Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ TURBO
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ TURBO
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    14
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?
      Αφου φτάσετε σπίτι ή γενικότερα όπου πάτε αφήνετε τον κινητήρα ανμένο για ένα δυο λεπτά να κρυώσει το turbo?

      Και κάτι τεχνικό (μη γελάτε γιατί δεν ξέρω μηχανολογία)
      Στο turbo περνάει λάδι?
      Το intercooler χρησιμοποιεί υγρά ή αέρα για να παγώνει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        cpp last edited by

        Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?
        Αφου φτάσετε σπίτι ή γενικότερα όπου πάτε αφήνετε τον κινητήρα ανμένο για ένα δυο λεπτά να κρυώσει το turbo?

        Και κάτι τεχνικό (μη γελάτε γιατί δεν ξέρω μηχανολογία)
        Στο turbo περνάει λάδι?
        Το intercooler χρησιμοποιεί υγρά ή αέρα για να παγώνει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?
          Αφου φτάσετε σπίτι ή γενικότερα όπου πάτε αφήνετε τον κινητήρα ανμένο για ένα δυο λεπτά να κρυώσει το turbo?

          Και κάτι τεχνικό (μη γελάτε γιατί δεν ξέρω μηχανολογία)
          Στο turbo περνάει λάδι?
          Το intercooler χρησιμοποιεί υγρά ή αέρα για να παγώνει?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            piii last edited by

            Ο χρήστης cpp έγραψε:
            Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?
            Αφου φτάσετε σπίτι ή γενικότερα όπου πάτε αφήνετε τον κινητήρα ανμένο για ένα δυο λεπτά να κρυώσει το turbo?

            Και κάτι τεχνικό (μη γελάτε γιατί δεν ξέρω μηχανολογία)
            Στο turbo περνάει λάδι?
            Το intercooler χρησιμοποιεί υγρά ή αέρα για να παγώνει?

            Με το GT που διαθέτω όταν ξεκιναω δεν περιμενω να ζεσταθεί, αλλά παώ χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί. Τώρα όσον αφορά στην επιστροφή αν του εχω αλλάξει τα φώτα κατα την διαδρομή και ιδιαίτερα προς το τέλος το αφήνω για κανα 2 με 3 λεπτο να πέσει η θερμοκρασία. Οσον αφορά το τελευταίο που ρωτάς νομίζω ότι πρέπει να περνάει λάδι στην τουρμπίνα. εκείνο που θέλω εγω να ρωτήσω μιας και το αναφερες είναι αν περνάει 'αντιψυκτικό' απο αυτήν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • N
              nass last edited by

              Ο χρήστης cpp έγραψε:
              Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?

              Οσο και με τα μη Turbo αυτοκίνητα (οπότε είναι μια άλλη συζήτηση), δε χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη πρόνοια για τα Turbo.

              Αφου φτάσετε σπίτι ή γενικότερα όπου πάτε αφήνετε τον κινητήρα ανμένο για ένα δυο λεπτά να κρυώσει το turbo?

              Ναι, αυτό είναι μια πολύ καλή ιδέα, ιδιαίτερα μετά από πίεση (πχ. μια γρήγορη διαδρομή σε στροφιλίκια ή στην εθνική).

              Και κάτι τεχνικό (μη γελάτε γιατί δεν ξέρω μηχανολογία)
              Στο turbo περνάει λάδι?

              Φυσικά, το οποίο έχει ρόλο μόνο λιπαντικού (σε υδρόψυκτα Turbo) ή και ψυκτικού ταυτόχρονα (σε Turbo χωρίς ιδιαίτερο σύστημα ψύξης). Το λάδι του Turbo είναι ο λόγος που τα αυτοκίνητα με Turbo χρειάζονται λιπαντικά ιδιαίτερων προδιαγραφών (διότι άλλο να λιπαίνεις μπιέλες-έμβολα-στροφαλοφόρο κτλ. που πάνε με άντε 8000 σαλ στους 500 βαθμούς και άλλο ένα περιστρεφόμενο άξονα πάνω σε κουζινέτα ή σε ρουλεμάν που πάει 100-150 χιλιάδες σαλ στους 800 ή και παραπάνω βαθμούς (θερμοκρασία στρόβιλου)).

              Το intercooler χρησιμοποιεί υγρά ή αέρα για να παγώνει?

              Υπάρχουν και αέρος-νερού (με νερό ως ψυκτικό μέσο, τα πιο διαδεδομένα) και αέρος-αέρος (όχι πύραυλοι ) (με αέρα ως ψυκτικό μέσο). Επίσης, ένα κόλπο που χρησιμοποιείται συχνά είναι ο εξωτερικός ψεκασμός νερού πάνω στον εναλλάκτη (ιντερκούλερ) για περαιτέρω μείωση της θερμοκρασίας του αέρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • J
                jojo last edited by

                Σωστα,τα τουρμπο χρησιμοποιουν το λιπαντικο του κινητηρα για την λιπανση τους.Φιλος μου που εχει Α4 TURBO QUATRO μου ειχε πει περισυ οταν το αγορασε οτι η ιδια η εταιρεια δικαιολογει την καταναλωση μικρης ποσοτητας λαδιου (δεν θυμαμαι ποση,μερικα ml) λογω της τουρμπινας (προφανως αυτη το εκαιγε).Την περιοδο εκεινη δεν του εκαψε καθολου,οποτε αυτο θα συμβαινει μονο σε 'πιεσμενες' περιπτωσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                  Πριν ξεκινήσετε αφήνετε τον κινητήρα να δουλέψει ένα δυο λεπτά?

                  Οσο και με τα μη Turbo αυτοκίνητα (οπότε είναι μια άλλη συζήτηση), δε χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη πρόνοια για τα Turbo.

                  Με την προυπόθεση βέβαια ότι δεν θα το πιέσουμε πάρα πολύ ενώ είναι κρύο... σωστά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kouk last edited by

                    Ειδικά στα turbo αυτοκίνητα καλό είναι να ΜΗΝ σβήνουμε το μοτέρ μόλις σταματήσουμε,ειδικά αν το εχουμε 'ψιλοσκίσει' πριν!!
                    Το λάδι κρυώνει την τουρμπίνα και δεν θέλουμε να ακούσουμε ενα σβσχχχχχ...κλααατσσσ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                      Ειδικά στα turbo αυτοκίνητα καλό είναι να ΜΗΝ σβήνουμε το μοτέρ μόλις σταματήσουμε,ειδικά αν το εχουμε 'ψιλοσκίσει' πριν!!
                      Το λάδι κρυώνει την τουρμπίνα και δεν θέλουμε να ακούσουμε ενα σβσχχχχχ...κλααατσσσ!!!

                      Αυτό που συμβαίνει είναι πως, όταν σβήσουμε τον κινητήρα, σταματάει η λειτουργία της αντλίας λαδιού, οπότε το λάδι που υπάρχει ήδη στο Turbo παύει να κυκλοφορεί, με αποτέλεσμα να ανέβει κατακόρυφα η θερμοκρασία του και να 'καεί', δημιουργώντας συσσωματώματα που μπορούν να μαζευτούν στα κουζινέτα και κάποια στιγμή.... σβσχχχχχ...κλααατσσσ!!!

                      Νομίζω πάντως πως αυτή είναι μια γενικά καλή πρακτική, ασχέτως Turbo ή όχι, δηλ. μετά από πίεση να αφήνουμε 1-2 λεπτά τον κινητήρα σε λειτουργία (δηλ. με τις αντλίες λαδιού και νερού ενεργές) ώστε να απομακρυνθεί η θερμότητα από τον κινητήρα. Απλά στα Turbo είναι απαραίτητο να γίνεται αυτό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Μια φορά ένας πήγε με μια Citroen SM ( ) να ξεκινήσει γρήγορα από πράσινο φανάρι και το αποτέλεσμα ήταν ... ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ...

                        Δεν θυμάμαι τι έπαθε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                          Ειδικά στα turbo αυτοκίνητα καλό είναι να ΜΗΝ σβήνουμε το μοτέρ μόλις σταματήσουμε,ειδικά αν το εχουμε 'ψιλοσκίσει' πριν!!
                          Το λάδι κρυώνει την τουρμπίνα και δεν θέλουμε να ακούσουμε ενα σβσχχχχχ...κλααατσσσ!!!

                          Και όσο το δυνατόν αποφεύγουμε τα μαρσαρίσματα και το ανέβασμα στροφών με νεκρά, ακόμα και αν δεν έχουμε σκοπό να σβήσουμε τον κινητήρα σε μερικά λεπτά. Η τουρμπίνα γυρνά σε τρελλές στροφές

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros7 last edited by

                            Αν αφού 'σκίσεις' το αυτοκινητάκι, γυρίσεις χαλαρά σπίτι σου, δηλαδή κάτω από τις στροφές που μπαίνει το τούρμπο, δεν προλαβαίνει να ψυχθεί η τουρμπίνα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • I
                              io9 last edited by

                              Αν θυμάμαι καλά τα turbo timers δουλεύουν περί τα 10 λεπτά. Από το τίποτα βέβαια και 1-2 να τα αφήνουμε καλό είναι. Εγώ δυστυχώς παρκάρω σε πιλοτή και πολλές φορές που γυρίζω αργά βράδυ δε μπορώ να το αφήνω ανοιχτό, τρίζουν τα παράθυρα της πολυκατοικίας. Προσπαθώ να συγκρατηθώ και να πηγαίνω αργά λίγο πριν φθάσω σπίτι ...
                              Αλήθεια πόσο σύντομα μπορεί συμβεί το 'μοιραίο'? Έχει συμβεί παλιότερα σε κανέναν?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                marwax last edited by

                                10 λεπτά είναι υπερβολή... εκτός και αν μιλάμε για καμμία Supra JUN spec!!

                                Γενικά 5 λεπτάκια πριν το παρκάρουμε πάμε χαλαρά χωρίς να το τουρμπίζουμε ιδιαίτερα (μέχρι 3000 στροφές). Μετά περιμένουμε όπως είπαν όλοι 1-2 λεπτά αναλόγως το ξέσκισμα. Στα ταξίδια πρέπει να περιμένουμε πολύ περισσότερο 4-5 λεπτά δεν είναι υπερβολή τότε.

                                Επίσης υπάρχουν και αρκετά car alamrs που έχουν και turbo timer. Το ποιό φθηνό turbo timer πάντως είναι το περιμένε και σβήσε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  2 ΛΕΠΤΑΚΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΙΩΣΙΜΟ.....ΕΝΑ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ.....ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΥΩΜΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑΣ.....ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΤΡΕΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ ΤΟ ΜΟΤΕΡ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr