-
Τα άσχημα νέα:
Την Παρασκευή το πρωι μου έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου και μου έκλεψαν το ραδιοcd, το κινητό και ένα χαρτοφύλακα.
Τα καλά νέα:
Την Σάββατο το πρωί (και θα μπορούσε να ήταν και Παρασκευή μεσημέρι, απλώς εγώ δεν μπορούσα) και κατόπιν συννενοήσεως με την ασφαλιστική 'ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ', πήγα σε κατάστημα της Carglass με την οποία συνεργάζονται, και μου άλλαξαν το τζάμι ** χωρις να πληρώσω δραχμή , με μόνη υποχρέωση να τους στείλω κάποια στιγμή με Fax την δήλωση από το αστυνομικό τμήμα για την κλοπή. Στο κατάστημα της Carglass έγινε και η απαραίτητη δήλωση προς την ασφαλιστική.
Δεν ξέρω αν και άλλες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν παρόμοιες διαδικασίες, πάντως η συγκεκριμένη μου έδειξε ότι ** σεβεται τους πελάτες της.
Γιατί είναι μεγάλο πράγμα να μπορείς κατά πρώτο να αποκαταστήσεις άμεσα τη ζημιά και δεύτερο να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς τρεξίματα για δηλώσεις και ξανά τρεξίματα σε τράπεζα και ξανά στην ασφαλιστική για να εισπράξεις τα λεφτά.Μακάρι να είχαν και αντίστοιχη υπηρεσία και για το ραδιοcd, που επίσης καλύπτεται από την ασφάλεια.
Όσο δε για τους συνεργάτες τους , η δουλειά έγινε σωστά και γρήγορα ...
-
Τα άσχημα νέα:
Την Παρασκευή το πρωι μου έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου και μου έκλεψαν το ραδιοcd, το κινητό και ένα χαρτοφύλακα.
Τα καλά νέα:
Την Σάββατο το πρωί (και θα μπορούσε να ήταν και Παρασκευή μεσημέρι, απλώς εγώ δεν μπορούσα) και κατόπιν συννενοήσεως με την ασφαλιστική 'ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ', πήγα σε κατάστημα της Carglass με την οποία συνεργάζονται, και μου άλλαξαν το τζάμι ** χωρις να πληρώσω δραχμή , με μόνη υποχρέωση να τους στείλω κάποια στιγμή με Fax την δήλωση από το αστυνομικό τμήμα για την κλοπή. Στο κατάστημα της Carglass έγινε και η απαραίτητη δήλωση προς την ασφαλιστική.
Δεν ξέρω αν και άλλες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν παρόμοιες διαδικασίες, πάντως η συγκεκριμένη μου έδειξε ότι ** σεβεται τους πελάτες της.
Γιατί είναι μεγάλο πράγμα να μπορείς κατά πρώτο να αποκαταστήσεις άμεσα τη ζημιά και δεύτερο να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς τρεξίματα για δηλώσεις και ξανά τρεξίματα σε τράπεζα και ξανά στην ασφαλιστική για να εισπράξεις τα λεφτά.Μακάρι να είχαν και αντίστοιχη υπηρεσία και για το ραδιοcd, που επίσης καλύπτεται από την ασφάλεια.
Όσο δε για τους συνεργάτες τους , η δουλειά έγινε σωστά και γρήγορα ...
-
Τα άσχημα νέα:
Την Παρασκευή το πρωι μου έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου και μου έκλεψαν το ραδιοcd, το κινητό και ένα χαρτοφύλακα.
Τα καλά νέα:
Την Σάββατο το πρωί (και θα μπορούσε να ήταν και Παρασκευή μεσημέρι, απλώς εγώ δεν μπορούσα) και κατόπιν συννενοήσεως με την ασφαλιστική 'ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ', πήγα σε κατάστημα της Carglass με την οποία συνεργάζονται, και μου άλλαξαν το τζάμι ** χωρις να πληρώσω δραχμή , με μόνη υποχρέωση να τους στείλω κάποια στιγμή με Fax την δήλωση από το αστυνομικό τμήμα για την κλοπή. Στο κατάστημα της Carglass έγινε και η απαραίτητη δήλωση προς την ασφαλιστική.
Δεν ξέρω αν και άλλες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν παρόμοιες διαδικασίες, πάντως η συγκεκριμένη μου έδειξε ότι ** σεβεται τους πελάτες της.
Γιατί είναι μεγάλο πράγμα να μπορείς κατά πρώτο να αποκαταστήσεις άμεσα τη ζημιά και δεύτερο να κάνεις τη δουλειά σου χωρίς τρεξίματα για δηλώσεις και ξανά τρεξίματα σε τράπεζα και ξανά στην ασφαλιστική για να εισπράξεις τα λεφτά.Μακάρι να είχαν και αντίστοιχη υπηρεσία και για το ραδιοcd, που επίσης καλύπτεται από την ασφάλεια.
Όσο δε για τους συνεργάτες τους , η δουλειά έγινε σωστά και γρήγορα ...
-
Υπάρχουν και άλλες εταιρείες στην αγορά που λειτουργούν ακριβώς έτσι,πηγαίνοντάς το αυτ/το σου όμως σε συνεργαζόμενο με την εταιρία κατάστημα όπως έκανες ακριβώς και'συ
Αν πας όμως σε μη συνεργαζόμενο κατάστημα τότε ακολουθείται η 'παλιά μέθοδος' : συνεργείο>πραγματογνώμονας>συμφωνία με κατάστημα στην τιμή>τιμολόγια στην εταιρία>πληρωμή
Καλά λόγια για ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ