαστε
                                      Το 2004 οι αγώνες θα είναι 14 με το Μεξικό!
                                      Για αυτό όπως και για το στατους σε σχέση με τον 3ο οδηγό μένει η τυπική έγκριση... μάλλον τον Οκτώβριο σε Παγκόσμιο Συμβούλιο...

                                      Για να δούμε πως θα πάνε οι βερμαχτ... και βέβαια κάπως έτσι θα δούμε και αν μετράνε ακόμα οι Ιταλοί

                                      Στρ

                                      ΥΓ... Να ετοιμάσουμε εκδρομή στο Μεξικό? Δεν κάνω πλάκα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Ο χρήστης sx έγραψε:

                                        ΥΓ... Να ετοιμάσουμε εκδρομή στο Μεξικό? Δεν κάνω πλάκα!

                                        Αυτό κι αν θα είναι εμπειρία.....Σύμφωνα με το προσωρινό πρόγραμμα, το έχουν βάλει Μάρτιο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          go_for_pole last edited by

                                          Ο χρήστης sx έγραψε:
                                          Να ετοιμάσουμε εκδρομή στο Μεξικό? Δεν κάνω πλάκα!

                                          Βαζεις φωτιες... Εχω κολλητο Μεξικανο, δε με βλεπω να γυριζω Ελλαδα!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kamil last edited by

                                            Ο χρήστης sx έγραψε:
                                            Να ετοιμάσουμε εκδρομή στο Μεξικό? Δεν κάνω πλάκα!

                                            κι εγώ που έλεγα να πάω τον Γενάρη, θα με κάνετε να το αναβάλω

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr