-
Ìå áöïñìÞ áðüøåéò ðïõ åêöñÜóôçêáí óå Üëëü èÝìá ðåñé åããõÞóåùí ðïéÝò åßíáé ïé ïõóéáóôéêÝò áéôßåò ðïõ Ý÷ïõí ïäçãÞóåé óôï ôåñÜóôéï ÷ñïíéêü Üíïéãìá ôùí åããõÞóåùí áðï ôïõò êáôáóêåõÜóôåò ôá ôåëåýôáéá ÷ñüíéá ?
Ç ðïëõðëïêüôçôá ôùí íÝùí áõôïêéíÞôùí Þ ç áíÜãêç ãéá íá ìÝíïõí ôá üðïéá ÷ñçìáôéêÜ ðïóÜ áðáéôïýíôáé ãéá åðéóêåõÝò óôéò åôáéñßåò êáé ü÷é óôïõò áíåîÜñôçôïõò ìç÷áíéêïýò. -
Ìå áöïñìÞ áðüøåéò ðïõ åêöñÜóôçêáí óå Üëëü èÝìá ðåñé åããõÞóåùí ðïéÝò åßíáé ïé ïõóéáóôéêÝò áéôßåò ðïõ Ý÷ïõí ïäçãÞóåé óôï ôåñÜóôéï ÷ñïíéêü Üíïéãìá ôùí åããõÞóåùí áðï ôïõò êáôáóêåõÜóôåò ôá ôåëåýôáéá ÷ñüíéá ?
Ç ðïëõðëïêüôçôá ôùí íÝùí áõôïêéíÞôùí Þ ç áíÜãêç ãéá íá ìÝíïõí ôá üðïéá ÷ñçìáôéêÜ ðïóÜ áðáéôïýíôáé ãéá åðéóêåõÝò óôéò åôáéñßåò êáé ü÷é óôïõò áíåîÜñôçôïõò ìç÷áíéêïýò. -
Ìå áöïñìÞ áðüøåéò ðïõ åêöñÜóôçêáí óå Üëëü èÝìá ðåñé åããõÞóåùí ðïéÝò åßíáé ïé ïõóéáóôéêÝò áéôßåò ðïõ Ý÷ïõí ïäçãÞóåé óôï ôåñÜóôéï ÷ñïíéêü Üíïéãìá ôùí åããõÞóåùí áðï ôïõò êáôáóêåõÜóôåò ôá ôåëåýôáéá ÷ñüíéá ?
Ç ðïëõðëïêüôçôá ôùí íÝùí áõôïêéíÞôùí Þ ç áíÜãêç ãéá íá ìÝíïõí ôá üðïéá ÷ñçìáôéêÜ ðïóÜ áðáéôïýíôáé ãéá åðéóêåõÝò óôéò åôáéñßåò êáé ü÷é óôïõò áíåîÜñôçôïõò ìç÷áíéêïýò. -
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Με αφορμή απόψεις που εκφράστηκαν σε άλλό θέμα περι εγγυήσεων ποιές είναι οι ουσιαστικές αιτίες που έχουν οδηγήσει στο τεράστιο χρονικό άνοιγμα των εγγυήσεων απο τους κατασκευάστες τα τελεύταια χρόνια ?
Η πολυπλοκότητα των νέων αυτοκινήτων ή η ανάγκη για να μένουν τα όποια χρηματικά ποσά απαιτούνται για επισκευές στις εταιρίες και όχι στους ανεξάρτητους μηχανικούς.Με απλά ελληνικά :
- η συρρίκνωση του εμπορικού κέρδους απο την πώληση του καινούργιου αυτοκινήτου , αλλά παράλληλα η διατήρηση υψηλού απο την πώληση των ανταλλακτικών.
-η κατάργηση , απο 30-10-2003 ( ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ) του Block Exception = Απελευθέρωση της Αγοράς Αυτοκινήτου , και γι' αυτό
των φρονίμων τα παιδιά πρίν πεινάσουν ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΝ και φροντίζουν
να ΜΑΝΤΡΩΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ γίνεται ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ
Εδώ θα ήταν ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ να δούμε τι συμβαίνει σε άλλες χώρες :
H ........... μάρκα πού στο Ελλάντα έδινε 1 χρόνο και ως διά μαγείας δίνει
7 ολόκληρα , τι κάνει αλλούΕπίσης σημειώστε , πως , άλλη ........... μάρκα , όχι μόνο απο 1 πήγε σε ν
χρόνια , λέγοντας και τα σέρβις μέχρι τότε δωρεάν (!) , ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΑΓΩΝ ΛΑΔΙΟΥ , ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ
Μπορεί κάποιος να απαντήσει στην ΕΥΛΟΓΗ ΑΠΟΡΡΟΙΑ :
Τους ΕΚΛΕΒΑΝ αλλάζοντας το λιπαντικό ΝΩΡΙΤΕΡΑ ή τωρα βαζουν ΣΚΟΠΙΜΑ λιπαντικό που ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ τόσα km ?Στοιχεία διαθέσιμα νομίζω πως ... έχουν όσοι αναγνώρισαν τ.. παραπάνω!
Αποστόλης
- η συρρίκνωση του εμπορικού κέρδους απο την πώληση του καινούργιου αυτοκινήτου , αλλά παράλληλα η διατήρηση υψηλού απο την πώληση των ανταλλακτικών.
-
Η μεγαλύτερη απάτη είναι η εγγύηση για 12 χρόνια στη διάτρηση από σκουριά. Πρέπει σε κάθε σέρβις να γίνεται έλεγχος του αμαξώματος για διάβρωση, την οποία πληρώνεις έξτρα και γίνεται μόνο αν το ζητήσεις. Αν σε ένα σέρβις δεν γίνει χάνεις την εγγύηση. Αν διαπιστωθεί οξείδωση για να συνεχίσει να ισχύει η εγγύηση πρέπει εντός λίγων ημερών να επισκευάσεις τη ζημιά με δικά σου έξοδα. Να μην ξεχνάμε ότι κατά την εγγύηση μπορεί να μην πληρώνουμε την εργασία αλλά τα ανταλλακτικά είναι πολύ ακριβότερα από οποιοδήποτε άλλο μέρος και να τα αγοράζαμε. Όταν πια φτάσει να πληρώσεις και την εργασία η χρέωση της εργατώρας είναι τσεκουριά στο κούτελο.
-
Επίσης να αναφερθεί και το γεγονός ότι άλλο εργοστασιακή εγγύηση και αλλο αντιπροσωπείας. Σε μερικές μάρκες δεν παίζει ρόλο αλλά σε άλλες π.χ. Opel το όλο θέμα είναι καθαρή απάτη! 6 χρόνια, όπου μόνο στα 2 καλύπτοντε τα πάντα, στα υπόλοιπα 4 καλύπτεται μόνο το μπλόκ της μηχανής!!! Σε 5 dealers μόνο ο ένας ήταν τίμιος και μου το εξηγησε... για αυτό και εγώ διάλεξα Honda που δεν χαλάει
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Η μεγαλύτερη απάτη είναι η εγγύηση για 12 χρόνια στη διάτρηση από σκουριά. Πρέπει σε κάθε σέρβις να γίνεται έλεγχος του αμαξώματος για διάβρωση, την οποία πληρώνεις έξτρα και γίνεται μόνο αν το ζητήσεις. Αν σε ένα σέρβις δεν γίνει χάνεις την εγγύηση. Αν διαπιστωθεί οξείδωση για να συνεχίσει να ισχύει η εγγύηση πρέπει εντός λίγων ημερών να επισκευάσεις τη ζημιά με δικά σου έξοδα. Να μην ξεχνάμε ότι κατά την εγγύηση μπορεί να μην πληρώνουμε την εργασία αλλά τα ανταλλακτικά είναι πολύ ακριβότερα από οποιοδήποτε άλλο μέρος και να τα αγοράζαμε. Όταν πια φτάσει να πληρώσεις και την εργασία η χρέωση της εργατώρας είναι τσεκουριά στο κούτελο.Όχι φίλε μου και τα 2 πράγματα που λες δεν ισχύουν.
Και όσον αφορά την εγγύηση για την διάτρηση/οξείδωση, αλλά και αυτά που λες για τα ανταλλακτικά. Αφενός για το πρώτο ο πατέρας μου στο AUDI του είχε ένα γρατζουνισματάκι για περίπου ένα χρόνο (ευγενική χορηγία το υιού του ), το οποίο και θα μπορούσε να προκαλέσει σκουριά. Σε καμία περίπτωση δεν τέθηκε θέμα εγγύησης.Για τα ανταλλακτικά στο Golf της μαμάς χρειαστήκαμε ουκ ολίγα. Μάλιστα, ο γρύλος στο παράθυρο του συνοδηγού έχει αλλαχθεί 4 ή 5 φορές (έχω χάσει τον λογαριασμό). Ποτέ δεν πληρώσαμε δεκάρα τσακιστή. Πάντα ήταν μέσα στην εγγύηση. Όχι μόνο την πρώτη φορά, αλλά και τις επόμενες, μιας και δεν είχε περάσει χρόνος από την αντικατάσταση του μέρους αυτού. Εξάλλου, αυτό είναι και το νόημα της εγγύησης. Ο κατασκευαστής εγγυάται ότι το προϊόν του δεν θα έχει ελαττώματα και αν εχει θα τα επισκευάσει ο ίδιος.
Και στο τέλος τέλος η εγγύηση τι δείχνει;;; Πόσο εμπιστεύεται ο κατασκευαστής αυτό που κατασκεύασε. Το να δίνει μόνο την υποχρεωτική εγγύηση (2 χρόνια πλέον) για εμένα είναι δείγμα έλλειψης εμπιστοσύνης προς το προϊόν του. Και μην ξεχνάτε ότι οι εγγυήσεις είναι μεγάλο κόστος για κάθε εργοστάσιο. Μιλάμε για μια βιομηχανία που κινείται με καθαρό περιθώριο 3-4%. Δηλαδή για αυτοκίνητο 5εκ δρχ το εργοστάσιο βγάζει καθαρό κέρδος το πολύ 200χιλ. Το κόστος ενός (και μόνο ενός) στραβού ανταλλακτικού δηλαδή. Αλλά πρέπει να δίνουν εγγυήσεις 1) γιατί το απαιτεί η νομοθεσία και 2) γιατί αλλιώς δεν θα πουλούσαν. Τα περί μαντρώματος πελατών λοιπόν απλά δεν ισχύουν.
Από την άλλη η τάση που παρατηρείται για αύξηση των διαστημάτων σέρβις έχει 3 αιτίες: 1) Προσπάθεια των κατασκευαστών να πείσουν ότι τα προϊόντα τους είναι αξιόπιστα (που είναι - δεν πιστεύω να συγκρίνει κανείς την αξιοπιστία των αυτοκινήτων του '60 με αυτή των σημερινών...)
2) Προσπάθεια αύξησης των εταιρικών πωλήσεων (κυρίως στην Ευρώπη). Η εταιρείες leasing πολλές φορές (ανάλογα με το συμβόλαιο) είναι υποχρεωμένες να καλύπτουν και τα σέρβις. Άρα προφανώς στην απόφασή τους πια μοντέλα θα προωθήσουν, αλλά και στο τι μίσθωμα θα ζητήσουν, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το αν το χ του του θέλει λάδια κάθε 10χιλ ή κάθε 20χιλ χλμ. Όσο πιο συχνά τόσο μικρότερο το περιθώριό τους και τόσο λιγότερο ανταγωνιστικό θα γίνει το μοντέλο, αφού θα ανεβεί το μηνιαίο μίσθωμα.
3) Πραγματική βελτίωση της τεχνολογίας των λιπαντικών και των υλικών/μεθόδων κατασκεύης κινητήρων και λιπαντικών. Αν και σπάνια μια εταιρεία αλλάζει τα διαστήματα σέρβις λόγω αυτού του λόγου. Δεν την συμφέρει, άρα δεν θα το κάνει αν δεν συντρέχει κάποιος από τους 2 πρώτους.Ας μην είμαστε λοιπόν τόσο αρνητικοί με τις εγγυήσεις. Για μένα μια εταιρεία που δίνει 5-6-7 χρόνια εγγύηση εμπιστεύεται αυτό που μου πουλάει. Για μια εταιρεία που δίνει μόνο αυτό που είναι υποχρεωμένη, έχω τις επιφυλάξεις μου.
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Åðßóçò íá áíáöåñèåß êáé ôï ãåãïíüò üôé Üëëï åñãïóôáóéáêÞ åããýçóç êáé áëëï áíôéðñïóùðåßáò. Óå ìåñéêÝò ìÜñêåò äåí ðáßæåé ñüëï áëëÜ óå Üëëåò ð.÷. Opel ôï üëï èÝìá åßíáé êáèáñÞ áðÜôç! 6 ÷ñüíéá, üðïõ ìüíï óôá 2 êáëýðôïíôå ôá ðÜíôá, óôá õðüëïéðá 4 êáëýðôåôáé ìüíï ôï ìðëüê ôçò ìç÷áíÞò!!! Óå 5 dealers ìüíï ï Ýíáò Þôáí ôßìéïò êáé ìïõ ôï åîçãçóå... ãéá áõôü êáé åãþ äéÜëåîá Honda ðïõ äåí ÷áëÜåéH Çonda ðÜíôá Þôáí ìåãÜëç óå ÷ñüíéá åããýçóçò êáé áíôï÷Ýò éäáßôåñá ôùí êéíçôÞñùí áëëÜ ôé ãßíåôáé ìå êÜðïéåò åôáéñßåò ðïõ ôá ôåëåõôáßá Ýêáíáí ôéò éäéÝò áíáêïéíþóåéò üóï áöïñÜ ôçí åñãïóôáóéáêÞ åããýçóç óå ìç÷áíéêÜ ìÝñç
ÁíáêÜëõøáí ôçí áíôï÷Þ êáé áðïöÜóéóáí óáí Üëëïé ÐñïìçèÝåò íá ôçí äþóïõí óôïí ëÜï
Ãéáôé ìüëéò ôá Ý÷ùóå ç Å.Å êáé ôïõò áíáãêáóå íá áõîÞóïõí ôçí åããýçóç ôï Ýêáíáí ÷ùñßò êïõâÝíôá -
Θα συμφωνήσω. Υπάρχουν εταιρείες που πάντα έδιναν μεγάλη εγγύηση επειδή πιστεύαν στους κινητήρες τους και στην αξιοπιστία τους (Toyota, Honda κτλ.) ενώ ξαφνικά εμφανίζονται εταιρείες να δίνουν 5 χρόνια και περισσότερα την στιγμή που τα αυτοκίνητα τους είναι αποδεδειγμένα τα πλέον 'ζημιάρικα'.
Εγώ επειδή ήμουν παθών (Rover 620ti) ή εγγύηση και η αξιοπιστία στο καινούργιο μου αυτοκίνητο ήταν νούμερο 1 στην λίστα μου.
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Επίσης να αναφερθεί και το γεγονός ότι άλλο εργοστασιακή εγγύηση και αλλο αντιπροσωπείας. Σε μερικές μάρκες δεν παίζει ρόλο αλλά σε άλλες π.χ. Opel το όλο θέμα είναι καθαρή απάτη! 6 χρόνια, όπου μόνο στα 2 καλύπτοντε τα πάντα, στα υπόλοιπα 4 καλύπτεται μόνο το μπλόκ της μηχανής!!! Σε 5 dealers μόνο ο ένας ήταν τίμιος και μου το εξηγησε... για αυτό και εγώ διάλεξα Honda που δεν χαλάειPoles eteries to kanoun auto pia. Diafimizoun 5 xronia alla sthn ousia mono 2 xronia einai kai ta alla 3 einai to Block. Kai meta ama tous pas to mplok xalasmeno sou lene ftes esh.
Ç êáñáìÝëá ôçò åããýçóçò êáé Üëëá æá÷áñþäç.....