-
O Ρώσος παίχτης του χόκεϊ Φεντόροβ κατάστρεψε την Ένζο του που την είχε για 3 εβδομάδες μόνο…
Διαβάστε..
http://www.detnews.com/2003/wings/0306/20/-198305.htm
http://www.clickondetroit.com/det/sports/redwings/stories/redwings-223712520030529-190502.html -
O Ρώσος παίχτης του χόκεϊ Φεντόροβ κατάστρεψε την Ένζο του που την είχε για 3 εβδομάδες μόνο…
Διαβάστε..
http://www.detnews.com/2003/wings/0306/20/-198305.htm
http://www.clickondetroit.com/det/sports/redwings/stories/redwings-223712520030529-190502.html -
O Ρώσος παίχτης του χόκεϊ Φεντόροβ κατάστρεψε την Ένζο του που την είχε για 3 εβδομάδες μόνο…
Διαβάστε..
http://www.detnews.com/2003/wings/0306/20/-198305.htm
http://www.clickondetroit.com/det/sports/redwings/stories/redwings-223712520030529-190502.html -
στο χωριο μου λενε οτι τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους
-
Από το πρώτο άρθρο, κατάλαβα ότι ένα δέντρο πετάχτηκε μπροστά στον Φεντόροφ καθώς αυτός οδηγούσε κανονικά!
-
Θα παρει ενα καινουργιο. Κανενα προβλημα.
Σιγουρα εχει στολο αυτοκινητων.Ν.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
óôï ÷ùñéï ìïõ ëåíå ïôé ôá ìåôáîùôá âñáêéá èåëïõí êáé åðéäåîéïõò êùëïõòKáé óôï äéêü ìïõ
-
που πα ρε Φεντοροφ?
μηπως ειναι ελαττωματικο το αμαξι? -
Ε με τόσα ηλεκτρονικά, λογικό είναι κάτι να μην πάει καλά... . Δε φταίει ο άνθρωπος που φτιάχνουν ελαττωματικά αυτοκίνητα . Αυτός όπως τα οδηγούσε όλα πήγε να οδηγήσει και αυτό. 'Μόνο που θα επιταχύνω καλύτερα στα φανάρια' θα σκέφτηκε..
-
Καλά ρε παιδιά, γιατί τέτοια απόρριψη; Ξέρετε ακριβώς τα αίτια του δυστυχήματος και ότι ο άνθρωπος είναι κουλός; Πόσοι οδηγοί αγώνων τρακάρουν και όλα ΟΚ; Νομίζω ότι είμαστε λίγο 'ρατσιστές' με τον τύπο χωρίς να τον ξέρουμε καν. Μπορεί να ζηλεύουμε και λίγο; (εγώ μάλλον ναι πάντως ).
Ας μην είμαστε τόσο απορριπτικοί χωρίς να ξέρουμε. Ή μήπως όποιος τρακάρει σημαίνει ότι είναι άσχετος; -
Mhpos htan dipla tou skimenh h agaphmenh tou Anna Kounroukova?
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Mhpos htan dipla tou skimenh h agaphmenh tou Anna Kounroukova?Τον τιμωρησε ο θεος για την αχαριστια του... Ηταν μεσα σε enzo και ηθελε και 2ή ερωμενη!
-
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Καλά ρε παιδιά, γιατί τέτοια απόρριψη; Ξέρετε ακριβώς τα αίτια του δυστυχήματος και ότι ο άνθρωπος είναι κουλός; Πόσοι οδηγοί αγώνων τρακάρουν και όλα ΟΚ; Νομίζω ότι είμαστε λίγο 'ρατσιστές' με τον τύπο χωρίς να τον ξέρουμε καν. Μπορεί να ζηλεύουμε και λίγο; (εγώ μάλλον ναι πάντως ).Μα φυσικά και ζηλεύουμε βρε Θεοδόση!!! Κατά βάθος, όλοι ψιλοχαιρόμαστε που δεν πρόλαβε να τη χαρεί και την είδε διαλυμένη, γιατί δε μπορούμε να την έχουμε εμείς! Όλοι - μηδενός εξαιρουμένου - έχουμε λίγο ως πολύ το φθόνο μέσα μας!
-
Το χειρότερο είναι ότι ακριβώς επειδή είναι σπάνιο αυτοκίνητο και περιορισμένης παραγωγής (όλα όσα έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν ήδη πουληθεί προ πολλού,κάπου στα 340 αν δεν κάνω λάθος) και να έχει λεφτά για δεύτερο,Enzo δεν ξαναβρίσκει πάντως!
Εκτός αν φτιάξει την παλιά! -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Το χειρότερο είναι ότι ακριβώς επειδή είναι σπάνιο αυτοκίνητο και περιορισμένης παραγωγής (όλα όσα έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν ήδη πουληθεί προ πολλού,κάπου στα 340 αν δεν κάνω λάθος) και να έχει λεφτά για δεύτερο,Enzo δεν ξαναβρίσκει πάντως!
Εκτός αν φτιάξει την παλιά!8a ta plirwsei h asfaleia.
alla sigoura exei lefta kai gia allo Enzo. Otan douleueis gia 13 xronia me ena meses after tax apodoxes twn 3 ekat $ ton xrono mallon exeis lefta kai gia allo Enzo...
-
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο κάθε Enzo που εμπλέκεται σε ατύχημα αποτελεί a priori αντικείμενο σχολιασμού (εκτός από το να κάνουμε την πλάκα μας , το οποίο το κατανοώ και επαυξάνω). Δηλαδή σε λίγο καιρό θα γράφουμε «Τρίτη, τέταρτη κλπ. κατεστραμένη Enzo» ; Έχει μήπως ισχυριστεί η Ferrari ή καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία ότι τα αυτοκίνητα που παράγει είναι αδύνατο να εμπλακούν σε ατύχημα ;
Στο κάτω - κάτω λογικό δεν είναι αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που οδηγούνται από οδηγούς όχι αντίστοιχα υψηλών οδηγικών ικανοτήτων να έχουν υψηλότερο ποσοστό ατυχημάτων από συνηθισμένα αυτοκίνητα που οδηγούνται κατά βάση συντηρητικά από επίσης μέτριους οδηγούς;
Πολύ λίγο ζηλεύω κατόχους αντίστοιχων αυτοκινήτων. Πιστεύω ότι η οδηγική ευχαρίστηση μόνο σε μικρό βαθμό έχει να κάνει με το αυτοκίνητο που οδηγείς. Συνήθως περισσότερη ευχαρίστηση αντλείς οδηγώντας απλά, αλλά ενδιαφέροντα οδηγικά αυτοκίνητα (π.χ. ένα Focus, Alfa 147 ή ένα Clio) στα όριά τους (και τα δικά σου), παρά υπεραυτοκίνητα στα όριά σου (γιατί στα όριά τους ούτε στα όνειρά σου...). Χώρια που με «προσγειωμένα» αυτοκίνητα βελτιώνεσαι οδηγικά, ενώ με αυτοκίνητα στυλ Ferrari, Porsche κλπ. το μόνο που βελτιώνεις είναι (συνήθως, υπάρχουν κι εξαιρέσεις) ο εγωισμός σου. Τέτοια αυτοκίνητα σε βελτιώνουν οδηγικά και σου προσφέρουν ευχαρίστηση μόνο όταν ήδη βρίσκεσαι σε πολύ υψηλό οδηγικό επίπεδο.
Και ωραία, υποθετικά, έχουμε όλοι μας στο forum από μια Ferrari (διαλέξτε ό,τι μοντέλο θέλετε). Τι άλλο εκτός από...
Επιταχύνσεις
Επιβραδύνσεις
Πούλημα μούρης...μπορούμε να κάνουμε με ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Μη μου πείτε να στρίψουμε γρήγορα (προσοχή εμείς, όχι το αυτοκίνητο).
Εδώ ταιριάζει το σχόλιο του Λακαφώση (αλλαγμένο ελαφρά, αλλά χωρίς να χάνει την ουσία του ελπίζω) όταν έγραφε στους 4Τ, αναφερόμενος σε άλλα αυτοκίνητα βέβαια. Δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία να λες «Πω, πω πως έστριψε (το αυτοκίνητο)», αλλά σημαντικότερο είναι να λες « Πω, πω, πως έστριψα (εγώ)».
Υ.Γ. Απαραίτητη προυπόθεση για την κατανόηση των παραπάνω το αξίωμα ότι οι στροφές μας ενδιαφέρουν περισσότερο από τις ευθείες (χωρίς βέβαια να απαξιούμε τις τελευταίες).
Jacob - Do or Die
-
O logos einai oti einai mikros o ari8mos twn autokinitwn kai to oti einai kalo kai akribo autokinito.
-
Πολύ σωστός!
Και ναι, οι στροφές είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσες από τις ευθείες. Μην ξεχνάτε άλλωστε τον ορισμό από την πρώτη έκδοση της Γκαζάκειου Γεωμετρίας:
Ευθεία: Το βαρετό κομμάτι δρόμου μεταξύ δύο στροφών.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ðïëý óùóôüò!Êáé íáé, ïé óôñïöÝò åßíáé ðïëý ðéï åíäéáöÝñïõóåò áðü ôéò åõèåßåò. Ìçí îå÷íÜôå Üëëùóôå ôïí ïñéóìü áðü ôçí ðñþôç Ýêäïóç ôçò ÃêáæÜêåéïõ Ãåùìåôñßáò:
Åõèåßá: Ôï âáñåôü êïììÜôé äñüìïõ ìåôáîý äýï óôñïöþí.
Óôçí ÃêáæÜêåéï Ãåùìåôñßá íáé ,áëëÜ óôçí ÓôñïöéêÞ ÄõíáìéêÞ óôï êåö4 Ðåñé ôùí ÁäõíÜôùí Áõôïêéíïýìåíùí ç Åõèåéá ðåñéãñÜöåôáé ùò >
Ðñüóåîå ëßãï ôé äéáâÜæåéò íÝå ìïõ íá Ý÷åéò ðëÞñç åíçìÝñùóç -
Αυτό που λες αναφέρεται μια παράγραφο πιο κάτω στη Γκαζάκειο Γεωμετρία, στο πρώτο κεφάλαιο, ενότητα 1. Συγκεκριμένα, λέει το εξής:
... η ευθεία, καίτοι ανιαρή - και δια τούτον μεριμνούμεν όπως την ξεπετάξωμεν ταχίστως, ήτοι πλακώνοντας το γκάζι μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο - , μας παρέχει το πλεονέκτημα ότι, εάν είναι αρκούντως μεγάλη, ακόμα και ένα όχι ιδιαιτέρως ισχυρό αυτοκίνητο μπορεί να έχει συγκεντρώσει αρκετά χιλιόμετρα για να μπει γρήγορα στη στροφή. Το τελικό της δε τμήμα μέχρι και την είσοδον της στροφής επιτρέπει, εφόσον υπάρχει η γνώσις και ικανότης, την καλλιτέραν δυνατήν τοποθέτησιν του οχήματος εντός της στροφής, προς μεγιστοποίησιν του μεγέθους του μειδιάματος που θα μείνει κολλημένον επί του ημετέρου προσώπου μετά το πέρας της διαδρομής.
Δεύτερη καταστραμμένη Ένζο