Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    106 Rallye 1.3 - Relanti Problem!!Sos!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 106 Rallye 1.3 - Relanti Problem!!Sos!!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos_it last edited by

      Kalimera paidia!Problem me relanti.Den krata statheres strofes k svinei to pug.Auto simvainei otan zestathei gia ta kala to amaxi.To amaxi doulepse kirile mono otan evgala to fis tis valvidas relanti.xerei kaneis ti borei na ftaiei?Allaxa tin valvida relanti me kainouria k pali provlima.

      PS:
      kathari:petalouda,xoani,exw rithmisei valvides eisagogis-exagogis,kafsimo:v-power,filtro venzinis kainourio..Valvida relanti kainouria.Allaxa bouzokalodia k bouzi tipota.Allaxa aisthitira lamda tipota.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nikos_it last edited by

        Kalimera paidia!Problem me relanti.Den krata statheres strofes k svinei to pug.Auto simvainei otan zestathei gia ta kala to amaxi.To amaxi doulepse kirile mono otan evgala to fis tis valvidas relanti.xerei kaneis ti borei na ftaiei?Allaxa tin valvida relanti me kainouria k pali provlima.

        PS:
        kathari:petalouda,xoani,exw rithmisei valvides eisagogis-exagogis,kafsimo:v-power,filtro venzinis kainourio..Valvida relanti kainouria.Allaxa bouzokalodia k bouzi tipota.Allaxa aisthitira lamda tipota.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos_it last edited by

          Kalimera paidia!Problem me relanti.Den krata statheres strofes k svinei to pug.Auto simvainei otan zestathei gia ta kala to amaxi.To amaxi doulepse kirile mono otan evgala to fis tis valvidas relanti.xerei kaneis ti borei na ftaiei?Allaxa tin valvida relanti me kainouria k pali provlima.

          PS:
          kathari:petalouda,xoani,exw rithmisei valvides eisagogis-exagogis,kafsimo:v-power,filtro venzinis kainourio..Valvida relanti kainouria.Allaxa bouzokalodia k bouzi tipota.Allaxa aisthitira lamda tipota.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pugsang last edited by

            Θα μπορούσες άνετα να πάρεις γνώμες και απο το αντίστοιχο topic για το saxo αλλα εκει έγινε της κοκορομαχίας.

            Δεν ξέρω ακριβώς τι μπορεί να φταεί αλλα παρατηρώ οτι οσοι εχουν προβλήματα βάζουν V-Power

            Μήπως αυτό πρέπει να σε/μας προβληματίσει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Ο χρήστης pugsang έγραψε:
              Θα μπορούσες άνετα να πάρεις γνώμες και απο το αντίστοιχο topic για το saxo αλλα εκει έγινε της κοκορομαχίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης pugsang έγραψε:
                Θα μπορούσες άνετα να πάρεις γνώμες και απο το αντίστοιχο topic για το saxo αλλα εκει έγινε της κοκορομαχίας.

                Δεν ξέρω ακριβώς τι μπορεί να φταεί αλλα παρατηρώ οτι οσοι εχουν προβλήματα βάζουν V-Power

                Μήπως αυτό πρέπει να σε/μας προβληματίσει?

                Ειμαι το παιδι που εφτιαξε το τοπικ!Κοιταξε την γνωμη του puntofato!Εγινε της κοκορομαχιας για εναν χρηστη και μονο!Συμβαινουν και αυτα!Ευτυχως που υπαρχουν χρηστες σαν τον puntofato...και τους αλλους βεβαια!

                Σάββας

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  puntofato last edited by

                  Φίλε elteo σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
                  Είναι φυσιολογικό θα έλεγα να μπορώ να δώσω ΙΣΩΣ μια πιο προσεκτική γνώμη μιας και δουλεύω σε συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με τροφοδοσία και ρεύμα υψηλής.
                  Επίσης είναι πολύ φυσιολογική βλάβη αυτή του 'ΒΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ' σε ΌΛΑ τα αυτοκίνητα.
                  Για το ραλάκι του παιδιού τώρα:
                  Ίσως να έπαιρνε ένα σπρεϋ για καρμπυρατερ (5 ευρώ κάνει) και να ψέκαζε την πεταλούδα και την τρύπα της παράκαμψης του μοτέρ του ρελαντί καθώς το αμάξι δουλεύει μαρσάρωντάς το. Αυτό θα καθάριζε τελείως τα ανθρακώματα και τις σκόνες που μαζεύει και η πεταλούδα αλλά και η παράκαμψη. Μετά να βγάλει τον αρνητικό για 5 λεπτά και να ξαναξεκινήσει.Αυτό θα μηδενίσει τα δεδομένα της μονάδας και θα ξαναβρεί τα βήματά της.
                  Αν δεν λυθεί το πρόβλημα έτσι τότε δυστυχώς πρέπει να πάει το λιονταράκι σε ηλεκτρολόγο ή αντίστοιχο μηχανικό που ασχολείται με ψεκασμό γιατί μπορεί να είναι από κομμένο καλώδιο μέχρι και ΜΟΝΑΔΑ ελέγχου.
                  Αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι!
                  Φιλικά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    puntofato last edited by

                    Επίσης σταματήστε να θεωρείτε τις βενζίνες υπεύθυνες για όλα τα προβλήματα του αυτοκινήτου. Είναι η πιο φτηνή δικαιολογία που μπορεί να δώσει κάποιος μηχανικός που δεν μπορεί να φτιάξει μια βλάβη σε κάποιον αδαή πελάτη. Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις εκείνες που πραγματικά φταίει το καύσιμο για κάποιο πρόβλημα του αυτοκινήτου.
                    Φιλικά

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      puntofato last edited by

                      Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα:
                      Μήπως τραβάει αέρα από κανα κομένο σωληνάκι υποπιέσεως ή από την φλάντζα της εισαγωγής; Ακούγεται φύσημα από την εισαγωγή σου; Παίζει το ρελαντί συνέχεια και το μοτέρ ακούγεται να ρετάρει;
                      Είναι πιθανό όταν είναι κρύο και δουλεύει με πλούσιο μίγμα να μην υπάρχει πρόβλημα αλλά όταν ζεσταίνεται και ο εμπλουτισμός παύει, δημιουργείται πρόβλημα από τον παραπανω αέρα που περνά. Η μονάδα προσπαθεί να κάνει διόρθωση μέσω του μοτέρ του ρελαντί και την πατάει! Συνήθως όταν το αμάξι τρέχει και βάζεις νεκρά για να σταματήσεις. Γι'αυτό άλλωστε μπορεί όταν το βγάζεις το μοτεράκι από την πρίζα του να μην κάνει τις τραγικές εκείνες διορθώσεις που το σβήνουν.
                      Αν μπορείς και έχεις την ανάλογη πείρα ρίξε λίγο βενζίνα με ένα ψεκαστήρα σε διάφορα σημεία στην φλάντζα εισαγωγής με προσοχή καθώς δουλεύει (λίγο και μακρυά από τα μπουζί). Αν αλλάξουν οι στροφές του μοτέρ τότε τραβάει αέρα από την φλάντζα.
                      Αυτά μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή.
                      Συγνώμη για το προηγούμενο μήνυμά μου δεν πρόσεξα από τα Greenglish στο PS ότι την πεταλούδα την καθάρισες. Έκανες reset την μονάδα όμως; Είναι απαραίτητο, ξέρεις.
                      Όπως και να έχει όμως αν δεν γίνει τίποτα, καλό είναι να το δει το αμαξάκι και κάποιος που ασχολείται και έχει πείρα σε ψεκασμό.
                      Φιλικά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        g60 last edited by

                        [list:3o5sg5ui]Eαν τραβαει αερα απ την εισαγωγη, το μοτερ αυξανει στροφες, οποτε αποκλειεται αυτη η περιπτωση[/list:u:3o5sg5ui][list:3o5sg5ui]Φιλικα Μακης[/list:u:3o5sg5ui][list:3o5sg5ui]ΥΓ.Απο που εισαι φιλε puntofato?[/list:u:3o5sg5ui]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Δεν είναι απόλυτο αυτό G60POWER (Μάκη).
                          Εξαρτάται από το σημείο που τραβάει αέρα. Εάν είναι κοντά στην πεταλούδα ή όχι. Επίσης διαφορετικά αντιδρά ένα αυτοκίνητο με MAF από ένα με MAP sensor στο φάλτσο αέρα.
                          Το σύνηθες πάντως είναι να τις ανεβοκατεβάζει συνέχεια και να ρετάρει όταν τραβάει κοντά στην φλάντζα. Το σύμπτωμα, έτσι όπως το λέει το παιδί πάντα, ταιριάζει γι'αυτό και το αναφέρω.

                          Υπάρχουν πολλές παράμετροι. Το καλύτερο φυσικά θα ήταν να έβλεπα το αυτοκίνητο από κοντά στο συνεργείο και να μπορούσα να βάλω το διαγνωστικό ώστε να διαβάσω τις παραμέτρους που βλέπει η μονάδα του αυτοκινήτου για να καταλάβω.
                          Με τα δεδομένα που μου δόθηκαν αυτό μπορώ να πω.Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι βρήκα τη λύση.

                          Όπως και να το κάνουμε γιατρός εξ'αποστάσεως δεν μπορείς να γίνεις. Απλώς παραθέτω μία άποψη βάση της εμπειρίας που έχω σε τέτοια συστήματα.

                          ΥΓ Είμαι από Θεσσαλονίκη
                          Φιλικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr