-
Εγώ πάντως θα πω για αντιπροσωπεία της ΦΙΑΤ στα Χανιά, κι ας παραβιάσω ΟΛΕΣ τις 'δεοντολογίες' του κόσμου: ΦΑΡΑΝΤΑΚΗΣ-ΤΕΧΝΟΚΡΕΤΑ. Είχε/έχει και μια μικρή ασφαλιστική, την ΑΣΦΑΛΕΙΟΚΡΕΤΑ. Το 1997 με τράκαρε (τότε οδηγούσα το Lancia Y10 1.1 i.e. με πινακίδες ΡΙΕ-4028) παραβιάζοντας STOP ένας παππούς με Golf I, ο οποίος ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑ. Ήταν όμως ασφαλισμένος... Τώρα, πώς γίνεται αυτό, να είναι ασφαλισμένος και να μην έχει δίπλωμα, είναι άλλη ιστορία. Τέλος πάντων, για να μην πάμε δικαστικά και βρει το μπελά του (αρχικά ήθελε και να τον αποζημιώσω τρομάρα του), συμφωνεί να τα πληρώσει η ασφάλειά του...
Πάω εγώ, αγνοώντας ότι η ΑΣΦΑΛΕΙΟΚΡΕΤΑ ανήκει στην ΤΕΧΝΟΚΡΕΤΑ... Σκέφτηκα, κι εγώ και ο πατέρας μου, ότι 'αντιπροσωπεία είναι, θα βάλει γνήσια ανταλλακτικά να γίνει σωστό το αυτοκίνητο', γιατί μου είχε πάρει αριστερό μπροστινό φτερό, αριστερό μπροστινό φλας, βάση προφυλακτήρα, αριστερό ψαλίδι και αμορτισέρ.
Λοιπόν... Τοποθετούν αριστερό μπροστινό φτερό μάρκας 'Μ'έκαψες'. Ο αρμός του με την πόρτα του οδηγού ΔΕΝ ήταν σωστός. Ήταν ανομοιόμορφος σε ένα σωρό σημεία. ΔΕΝ είχε τα ίδια πρεσαρίσματα στο επάνω χείλος με το γνήσιο. Το δε χείλος στο θόλο (στο άνοιγμα για τον τροχό) ήταν γεμάτο ατέλειες. Εννοείται ότι σκούριασε ένα σωρό φορές έκτοτε. Προκαλώ όποιον με αμφισβητεί να πάει να δει το αυτοκίνητο στον προαύλιο χώρο της MAVA Χανίων (είναι ένα γκρι μεταλλικό) και να συγκρίνει τα δύο φτερά μεταξύ τους, το αριστερό με το δεξί και να ανοίξει επίσης και το καπώ.
Παρόλο που μου έσπασε μόνο το φλας, μου αλλάξανε όλο το φανάρι. Το καλής ποιότητας CARELLO αντικαταστάθηκε με... DENJI. Το πλαστικό μπροστά στο κάτοπτρό του σύντομα άρχισε να αποχρωματίζεται, ενώ η κόλλα (τζαμόστοκος ήταν τελικά) που χρησιμοποίησε το... 'εργοστάσιο' της DENJI για να προσαρμόσει το κρύσταλλο στην όλη κατασκευή του φαναριού έλιωσε και, τελικά:
-
Το κάτοπτρο διαβρώθηκε και σκούριασε, με αποτέλεσμα το φανάρι να έχει χάσει τη φωτεινότητά του.
-
Αρχικά έμπαιναν νερά (από τα οποία και σκούριασε, βεβαίως, το κάτοπτρο) και μετά ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ σε μεγάλο μέρος του το κρύσταλλο από την υπόλοιπη κατασκευή.
Τελικά, το αντικατέστησα όταν παρουσίασε αυτά τα προβλήματα με ΓΝΗΣΙΟ που αγοράσθηκε από τη Λάρισα με δικά μου έξοδα, αφού, παρόλες τις οχλήσεις μου, η αντιπροσωπεία έλεγε ότι 'αυτά ήταν τα προβλεπόμενα από την ασφάλεια, γιατί είναι παλιό το αυτοκίνητο'. Αρχικά έλεγαν ότι ήταν... ΓΝΗΣΙΑ!!!
Εννοείται ότι αλλάχθηκαν και τα μπροστινά αμορτισέρ... Τώρα, λέγανε ότι ήταν τα γνήσια. Εμένα γιατί μου φαίνονταν υπερβολικά πλαδαρά και μαλθακά, με εντονότατες τάσεις πλεύσεις ακόμα και σε μικρές ταχύτητες; Τέλος πάντων, αγόρασα δικά μου. Κάτι Monroe Sensatrac.
Επίσης, προσέξτε τώρα και το εξής: Επειδή το αυτοκίνητο τράβαγε μετά την επισκευή, εγώ πήγα σε ανεξάρτητο ευθυγραμμισά (το Χρήστο Γαροφαλάκη στην οδό Αν. Γογονή) για μια δεύτερη γνώμη. Και η γνώμη του ήταν, οδηγώντας το αυτοκίνητο, ότι δεν έγινε σωστή δουλειά. Με ορμήνεψε όμως να μην τους αναφέρω τι είπε. Τον έβαλα και μίλησε και με τον πατέρα μου και του είπε την ίδια άποψη, ότι η δουλειά που έγινε δεν ήταν σωστή κι ότι μπορεί να πήρε και κρεμαγιέρα, γιατί είχε τζόγους. Εγώ ΔΕΝ τον άκουσα και πήγα και το είπα στο συνεργείο. Αυτοί επικοινωνούν μαζί του και αυτός αμέσως αλλάζει το τροπάρι σε 'εγώ δεν είπα τίποτα κλπ'. Πώς βγάζει ο καθένας την ουρίτσα του απ'έξω, ε;
Βέβαια, τώρα αυτή η ιστορία έχει παρέλθει. Αλλά να ξέρετε όλοι ότι υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ στο χώρο.
Και καλό θα ήταν να οργανωθούμε εμείς οι αναγνώστες επιτέλους για να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντά μας από τους επιτήδειους. Και, όχι μόνον αυτό, αλλά να φτιάξουμε και να δημοσιεύσουμε ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ με κακούς αντιπροσώπους. Κι ας φωνάζουν τάχαμου για 'δεοντολογίες' και 'δυσφήμιση' και αηδίες τούμπανα. Οι δεοντολογίες δεν είναι για να εξασφαλίζουν ότι οι λωποδύτες θα μένουν στο απυρόβλητο, αλλά για να παίζεται το παιχνίδι ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ.
Άλλη φορά διάβασα στους 4Τ ή στο Drive, δε θυμάμαι τώρα, καταγγελία ιδιοκτήτη VW για κακοτεχνίες από συνεργείο του Παζαρόπουλου, και όταν ανέφερα στον πατέρα μου (που έχει πολλά χρόνια οδηγός) την καταγγελία του ανθρώπου ότι όχι μόνον του κάνανε σκάρτη δουλειά, αλλά πήγαν να τον προπηλακίσουν κιόλας, μου είπε ότι στα συνεργεία - και ιδίως αυτά των αντιπροσωπειών - αυτά γίνονται κάθε μέρα κι ότι είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Και μου ανέφερε μάλιστα πρόσφατα (δεν ξέρω αν ο παθών διαβάζει το φόρουμ) περιστατικό στην αντιπροσωπεία της Citroen στη Λάρισα το οποίο έγινε μπροστά του: Οι πιτσιρικάδες (ΟΑΕΔ βλέπετε και 'αρπαχτές' με προγράμματα...) που κάνανε σέρβις σε ένα Saxo VTS ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ! Και μετά τρέχανε να βρουν τι θα πουν στον πελάτη, πώς θα το κουκουλώσουν, τι θα κάνουν κλπ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! Κι όμως, έγινε.
Γι'αυτό, να τη φτιάξουμε αυτήν τη μαύρη λίστα με τους απατεώνες και τους λωποδύτες, αντιπροσώπους και συνεργειατζήδες, να ξέρει ο κόσμος να μην την παθαίνει. Κι αν έχουν πρόβλημα που δημοσιοποιούμε τις πομπές τους, στα παλιά μας τα παπούτσια. Τα αυτοκίνητά μας και η κατάσταση στην οποίαν τα παραλαμβάνουμε από τα συνεργεία τους μιλάνε καλύτερα από οποιονδήποτε.
-
-
Λοιπον θα παραθέσω κι αλλο προβλημα με το Πουντο που το ξεχασα. Το λαστιχο τις πορτας του συνοδηγου ηταν στην κατω ακρη κοντα στο παμπριζ βγαλμενο απο την θέση του. Οταν πετραδακι χτηπυσε το συγγεκριμενο μερος γιατι δεν καλυπτοταν απο το λαστιχο. Το τζαμι ραισε και πιγα να μου που τι πρεπει να κάνω. Οχι μονο αλλαξαν το τζαμι χωρις να με ρωτισουν αλλα με χρεωσαν 300 ευρω για την αλλαγη όταν αυθεντικο σε τζαμα εχει 190 ευρω. Τελοσ το Πουντο έχει θερμοεπαγωγηκα τζαμια απο την μανα του. Το καινουριο που μου βαλανε είναι απλο τζαμι και ενω πριν το μαξι ηταν δροσερο οταν το αφηνες στον ηλιο τωρα έιναι φουρνος.
Τελος και sorry για τα ορθογραφικα λογο παρορμιτισμου.
-
ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΓΚΑΝΤ........ΗΣ ΜΑΥΤΟ ΤΟΑΜΑΞΙ
-
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. ΤΟ ΠΟΥΝΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕ ΓΙΑ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ. ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΕΣΩ ΣΕ ΚΑΛΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ.
-
!!!! Aυτα τα πραγματα ειναι τραγελαφικα...
Μα πως ειναι δυνατο να στο πουλησαν για καινουργιο? Εγω πρωτα απο αυτο θα ξεκινησω... ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πραγματα, σημεια και τερατα!!! Μα καλα, αυτοι οι ανθρωποι δεν νοιαζονται για το μελλον τους? Με τετοια πραγματα πως να ξαναπουλησουν αμαξι...?
Ευτυχως τρια χρονια τωρα εχω παρε δωσε με την αντιπροσωπια του Εσκιαδη στην Θεσσαλονικη και ουδεποτε ειχα προβλημα... αν και μονο μια φορα το πηγα σε μη τακτικο σερβις, και το αμαξι οταν το παρελαβα ηταν τσιλικο.
Βασικα, στην θεση σου θα αλλαζα αντιπροσωπο εφοσον αυτος ειναι τοσο ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ και ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ... Μην συνεχιζεις να πηγαινεις στον ιδιο... υπαρχουν και αλλοι...
-
META AΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΝ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΩ
-
Πες το όνομα του αντιπροσώπου να φτιάξουμε τη μαύρη λίστα. Και να φτιάξουμε κι ένα site ή κάτι αντίστοιχο στο οποίο θα βάζουμε τους 'έξυπνους' για να τους βλέπουν όλοι.
-
πες μασ τουλαχιστον που βρισκεται η εν λογω αντιπροσωπεια
-
ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πες το όνομα του αντιπροσώπου να φτιάξουμε τη μαύρη λίστα. Και να φτιάξουμε κι ένα site ή κάτι αντίστοιχο στο οποίο θα βάζουμε τους 'έξυπνους' για να τους βλέπουν όλοι.Επειδή η δημιουργία μιας 'μαύρης' λίστας εγκυμονεί κινδύνους για τους δημιουργούς της, θα ήταν προτιμότερο να δημιουργήσουμε μια 'λευκή' λίστα, που θα περιλαμβάνει τα συνεργεία που μας εξυπηρετούν αποτελεσματικά.
-
ρε παιδια, δεν θα ηταν πρεπον λιγο πριν παραλαβουμε το αυτοκινητο να παιρνουμε τον αριθμο πλαισιου (+κινητηρα) και νομιζω οτι με ενα απλο mail στονκατασκευαστη να μαθαινουμε ημερομηνια κατασκευης.. Το xantia αγοραστηκε καινουργιο αυγουστο 1996 και ειχε ημερομηνια κατασκευης φεβρουαριο 1996! μια καλη διαφορα νομιζω.. τωρα αν δειτε αμαξι που εχει ημερομηνια εξοδου απο το εργοστασιο (νομιζω την δεινουν και αυτην) μεγαλυτερη απο 6μηνο μπορειτε να απαιτεισετε να σας φερουν άλλο! τι διάλο αμαξι αγοραζουμε και οχι μπριζολες χοιρινες!!!
-
παντως πολυ καλη προσωπικη εμπειρια για εξυοπηρετηση σε fiat ειχα στην σιδηκα στον ταυρο και στην potenza στην νικαια
-
Στην potenza πήγαινα και εγώ και είμαι ικανοποιημένος.
-
Ο χρήστης Blind Guardian έγραψε:
ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΖΑΜΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΛΑΘΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΝΙΩΘΩ ΠΟΛΥ ΓΚΑΝΤ........ΗΣ ΜΑΥΤΟ ΤΟΑΜΑΞΙMh niotheis gantemhs........yparxoun k alloi pou einai akoma xeiroteroi apo sena alla pou na ta grafw twra...
Na sas ta steilw se doc.........
K den exw problima na pw oti to prob mou ksekinise apo th Spicar -
Μήπως θα βοηθούσε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της fiat;Το λέω γιατί σα να μου φαίνεται ότι προσπαθούν να βελτιώσουν το after market τους.το λέω γιατί μας πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά ρωτώντας για το πόσο ευχαριστημένοι είμαστε με τον αντιπρόσωπό μας (Παναγιωτίδης,ο μοναδικός στο νομό Πέλλας) και ζητώντας να βαθμολογίσουμε σε διάφορους τομείς(εξηπηρέτηση,χρόνος παράδοσης κτλ).Δε ξέρω αν αυτό έγινε κατόπιν κάποιας καταγγελείας για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία,πάντως νομίζω ότι τυχόν παράπονα εισακούονται σχετικά καθώς τα κεντικά μπορούν να ''τρίξουν το δόντια'' στους διάφορους αντιπροσώπους.Πάντως ένα κλειδί με τηλεχειρισμό έχει πολύ καιρό που το περιμένω...Από την Ιταλία με τα πόδια να το φέρναν έπρεπε να είχε φτάσει...
Είναι δυνατόν σε Αθήνα-Θεσ/νίκη όπου υπάρχουν παραπάνω από μια αντιπροσωπείες,άρα και ανταγωνισμός, για κάθε εταιρία να συμπεριφέρονται έτσι;Φανταστείτε που μπορούν να φτάσουν στην επαρχία με το μονοπώλιο που έχουν ανά νομό...Επαφιόμαστε στην καλή τους θέληση... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μήπως θα βοηθούσε ένα τηλέφωνο στα κεντρικά της fiat;Το λέω γιατί σα να μου φαίνεται ότι προσπαθούν να βελτιώσουν το after market τους.το λέω γιατί μας πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά ρωτώντας για το πόσο ευχαριστημένοι είμαστε με τον αντιπρόσωπό μας (Παναγιωτίδης,ο μοναδικός στο νομό Πέλλας) και ζητώντας να βαθμολογίσουμε σε διάφορους τομείς(εξηπηρέτηση,χρόνος παράδοσης κτλ).Δε ξέρω αν αυτό έγινε κατόπιν κάποιας καταγγελείας για τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία,πάντως νομίζω ότι τυχόν παράπονα εισακούονται σχετικά καθώς τα κεντικά μπορούν να ''τρίξουν το δόντια'' στους διάφορους αντιπροσώπους.Πάντως ένα κλειδί με τηλεχειρισμό έχει πολύ καιρό που το περιμένω...Από την Ιταλία με τα πόδια να το φέρναν έπρεπε να είχε φτάσει...
Είναι δυνατόν σε Αθήνα-Θεσ/νίκη όπου υπάρχουν παραπάνω από μια αντιπροσωπείες,άρα και ανταγωνισμός, για κάθε εταιρία να συμπεριφέρονται έτσι;Φανταστείτε που μπορούν να φτάσουν στην επαρχία με το μονοπώλιο που έχουν ανά νομό...Επαφιόμαστε στην καλή τους θέληση...Egw pantos phga k sta kentrika.Yphrxe mia alfa kalh thelish alla den eftase gia na simazepsei ta asimazeyta tou amaksiou mou
Φίλε val, σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator) -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Είναι δυνατόν σε Αθήνα-Θεσ/νίκη όπου υπάρχουν παραπάνω από μια αντιπροσωπείες,άρα και ανταγωνισμός, για κάθε εταιρία να συμπεριφέρονται έτσι;Φανταστείτε που μπορούν να φτάσουν στην επαρχία με το μονοπώλιο που έχουν ανά νομό...Επαφιόμαστε στην καλή τους θέληση...Που να δεις τι γίνεται με την Opel στο Ηράκλειο που είναι μονοπώλιο. Από εγκαταστάσεις είναι μούρλια τις ανακαίνισαν μάλιστα πρόσφατα. Από εκεί και πέρα βράστα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΗΣ ΦΙΑΤ