-
Το οχημα μου παει για χαμηλωμα και επιδη οι ζαντες εχουν 7ri offset προφανως θα βρισκουν σε κανα θολο αμα φορτωνω...
Εχω ακουσει οτι μπορεις να τραβηξεις θολους προς τα εξω κατα 0.5cm χωρις βαψιματα και πολλες πατεντες (0.5cm ειναι και το προβλημα μου).
Εχει κανει κανεις κατι τετοιο και που? Οντως γινεται διακριτικη δουλεια??
Ισχυει οτι κοστιζει οχι παραπανω απο 150Ε? -
Το οχημα μου παει για χαμηλωμα και επιδη οι ζαντες εχουν 7ri offset προφανως θα βρισκουν σε κανα θολο αμα φορτωνω...
Εχω ακουσει οτι μπορεις να τραβηξεις θολους προς τα εξω κατα 0.5cm χωρις βαψιματα και πολλες πατεντες (0.5cm ειναι και το προβλημα μου).
Εχει κανει κανεις κατι τετοιο και που? Οντως γινεται διακριτικη δουλεια??
Ισχυει οτι κοστιζει οχι παραπανω απο 150Ε? -
Το οχημα μου παει για χαμηλωμα και επιδη οι ζαντες εχουν 7ri offset προφανως θα βρισκουν σε κανα θολο αμα φορτωνω...
Εχω ακουσει οτι μπορεις να τραβηξεις θολους προς τα εξω κατα 0.5cm χωρις βαψιματα και πολλες πατεντες (0.5cm ειναι και το προβλημα μου).
Εχει κανει κανεις κατι τετοιο και που? Οντως γινεται διακριτικη δουλεια??
Ισχυει οτι κοστιζει οχι παραπανω απο 150Ε? -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Το οχημα μου παει για χαμηλωμα και επιδη οι ζαντες εχουν 7ri offset προφανως θα βρισκουν σε κανα θολο αμα φορτωνω...Εχω ακουσει οτι μπορεις να τραβηξεις θολους προς τα εξω κατα 0.5cm χωρις βαψιματα και πολλες πατεντες (0.5cm ειναι και το προβλημα μου).
Εχει κανει κανεις κατι τετοιο και που? Οντως γινεται διακριτικη δουλεια??
Ισχυει οτι κοστιζει οχι παραπανω απο 150Ε?Αν δεν το χαμηλώσεις υπερβολικά, δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να βρίσκουν οι τροχοί στους θόλους. Εκτός και αν το offset των ζαντών που έβαλες είναι αλλά αντ' άλλων!
Σε αυτή την περίπωση, άλλαξε ζάντες. Το λέω πολύ σοβαρά.
Υποψιάζομαι όμως ότι εσύ, εννοείς, ότι το φάρδος της ζάντας είναι 7 ( 7J ).
Σε αυτή τη περίπτωση αν το offset είναι σωστό, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Εγώ που φορούσα 7JΧ16 ζάντες στο αυτοκίνητό μου, όταν ήταν να το χαμηλώσω 3 πόντους είχα τις ίδιες αμφιβολίες, αλλά διαψέυστηκαν πανηγυρικά. Ακόμα και 6 πόντους να το χαμήλωνα δεν θα είχα πρόβλημα.
Αυτό που λες πάντως να τραβήξεις τους θόλους προς τα έξω, από τη μία δεν το έχω ξανακούσει από την άλλη ακούγεται τελείως παράλογο!!!
Ακόμα και αν γίνεται ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!! -
Άλλο πράγμα είναι το offset, άλλο το καρέ (PCD) και άλλο το πλάτος μιας ζάντας. Συνήθως όταν αλλάζουμε ζάντες, ακόμα και αν είναι φαρδύτερες και μεγαλύτερης διαμέτρου, αν κρατήσουμε το εργοστασιακό offset δεν θα έχουμε πρόβλημα με τη καινούργια ζάντα. Δηλαδή δεν θα βρίσκει στα φτερά ή στις αναρτήσεις.
Βέβαια, το σημαντικότερο πράγμα με το offset, δεν είναι αν θα βρίσκει η ζάντα πουθενά, αλλά το ότι επηρρεάζονται η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, οι επιταχύνσεις, τα φρεναρίσματα καθώς και η λειτουργία της ανάρτησης - επέρχεται φθορά τους πιο σύντομα.Καλό θα ήταν επομένως να το ψάξεις λίγο παραπάνω το θέμα. Το ξεχείλωμα το φτερών έχω ακούσει ότι γίνεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, συνήθως χωρίς να χρειάζονται βάψιμο, δεν έχω όμως κάποιον να σου προτείνω ούτε είναι κάτι που συνιστώ. Να ξέρεις ότι πρόκειται για ενέργεια πιο extreme βελτιώσεων και όχι της καθημερινής πατέντας...
Τραβηγμα θολων....