Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη με σκουπιδια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βενζίνη με σκουπιδια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    8
    1232
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      power-ran last edited by

      Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.

      Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
      Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
      Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
      Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
      Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
      Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.

      Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)

      Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        power-ran last edited by

        Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.

        Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
        Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
        Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
        Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
        Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
        Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.

        Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)

        Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          power-ran last edited by

          Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.

          Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
          Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
          Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
          Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
          Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
          Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.

          Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)

          Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hiluxboy last edited by

            Καλως Ηρθες! Πολλες και ενδιαφερουσες δημοσιευσεις σου ευχομαι!

            Ισως η αντλια σου να τα επαιξε Και να καθαρισεις ρεζερβουαρ, φιλτρα κ.τ.λ δεν νομιζω να υπαρξει διαφορα... Και παλι η αντλια οποτε θυμηθει θα δουλευει! Ενα τηλεφωνο στη seat ισως βοηθουσε να σου ξεκαθαρισουν το αν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει ξανα η αντλια κανονικα η οχι. Απ'οτι γνωριζω ομως, αντικαθιστανται διχως δευτερη σκεψη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              emmanoyhl last edited by

              Βγάλε το σωληνάκι του καυσίμου που έρχεται από τη δεξαμενή και γύρισε τον κινητήρα με τη μίζα για να δεις αν έρχεται καύσιμο και με τι πίεση. Αν είναι οκ τότε αλλαγή φίλτρου και γενικό καθάρισμα δεξαμενής και σωληνώσεων.

              Καλή επιτυχία και καλώς όρισες στη συντροφιά μας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                power-ran last edited by

                Ευχαριστώ πολυ παιδια.
                Τελικα άλλαξα μόνο φιλτρο.Οσο για τον ηχο που έκανε η μηχανή ήταν λόγω μειωμένης τροφοδοσίας(ρετάριζε).
                Ο μαστορας μου είπε οτι θέλει ενα καθάρισμα το ντεπόζιτο γιατί πρέπει να έχει πολύ σκουπίδι μεσα , και θα πρέπει να αλλάζω φιλτρο συχνά.Το καθαρισμα να το αφήσω καλυτερα στη SEAT για να μη κάνω καμια μαλ$%$^.

                Και πάλι ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tony-pap last edited by

                  Φίλε με το seat
                  σε χαιρετώ και σου λέω ότι στάθηκες τυχερός
                  γιατί από ψιλοάδειο ντεπόζιτο και κακή βενζίνη
                  πολύ εύκολα χαλάει η τρόμπα και πίστεψε με
                  κοστίζει αρκετά.

                  όταν είχα ένα ibiza 1,6 101hp έτυχε να το κυκλοφορήσω
                  κάποιες φορές με λαμπάκι αναμένο και κακής ποιότητας
                  βενζίνη και κάποια φορά η αντλία παρέδωσε το πνεύμα της.

                  για αυτό καλό για όλους μας είναι να αποφεύγουμε να οδηγούμε
                  πολλά χιλιόμετρα με λαμπάκι αναμένο ότι αυτοκίνητο και αν
                  έχουμε.

                  Σημείωση: η καλή βενζίνη είναι λαχείο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    power-ran last edited by

                    Τελικά μου το ξαναέκανε και θα το πάω αύριο να καθαρίσει το ντεπόζιτο.
                    Φίλε tony πόσο πήγε η αντλία?Εσύ φαντάζομαι το πήγες στη seat και στο βρήκανε με τη μία ε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tony-pap last edited by

                      εμένα δεν εδινε βενζίνη και δεν έπερνε μπροστά.

                      πριν κανα δυο χρόνια περίπου 60.000 περίπου στη seat στο Μοσχάτο

                      ο μηχανικός πάντως είπε οτι είναι σπάνια βλαβη για ibiza

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr