Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    KONI Η BILSTEIN;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. KONI Η BILSTEIN;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    23
    165
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krik-gr last edited by

      den ksero ti na balo sto vectra 1997.koni kitrina h bilestein?
      den 8elo tin extreme anartisi alla ligo kaliteri apo ta proigoumena monroe
      sensa trac.pantos ta kitrina bilstein pou forai o pateras mou se bmw E30
      mou fenontai poli sklira. Ti lete?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        krik-gr last edited by

        den ksero ti na balo sto vectra 1997.koni kitrina h bilestein?
        den 8elo tin extreme anartisi alla ligo kaliteri apo ta proigoumena monroe
        sensa trac.pantos ta kitrina bilstein pou forai o pateras mou se bmw E30
        mou fenontai poli sklira. Ti lete?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krik-gr last edited by

          den ksero ti na balo sto vectra 1997.koni kitrina h bilestein?
          den 8elo tin extreme anartisi alla ligo kaliteri apo ta proigoumena monroe
          sensa trac.pantos ta kitrina bilstein pou forai o pateras mou se bmw E30
          mou fenontai poli sklira. Ti lete?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            ouzo-power last edited by

            Ego protimo Koni Kitrina.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nestoraero last edited by

              Εγω ειχα bilstein sprint σετ μαζι με ελατηρια σε seat ibiza 16v και εμεινα απολυτα ευχαριστημενος.Ουτε σκληρα ουτε μαλακα,ηταν οτι πρεπει για τον τροπο που οδηγω.
              Σε περιπτωση που εχα το αυτοκινητο ακομα και επρεπε να αλαξω αμορτισερ,παλι τα ιδια θα εβαζα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • K
                kvlachos last edited by

                Εγω ειχα KONI κιτρινα με ελατηρια vogtland σε fiat uno του '89 και το αυτοκινητο παρολο που κραταγε πολυ καλα ηταν ΠΑΡΑ πολυ σκληρο.Εκνευριστικο ορισμενες φορες,το καθε πετραδακι το ενιωθες στην πλατη σου.....Σε μετριες λακουβες το αυτοκινητο τιναζοταν ολοκληρο,ελαχιστη αποσβεση προσφεραν τα αμορτισερ.Δε μπορω να πω οτι μου αρεσε και πολυ,ουτε ομως οτι με χαλαγε κιολας.Μια πιο ηρεμη λυση ισως να ηταν καλυτερη.........

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  apostolis last edited by

                  Θα σου πρότεινα Κίτρινα KONI , επειδή είναι ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ως προς
                  την απόσβεση (για το δικό σου αυτοκίνητο , τα πίσω ΠΡΕΠΕΙ να τα βγάλεις
                  για να τα ρυθμίσεις , τα μπροστινά ρυθμίζονται (... φορώντας κουστούμι !)
                  απλά ανοίγοντας το καπώ , με ένα πλαστικό 'κλειδί' σαν βάνα πανεύκολα!)

                  Αποστόλης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Θα σου πρότεινα Κίτρινα KONI , επειδή είναι ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ως προς
                    την απόσβεση (για το δικό σου αυτοκίνητο , τα πίσω ΠΡΕΠΕΙ να τα βγάλεις
                    για να τα ρυθμίσεις , τα μπροστινά ρυθμίζονται (... φορώντας κουστούμι !)
                    απλά ανοίγοντας το καπώ , με ένα πλαστικό 'κλειδί' σαν βάνα πανεύκολα!)

                    Αποστόλης.

                    [list:1qs8vtla]Αποστολη, τωρα τι καταλαβαινεις?Θα βγαλουμε τα κουμπουρια...........να παρουν αερα? [/list:u:1qs8vtla]>Εγω ειχα KONI κιτρινα με ελατηρια vogtland σε fiat uno του '89 και το αυτοκινητο παρολο που κραταγε πολυ καλα ηταν ΠΑΡΑ πολυ σκληρο.Εκνευριστικο ορισμενες φορες,το καθε πετραδακι το ενιωθες στην πλατη σου.....Σε μετριες λακουβες το αυτοκινητο τιναζοταν ολοκληρο,ελαχιστη αποσβεση προσφεραν τα αμορτισερ.Δε μπορω να πω οτι μου αρεσε και πολυ,ουτε ομως οτι με χαλαγε κιολας.Μια πιο ηρεμη λυση ισως να ηταν καλυτερη.........

                    [list:1qs8vtla]Εδω ειναι η διαφορα και η μαγκια της Bilstein [/list:u:1qs8vtla][list:1qs8vtla]Συνδιαζει τελειο στησιμο χωρις να σπαει κοκαλα(ισως ριξη πετρας απ τα νεφρα )με ανεση, δηλ προοδευτικοτητα.Αυτο με λιγα λογια ειναι 'τεχνη' στην αναρτηση Οσοι μιλανε για ΚΟΝΙ μπορει να ειναι ευχαριστημενοι με το στημενο κουστουρο που δημιουργησαν αλλα ειμαι σιγουρος οτι δε δοκιμασαν την ΙΔΙΑ ακριβως εναλακτικη λυση εστω και δοκιμαστικα με BISTEIN [/list:u:1qs8vtla]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      s3 last edited by

                      το αν ειναι κουτσουρο ενα αμαξι,δε φταιει απαραιτητα το αμορτισερ,και αυτο γιατι αλλο να βαλεις σκληρο αμορτισερ σε αμαξι 800 κιλα και αλλο να βαλεις το ιδιο αμορτισερ σε αμαξι 1200 κιλα.
                      Ετσι απο αυτη την αποψη θα δουλεψουν καλα και τα 2 αμορτισερ στο αμαξι σου αφου λογω βαρους δεν προκειται να κοπαναει,να ειναι κουτσουρο κλπ.

                      Εχει βαλει ο ξαδερφος μου σε vectra sport 01 τα κονι τα κιτρινα και το αμαξι ηταν σφιχτο χωρις να κουραζει καθολου.Βεβαια ειχε κρατησει και τα εργοστασιακα ελατηρια.
                      Οι εντυπωσεις μου ηταν θετικες,οποτε απο μεριας μου τα προτεινω.
                      Οχι οτι τα bilstein δεν ειναι καλα,οποτε μαλλον το θεμα ειναι ισως οικονομικο τελικα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        g60 last edited by

                        το αν ειναι κουτσουρο ενα αμαξι,δε φταιει απαραιτητα το αμορτισερ,και αυτο γιατι αλλο να βαλεις σκληρο αμορτισερ σε αμαξι 800 κιλα και αλλο να βαλεις το ιδιο αμορτισερ σε αμαξι 1200 κιλα.
                        Ετσι απο αυτη την αποψη θα δουλεψουν καλα και τα 2 αμορτισερ στο αμαξι σου αφου λογω βαρους δεν προκειται να κοπαναει,να ειναι κουτσουρο κλπ.

                        Εχει βαλει ο ξαδερφος μου σε vectra sport 01 τα κονι τα κιτρινα και το αμαξι ηταν σφιχτο χωρις να κουραζει καθολου.Βεβαια ειχε κρατησει και τα εργοστασιακα ελατηρια.
                        Οι εντυπωσεις μου ηταν θετικες,οποτε απο μεριας μου τα προτεινω.
                        Οχι οτι τα bilstein δεν ειναι καλα,οποτε μαλλον το θεμα ειναι ισως οικονομικο τελικα.

                        [list:2oke5ggi]Φιλε S3(δεν ξερω το μικρο σου......εισαι και αδερφι οχι αδερφη τσι? μη παρεξηγηθουμε )σεβαστη και τεκμηριωμενη η γνωμη σου αλλα μη ξεχνας οτι ολοι οι τυποι αμορτισερ που κατασκευαζονται εχουν την καταλληλη αποσβεστηκοτητα για τον τυπο του αυτοκινητου που προοριζονται λαμβανοντας υποψην το βαρος αλλα και τη γεωμετρια της καθε αναρτησης.Δηλ η σειρα sprint η η αναλογη της Κoni στον ακριβως ιδιο τυπο αμορτισερ εχει την αναλογη σκληροτητα για τον τυπο του οχηματος που προοριζετε.Αλλο το BMW και αλλο το 106.Η 'σειρα' ομως ειναι 'σειρα' [/list:u:2oke5ggi]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lkar last edited by

                          μόνο αυτές οι δύο επιλογές υπάρχουν;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            g60 last edited by

                            μόνο αυτές οι δύο επιλογές υπάρχουν;

                            [list:1rcol9ff]Βασικα ναι.Δεν ξερω τι ακριβως ψαχνεις αλλα στην ιδια κατηγορια υπαρχουν και οι νοεμφανοζομενες Weitec τις οποιες δεν εχω δοκιμασει και δεν εχω αποψη.[/list:u:1rcol9ff]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • B
                              bts last edited by

                              Υπάρχουν και Sachs (Advantage & Performance), και KW και De Carbon και άλλοι καλοί κατασκευαστές...δεν ξέρουν μόνο οι 'δύο' φυσική...

                              Εγώ θα πρότεινα στα παιδιά με τα Όπελ, τα Advantage. Eίναι αυτό ακριβώς που θέλουν, λίγο πιο σφικτά από τα εργοστασιακά χωρίς να υστερούν σε άνεση, αντέχουν (δοκιμασμένο!) και έρχονται πολύ πιο οικονομικά από τα bilstein. Με αυτή την σειρά η Sachs έχει 'πιάσει' τον συνειδητοποιημένο αγοραστή που θέλει με λογικό κόστος, να βελτιώσει λίγο το κράτημα χωρίς να θυσιάσει την άνεση του μεταφορικού του μέσου. Γι'αυτό τα επέλεξα, μετά από πολύ ψάξιμο στο ίντερνετ (τα καταστήματα που επισκέφτηκα δεν τα ήξεραν) και θα τα βάλω και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας όταν χρειαστεί!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • 1
                                147-gr last edited by

                                θα μπορουσε καποιος να μας πει τι τιμες παιζουν για τα 2αυτα αμορτισερ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Να μάς έλεγε κάποιος καί πόσα χιλιόμετρα τά έχει,ή,άν κάποιος τά έχει ήδη αλλάξει,σέ πόσα χιλιόμετρα τό έκανε;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • B
                                    babis last edited by

                                    Παλιότερα (στο Vti) είχα το ΚΟΝΙ τα κίτρινα (τα ρυθμιζόμενα από πανω με το 'καπάκι' που είχαν) και ήταν ΘΕΟΣΚΛΗΡΑ. Τα βρίσκω too much για Vectra.Πολύ καλά...καλύτερα, για να ακριβολογώ, μου φάνηκαν τα TOΚΙΚΟ που έβαλα πριν το πουλήσω.Στο civic ταιριάζαν γάντι.Δες αν υπάρχουν γιατί μου άφησαν πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      ouzo-power last edited by

                                      Ο χρήστης babis έγραψε:
                                      Παλιότερα (στο Vti) είχα το ΚΟΝΙ τα κίτρινα (τα ρυθμιζόμενα από πανω με το 'καπάκι' που είχαν) και ήταν ΘΕΟΣΚΛΗΡΑ. Τα βρίσκω too much για Vectra.Πολύ καλά...καλύτερα, για να ακριβολογώ, μου φάνηκαν τα TOΚΙΚΟ που έβαλα πριν το πουλήσω.Στο civic ταιριάζαν γάντι.Δες αν υπάρχουν γιατί μου άφησαν πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.

                                      Re aderfe opos eipe kai kapios allos parapano. To ka8e amaksi kai kataskeuasths einai diaforetiko. Koni PX douleuoun se ena autokinito kai gia alla oxi. To idio isxhu kai gia bilstien h opias allhs markas.

                                      Oso gia tokiko ti na sou pou. Kai ta Blue kai ta Iluminas einai gia ta paidia pou den mporoun na agorasoun TIEN, Koni Yellow, KYB AGX.

                                      Giautous pou lene koutsouro me koni kitrina ri8mizomena. Hlikrina ti na po. RY8MIZOMENA EINAI. Kai se upsos kai se dampening. Ego ama balo ta amortiser mou se 1 kai sta 4 ti skliro milame. Mporo na peso se 10 lakoubes kai na mhn ths katalabo oti uphrksan kan. Eksartate kai apo to elatirio pou balhs.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • O
                                        ouzo-power last edited by

                                        BTW. Ta TEIN, Koni Yellow kai KYB AGX exoun liftime egihish. Kai na tous allaksis ta fota kai na skasoun sou stelnoun kainourgio (KYB) h ftiaxnoun thn valvida tsampe (TEIN kai Koni).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                                          μόνο αυτές οι δύο επιλογές υπάρχουν;

                                          [list:34h8y53l]Βασικα ναι.Δεν ξερω τι ακριβως ψαχνεις αλλα στην ιδια κατηγορια υπαρχουν και οι νοεμφανοζομενες Weitec τις οποιες δεν εχω δοκιμασει και δεν εχω αποψη.[/list:u:34h8y53l]

                                          Sachs Performance?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            predator last edited by

                                            καλημερα

                                            ο μονος τροπος να αποφασισεις ειναι με εις ατοπο απαγωγη

                                            δηλαδη

                                            αν δεν εισαι ανθρωπος που μεχρι τωρα (και το τονιζω) δεν παιζεις με το αμαξι, ραβε ξηλωνε, ανοιγε κλεινε, κτλ μην βαλεις ρυθμιζομενες
                                            σιγουρα μετα απο κανενα μηνα -το μεγιστο- θα βαρεθεις να ψαχνεις την ιδανικη ρυθμιση και θα το αφησεις στην τελευταια που δοκιμασες
                                            αρα ολες οι ρυθμιζομενες αποκλειονται

                                            αποφασισε επισης ενα ευρος χρηματων που διαθετεις οχι πανω απο συν πλην 50 ευρα και τοτε θα δεις οτι απο ολη την αγορα θα εχεις 3-4 επιλογες
                                            απο αυτην παρε την πιο δοκιμασμενη στο αμαξι σου ειτε με βαση οσα εχεις ακουσει απο γνωστους ειτε με βαση το τι πουλαν τα μαγαζια περισσοτερο
                                            η πιθανοτητα να παρεις σκαρτο πραγμα ειναι μηναμινη !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr