-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΙΞΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/6 ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟ ΝΕΟ, ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 6/6 ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ 'ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ' (ΤΣΑΛΑΚΩΜΕΝΟ ΚΛΠ.). ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗς ΣΥΖΗΓΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙ' ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ? ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΑΣΑΡΙΑ Η' ΘΑ ΜΕ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΡΕΛΟ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) ? ΑΝ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩς ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ ΣΤΑΔΙΟΔΙΑ , ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ Η' ΤΑ ΕΧΟΥΝ 'ΜΙΛΗΜΕΝΑ' ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΜΙΖΑ ΤΟΥΣ ? ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙς ΚΛΕΨΙΕς ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑ,ΑΛΛΑ ΜΗΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙς ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ?
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΙΞΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/6 ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟ ΝΕΟ, ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 6/6 ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ 'ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ' (ΤΣΑΛΑΚΩΜΕΝΟ ΚΛΠ.). ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗς ΣΥΖΗΓΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙ' ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ? ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΑΣΑΡΙΑ Η' ΘΑ ΜΕ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΡΕΛΟ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) ? ΑΝ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩς ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ ΣΤΑΔΙΟΔΙΑ , ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ Η' ΤΑ ΕΧΟΥΝ 'ΜΙΛΗΜΕΝΑ' ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΜΙΖΑ ΤΟΥΣ ? ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙς ΚΛΕΨΙΕς ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑ,ΑΛΛΑ ΜΗΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙς ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ?
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΙΞΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ.ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20/6 ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟ ΝΕΟ, ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 6/6 ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΩΣ 'ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ' (ΤΣΑΛΑΚΩΜΕΝΟ ΚΛΠ.). ΔΥΣΤΥΧΩς ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗς ΣΥΖΗΓΟΥ ΜΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΙ' ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ? ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΦΑΣΑΡΙΑ Η' ΘΑ ΜΕ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΡΕΛΟ (ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ) ? ΑΝ ΤΟ ΕΔΙΝΑ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩς ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ ΣΤΑΔΙΟΔΙΑ , ΘΑ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΑΝ Η' ΤΑ ΕΧΟΥΝ 'ΜΙΛΗΜΕΝΑ' ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗ ΜΙΖΑ ΤΟΥΣ ? ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙς ΚΛΕΨΙΕς ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟς ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑ,ΑΛΛΑ ΜΗΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ , ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ? ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙς ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ?
-
χμ μαλλον θα το ανεφερα στους πρωτους τροχομπατσους που θα βρισκα αλλα θα το σκεφτομουν πολυ...βασικα σκεψου οτι σε ενδεχομενο ελεγχο μπορει να τη πατουσε κανας αλλος ατυχος...
-
TI ENNOEΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΥΧΟΣ ? ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΔΗΓΟΣ Η' ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ? ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ Ο ΑΤΥΧΟΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΙΧΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 15 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ....
-
Είναι σοβαρώτατο!!
Σημαίνει οτι ο υπάλληλος των διοδίων καρπώθηκε τα δικά σου (και κάποιων άλλων) χρήματα!!
Το σύστημα λειτουργεί με υπολογιστές και εκτυπωτές.Οπότε το οτι δεν τύπωσε χαρτάκι σημαίνει οτι δεν καταγράφηκε η διελευση!!
Φυσικά αναφορά στην Αστυνομία!!Δεν θα βγάλουμε και όλους τους αστυνομικούς άσχετους!
Το πρόβλημα είναι οτι θα πρέπει να το είχες δει αμέσως.Οταν περάσουν οι ημέρες δεν μπορείς να το αποδείξεις!!Οπότε είναι σαν να μην έγινε!!πρώτη φορά το ακούω και είναι παρα πολύ σοβαρό!
-
ακριβως!μπορει αυτο να συνεβη και με αλλους οδηγους...αν σας κανανε κανα ελεγχο ξερεις τι ωραια θα τανε...
-
Παιδιά, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τα διόδια όπως ίσως ξέρετε έχουν μηχανογραφηθεί πλήρως και η εταιρεία μου έχει υλοποιήσει το software του συστήματος. Ξέρω δε προσωπικά τον υπεύθυνο και μπορώ να σας εγγυηθώ για την ακεραιότητά του. Υπάρχουν αισθητήρες που μετρούν το μήκος του οχήματος και το σύστημα αποφασίζει πόσο πρέπει να χρεωθεί ο οδηγός του. Επίσης υπάρχει αισθητήρας που δίνει σήμα να κατέβει η μπάρα μόλις περάσει το όχημα. Δεν είναι λοιπόν εύκολο για έναν υπάλληλο να κλέψει, αφού ο αριθμός των οχημάτων και η χρέωση για το καθένα αποθηκεύεται αυτόματα σε βάση δεδομένων (χωρίς να μπορεί να παρέμβει ο υπάλληλος, παρά μόνο να ανεβάσει τη μπάρα αφού πληρωθεί) και οι εισπράξεις του κάθε γκισέ πρέπει να συμφωνούν με ό,τι λέει το σύστημα στο τέλος της ημέρας. Να πω τέλος πως μία από τις κυριότερες απαιτήσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του συστήματος ήταν ακριβώς αυτή, να μην μπορούν οι υπάλληλοι να κλέβουν. Η μόνη περίπτωση να λοιπόν μπορέσει υπάλληλος να κλέψει χωρίς να κινδυνεύει να τον πιάσουν είναι να είναι το σύστημα εκτός λόγω βλάβης, οπότε δουλεύει το 'χειροκίνητο' backup σύστημα.
Φίλε mkalikan, μπορείς να θυμηθείς αν είδες τη μπάρα να κατεβαίνει όταν έφυγε το προηγύμενό σου αυτοκίνητο και να ανεβαίνει μόλις πλήρωσες; Επίσης θυμάσαι αν ο πίνακας που δείχνει τη χρέωση αριστερά, λίγο πριν το γκισέ σου έδειξε τι πρέπει να πληρώσεις; (1.40)
-
στα βορεια παντως δεν εχουμε τετοια συστηματα με μπαρες κτλ κτλ
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παιδιά, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Τα διόδια όπως ίσως ξέρετε έχουν μηχανογραφηθεί πλήρως και η εταιρεία μου έχει υλοποιήσει το software του συστήματος. Ξέρω δε προσωπικά τον υπεύθυνο και μπορώ να σας εγγυηθώ για την ακεραιότητά του. Υπάρχουν αισθητήρες που μετρούν το μήκος του οχήματος και το σύστημα αποφασίζει πόσο πρέπει να χρεωθεί ο οδηγός του. Επίσης υπάρχει αισθητήρας που δίνει σήμα να κατέβει η μπάρα μόλις περάσει το όχημα. Δεν είναι λοιπόν εύκολο για έναν υπάλληλο να κλέψει, αφού ο αριθμός των οχημάτων και η χρέωση για το καθένα αποθηκεύεται αυτόματα σε βάση δεδομένων (χωρίς να μπορεί να παρέμβει ο υπάλληλος, παρά μόνο να ανεβάσει τη μπάρα αφού πληρωθεί) και οι εισπράξεις του κάθε γκισέ πρέπει να συμφωνούν με ό,τι λέει το σύστημα στο τέλος της ημέρας. Να πω τέλος πως μία από τις κυριότερες απαιτήσεις για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του συστήματος ήταν ακριβώς αυτή, να μην μπορούν οι υπάλληλοι να κλέβουν. Η μόνη περίπτωση να λοιπόν μπορέσει υπάλληλος να κλέψει χωρίς να κινδυνεύει να τον πιάσουν είναι να είναι το σύστημα εκτός λόγω βλάβης, οπότε δουλεύει το 'χειροκίνητο' backup σύστημα.Φίλε mkalikan, μπορείς να θυμηθείς αν είδες τη μπάρα να κατεβαίνει όταν έφυγε το προηγύμενό σου αυτοκίνητο και να ανεβαίνει μόλις πλήρωσες; Επίσης θυμάσαι αν ο πίνακας που δείχνει τη χρέωση αριστερά, λίγο πριν το γκισέ σου έδειξε τι πρέπει να πληρώσεις; (1.40)
Δηλαδή όταν περνάει κρατικό αυτοκίνητο τι κάνουν?
Κόβουν μηδενική απόδειξη για να ανοίξει η μπάρα ή πατάνε κουμπί? -
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩς ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΛΕς.ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΠΩς ΕΧΕΙς ΔΙΚΙΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΠ'ΤΟΥς ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΗς ΕΦΑΡΜΟΓΗς ΤΟΥ ΜΗΧ/ΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟς ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗς ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑς ΚΑΠΟΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟς ΟΤΙ Ο ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑς ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙ ΚΑΘΕ ΕΥΦΥΕς ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Δηλαδή όταν περνάει κρατικό αυτοκίνητο τι κάνουν?
Κόβουν μηδενική απόδειξη για να ανοίξει η μπάρα ή πατάνε κουμπί?Απ'οτι ξερω σημειωνουν καποιον κωδικο(που εχει σχεση με την υπηρεσια που ανηκει το οχημα) και τις πινακιδες του κρατικου οχηματος και περναει χωρις να πληρωσει το αντιτιμο των διοδιων και φυσικα χωρις αποδειξη.Δεν ξερω πως γινεται αλλα υποθετω οτι καπου θα υπαρχει ενα κουμπι η κατι αλλο ωστε να ανεβαινει η μπαρα ακομα και χωρις την αποδειξη.Ο φιλος Kyan ισως ξερει περισσοτερες λεπτομερειες για το πως γινεται αυτο.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ...