-
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... did=106127
$732 για μια αλλαγη λαδιων? Κατι τετοιο ειναι ακομη πιο εξωφρενικο απο την τιμη του Ενζο (εαν δικαιουσε απο την Φερραρι το οχημα λογο οριων και πολιτικης).
-
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... did=106127
$732 για μια αλλαγη λαδιων? Κατι τετοιο ειναι ακομη πιο εξωφρενικο απο την τιμη του Ενζο (εαν δικαιουσε απο την Φερραρι το οχημα λογο οριων και πολιτικης).
-
http://www.acura-cl.com/forums/showthre ... did=106127
$732 για μια αλλαγη λαδιων? Κατι τετοιο ειναι ακομη πιο εξωφρενικο απο την τιμη του Ενζο (εαν δικαιουσε απο την Φερραρι το οχημα λογο οριων και πολιτικης).
-
Αν εχεις να πάρεις μια Enzo...τότε $732 για λάδια,είναι...peanuts!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν εχεις να πάρεις μια Enzo...τότε $732 για λάδια,είναι...peanuts!!!Κι ομως. Για μενα κατι τετοιο ειναι εξωπραγματικο. Περισσοτερο απο την τιμη της Ενζο.
-
βαζουνε και λαδια σε αυτο το αμαξι?
-
esy gavriil allazeis ladia monos sou, opote pou kollas?
-
αντε να σας αποκαλυψω το μεγαλο μου μυστικο!!!
Ημουνα ετοιμος να το κλεισω το εργαλειο, αλλα μολις εμαθα οτι θα εχει 5αρι αυτοματο κιβωτιο και θα θελω 700ευρω για καθε αλλαγη λαδιων, το μετανιωσα!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αντε να σας αποκαλυψω το μεγαλο μου μυστικο!!!Ημουνα ετοιμος να το κλεισω το εργαλειο, αλλα μολις εμαθα οτι θα εχει 5αρι αυτοματο κιβωτιο και θα θελω 700ευρω για καθε αλλαγη λαδιων, το μετανιωσα!!!!
gia poio autokinito milas, kanena Stilo? To Enzo prepei na exei 6ari typoy Selespeed kibwtio.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
αντε να σας αποκαλυψω το μεγαλο μου μυστικο!!!
Ημουνα ετοιμος να το κλεισω το εργαλειο, αλλα μολις εμαθα οτι θα εχει 5αρι αυτοματο κιβωτιο και θα θελω 700ευρω για καθε αλλαγη λαδιων, το μετανιωσα!!!!
gia poio autokinito milas, kanena Stilo? To Enzo prepei na exei 6ari typoy Selespeed kibwtio.
χαχαχα!!! Εκανα λαθος
ειχα στο μυαλο μου την SLR!!!!
sorry boys!! -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
esy gavriil allazeis ladia monos sou, opote pou kollas?Hehehe... Δεν καταλαβες. Τα $732 τα θες ΜΟΝΟ για τα λαδια. Οχι το σερβις.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
αντε να σας αποκαλυψω το μεγαλο μου μυστικο!!!
Ημουνα ετοιμος να το κλεισω το εργαλειο, αλλα μολις εμαθα οτι θα εχει 5αρι αυτοματο κιβωτιο και θα θελω 700ευρω για καθε αλλαγη λαδιων, το μετανιωσα!!!!
gia poio autokinito milas, kanena Stilo? To Enzo prepei na exei 6ari typoy Selespeed kibwtio.
Σωστα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αντε να σας αποκαλυψω το μεγαλο μου μυστικο!!!
Ημουνα ετοιμος να το κλεισω το εργαλειο, αλλα μολις εμαθα οτι θα εχει 5αρι αυτοματο κιβωτιο και θα θελω 700ευρω για καθε αλλαγη λαδιων, το μετανιωσα!!!!
gia poio autokinito milas, kanena Stilo? To Enzo prepei na exei 6ari typoy Selespeed kibwtio.
χαχαχα!!! Εκανα λαθος
ειχα στο μυαλο μου την SLR!!!!
sorry boys!!Ετσι σκεφθηκα στην αρχη.
-
Εάν έχεις $660,000 να δώσεις για ένα αυτοκίνητο και ξέρεις τι αγοράζεις και γιατί το αγοράζεις, τότε το να δίνεις και $15-20,000 το χρόνο για σέρβις είναι λογικό ποσό κατα την γνώμη μου. Είναι το 3% του κόστους του αυτοκινήτου το χρόνο για σέρβις.
Άλλα αυτοκίνητα πόσο κοστίζουνε σέρβις στις ΗΠΑ? Μια Κορβετ πχ. των $50Κ, θέλει $1,500 το χρόνο, περισσότερα ή λιγότερα?
Πάντως μου έκανε πολύ εντύπωση που στα αρνητικά το C&D, έβαλε το κόστος σέρβις!! Φαίνεται πολύ καθαρά ο διαφορετικός τρόπος σκέψης με τους Ευρωπαίους αγοραστές.
-
Ναι πράγματι είναι τραγικό το ποσό που πρέπει να πληρώσεις ένας μέσος οικογενειάρχης οδηγός για την αλλαγή λαδιών!!!. Θα ήταν φρονιμότερο το C&D να κάνει ένα συγκριτικό τεστ της Enzo με Passat , Avensis , Laguna κτλ , σίγουρα θα βρούν και άλλα μειονεκτήματα στην Enzo!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Άλλα αυτοκίνητα πόσο κοστίζουνε σέρβις στις ΗΠΑ? Μια Κορβετ πχ. των $50Κ, θέλει $1,500 το χρόνο, περισσότερα ή λιγότερα?
ΠΟΛΥ! λιγοτερα.
-
Οπως υπονοησα πιο πανω, το να εχεις $700Κ για ενα αυτοκινητο, δεν ειναι το μονο 'εμποδιο' για να αποκτησεις ενα Ενζο. Υπαρχουν οροι απο την Φερραρι για το ΠΟΙΟΣ περνει και ποιος δεν περνει Ενζο. Ενας απο αυτους ειναι οτι πρεπει να εισαι κατοχος τουλαχιστον 2 ακομη Φερραρι στον παρελθον. Ενας αλλος ειναι οτι πρεπει να αποδηξεις στην Φερραρι οτι αγοραζεις το Ενζο για να 'το τρεξεις' και οχι να το βαλεις στο γκαραζ και αργοτερα να το πουλησεις στην μαυρη αγορα για τα διπλασσια χρηματα.
-
Πολύ σωστά κάνει και ελέγχει σε τι χέρια θα καταλήξει. Αλλά δεν υπάρχει 'μαύρη αγορά'. Υπάρχουν 'συλλέκτες', οι οποίοι, όπως είπες, το βάζουν στο γκαράζ, και μετά το πουλάνε ως 'delivery mileage only' αρκετά χρόνια μετά, όταν πλέον έχει αρχίσει να γίνεται συλλεκτικό. Τώρα, αν σ'αυτά τα χρόνια το βάλανε ποτέ μπροστά ή αφήσανε το μοτέρ να κολλήσει είναι άλλο θέμα.
Μια ματιά στα περιοδικά κλασσικού αυτοκινήτου είναι αρκετή για να δώσει στον καθένα μας πολλά τέτοια παραδείγματα, ιδίως με... Ferrari.
Για το κόστος συντήρησής της τώρα, τι να κάνουμε. Όταν αγοράζεις το πιο εξωτικό μηχάνημα στον κόσμο, πρέπει να περιμένεις και εξωτικό κόστος συντήρησης.
Εδώ το FIAT Dino, του οποίου οι κινητήρες ήταν παρόμοιοι μ'αυτούς που φόραγαν οι Ferrari Dino 206 και 246 GT/GTS, ακριβώς λόγω αυτών των πανάκριβων κινητηρίων συνόλων, ήταν το ακριβότερο στη συντήρηση FIAT εκείνης της εποχής. Από το Classic & Sports Car Μαΐου 2002, αντιγράφω '... a Ferrari engine, which means Ferrari bills...'. Και σήμερα η ανακατασκευή ενός Dino είναι αρκετά ακριβή υπόθεση.
Γενικά, η συντήρηση ενός εξωτικού αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα δαπανηρή. Γι'αυτό άλλωστε λέγονται και 'εξωτικά'! Έχει κοιτάξει κανείς πόσο μπορεί να στοιχίσει η εκ βάθρων ανακατασκευή μιας Aston Martin της σειράς DB; Μιλάμε για ποσά που φτάνουν ακόμα και τις 200.000 λίρες Αγγλίας! Αν, βέβαια, κάποιος θέλει εξωτικό αυτοκίνητο και φθηνή συντήρηση, δεν έχει παρά να πάρει μια De Tomaso Pantera, η οποία φορά έναν Ford V8 με την κλασσική προϊστορική αρχιτεκτονική (κεντρικός εκκεντροφόρος, ωστήρια, ζύγωθρα).
Όμως... Πόσο εξωτικό μπορεί να είναι ένα αυτοκίνητο που, ήδη τον καιρό της κυκλοφορίας του φέρει σημαντικά εξαρτήματα (κινητήρα) που τεχνολογικά βρίσκονται στη δεκαετία του '30;
-
Genikos h suntirish autokinitou edo sthn boreia amerikh einai ftinoterh gia ton Car Enthusiast apo oti sthn patrida.
Edo sxedon ta kanoume ola monoi mas. Eno sthn ellada logo duskolias eureshs xorou kai katalilon ergaleion duskola na eise weekend mechanic.
Milao panta gia ton Car Enthusiast. Oxi to ka8e tuxaio.
-
kai se dealer einai ftinoteri.
Ferrari Enzo: Τεστ απο Car&Driver (ΗΠΑ)