-
Για όποιον γνωρίζει φαντάζει αστεία η σύγκριση.
Το τετραήμερο που μας πέρασε βρέθηκα στο Μιλάνο.Ηταν η πρώτη μου φορά στην Ιταλία και αποφάσισα να κάνω ένα tour μέχρι το Monaco αλλά και την Βενετία.
Πήγα πρώτα στη Γένοβα μέσω της Autostrada και κυριολεκτικά έπαθα πλάκα με την άψογη σήμανση,την άριστη ποιότητα οδοστρώματος το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου.Η Γένοβα είναι ένα λιμάνι δυό φορές σαν τη Θεσσαλονίκη με ένα εκπληκτικό πλέγμα απο αερογέφυρες που διοχετεύουν την κίνηση απο-προς το λιμάνι και κατα μήκος του λιμανιού.
Να μην τα πολυλογώ,συνέχισα απο Γένοβα πρός Σαν Ρέμο,Μόντε Κάρλο,Μονακό!Συνεχείς εναλλαγές τούνελ με πανύψηλες γέφυρες.Μέτρησα τα τουνελ και πρέπει να ήταν πάνω απο 50 ανα κατεύθυνση (μπορεί να είπα και λίγα).Ολα αυτά έγιναν καμμια τριανταριά χρόνια και βάλε απο σήμερα.Το κομμάτι Γένοβα Μόντε Κάρλο είναι περίπου 150 χιλιόμετρα Autostrada όπου όλες οι πλαγιές των βουνών ενώνονται με γέφυρες και όλα τα βουνα είναι τρυπημένα σε ένα ύψος 150-200 μέτρων απο τό ύψος της θάλασσας.
Σκεπτόμενος όλα αυτά με έπιασε κατάθλιψη και οργή συνάμα για το χάλι το δικό μας:
Μια σύραγγα στον Τυμφρηστό πήγαν να κάνουν οι δικοί μας πρίν λίγα χρόνια και την κατασκεύασαν σε λάθος τόπο,την άφησαν μισή ενώ την εγκαινίασαν καμμια τριανταριά φορές... .
Τι άλλο να πώ;
Ντροπή για τη χώρα μας και όλους εμάς μαζί για αυτούς που βάζουμε να μας κυβερνούν και να μας κοροιδεύουν όλα αυτά τα χρόνια.
ΝΤΡΟΠΗ!!!!! -
Για όποιον γνωρίζει φαντάζει αστεία η σύγκριση.
Το τετραήμερο που μας πέρασε βρέθηκα στο Μιλάνο.Ηταν η πρώτη μου φορά στην Ιταλία και αποφάσισα να κάνω ένα tour μέχρι το Monaco αλλά και την Βενετία.
Πήγα πρώτα στη Γένοβα μέσω της Autostrada και κυριολεκτικά έπαθα πλάκα με την άψογη σήμανση,την άριστη ποιότητα οδοστρώματος το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου.Η Γένοβα είναι ένα λιμάνι δυό φορές σαν τη Θεσσαλονίκη με ένα εκπληκτικό πλέγμα απο αερογέφυρες που διοχετεύουν την κίνηση απο-προς το λιμάνι και κατα μήκος του λιμανιού.
Να μην τα πολυλογώ,συνέχισα απο Γένοβα πρός Σαν Ρέμο,Μόντε Κάρλο,Μονακό!Συνεχείς εναλλαγές τούνελ με πανύψηλες γέφυρες.Μέτρησα τα τουνελ και πρέπει να ήταν πάνω απο 50 ανα κατεύθυνση (μπορεί να είπα και λίγα).Ολα αυτά έγιναν καμμια τριανταριά χρόνια και βάλε απο σήμερα.Το κομμάτι Γένοβα Μόντε Κάρλο είναι περίπου 150 χιλιόμετρα Autostrada όπου όλες οι πλαγιές των βουνών ενώνονται με γέφυρες και όλα τα βουνα είναι τρυπημένα σε ένα ύψος 150-200 μέτρων απο τό ύψος της θάλασσας.
Σκεπτόμενος όλα αυτά με έπιασε κατάθλιψη και οργή συνάμα για το χάλι το δικό μας:
Μια σύραγγα στον Τυμφρηστό πήγαν να κάνουν οι δικοί μας πρίν λίγα χρόνια και την κατασκεύασαν σε λάθος τόπο,την άφησαν μισή ενώ την εγκαινίασαν καμμια τριανταριά φορές... .
Τι άλλο να πώ;
Ντροπή για τη χώρα μας και όλους εμάς μαζί για αυτούς που βάζουμε να μας κυβερνούν και να μας κοροιδεύουν όλα αυτά τα χρόνια.
ΝΤΡΟΠΗ!!!!! -
Για όποιον γνωρίζει φαντάζει αστεία η σύγκριση.
Το τετραήμερο που μας πέρασε βρέθηκα στο Μιλάνο.Ηταν η πρώτη μου φορά στην Ιταλία και αποφάσισα να κάνω ένα tour μέχρι το Monaco αλλά και την Βενετία.
Πήγα πρώτα στη Γένοβα μέσω της Autostrada και κυριολεκτικά έπαθα πλάκα με την άψογη σήμανση,την άριστη ποιότητα οδοστρώματος το πλάτος του αυτοκινητοδρόμου.Η Γένοβα είναι ένα λιμάνι δυό φορές σαν τη Θεσσαλονίκη με ένα εκπληκτικό πλέγμα απο αερογέφυρες που διοχετεύουν την κίνηση απο-προς το λιμάνι και κατα μήκος του λιμανιού.
Να μην τα πολυλογώ,συνέχισα απο Γένοβα πρός Σαν Ρέμο,Μόντε Κάρλο,Μονακό!Συνεχείς εναλλαγές τούνελ με πανύψηλες γέφυρες.Μέτρησα τα τουνελ και πρέπει να ήταν πάνω απο 50 ανα κατεύθυνση (μπορεί να είπα και λίγα).Ολα αυτά έγιναν καμμια τριανταριά χρόνια και βάλε απο σήμερα.Το κομμάτι Γένοβα Μόντε Κάρλο είναι περίπου 150 χιλιόμετρα Autostrada όπου όλες οι πλαγιές των βουνών ενώνονται με γέφυρες και όλα τα βουνα είναι τρυπημένα σε ένα ύψος 150-200 μέτρων απο τό ύψος της θάλασσας.
Σκεπτόμενος όλα αυτά με έπιασε κατάθλιψη και οργή συνάμα για το χάλι το δικό μας:
Μια σύραγγα στον Τυμφρηστό πήγαν να κάνουν οι δικοί μας πρίν λίγα χρόνια και την κατασκεύασαν σε λάθος τόπο,την άφησαν μισή ενώ την εγκαινίασαν καμμια τριανταριά φορές... .
Τι άλλο να πώ;
Ντροπή για τη χώρα μας και όλους εμάς μαζί για αυτούς που βάζουμε να μας κυβερνούν και να μας κοροιδεύουν όλα αυτά τα χρόνια.
ΝΤΡΟΠΗ!!!!! -
πηγες με αμαξι η νοικιασες εκει? ρωταω γιατι σκεφτομαι επισκεψη στην Ιταλια αλλα θελει ψαξιμο...με αμαξι εννοω..
κατα τα αλλα τι τα θες? -
Αεροπορικώς πήγα και ενοικίασα εκεί ένα...Opel Corsa 1,0 με Α/C,αφού έψαξα όλο το Μιλάνο και δεν έβρισκα τίποτε.Είχαν εξαφανιστεί όλα τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα λόγω Σαββατοκύριακου,οπότε συνιστάται να κλείσεις απο εδώ...
Ομως δεν είχα και μεγάλο χάσιμο,αφού στην Autostrada μπορείς με το Corsa να κινείσαι με 140 άνετα και χωρίς ιδιαίτερο κόπο.Σίγουρα αν είχα να πηγαίνω σε επαρχιακούς δρόμους το αυτοκίνητο θα ήταν ανεπαρκές,αφού δεν τραβάει καθόλου.Με κεκτημένες ταχύτητες όμως στις Autostrada,κινείσαι καλά!
Κόστος 146 ευρώ για Σαβ,Κυ,Δευτέρα και free χιλιόμετρα στην Hertz! -
οχι σκεφτομαι να παρω το κλιο και να περασω στην Ιταλια με το καραβι...δεν την εχω ψαξει ακομα...Γενοβα Μιλανο ποσο το εκανες?
-
Πρώτη φορά που οδήγησα από Γένοβα - Μιλάνο κατάλαβα που πρέπει να έχεις Ferrari!!! Και εγώ ο κακομοίρης ήμουν με ένα Autobianchi απλό.
-
το οδικο δικτυο της genova ειναι καταπληκτικο.η πραγματικη εννοια του οδικου δικτυου θα ελεγα.Οντως πολλα τουνελ,ανοιχτες στροφες που τις παιρνεις με οσα,και σωστες συνηθως κλισεις.μιλανο γενοβα ειναι κανα 2ωρο.πειτε μου εσεις τωρα αν ειχαμε τετοιους δρομους αν θα τρακαρε κανεις.ακομα και τη γιαγια μου να εβαζα θα πηγαινε ανετα.εγω κανω ανκονα βαρεζε,500χλμ σε οση ωρα κανω για να παω απο αθηνα πυργο 350χλμ,πηγαινοντας με 140 και χωρις να κανω τον σταυρο μου συνεχεια!!!!
-
Μιλάνο-Γένοβα είναι 2 ώρες περίπου με χαλαρή οδήγηση...
Στην επιστροφή το βράδυ αφού είχα κάνει τη συνολική διαδρομή Μιλάνο-Γένοβα-Σαν Ρέμο-Βεντιμίλια-Μοντεκάρλο-Μονακό-Μιλάνο (σχεδόν 700 χλμ σε μια μέρα) ένοιωθα παραγματικά ξεκούραστος,χωρίς να νοιώθω οτι έκανα όλη αυτή τη διαδρομή.Σίγουρα αν έκανα το Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε μια μέρα,θα χρειαζόμουν φορείο για να ανέβω στο σπίτι μου το βράδυ (άσε που μπορεί και να με είχε πάρει ο...Χάρος σε καμμιά στροφή με αρνητική κλίση στο πέταλο του Μαλιακού εκεί στη Λαμία).
Τα διόδια ήταν σχετικά ακριβά (10 ευρώ για 180 χλμ),αλλά δεν νομίζω οτι δεν θα τα πληρώναμε ευχάριστα αν είχαμε κι εμείς τέτοιους δρόμους,άσε που πλήρωνες με βάση τη συνολική διαδρομή που έκανες και όχι όπως σε ληστεύουν στην Αττική οδό και στην Ε75. -
παιδια ειναι κριμα να πηγαινεται ιταλια σε εποχη με καλο καιρο, να κανετε τοσα χιλιομετρα και να μην περνατε απο τον πιο ενδιαφεροντα δρομο...
μπολονια-φλορεντια
τρελο στροφιλικι, συνεχες, με 3-4 λωριδες και αψογο οδοστρωμα
θα πηγαινεται με σχεδον τελικες αν εχεται κατι με κατω απο 100αλογα αλλα το τιμονι δεν θα ησυχασει ποτε
αλλα μην κρατατε πολυ ωρα την αριστερη διοτι υπαρχουν παντα και πιο γρηγοροι (με station )
Autostrada vs E75...