-
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autopress υπάρχει περίπτωση να μειωθούν οι τιμές των μοντέλων της BMW στην Ελλάδα. Και αλλάζει η αντιπροσωπεία; Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3325
Γνωρίζει κανείς κάτι για το θέμα αυτό;
-
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autopress υπάρχει περίπτωση να μειωθούν οι τιμές των μοντέλων της BMW στην Ελλάδα. Και αλλάζει η αντιπροσωπεία; Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3325
Γνωρίζει κανείς κάτι για το θέμα αυτό;
-
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autopress υπάρχει περίπτωση να μειωθούν οι τιμές των μοντέλων της BMW στην Ελλάδα. Και αλλάζει η αντιπροσωπεία; Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3325
Γνωρίζει κανείς κάτι για το θέμα αυτό;
-
To είχα διαβάσει και παλιότερα στο Φόρουμ (νομίζω απο τον Αποστόλη?) οτι αλλάζει η αντιπροσωπεία της BMW στην Ελλάδα και είχε γίνει λόγος και για μείωση τιμών και καλύτερη εξυπηρέτηση! Μακάρι.....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
To είχα διαβάσει και παλιότερα στο Φόρουμ (νομίζω απο τον Αποστόλη?) οτι αλλάζει η αντιπροσωπεία της BMW στην Ελλάδα και είχε γίνει λόγος και για μείωση τιμών και καλύτερη εξυπηρέτηση! Μακάρι.....Μπορεί και από μένα. Intercar τέλος από Οκτώβριο-Νοέμβριο. Γίνεται BMW Motor Hellas
-
epitelous.
me tin VW 8a ginei kati analogo?
-
Δηλαδή πόσο φθηνότερες μπορεί να είναι; Μιλάμε για μεγάλες διαφορές; Ξέρετε;
-
Δηλαδή θα έχουμε κι άλλους ιδιοκτήτες BMW 316 να συμπεριφέρονται σα να'ναι τσιφλίκι τους ο δρόμος κι εμείς υποχρεωμένοι να κάνουμε στη μπάντα να περάσει ο... Αλή Πασάς;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δηλαδή θα έχουμε κι άλλους ιδιοκτήτες BMW 316 να συμπεριφέρονται σα να'ναι τσιφλίκι τους ο δρόμος κι εμείς υποχρεωμένοι να κάνουμε στη μπάντα να περάσει ο... Αλή Πασάς;΄
περίιιιιιιιιιιιμενε...θα έρθει και η σειρά 1 της βαυαρικής φίρμας και εκεί θα δεις τι έχει να γίνει -
Ωχ την κάτσαμε δηλαδή.
-
Τελικά γνωρίζει κανείς για πόσο φθηνότερα μιλάμε;
-
Επίσημη ανακοίνωση του BMW Group για το θέμα:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=3375
Ακόμη δεν ξέρουμε όμως, για τι μειώσεις τιμών μιλάμε...
-
Αν είναι να φθηνίνουν τα αυτοκίνητα και να ακριβύνει το σέρβις (όπως έκανε η Τογιότα πριν χρόνια σε μια καμπάνια με πολλές δόσεις και μεγάλη εγγύηση) να μας λείπει...
-
Αποκλειστικές δηλώσεις στο Autopress του υπευθύνου επικοινωνίας για επιχειρησιακά θέματα του BMW Group, για την BMW Hellas:
-
Απο το http://www.flash.gr
http://automoto.flash.gr//news/business ... 29/3681id/H BMW-Ελλάς διαδέχεται την Intercar
Μιά ακόμη ελληνική αντιπροσωπεία χάνεται και περνάει στά χέρια της εταιρίας που κατασκευάζει τα ίδια τα αυτοκίνητα. Έτσι, η ΒΜW, από 1/10/2003 αναλαμβάνει η ίδια την αντιπροσώπευση της των BMW και Mini με τη θυγατρική της BMW-Hellas. Διαδέχεται την τελευταία ελληνική εταιρία που την ανιπροσώπευε επί 29 χρόνια, την Ιntercar. Επικεφαλής αναμένεται να τοποθετηθεί ο Σταύρος Γιαλουρίδης, μέχρι τώρα στο αντίστοιχο πόστο της Alfa Romeo.
Το όνομά του δεν έχει ανακοινωθεί επίσμα, αλλά έχει γίνει γνωστό στην αγορά του αυτοκινήτου. Αλλωστε, ο ίδιος το ανακοίνωσε στη διοίκηση της Fiat Ελλάδος και ήδη έχει αποχωρήσει από την αντίτοιχη θέση που κατείχε στην Alfa Romeo. Το αν θα υπάρξει ή όχι αντικαταστάτης του και ποιός θα είναι, δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fiat Auto Hellas Γεράσιμος Δόριζας ο οποίος ρωτήθηκε πριν λίγες μέρες στη διάρκεια της καθιεωμένης πριν το καλοκαίρι συνάντησής του με τους δημοσιογράφους είχε αποφύγει να απαντήσει λέγοντας μόνο: «Tου εύχομαι κάθε επιτυχία. Εχει δύσκολο ρόλο, αλλά θα τα καταφέρει».
Πάντως, η παρουσία της Intercar στην πορεία της BMW στην Ελλάδα θα συνεχιστεί και μετά την 1η Οκτωβρίου με πολλά από τα καταστήματα λιανικής σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, είτε είναι θυγατρικές της, είτε υπάρχει συμμετοχή της σ' αυτά, όπως άλλωστε γίνεται και με πολλές αντιπροωπείες στην Ελλάδα, που διατηρούν παρόμοια σχέση με τη λιανική πώληση.Αν και είναι πρόωρο να μιλήσουμε για τα σχέδια της BMW-Hellas, η αλλαγή της 1ης Οκτωβρίου έρχεται τη στιγμή που περιμένουμε σημαντικά νέα μοντέλα όπως π.χ.η Σειρά 5, το κουπέ 6, το Ζ4, το ανανεωμένο τζιποειδές Χ5 και κυρίως το πιό μικρό Χ3 από το οποίο η μάρκα έχει μεγάλες προσδοκίες σε όλη την Ευρώπη. Σύντομα δε, έρχεται και η μικρή Σειρά 1, η νέα Σειρά 3 και η αντίστοιχη 2πορτη που θα λέγεται 4, χωρίς να υπολογίζουμε τον τομέα των μοτοσυκλετών, τη σειρά των Mini, αλλά και τα... Rolls-Royce τα οποία ανήκουν, πλέον, στη γερμανική εταιρία.
Μείωση τιμών;
Πάντως, η αίσθηση που έχουν παράγοντες της αγοράς του αυτοκινήτου είναι ότι η αλλαγή αυτή θα φέρει και αναπροσαρμογή τιμών οι οποίες, σε πολλές περιπτώσεις, θεωρούνται υψηλές. Το σκεπτικό αυτής της μείωσης (δεν είναι και τόσο εύκολη), κατά τους παράγοντες αυτούς, στηρίζεται στο ότι θα γίνουν πιό δελεαστικά ορισμένα μοντέλα, θα αυξηθεί ο αριθμός των πωλήσεων και κατά συνέπεια η κερδοφορία της εταιρίας με παράλληλη βελτίωση και του μεριδίου αγοράς της. Αυτή ακριβώς η αύξηση κερδών της θυγατρικής, μαζί με ανάλογη κίνηση που γίνεται με την αντιπροωπεία της Πορτογαλίας, έχει άμεσο αντίκτυπο στο μέρισμα των μετοχών της μητρικής εταιρίας BMW AG. Και είναι γνωστό το πόσο πιέζεται η ιδιοκτήτρια και μεγαλομέτοχος της BMW χήρα Κβαντ από του υπόλοιπους μεγαλομέτοχους της βαυαρικής εταιρίας για αύξηση της κερδοφορίας προκειμένου να μην πουλήσουν en block, π.χ. στη... General Motors, στη Ford ή στην Toyota, όπως κατά καιρούς έχει ακουστεί!
Αναφορικά με την φημολογούμενη αναπροσαμογή τιμών, αν και τα αυτοκίνητα BMW απευθύνονται σε ένα κοινό με υψηλή αγοραστική δυνατότητα, εν τούτοις περιθώρια υπάρχουν πάντα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντίπαλός της, η Mercedes, παρουσιάζοντας πρόσφατα το νέο ανοιχό CLK, ανακοίνωσε ελαφρά πιό χαμηλή τιμή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο παρά τον πλουσιώτερο εξοπλισμό του.
Οι πωλήσεις το 2002 ήταν 4.533 BMW έναντι 4.501 Mercedes και περίπου 1.200 μοτοσυκλέτες, ενώ φέτος η εικόνα είναι πολύ διφορετική. Τα BMW που έχουν πουληθεί είναι 1960 και τα Μercedes διπλάσια, 3.859. Η διαφορά αποδίδεται, κυρίως, στο ότι η Σειρά 5 εν όψει της ανανέωσής της τον Σεπτέμβριο σημειώνει πολύ χαμηλές πωλήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη E-Klasse της Mercedes.Η αλλαγή φρουράς
Ο ερχομός των Γερμανών στο τιμόνι της ελληνικής BMW, που ήταν γνωστός εδώ και κάμποσο καιρό στην αγορά, ανακοινώθηκε επίσημα στις 18 Ιουλίου σε δισέλιδη ανακοίνωση από το Μόναχο και την Αθήνα, με συνοδευτική επιστολή του επικεφαλής της Intercar Λεωνίδα Μανιατόπουλου, προς όλους τους συνεργάτες του στο δίκτυο της εταιρίας. Λίγο αργότερα η ίδια - σχεδόν- ανακοίνωση δόθηκε προς τον Τύπο, απλά, χωρίς τη συνοδευτική επιστολή Μανιατόπουλου. Τόσο η ελληνική όσο και η γερμανική πλευρά ευχαρίστησαν μέσω τν επιστολών η μία την άλλη για την 29χρονη συνεργασία με την επισήμανση της οργανωμένης δουλειάς που είχε γίνει και στον τομέα των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών.
Η αλλαγή φρουράς ήταν αναμενόμενη πάνω από ένα χρόνο και έγινε με αφορμή την αλλαγή στο καθεστώς εμπορίας των αυτοκινήτων με την κατάργηση, από πέρυσι, του λεγόμενου block exemption. Καθώς η ελληνική αγορά πέρασε από τα 20-25.000 αυτοκίνητα της δεκαετίας του 60 στά 250.000 σήμερα, έγινε δελεαστική για τα ίδια τα... εργοστάσια τα οποία αναλαμβάνουν την κατά χώρες αντιπροσώπευση για να επωφεληθούν τα ίδια το κέρδος που μέχρι σήμερα πήγαινε στον εθνικό αντιπρόσωπο.
Από τον Στρατή στον Αλέκο
Η Intercar ανέλαβε την αντιπροσώπευση της ΒΜW διαδεχόμενη την εταιρία ΒΙΟΤΑ στην οποία εμφανίζονταν δύο Γρεμανοί, ο Ζόμμερ και ο Γκέρκε, οι οποίοι εμπορεύονταν και ελληνικά καπνά. Η ΒΙΟΤΑ είχε αναλάβει την αντιπροσώπευση των BMW στά τέλη της δεκαετίας του 50. Μέχρι τότε, αντιπρόωπος ήταν ο Στρατής Σφακιανάκης, ο οποίος όμως πέθανε πρόωρα. Ο αδελφός του Νίκος ανέλαβε τα ηνία της ομώνυμης εταιρίας η οποία έκανε εισγωγές μεταχειρισμένων φορτηγών Hanomag από τη Γερμανία και αντιπροσώπευε τα φορτηγά Bussing πριν αναλάβει -αρχές δεκαετίας 60- τη Suzuki. Οι γνωστοί οδηγοί αγώνων Κανελάκης και Ζαλμάς έτρεχαν με τα μικρά αερόψυκτα κουπέ 700 CS επί εποχής Σφακιανάκη. Οι Ζόμμερ- Γκέρκε ήταν εύκολο να πάρουν την αντιπροσωπεία και είχαν μία αξιόλογη δραστηριότητα για τα δεδομένα της εποχής, συνέπεσαν δε με τη μεταπολεμική αναγέννηση της BMW και με την παρουσίαση της 4πορτης σειράς 1800 που την ακολούθησε η σειρά των 2πορτων 1600/1602 με ις οποίες παγειώθηκε η βαυαρέζικη μάρκα.
Κάπου εδώ έρχεται το δαιμόνιο του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου. Ο Αλέκος (για τους δικούς του) είχε καλό όνομα στη Γερμανία από την καταπληκτική δουλειά που είχε κάνει εδώ με την NSU. Είχε μάλιστα καταφέρει να πείσει τους Γερμανούς να του δώσουν και την αντιπροσώπευση των Audi από τον Φωστηρόπουλο, όταν η Volkswagen - που είχε αγοράσει τη μάρκα από τη Mercedes - την ένωσε με την NSU. Όταν τα εμπορικά δίκτυα VW και Audi ενώθηκαν και το Βόλφσμπουργκ επέλεξε τον Μανδύλα, το κενό καλύφθηκε εύκολα από τη BMW. Αλλωστε, είχε γίνει και η προσέγιση μέσω των αγώνων (θυμάστε εκείνο το 320 με τους 300 ίππους;) οπότε τα πράγματα έγιναν πιό εύκολα. Σιγά - σιγά και καθώς έχει ήδη πάρει την αντιιπροσωπεία της Renault, αποστασιοποιείται από τη ΒΜW και τη σκυτάλη παίρνει ο γιός του Λεωνίδας. Η ανάπτυξη που έγινε τα 29 αυτά χρόνια στο δίκτυο και η τοποθέτηση της μάρκας ήταν ότι καλύτερο μπορούσαν να φανταστούν οι Γερμανοί και πάνω σ' αυτή τη βάση θα δουλέψουν και σήμερα για να προχωρήσουν παραπέρα.
Φθηνότερες BMW στην Ελλάδα;