Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aμορτισερ σε Opel-vectra b - 5θυρο-1.6 cd
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Aμορτισερ σε Opel-vectra b - 5θυρο-1.6 cd
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    9
    118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanos_astra last edited by

      Φιλοι μου πρωτη φορα γραφω αλλα επισκεπτομαι συχνα τις σελιδες. Θελω να αλλαξω τα αμορτισερ στο οπελ τα οποια τα εχω αλλαξει ηδη μια φορα.
      Ειχα βαλει τα μονροε sensa trac.Καλα ηταν αλλα μετα το χρονο αρχισαν να ειναι πολυ μαλακα εως χαλια.Τωρα ελεγα να βαλω τα κονι τα σπορτ αλλα μου ειπαν οτι ειναι πολυ σκληρα.Εαν ρυθμιστουν τα μπροστα σχεδον
      στο μινιμουμ σκληροτητας καθως και τα πισω δεν θα ειναι πολυ καλα?
      Μου ειπαν οτι και τα πισω ρυθμιζονται αλλα σε αντιθεση με τα εμπρος πρεπει να βγουν.Αλλωστε ολα τα κονι ειναι ρυθμιζομενα.Τι λετε?
      Πως θα συμπεριφερετε το οπελ? Υπ'οψιν δεν θελω το σκληρο αλλα ουτε και
      το στυλ του μονροε, καθως και οτι θα αφησω τα ιδια ελατηρια.
      😉

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos_astra last edited by

        Φιλοι μου πρωτη φορα γραφω αλλα επισκεπτομαι συχνα τις σελιδες. Θελω να αλλαξω τα αμορτισερ στο οπελ τα οποια τα εχω αλλαξει ηδη μια φορα.
        Ειχα βαλει τα μονροε sensa trac.Καλα ηταν αλλα μετα το χρονο αρχισαν να ειναι πολυ μαλακα εως χαλια.Τωρα ελεγα να βαλω τα κονι τα σπορτ αλλα μου ειπαν οτι ειναι πολυ σκληρα.Εαν ρυθμιστουν τα μπροστα σχεδον
        στο μινιμουμ σκληροτητας καθως και τα πισω δεν θα ειναι πολυ καλα?
        Μου ειπαν οτι και τα πισω ρυθμιζονται αλλα σε αντιθεση με τα εμπρος πρεπει να βγουν.Αλλωστε ολα τα κονι ειναι ρυθμιζομενα.Τι λετε?
        Πως θα συμπεριφερετε το οπελ? Υπ'οψιν δεν θελω το σκληρο αλλα ουτε και
        το στυλ του μονροε, καθως και οτι θα αφησω τα ιδια ελατηρια.
        😉

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanos_astra last edited by

          Φιλοι μου πρωτη φορα γραφω αλλα επισκεπτομαι συχνα τις σελιδες. Θελω να αλλαξω τα αμορτισερ στο οπελ τα οποια τα εχω αλλαξει ηδη μια φορα.
          Ειχα βαλει τα μονροε sensa trac.Καλα ηταν αλλα μετα το χρονο αρχισαν να ειναι πολυ μαλακα εως χαλια.Τωρα ελεγα να βαλω τα κονι τα σπορτ αλλα μου ειπαν οτι ειναι πολυ σκληρα.Εαν ρυθμιστουν τα μπροστα σχεδον
          στο μινιμουμ σκληροτητας καθως και τα πισω δεν θα ειναι πολυ καλα?
          Μου ειπαν οτι και τα πισω ρυθμιζονται αλλα σε αντιθεση με τα εμπρος πρεπει να βγουν.Αλλωστε ολα τα κονι ειναι ρυθμιζομενα.Τι λετε?
          Πως θα συμπεριφερετε το οπελ? Υπ'οψιν δεν θελω το σκληρο αλλα ουτε και
          το στυλ του μονροε, καθως και οτι θα αφησω τα ιδια ελατηρια.
          😉

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            [list:75xhmn4k]Μακρια απο ΚΟΝΙ [/list:u:75xhmn4k][list:75xhmn4k]Η φιλοσοφια κατασκευης τους ειναι. σα να εχεις τεσερις σιδεριες αντι για αμορτισερ.Αποσβεστικοτητα καμια.[/list:u:75xhmn4k][list:75xhmn4k]Αν θελεις να κρατησεις στο ιδιο υψος το αυτοκινητο, βαλε τα Bilstein sprint(κιτρινα).Οχι για χαμηλωμα αλλα τα νορμαλ.Νομιζω η τελεια επιλογη για νορμαλ αναρτηση, συνδυαζοντας τελειο στησημο για τα νορμαλ ελατηρια, ισως η καλυτερη επιλογη απο αποψη δυνατοτητων.Σφιχτο αμορτισερ για του 'κοσμου τα χιλιομετρα' και τελεια ισοροπια ανεσης-σπρτιφ συμπεριφορας.Αν δεν εισαι του 'τεζα' στις στροφες μπορεις να βαλεις την εργοστασιακη εναλακτικη λυση της σειρας Bilstein αλλα τα μαυρα [/list:u:75xhmn4k]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              driver_106 last edited by

              O pateras mou exei to idio car kai otan ta allaksame valame eibach pro kit 3cm elathria kai kayaba amortiser(den exw idea pios typos htan) to amaxi htan fovero twra thelei pali amortiser giati kopanane kai mallon tha mpoun ayta poy leei o G60POWER.An den thes na to xamiloseis vale ta sport kai oxi ta sprint!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gatony last edited by

                Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                Μακρια απο ΚΟΝΙ
                Η φιλοσοφια κατασκευης τους ειναι. σα να εχεις τεσερις σιδεριες αντι για αμορτισερ.Αποσβεστικοτητα καμια

                Πριν από αρκετά χρόνια είχα αλλάξει τα αμορτσέρ στο 106 1.4 .

                Σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά για τα ΚΟΝΙ κίτρινα.Τότε όλοι οι 'ειδικοί' (μηχανικοί,έμποροι αμορτσέρ,λαστιχάδες κ.α) μου λέγαν :

                • Μην διανοηθείς να βάλεις αυτά τα πράγματα,θα γίνει κούτσουρο (την έχουν μάθει όλοι αυτή τη λέξη)
                • Θα σου ξηλώσουν τα 'θόλα'
                • θα ξεχάσεις κάθε άνεση και το αυτ/το θα χοροπηδάει συνέχεια....κ.α τέτοια πολύ όμορφα από τους 'ειδικούς επαγγελματίες'

                Αγνωόντας τους τα αγοράζω λοιπόν ,τα φοράμε πάνω με το μηχανικό μου και βγαίνω στο δρόμο,περνάω πάνω απ'την πρώτη εγκάρσια ανωμαλία του δρόμου και περίμενα να ...μου φύγουν τα δόντια περνάω και από 2η και από 3η και από λακούβες και με χαρά μου διαπιστώνω πως το αυτ/το έχει μια συμπαγή-δεμένη αίσθηση που περιμένεις από ένα καινούριο σετ αμορτίσέρ με πολύ καλή απόσβεση όλων των κακοτεχνιών των δρόμων.
                Στις στροφές το μόνο που θα πω είναι πως το αυτ/το είχε ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ

                Συμφωνώ πως όλα τα αμορτσέρ δεν δουλεύουνε/συνεργάζοντε καλά σε όλα τα αυτ/τα αλλά και από την άλλη μην είμαστε τόσο αφοριστικοί με κάποιες μάρκες γιατί ίσως να μην τις συμπαθούμε και εκφραζόμαστε εντελώς υποκειμενικά😉

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  g60 last edited by

                  Πριν από αρκετά χρόνια είχα αλλάξει τα αμορτσέρ στο 106 1.4 .

                  Σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά για τα ΚΟΝΙ κίτρινα.Τότε όλοι οι 'ειδικοί' (μηχανικοί,έμποροι αμορτσέρ,λαστιχάδες κ.α) μου λέγαν :

                  • Μην διανοηθείς να βάλεις αυτά τα πράγματα,θα γίνει κούτσουρο (την έχουν μάθει όλοι αυτή τη λέξη)
                  • Θα σου ξηλώσουν τα 'θόλα'
                  • θα ξεχάσεις κάθε άνεση και το αυτ/το θα χοροπηδάει συνέχεια....κ.α τέτοια πολύ όμορφα από τους 'ειδικούς επαγγελματίες'

                  Αγνωόντας τους τα αγοράζω λοιπόν ,τα φοράμε πάνω με το μηχανικό μου και βγαίνω στο δρόμο,περνάω πάνω απ'την πρώτη εγκάρσια ανωμαλία του δρόμου και περίμενα να ...μου φύγουν τα δόντια περνάω και από 2η και από 3η και από λακούβες και με χαρά μου διαπιστώνω πως το αυτ/το έχει μια συμπαγή-δεμένη αίσθηση που περιμένεις από ένα καινούριο σετ αμορτίσέρ με πολύ καλή απόσβεση όλων των κακοτεχνιών των δρόμων.
                  Στις στροφές το μόνο που θα πω είναι πως το αυτ/το είχε ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΘΕΙ

                  Συμφωνώ πως όλα τα αμορτσέρ δεν δουλεύουνε/συνεργάζοντε καλά σε όλα τα αυτ/τα αλλά και από την άλλη μην είμαστε τόσο αφοριστικοί με κάποιες μάρκες γιατί ίσως να μην τις συμπαθούμε και εκφραζόμαστε εντελώς υποκειμενικά

                  [list:2dyfux5y]Φιλε μου σου προτεινω το εξης[/list:u:2dyfux5y][list:2dyfux5y]Πανε και βαλε μια τετραδα σε αντιστοιχο Bistein.Εαν δεις χειροτερη εως και την ακριβως ΙΔΙΑ συμπεριφορα με τα ΚΟΝΙ που εχεις, βγαλτα και βαλε ξανα τα ΚΟΝΙ και εγω θα σου τα παρω εγω πληρονωντας σου και τα αναλογα τεχνικα για διπλη εξαγωγη και τοποθετηση [/list:u:2dyfux5y][list:2dyfux5y]Εχεις δει σκασμενο ΚΟΝΙ?Εγω εχω δει Βilstein δεν καταλαβαινει τιποτα.Ξερεις γιατι?Γιατι η προοδευτικοτητα του ειναι ΜΟΝΑΔΙΚΗ? [/list:u:2dyfux5y][list:2dyfux5y]ΥΓ.Ο πατερας μου εχει ενα transporter toy 78 φερμενο καινουριο απο Γερμανια το οποιο εχει υπεραριστη κατασταση.Οταν το 87 ημουν πιτσιρικας και μαθαινα τη δουλεια το αμαξι ηθελε αμορτισερ.Ξερεις τι του εβαλα?Bilstein κιτρινα Μετρα χρονια και ελα να το κουνησεις Το αμαξιο θα το πεταξει και τα αμορτισερ θα ειναι ακομα εν λειτουργεια [/list:u:2dyfux5y][list:2dyfux5y]Απο ανεση?Αντε γεια![/list:u:2dyfux5y]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    viper last edited by

                    Kalispera se olous...

                    Egw paidia tin exw katavrei me ta ergostasiaka tou dikou mou...(irmscher) einai vevaia ligo sklira alla ola mia sinithia einai... allwste euxaristos na xwropidaw stis lakouves alla na mpainw me osa stis strofes 😉

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      varotsos last edited by

                      Και εγώ όπως ο φίλος παραπάνω προτείνω να κρατήσετε τα εργοστασιακά ελατήρια. Εκτός αυτού υπάρχουν πολλές καλές λύσεις από τη ΚΟΝΙ. Διαλέγεις και παίρνεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        cson last edited by

                        Aπαντηση μετα απο 7 χρονια!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr