-
Για να ρωτησω κατι που δεν ξερω... η αποδοση του αιρ-κοντισιον απο τι εξαρταται?? απο στροφες του κινητηρα?? απο την ταχυχτητα του οχηματος??? γιατι παρατηρω οτι μεσα στην κινηση δεν αποδιδει το ιδιο καλα... οταν ειμαι σε κινηση το οδηγω πιο ψηλα το αμαξι (4000rpm) και εχω την εντυπωση οτι δουλευει καλυτερα...
-
Για να ρωτησω κατι που δεν ξερω... η αποδοση του αιρ-κοντισιον απο τι εξαρταται?? απο στροφες του κινητηρα?? απο την ταχυχτητα του οχηματος??? γιατι παρατηρω οτι μεσα στην κινηση δεν αποδιδει το ιδιο καλα... οταν ειμαι σε κινηση το οδηγω πιο ψηλα το αμαξι (4000rpm) και εχω την εντυπωση οτι δουλευει καλυτερα...
-
Για να ρωτησω κατι που δεν ξερω... η αποδοση του αιρ-κοντισιον απο τι εξαρταται?? απο στροφες του κινητηρα?? απο την ταχυχτητα του οχηματος??? γιατι παρατηρω οτι μεσα στην κινηση δεν αποδιδει το ιδιο καλα... οταν ειμαι σε κινηση το οδηγω πιο ψηλα το αμαξι (4000rpm) και εχω την εντυπωση οτι δουλευει καλυτερα...
-
Ισως,(λεω ισως...) αυτο μπορει να οφειλεται στο οτι στον αυτοκινητοδρομο η ροη του αερα πανω στο ψυγειο του air condition ειναι πιο μεγαλη λογω της ταχυτητας.Δε νομιζω αυτο να εχει δικο του βεντιλατερ οπως το ψυγειο του κινητηρα.Μηπως ομως να θελει συμπληρωμα το freon?Δε γνωριζω και πολλα,ομως αυτο μου ερχεται ως πιο λογικο στο μυαλο.
-
Ο χρήστης jojo έγραψε:
Ισως,(λεω ισως...) αυτο μπορει να οφειλεται στο οτι στον αυτοκινητοδρομο η ροη του αερα πανω στο ψυγειο του air condition ειναι πιο μεγαλη λογω της ταχυτητας.Δε νομιζω αυτο να εχει δικο του βεντιλατερ οπως το ψυγειο του κινητηρα.Μηπως ομως να θελει συμπληρωμα το freon?Δε γνωριζω και πολλα,ομως αυτο μου ερχεται ως πιο λογικο στο μυαλο.εγω αντιθετα εχω παρατηρησει οτι οταν εχω ανοικτη την ροη φρεσκου αερα μειωνεται η αποδοση ενω οταν εχω ανακυκλοφορια του αερα του εσωτερικου η αποδοση ανεβαινει.
προφανως στην μια περιπτωση υπαρχει θερμος αερας που ερχεται απο εξω και πρεπει να ψυχθει ενω στην αλλη ανακυκλοφορει ο ηδη δροσερος αερας που υπαρχει στο εσωτερικο του αυτοκινητου.
παντως ενας ελεγχος της πιεσης του φρεον και συμπληρωμα εαν χρειαστει δεν κοστιζει ακριβα και ειναι κατι που πρεπει να γινεται σε τακτα χρονικα διαστηματα!
-
Όντως δουλεύει πιο αποδοτικά όταν κινείσαι με μεγαλύτερη ταχύτητα. Η επανακυκλοφορία δεν πρέπει να χρησιμοποιείται για πολύ ώρα γιατί μειώνεται το οξυγόνο που υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο. Καλό είναι να χρησιμοποιείται για λίγα λεπτά στην αρχή που το αμάξι βράζει για να βοηθήσει να ψυχτεί πιο γρήγορα και στην αρχή με ανοικτά τα παράθυρα ώστε να μην περιμένεις να κρυώσει ο πυρακτωμένος αέρας που υπάρχει μέσα στο αμάξι.
-
To A/C έχει καλύτερη απόδοση στην ανακύκλωση, αφού ανακυκλώνει τον ήδη ψυχρότερο αέρα και δεν ψύχει τη 'λάβα' που έρχεται απ' έξω. Λογικό είναι επίσης να έχουν μειωμένη απόδοση τα A/C όταν τα αυτοκίνητα δεν κινούνται, λόγω μικρότερης ροής αέρα στα ψυγεία.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To A/C έχει καλύτερη απόδοση στην ανακύκλωση, αφού ανακυκλώνει τον ήδη ψυχρότερο αέρα και δεν ψύχει τη 'λάβα' που έρχεται απ' έξω. Λογικό είναι επίσης να έχουν μειωμένη απόδοση τα A/C όταν τα αυτοκίνητα δεν κινούνται, λόγω μικρότερης ροής αέρα στα ψυγεία.Μην ξεχνας ομως αν το εχεις στην ανακυκλωση πρεπει απαραιτητα για καθε μια ωρα να ανοιγεις τα παραθυρα για ενα 10λεπτο να ανανεωνεται ο αερας λογω ελλειψης οξυγονου!
-
Ή απλά να την απενεργοποιείς σε τακτά χρονικά διαστήματα. Επίσης, το κλιματιστικό θα πρέπει να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ στην Ελλάδα, όχι μόνον λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, αλλά και για την προστασία μας (με την ανακύκλωση αέρα) από τα χρέπια που καίνε λάδια.
-
Αλήθεια γιατί μειώνεται το οξυγόνο με την ανακύκλωση???
Πάντως τεχνικός μου είπε ότι και για το AC κάνει καλό η ανακύκλωση (όχι για το δικό μου αυτοκίνητο βέβαια)
-
Γιατί δε μπαίνει καινούργιος αέρας στο αυτοκίνητο και το υπάρχον οξυγόνο το χρησιμοποιούμε εμείς που είμαστε μέσα και, βέβαια, αποβάλλουμε διοξείδιο του άνθρακα με την αναπνοή μας, το οποίο είναι βέβαια δηλητηριώδες.
-
Καλά, μην υπερβάλλουμε κιόλας, ο καλός αερισμός του αυτοκινήτου (όπως και των κτιρίων) είναι επιβεβλημένος, αλλά δεν πρόκειται να πάθουμε και ασφυξία από την ανακύκλωση του αέρα. Αλλωστε σε όλα τα αυτοκίνητα εισέρχεται πάντα μια ποσότητα φρέσκου αέρα από έξω. (Στα παλιά ιταλικά η ποσότητα αυτή είναι αρκετά μεγάλη - για όσους ξέρουν το ανέκδοτο με τη γάτα ). Και βέβαια το διοξείδιο του άνθρακα δεν είναι καθόλου δηλητηριώδες.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γιατί δε μπαίνει καινούργιος αέρας στο αυτοκίνητο και το υπάρχον οξυγόνο το χρησιμοποιούμε εμείς που είμαστε μέσα και, βέβαια, αποβάλλουμε διοξείδιο του άνθρακα με την αναπνοή μας, το οποίο είναι βέβαια δηλητηριώδες.Έχετε κάποιο δίκιο αλλά τα παραλέτε. Ένα αυτοκίνητο με κλειστά παράθυρα, δεν είναι αεροστεγής θάλαμος... Εγώ πάντα έχω ανοικτή την ανακύκλωση με το A/C για τον λόγο που περιέγραψε ο lkar. Επίσης δεν ξέρω γιατί, αλλά στο δικό μου αυτοκίνητο τουλάχιστον, με ανοικτή την ανακύκλωση, η ροή του αέρα από τους αεραγωγούς είναι μεγαλύτερη, για την ίδια ταχύτητα στον ανεμιστήρα.
Είναι γεγονός πάντως πως όσα mauals αυτοκινήτων έχω δει, συνιστούν τον τρόπο χρήσης που περιγράφει ο EMMANOYHL. Δηλαδή μόνο στην αρχή.
Για το αρχικό ερώτημα του RGBEFT έχω να πω ότι η απόδοση του A/C δεν εξαρτάται από 'τίποτα'. Το A/C χρειάζεται ένα σταθερό ποσό ισχύος, το οποίο 'παίρνει' από τον κινητήρα μας, κατά τη λειτουργία του. Αυτό γίνεται με σταθερό ρυθμό, ανεξάρτητα από την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα... Εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με μια 'ψαγμένη' υλοποίηση A/C (δεν γνωρίζω κατά πόσο υπάρχει κάτι τέτοιο) στην οποία, στις χαμηλές στροφές της μηχανής, φροντίζει ούτως ώστε, το A/C να δουλεύει με μειωμένη απόδοση και χαμηλότερες απαιτήσεις σε ισχύ. -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Και βέβαια το διοξείδιο του άνθρακα δεν είναι καθόλου δηλητηριώδες.Βεβαίως και δεν είναι. Το μονοξέιδιο είναι δηλητηριώδες, το διοξείδιο απλά, δεν μπορείς να το αναπνεύσεις. Κάτι σαν το νερό δηλαδή...
-
Έχεις δίκιο Μιχάλη! Λάθος μου! Το πρόβλημα με το διοξείδιο είναι ότι έχει δεσμευμένο το οξυγόνο, άρα μας είναι άχρηστο. Και, τελικά, με το αυτοκίνητο να έχει την ανακύκλωση αέρα για πολλή ώρα, δημιουργείται δυσφορία στους επιβάτες. Επίσης, κάτι ακόμα: Πρόσφατα μελετούσε η FIAT ένα άλλο κλιματιστικό, του οποίου η απόδοση εξαρτιόταν από τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα του οχήματος. Ήθελε να το κάνει να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια, αν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επίσης, κάτι ακόμα: Πρόσφατα μελετούσε η FIAT ένα άλλο κλιματιστικό, του οποίου η απόδοση εξαρτιόταν από τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα του οχήματος. Ήθελε να το κάνει να καταναλώνει λιγότερη ενέργεια, αν θυμάμαι καλά.Για το αρχικό ερώτημα του RGBEFT έχω να πω ότι η απόδοση του A/C δεν εξαρτάται από 'τίποτα'. Το A/C χρειάζεται ένα σταθερό ποσό ισχύος, το οποίο 'παίρνει' από τον κινητήρα μας, κατά τη λειτουργία του. Αυτό γίνεται με σταθερό ρυθμό, ανεξάρτητα από την ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα... Εκτός και αν έχουμε να κάνουμε με μια 'ψαγμένη' υλοποίηση A/C (δεν γνωρίζω κατά πόσο υπάρχει κάτι τέτοιο) στην οποία, στις χαμηλές στροφές της μηχανής, φροντίζει ούτως ώστε, το A/C να δουλεύει με μειωμένη απόδοση και χαμηλότερες απαιτήσεις σε ισχύ.
Χιχι!
Καλοριφέρ στα 2cv, Dyane, Ami που είναι ανάλογο των στροφών της μηχανής, γιατί πολύ απλά δεν έχει κανένα ανεμιστηράκι!Αν είσαι με 5000 φοράς φανελάκι, αν έχει κίνηση και έξω -5 C ανάβεις και μια σόμπα!!!
-
Και εγώ που το δουλεύω σχεδόν πάντα στην ανακύκλωση???? απορώ πως ζώ ακόμα.!!!!
Τι λέτε ρε παιδιά. Αυτοκίνητο είναι όχι υποβρύχιο. -
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Και εγώ που το δουλεύω σχεδόν πάντα στην ανακύκλωση???? απορώ πως ζώ ακόμα.!!!!
Τι λέτε ρε παιδιά. Αυτοκίνητο είναι όχι υποβρύχιο.Πιστεύω πως το ξεκαθαρίσαμε αυτό. Άλλωστε και εγώ έγραψα ότι έχω συνέχεια ανοικτή την ανακύκλώση. Καλό είναι πάντως να τη κλείνουμε που και που (ή να ανοίγουμε για λίγο το παράθυρο) για να ανανεώνεται ο αέρας μέσα στο αυτοκίνητο.
Και κάτι άλλο που το θυμήθηκα τώρα...
Μετά από μία διαδρομή με ανοικτό το A/C καλό είναι τα τελευταία λεπτά πριν σταματήσουμε, να κλείνουμε το Α/C και να αφήνουμε μόνο τον ανεμιστήρα, να κυκλοφορεί αέρα θερμοκρασίας περιβάλλοντος, μέσα από τους αεραγωγούς γιατί:
Αν παρκάρουμε το αυτοκίνητο στον ήλιο, ο ψυχρός αέρας όπως θερμαίνεται δημιουργεί υγρασία μέσα στους αεραγωγούς η οποία αποτελεί 'πρόσφορο έδαφος' για την ανάπτυξη μύκητων μέσα σε αυτούς, με αποτέλεσμα τη δυσοσμία του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
Αυτό το έμαθα μόλις πριν μία εβδομάδα και αν και ποτέ δεν το εφάρμοζα μέχρι τότε, δεν έχει παρουσιαστεί στο αυτοκίνητό μου τέτοιο πρόβλημα. Επειδή όμως η πληροφορία/συμβουλή προέρχεται από πρώην τεχνικό σύμβουλο εξουσιοδοτημένου συνεργείου, καλό είναι να τη λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας. Στο συγκεκριμένο γνωστό μου είχε τύχει πολλές φορές να ανγκαστούν να απολυμανουν τις σωληνώσεις αυτοκινήτων εξαιτίας του παραπάνω φαινομενου. -
Εντάξει βρε παιδιά, κι εγώ σχεδόν πάντα στην ανακύκλωση το έχω. Δεν γίνεται πλήρης ανακύκλωση του αέρα, πάντα εισέρχεται και αέρας από το εξωτερικό περιβάλλον. Περάστε δίπλα από κανένα σύννεφο μαύρου καπνού όταν γκαζώνει κανένα ταξί και θα καταλάβετε ότι πλήρης ανακύκλωση δεν υφίσταται.
Εγώ έχω μία άλλη απορία: Εχω παρατηρήσει ότι όταν το air-condition δουλεύει στο φουλ, η απόδοση του κινητήρα είναι ακόμη πιο μειωμένη, ειδικά στις εκκινήσεις, Μου έτυχε να το φουλάρω μόλις ξεκίνησα από παραλία γιατί είχα λιώσει και χρειάστηκε μετά από λίγο να σταματήσω σε ανηφόρα με έντονη κλίση. Με πήρε ο κατήφορος....Εσείς το έχετε παρατηρήσει αυτό; -
Ο χρήστης meco έγραψε:
[
Μετά από μία διαδρομή με ανοικτό το A/C καλό είναι τα τελευταία λεπτά πριν σταματήσουμε, να κλείνουμε το Α/C και να αφήνουμε μόνο τον ανεμιστήρα, να κυκλοφορεί αέρα θερμοκρασίας περιβάλλοντος, μέσα από τους αεραγωγούς γιατί:
Αν παρκάρουμε το αυτοκίνητο στον ήλιο, ο ψυχρός αέρας όπως θερμαίνεται δημιουργεί υγρασία μέσα στους αεραγωγούς η οποία αποτελεί 'πρόσφορο έδαφος' για την ανάπτυξη μύκητων μέσα σε αυτούς, με αποτέλεσμα τη δυσοσμία του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
Αυτό το έμαθα μόλις πριν μία εβδομάδα και αν και ποτέ δεν το εφάρμοζα μέχρι τότε, δεν έχει παρουσιαστεί στο αυτοκίνητό μου τέτοιο πρόβλημα. Επειδή όμως η πληροφορία/συμβουλή προέρχεται από πρώην τεχνικό σύμβουλο εξουσιοδοτημένου συνεργείου, καλό είναι να τη λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας. Στο συγκεκριμένο γνωστό μου είχε τύχει πολλές φορές να ανγκαστούν να απολυμανουν τις σωληνώσεις αυτοκινήτων εξαιτίας του παραπάνω φαινομενου.old news φιλε.
Προς haris : Ο ανεμιστήρας στο full καταναλώνει και αυτός απο μόνος του ενέργεια.
AIR-condition