-
Σήμερα το μεσημέρι στις ειδήσεις με μεγάλη μου λύπη άκουσα τα 'νέα' μέτρα αστυνόμευσης και παρακολούθησης των εθνικών δρόμων.
Ηλεκτρονική παρακολούθηση σε όλη τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης...
Τάδε έφη η υπουργός ανάπτυξης...και ο υπουργός δημόσιας τάξης!Μαζί με αυτά,εξαγγέλθηκε η αναπροσαρμογή των ορίων ταχύτητας και η χρήση αντιολισθητικών ταπήτων καθώς και βελτίωση της σήμανσης.
Για τα τελευταία τα σχόλιά μου είναι κατά βάση θετικά αλλά για τα όρια ταχύτητας τίθενται τα ερωτήματα:
Το 120 των αυτοκινητοδρόμων θα γίνει 140 για να φτάνουμε ξεκούραστοι και ήρεμοι επιτέλους στον προορισμό μας ή θα γίνει 110 για να μας σπάσουν τα νεύρα και να κάνουν παραβάτες και...τα σαλιγγάρια ώστε να γεμίσουν τα ταμεία τους;
Το 70 και 80 στα άλλα κομμάτια της Ν.Ε.Ο. θα γίνει 60 και 70 ή 90 και 100;Θα φτιάξουν π.χ. ανισόπεδη επιτέλους λίγο μετά τις Θερμοπύλες στη διασταύρωση για Αμφισσα-Πάτρα (και σε πολλά άλλα σημεία της Ν.Ε.Ο.)μπας και γλυτώσει κανένας απο το χάρο που παραμονεύει εκεί 24 ώρες το 24ωρο;Θα σταματήσουν να κάνουν μπλόκα οι τροχαίοι σε επικινδυνα σημεία,με κίνδυνο τροχαίου ατυχύματος,εν ονόματι της εφαρμογής των μέτρων;Θα αρχίσουν ουσιαστικοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ή όχι??? (εννοώ κακορυθμισμένα φώτα,βαρυφορτωμένα Ι.Χ.,καμμένα στοπ,μονόφθαλμοι προβολείς που σκοπεύουν στο φεγγάρι,φαλακρά λάστιχα,αρνητικά κάμπερ που βγάζουν μάτι...).Αλήθεια εκείνες τις βαρυφορτωμένες αλβανικές Mercedes 240d που κινούνται αναξέλεγκτα τις ελέγχει κανείς αν έχουν ασφάλεια,αν πληρούν κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές;
Επειδή λοιπόν δεν νομίζω τελικά να υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση απο τα μέτρα αυτά και ούτε πιστεύω οτι θα είναι για το καλό μας,προτείνω απο τώρα,και ελπίζω και μέσω και του περιοδικού 4Τ να αρχίσει η αντίσταση απο τη μεριά μας ώστε να σταματήσει η κοροιδία,αλλά και η οικονομική μας αφαίμαξη απο τα άσχετα και άδικα πρόστιμα και τα δικαστήρια...
Αντίσταση θα γίνει όχι με μολότωφ βέβαια,αλλά με την ενημέρωση όλων για τον εμπαιγμό του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες του στον τομέα αυτό.Οσο περισσότερους ανθρώπους ενημερώνουμε,τόσο περισσότερους εχθρούς του συστήματος αστυνόμευσης θα κάνουμε...Πιστεύω επίσης,οτι η χαρτογράφηση επικίνδυνων σημείων αλλά και η καταγραφή των αστείων ορίων ταχύτητας που τέθηκαν απο τις υπηρεσίες του κράτους σε τέτοια σημεία ώστε όλοι να γίνονται παραβάτες για εισπρακτικούς σκοπούς είναι πράξεις επιβεβλημένες απο τη μεριά μας αλλά και απο το περιοδικό 4Τ.
Εσείς τι λέτε;Θα ανεχθύμε κι άλλο τον εμπαιγμό; -
Σήμερα το μεσημέρι στις ειδήσεις με μεγάλη μου λύπη άκουσα τα 'νέα' μέτρα αστυνόμευσης και παρακολούθησης των εθνικών δρόμων.
Ηλεκτρονική παρακολούθηση σε όλη τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης...
Τάδε έφη η υπουργός ανάπτυξης...και ο υπουργός δημόσιας τάξης!Μαζί με αυτά,εξαγγέλθηκε η αναπροσαρμογή των ορίων ταχύτητας και η χρήση αντιολισθητικών ταπήτων καθώς και βελτίωση της σήμανσης.
Για τα τελευταία τα σχόλιά μου είναι κατά βάση θετικά αλλά για τα όρια ταχύτητας τίθενται τα ερωτήματα:
Το 120 των αυτοκινητοδρόμων θα γίνει 140 για να φτάνουμε ξεκούραστοι και ήρεμοι επιτέλους στον προορισμό μας ή θα γίνει 110 για να μας σπάσουν τα νεύρα και να κάνουν παραβάτες και...τα σαλιγγάρια ώστε να γεμίσουν τα ταμεία τους;
Το 70 και 80 στα άλλα κομμάτια της Ν.Ε.Ο. θα γίνει 60 και 70 ή 90 και 100;Θα φτιάξουν π.χ. ανισόπεδη επιτέλους λίγο μετά τις Θερμοπύλες στη διασταύρωση για Αμφισσα-Πάτρα (και σε πολλά άλλα σημεία της Ν.Ε.Ο.)μπας και γλυτώσει κανένας απο το χάρο που παραμονεύει εκεί 24 ώρες το 24ωρο;Θα σταματήσουν να κάνουν μπλόκα οι τροχαίοι σε επικινδυνα σημεία,με κίνδυνο τροχαίου ατυχύματος,εν ονόματι της εφαρμογής των μέτρων;Θα αρχίσουν ουσιαστικοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ή όχι??? (εννοώ κακορυθμισμένα φώτα,βαρυφορτωμένα Ι.Χ.,καμμένα στοπ,μονόφθαλμοι προβολείς που σκοπεύουν στο φεγγάρι,φαλακρά λάστιχα,αρνητικά κάμπερ που βγάζουν μάτι...).Αλήθεια εκείνες τις βαρυφορτωμένες αλβανικές Mercedes 240d που κινούνται αναξέλεγκτα τις ελέγχει κανείς αν έχουν ασφάλεια,αν πληρούν κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές;
Επειδή λοιπόν δεν νομίζω τελικά να υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση απο τα μέτρα αυτά και ούτε πιστεύω οτι θα είναι για το καλό μας,προτείνω απο τώρα,και ελπίζω και μέσω και του περιοδικού 4Τ να αρχίσει η αντίσταση απο τη μεριά μας ώστε να σταματήσει η κοροιδία,αλλά και η οικονομική μας αφαίμαξη απο τα άσχετα και άδικα πρόστιμα και τα δικαστήρια...
Αντίσταση θα γίνει όχι με μολότωφ βέβαια,αλλά με την ενημέρωση όλων για τον εμπαιγμό του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες του στον τομέα αυτό.Οσο περισσότερους ανθρώπους ενημερώνουμε,τόσο περισσότερους εχθρούς του συστήματος αστυνόμευσης θα κάνουμε...Πιστεύω επίσης,οτι η χαρτογράφηση επικίνδυνων σημείων αλλά και η καταγραφή των αστείων ορίων ταχύτητας που τέθηκαν απο τις υπηρεσίες του κράτους σε τέτοια σημεία ώστε όλοι να γίνονται παραβάτες για εισπρακτικούς σκοπούς είναι πράξεις επιβεβλημένες απο τη μεριά μας αλλά και απο το περιοδικό 4Τ.
Εσείς τι λέτε;Θα ανεχθύμε κι άλλο τον εμπαιγμό; -
Σήμερα το μεσημέρι στις ειδήσεις με μεγάλη μου λύπη άκουσα τα 'νέα' μέτρα αστυνόμευσης και παρακολούθησης των εθνικών δρόμων.
Ηλεκτρονική παρακολούθηση σε όλη τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης...
Τάδε έφη η υπουργός ανάπτυξης...και ο υπουργός δημόσιας τάξης!Μαζί με αυτά,εξαγγέλθηκε η αναπροσαρμογή των ορίων ταχύτητας και η χρήση αντιολισθητικών ταπήτων καθώς και βελτίωση της σήμανσης.
Για τα τελευταία τα σχόλιά μου είναι κατά βάση θετικά αλλά για τα όρια ταχύτητας τίθενται τα ερωτήματα:
Το 120 των αυτοκινητοδρόμων θα γίνει 140 για να φτάνουμε ξεκούραστοι και ήρεμοι επιτέλους στον προορισμό μας ή θα γίνει 110 για να μας σπάσουν τα νεύρα και να κάνουν παραβάτες και...τα σαλιγγάρια ώστε να γεμίσουν τα ταμεία τους;
Το 70 και 80 στα άλλα κομμάτια της Ν.Ε.Ο. θα γίνει 60 και 70 ή 90 και 100;Θα φτιάξουν π.χ. ανισόπεδη επιτέλους λίγο μετά τις Θερμοπύλες στη διασταύρωση για Αμφισσα-Πάτρα (και σε πολλά άλλα σημεία της Ν.Ε.Ο.)μπας και γλυτώσει κανένας απο το χάρο που παραμονεύει εκεί 24 ώρες το 24ωρο;Θα σταματήσουν να κάνουν μπλόκα οι τροχαίοι σε επικινδυνα σημεία,με κίνδυνο τροχαίου ατυχύματος,εν ονόματι της εφαρμογής των μέτρων;Θα αρχίσουν ουσιαστικοί έλεγχοι στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ή όχι??? (εννοώ κακορυθμισμένα φώτα,βαρυφορτωμένα Ι.Χ.,καμμένα στοπ,μονόφθαλμοι προβολείς που σκοπεύουν στο φεγγάρι,φαλακρά λάστιχα,αρνητικά κάμπερ που βγάζουν μάτι...).Αλήθεια εκείνες τις βαρυφορτωμένες αλβανικές Mercedes 240d που κινούνται αναξέλεγκτα τις ελέγχει κανείς αν έχουν ασφάλεια,αν πληρούν κάποιες στοιχειώδεις προδιαγραφές;
Επειδή λοιπόν δεν νομίζω τελικά να υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση απο τα μέτρα αυτά και ούτε πιστεύω οτι θα είναι για το καλό μας,προτείνω απο τώρα,και ελπίζω και μέσω και του περιοδικού 4Τ να αρχίσει η αντίσταση απο τη μεριά μας ώστε να σταματήσει η κοροιδία,αλλά και η οικονομική μας αφαίμαξη απο τα άσχετα και άδικα πρόστιμα και τα δικαστήρια...
Αντίσταση θα γίνει όχι με μολότωφ βέβαια,αλλά με την ενημέρωση όλων για τον εμπαιγμό του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες του στον τομέα αυτό.Οσο περισσότερους ανθρώπους ενημερώνουμε,τόσο περισσότερους εχθρούς του συστήματος αστυνόμευσης θα κάνουμε...Πιστεύω επίσης,οτι η χαρτογράφηση επικίνδυνων σημείων αλλά και η καταγραφή των αστείων ορίων ταχύτητας που τέθηκαν απο τις υπηρεσίες του κράτους σε τέτοια σημεία ώστε όλοι να γίνονται παραβάτες για εισπρακτικούς σκοπούς είναι πράξεις επιβεβλημένες απο τη μεριά μας αλλά και απο το περιοδικό 4Τ.
Εσείς τι λέτε;Θα ανεχθύμε κι άλλο τον εμπαιγμό; -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Ηλεκτρονική παρακολούθηση σε όλη τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης...
Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα και κλήσεις. Μπορεί να σημαίνει παρακαλούθηση της ροής, εντοπισμός κυκλοφοριακών προβλημάτων, κλπ. Μπορεί να γίνει με καταγραφικά μηχανήματα (είτε με τις γνωστές λωρίδες στο οδόστρωμα, είτε με ασύρματα μέσα) τα οποία δεν καταγράφουν 'ατομικά' τα οχήματα, αλλά μόνο στατιστικά.
Όσο για την κατάσταση των οχημάτων, στη Γαλλία έχει τόσο συχνά μπλόκα που κάνουν δειγματοληπτικούς ελέγχους για φώτα, θόρυβο, ζώνες, κλπ. που σε στματάνε δυο φορές την εβδομάδα!
Όσο για τα λογικά όρια, θα μου αρκούσε το παράδειγμα της Τσεχίας:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=847#11336
Εκεί η Κορίνθου-Πατρών θα είχε παντού 120. -
χαλλλλαρααα!!!
τα επομενα 200-300 χρονια βλεπουμε! -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Εκεί η Κορίνθου-Πατρών θα είχε παντού 120.Μα αυτό λέω κι εγώ!
Να έχει 120 η Πατρών-Κορίνθου ή το πέταλο του Μαλιακού αλλά να κόβουν κεφάλια όμως σε όσους κινούνται απο 125 και πάνω ενώ να γίνει 140-150 το όριο σε κίνηση σε αυτοκινητόδρομους,αλλά αποκλειστικά στην αριστερή λωρίδα και με κατώτερο όριο ταχύτητας σε αυτή τα 120,ενώ όποιος υπερβαίνει τα 150 να δέχεται αυστηρότατη ποινή επι τόπου!
Ομοίως τα λεωφορεία και τα φορτηγά να έχουν ηλεκτρονικό κόφτη που να μήν επιτρέπει την υπέρβαση των οριζόμενων απο το νόμο μεγίστων ορίων όπως αναγράφεται άλλωστε και στο πίσω μέρος τους και στην άδειά τους,ενώ η κίνησή τους να περιορίζεται αυστηρά στη δεξιά λωρίδα και να τηρουν τις αποστάσεις ασφαλείας απο άλλα παρόμοιου μεγέθους οχήματα ώστε να μην αποτελούν κινητά εμπόδια στους δρόμους.
Ας γίνει καλύτερη και η σήμανση και ο φωτισμός,να φαρδύνουν τα στενά γεφυράκια (τρανό παράδειγμα στην Express Service 5km έξω απο τη Λαμία,όπου εκεί το οδόστρωμα κάτω είναι κόκκινο κυριολεκτικα απο το αίμα των νεκρών) και να βετιώσουν επιτέλους την ποιότητα του ασφαλτοτάπητα.
Λίγα πράγματα είναι αυτά,δεν είναι πολλά και σίγουρα γίνονται με θέληση και υποτυπώδη συντονισμό!
Αλλά να δείτε όμως που το όριο θα πέσει στα 110 στον αυτοκινητόδρομο και θα κλαίμε όλοι... -
Ωχχχ, τι λέτε βρε συμφορουμίτες?
Μεγάλο κακό θα μας βρει! Αμα ελέγχουν όλο τον δρομο πάει την πατήσαμε! Εεε 1-2 φορές τον χρόνο βγάζω το αμάξι για ξεμπούκωμα στην εθνική, σε κάτι ατελείωτες ευθείες μονής κατευθυνσής και τριων+ λωριδων. Αμα μας κόψουν και σε αυτά τα κομμάτια άστα.Μετά θα το πουλήσω το αμάξι να παρω γαιδαρο. Θα πάω να πάρω κανα smart να μην μπορούν να με γράφουν ούτε μεσα στην πόλη
Πάντως είναι ΚΟΠΑΝΟΙ, γιατί πανε και την στηνουν σε κάτι κάλα κόμματια με τσιμεντένια διαχωριστικά, σωστές κλήσεις και κάλη ασφαλτο... και δεν πανε να την στήσουν στα κομμάτια οπου ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΝΔΙΝΟΣ.
Αυτοί κατα τα άλλα νοιάζονται για την ασφάλεια μαςΣτην τελικη δεν με νοιαζει, το πολύ πολύ να πέρνω 2 κλήσεις τον χρόνο
Ουφφ, ΗΜΑΡΤΟΝ -
Απο όσα γνωρίζω , στον ένα απο τους δύο Μεθοριακούς σταθμούς με την Αλβανία , αυτόν της ΚΑΚΑΒΙΑΣ , στον Νομό Ιωαννίνων , (για τον άλλον
της Κρυσταλλοπηγής στην Φλώρινα , όσο και για τους άλλους που λειτουργούν στα σύνορα με τις υπόλοιπες χώρες , ας μας ενημερώσουν οι...
κατά τόπους ανταποκριτές του Forum ) , ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Κ.Τ.Ε.Ο. !Εδώ , όμως , αρχίζει ο τραγέλαφος : Λειτουργεί , ΜΟΛΙΣ ΕΔΩ και
ένα χρόνο (τα σύνορα με την γείτονα ανοιξαν το 1991 !) ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ
ΜΟΝΟΝ ΠΡΩΪΝΕΣ ΩΡΕΣ (09:00-12:30 ή κάπως έτσι ) με 1-2 υπαλλήλους
που πηγαίνουν εκει απο το Κ.Τ.Ε.Ο. της πόλης των ΙωαννίνωνΟΛΟΙ ΜΠΡΟΠΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ : ΟΣΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΑΠΛΑ , ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ , ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ , ΧΩΡΙΣ
ΕΛΕΓΧΟ , ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΘΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥΣε πρόσφατο άρθρο , σε τοπική εφημερίδα των Ιωαννίνων , γράφτηκε
ΧΩΡΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΕΙ , ότι έχουν αφαιρεθεί , απο αυτό το
Κ.Τ.Ε.Ο. ,πινακίδες ακόμη και από Αλβανικό ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ , για ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ παραλείψεις , και (εδώ είναι το ΑΣΧΗΜΟ) εικάζεται πως
αυτά τα οχήματα , ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ! , ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΟΛΑΣ
ΜΕΡΑ ΞΑΝΑΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (μή με ρωτήσετε που
βρήκαν πινακίδες , ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ , θα είναι αφελές)Να ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ πως δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με την καταγωγή
κάποιου ανθρώπου , ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩ , ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ , ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ,
ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ.Και να ΘΥΜΙΣΩ , ότι αυτό το Κ.Τ.Ε.Ο. εγκαινιάστηκε ΜΕΤΆ ΒΑΪΩΝ ΚΑΙ
ΚΛΑΔΩΝ , απο Υπουργό παρακαλώ , η είδηση παίχτηκε στα κανάλια ,
και όλοι οι Ελληνες ... γυρίσαμε πλευρό στον μακάριο ΥΠΝΟ που ΚΟΙΜΩΜΑΣΤΕ, συνεχίζοντας την ... θέαση του ΟΝΕΙΡΟΥΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ
ΑΣ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ(θυμωμένος) Αποστόλης.-
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
.............Αντίσταση θα γίνει όχι με μολότωφ βέβαια,αλλά με την ενημέρωση όλων...................;γιατι οχι;;;;;;;;;
εχω δει στην αθηνα Gatsos καμενες με μολοτωφ και πολυ το χαρηκα!!!!!!
ασε που στην επαρχια ειναι οτι πρεπει για σκοποβολη!!!
-
Kameres? Auto den einai tipota.
Otan baloun trela piragmena autokinita na sas kunigoun, elikoptera kai pai legontas tote 8a sas po.... Welcome to my reality.
BTW agisd ama to diabazhs auto prosexe sto hwy 7. Exoun 3 elikoptera tora ekei.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!
ΕΛΛΗΝΙΚΑ -
δεν μπορώ να μην γράψω κι εγώ κατιτίς.
γιατί 140 και μαχαίρι στα όρια ταχύτητας; βλέπει κανείς να γράφει η τροχαία στις 'εξόδους των εκδρομέων' [κάνε μπε... πρόβατο -μα δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω] αυτές τις ταχύτητες; φυσικά και πιστεύω πως και υψηλότερα μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια. Όταν [ΑΝ] με το καλό σοβαρευτούν και υπάρξει παιδεία για κάτι καλύτερο.
και σιγά τα ωα. Λες και θα υπάρξουν ικανοποιητικά όρια, λες και θα γίνουν οι δρόμοι πιο ασφαλείς, λες και θα υπάρξουν όρια άνω των 120 [βάζω στοίχημα με δημόσιο γιούρτωμα για όποιον θέλει]. Τα Gatso είναι μεγάλος πειρασμός φίλοι... οι κεντροευρωπαίοι έχουν πήξει, σε εμάς θα χαριστούνε οι δημόσιοι εμπαιχτές μας; Εγώ θα πάω πρώτος-πρώτος να τα σπάσω [αχ, τι καλό σημάδι που μαθαίνουμε στην Κρήτη...], κι ας μην τρέχω μέσα στην πόλη ποτέ. Ε, όχι και τις εθνικές οδούς.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ, ΘΕΛΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ 'ΟΡΓΑΝΑ', ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΕΣ ΠΙΣΤΕΣ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ. Η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΣ ΜΕΣΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.
Άμα βγούν όλο χαμόγελα μια μέρα και πουν: επιμορφώσαμε τους εκπαιδευτικούς, θα ηγηθούμε προγράμματος συντονισμένης κυκλοφοριακής αγωγής από το Γυμνάσιο και εξαλείψαμε τη βρώμα από τις εξετάσεις του διπλώματος [εδώ λαδώνεις από φόβο μην σε κόψουν γι' αυτό, άσχετα αν έχεις τα φόντα ή σε ζορίσουν παραπάνω]... να χειροκροτήσω κι εγώ... αλλά πότε;
ΥΓ. θα ήταν καλύτερο να απέχω από την καθημερινή οδήγηση, ειδικά τις τελευταίες μέρες -άρχισα μετά από χρόνια να πίνω πάλι καφέ [ελέω εξεταστικής]. Μιλάμε πολλά νεύρα [θα μου κάνουν καμμιά χοντράδα στο δρόμο και θα εκραγώ...], συγχωρέστε κιόλας για το έντονο του ύφους, τέτοια θέματα προκαλούν φόρτιση.
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Επειδή λοιπόν δεν νομίζω τελικά να υπάρξει κάποια ουσιαστική βελτίωση απο τα μέτρα αυτά και ούτε πιστεύω οτι θα είναι για το καλό μας,προτείνω απο τώρα,και ελπίζω και μέσω και του περιοδικού 4Τ να αρχίσει η αντίσταση απο τη μεριά μας ώστε να σταματήσει η κοροιδία,αλλά και η οικονομική μας αφαίμαξη απο τα άσχετα και άδικα πρόστιμα και τα δικαστήρια...
Αντίσταση θα γίνει όχι με μολότωφ βέβαια,αλλά με την ενημέρωση όλων για τον εμπαιγμό του ελληνικού κράτους απέναντι στους πολίτες του στον τομέα αυτό.Οσο περισσότερους ανθρώπους ενημερώνουμε,τόσο περισσότερους εχθρούς του συστήματος αστυνόμευσης θα κάνουμε...
Εσείς τι λέτε;Θα ανεχθύμε κι άλλο τον εμπαιγμό;Χουντα εχουμε... αρα αποφασιζουν και διαταζουν. Θα το πιουμε και αυτο και θα πουμε και ενα τραγουδι!
-
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ..... ΝΕΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΟΔΩΝ... ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΙΔΙΑ!!!
-
GTZ
αλλά αποκλειστικά στην αριστερή λωρίδα και με κατώτερο όριο ταχύτητας σε αυτή τα 120,ενώ όποιος υπερβαίνει τα 150 να δέχεται αυστηρότατη ποινή επι τόπου!
Μα γιατι να το συγκεκριμενοποιουμε και να το θετουμε σε αυστηρα πλαισια; Υπαρχουν πολλα τμηματα οδων στη Β. Ελλαδα που μπορεις να πηγαινεις με 180-220 χαλαρα (μιλαμε για μηχανη τωρα και οχι για τουτου με το οποιο το θεωρω επικινδυνο λογω ανελαστικοτητας του). Παραλληλα υπαρχουν κομματια που δεν ειναι ουτε για 50 και παρ΄ολα αυτα εκει δε γραφουν ποτε γιατι εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα για τα οργανα, πρεπει να κουραστουν βλεπεις...
Προς Αποστολη: Ωραια αυτα για τα ΚΤΕΟ και τα εγκαινια, αλλα αυτοι αφησαν ανεξελεγκτους ολους τους περιεργους να μπουν μεσα, τα αυτοκινητα δε θα αφησουν; Και κατι ακομα που τωρα συνειδοτοποιησα. Εγραψες:
Να ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ πως δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με την καταγωγή
κάποιου ανθρώπου , ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩ , ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ , ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ,
ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ.Τελικα μας εκαναν να φοβομαστε να θεωρηθουμε ρατσιστες ή οτιδηποτε αλλο λεγοντας το αυτονοητο. Και να τολμησω να πω πως με τους συγκεκριμενους υπαρχει τελικα προβλημα απ΄ολες τις μεριες
-
Ο χρήστης cadm8 έγραψε:
GTZαλλά αποκλειστικά στην αριστερή λωρίδα και με κατώτερο όριο ταχύτητας σε αυτή τα 120,ενώ όποιος υπερβαίνει τα 150 να δέχεται αυστηρότατη ποινή επι τόπου!
Μα γιατι να το συγκεκριμενοποιουμε και να το θετουμε σε αυστηρα πλαισια; Υπαρχουν πολλα τμηματα οδων στη Β. Ελλαδα που μπορεις να πηγαινεις με 180-220 χαλαρα (μιλαμε για μηχανη τωρα και οχι για τουτου με το οποιο το θεωρω επικινδυνο λογω ανελαστικοτητας του). Παραλληλα υπαρχουν κομματια που δεν ειναι ουτε για 50 και παρ΄ολα αυτα εκει δε γραφουν ποτε γιατι εκει ειναι δυσκολα τα πραγματα για τα οργανα, πρεπει να κουραστουν βλεπεις...
Προς Αποστολη: Ωραια αυτα για τα ΚΤΕΟ και τα εγκαινια, αλλα αυτοι αφησαν ανεξελεγκτους ολους τους περιεργους να μπουν μεσα, τα αυτοκινητα δε θα αφησουν; Και κατι ακομα που τωρα συνειδοτοποιησα. Εγραψες:
Να ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΩ πως δεν έχω ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα με την καταγωγή
κάποιου ανθρώπου , ΑΠΛΑ ΤΑ ΒΑΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩ , ΠΡΑΚΤΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ , ΕΝΩ ΠΡΕΠΕΙ,
ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ.Τελικα μας εκαναν να φοβομαστε να θεωρηθουμε ρατσιστες ή οτιδηποτε αλλο λεγοντας το αυτονοητο. Και να τολμησω να πω πως με τους συγκεκριμενους υπαρχει τελικα προβλημα απ΄ολες τις μεριες
Πιστεύω πώς υπάρχει ΟΝΤΩΣ πρόβλημα με ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ , μια μικρή ΜΕΙΟΨΗΦΕΙΑ των 'συγκεκριμένων' (με δικά σου 'λόγια').
Σε καμμία περίπτωση , ΟΜΩΣ , η εναπομένουσα ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΗ πλειοψηφεία
'τους' , ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ 'απ' όλες τις μεριές',
θα ήταν ΑΔΙΚΟ και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ να λέμε κάτι τέτοιο για συνανθρώπους μας
που σε αναζήτηση ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΞΕΝΙΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ
ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ! (ΝΑΙ ! ) .Ας μήν ΞΕΧΝΑΜΕ πώς πολλοί από 'ΑΥΤΟΥΣ' ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ,
και επιπλέον , ας μήν ξεχνάμε , πώς ΟΣΟΙ Ελληνες ζούμε στα στενά γεωγραφικά όρια της χώρας μας , άλλοι ΤΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ζούν 'ΣΤΩΝ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ' , ΑΝΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ !Αποστόλης.
ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ...