Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    206 gti/gt 2.0 Βελτιωση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 206 gti/gt 2.0 Βελτιωση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fpug last edited by

      Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fpug last edited by

        Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fpug last edited by

          Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης fpug έγραψε:
            Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

            Γράψου στο http://www.206club.gr

            Εκεί θα βρεις σίγουρα απαντήσεις σε πολλές απορίες σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

              Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

              Γράψου στο http://www.206club.gr

              λες και δεν είναι γραμμένος ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fpug last edited by

                Ο χρήστης Storm έγραψε:

                Εκτος απο τα γνωστα (φιλτρο, προγραμμα, εξατμιση) εχει κανει καποιος αλλη αξιοπιστη μετατροπη?

                Γράψου στο http://www.206club.gr

                λες και δεν είναι γραμμένος ...

                Και βεβαια ειμαι απλα θελω να δω κι αλλες γνωμες για εναν κινητηρα τοσο 'δυσκολο' στις μετατροπες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  agalanop last edited by

                  Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)

                  Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
                  -Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
                  -Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
                  -Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1

                  Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
                  Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...

                  Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.

                  Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.

                  Τα λέμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    fpug last edited by

                    Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                    Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)

                    Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
                    -Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
                    -Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
                    -Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1

                    Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
                    Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...

                    Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.

                    Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.

                    Τα λέμε.

                    Thanx file

                    Αυτα απο Αγγλια ειναι τα καλυτερα οντως
                    αφου ετυχε να ζω για καποια χρονια εκει και να εχω ιδια αποψη.
                    Το θεμα ειναι εδω τι γινεται?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      skullone last edited by

                      Εγώ προτείνω αλλαγή κινητήρα με αυτόν της Xsara VTS.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Η του 306 GTi.

                        Aλλα δεν ξερω αν μπαινουν (το ξερω οτι ειναι παραπλησιοι κινητηρες, αλλα θελει ψαξιμο)

                        Επισης απ'οτι ξερω στο 206 δεν μπορεις να καταργησεις τον μαμα εγκεφαλο (πχ με αλλγη μοτερ) γιατι ελεγχει και πολλα αλλα (σωστα?)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ρε παιδια τι λετε του ανθρωπου;
                          Εχει αμαξι 3-4 ετων στη χειροτερη και του λετε να αλλαξει κινητηρα;
                          Αμα ειχε τετοιο σκοπο ο ανθρωπος δε θα επαιρνε διλιτρο.
                          Θα επαιρνε 1.1 1.4 ή 1.6 και μετα θα σας ρωταγε:'Πως θα βελτιωσω το αμαξι μου;'
                          Και θα του λεγατε 'Βαλε μοτερ διλιτρο απο xsara ή 306'
                          Οταν παιρνεις 2000 κυβικα αμαξι δεν το παιρνεις για να μπεις σε 3 χρονια στη διαδικασια βαλε βγαλε κινητηρα.
                          Ασε που μετα η αξια μεταπωλησεις πεφτει και πεφτει και πεφτει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
                            Σε πρόσφατο τεύχος του Cars and Car Conversions υπήρχε ένα 206 GTi βελτιωμένο από τον Richard Longman. (διάσημος στην Αγγλία για τα αγωνιστικά που ετοιμάζει)

                            Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μια βελτίωση... '1ου σταδίου', αφού ο κινητήρας δεν ανοίγεται καθόλου, αλλά είναι αρκετά εκτενής και ακριβή αφού περιλαμβάνει τα παρακάτω:
                            -Άγραφο εγκέφαλο EFI Euro 1 (διατηρώντας και τον εργοστασιακό)
                            -Τετραπετάλουση εισαγωγή JENVEY 40mm
                            -Full σύστημα εξάτμισης και χταπόδι 4-2-1

                            Σύμφωνα με το βελτιωτή η ισχύς φτάνει τους 190 ίππους (αρκετά αισιόδοξο νούμερο κατά τη γνώμη μου) και ο συντάκτης του άρθρου μόνο καλά λόγια λέει για το πώς πάει το αυτοκίνητο, πώς τραβάει από χαμηλά, πώς δεν καίει πολύ κτλ.
                            Τώρα, τί από αυτά ισχύει δεν το ξέρω...

                            Η μετατροπή πάντως μαζί με ρύθμιση στο δυναμόμετρο κοστίζει περίπου 3.350 λίρες Αγγλίας.

                            Προφανώς δε θα πάς μέχρι την Αγγλία για να φτιάξεις το αυτοκινητό σου, αλλά το αναφέρω έτσι για να παίρνεις ιδέες, ή να βρεις περισσότερες πληροφορίες.

                            Τα λέμε.

                            Φαντάζομαι ότι η μετατροπή περιλαμβάνει και ροϊκή εξέλιξη καθώς και άλλους εκκεντροφόρους, καθώς με τους υπάρχοντες δεν νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει πολύ το τετραπετάλουδο. Δυστυχώς δεν έχω το τεύχος του CCC που λες...

                            Τον EFI Euro 1 τον έχει ένας φίλος σε δύο αυτοκίνητα (μέχρι πρότεινος σε 3 αλλά το ένα -αγωνιστικό- το πούλησε). Πρόκειται για μια πιο απλή έκδοση του εγκέφαλου που φοράνε τα αγωνιστικά του ETCC και του BTCC. Μπορείς να ρυθμίσεις τα πάντα, μέχρι και αναλογία καυσίμου/αέρα ανά κύλινδρο, ακόμα και 'on the fly'.

                            Για τα Jenvey ουδέν σχόλιο.

                            Το μοναδικό catch είναι ότι θα πρέπει να τα έχεις φτιάξει με την κόρη του βενζινά και ο μηχανικός να είναι ο καλύτερος φίλος σου, γιατί η κατανάλωση και οι ανάγκες ρύθμισης πάνε στο θεό.

                            Κατά τα άλλα, το τετραπετάλουδο αποτελεί φετίχ για μένα, απλώς διστάζω να το προτείνω λόγω των παραπάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                              Φαντάζομαι ότι η μετατροπή περιλαμβάνει και ροϊκή εξέλιξη καθώς και άλλους εκκεντροφόρους, καθώς με τους υπάρχοντες δεν νομίζω ότι μπορεί να βοηθήσει πολύ το τετραπετάλουδο. Δυστυχώς δεν έχω το τεύχος του CCC που λες...

                              Και εγώ το ίδιο θα φανταζόμουνα αλλά επειδή, 1ον ο Αλέξης αναφέρει ότι δεν ανοίγεται ο κινητήρας καθόλου, 2ον το κόστος είναι σχετικά χαμηλό και 3ον ο Αλέξης όταν θέλει να πει κάτι το λέει σωστά και ολοκληρωμένα, μάλλον πως δεν περιλαμβάνονται στη μετατροπή, εκκεντροφόροι και ροϊκή εξέλιξη. Περίεργο μεν, έτσι πρέπει να είναι δε!
                              Για αυτό προφανώς και γράφει ο Αλέξης ότι το νούμερο του φαίνεται 'αρκετά αισιόδοξο'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                agalanop last edited by

                                Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο meco...

                                Τhanx Μιχάλη!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr