-
Πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις στο site σας (μας).
Κάτοχος κι εγώ μίας Turboctavia Combi 4X4 Abt, εδώ και 15 περίπου ημέρες, με 1000 Km μέχρι σήμερα.Πρώτες εντυπώσεις ???
-O Κινητήρας με την επαρκή ροπή του (δεν ανέβασα επάνω απο 4000 r.p.m.).
Αλήθεια ακούγεται κάποιο σφύριγμα απο την τουρμπίνα αλλά όχι και η σκάστρα (είνα μήπως κλειστού τύπου???).
-Γιατί στην αντιπροσωπεία μιλούν για λάδι κινητήρα 0W/30 ???
Για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες δεν θα ήταν καλύτερο ένα 60άρι λάδι, προδιαγραφών φυσικά VW 503 00 ???-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Γυρίζοντας το κλειδί στην θέση πριν την ανάφλεξη, το σήμα του ESP δεν έσβηνε μερικές φορές και η μηχανή δεν έμπαινε σε λειτουργία.
Γυρίζοντας μία ή περισσότερες φορές το κλειδί αριστερά (σβήσιμο όλων των ενδείξεων) το πρόβλημα λυνόταν (η ένδειξη του ESP έσβηνε) και η μηχανή άναβε κανονικά.
Στην αντιπροσωπεία (Service ΒΙΑΜΑΡ στην Κηφισίας) διέγνωσαν πρόβλημα στον εγκέφαλο και την επομένη ημέρα μου τον άλλαξαν (όπως μου ανέφεραν).
Επίσης ο ανεμιστήρας του συστήματος ψύξης/θέρμανσης κάνει υπερβολικό θόρυβο (ρουλεμάν βλαμμένο σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη) και ενώ μού είπαν ότι τον άλλαξαν (????) δεν αντιλήφθηκα καμμία διαφορά.
Γενικά δεν θεωρώ ότι το επίπεδο SERVICE είναι αυτό που αρμόζει στην τεχνολογία που κουβαλάει το συγκεκριμένο μοντέλλο.Παρακαλώ θα ήθελα απόψεις για το κεντρικόSERVICE όπου σκέπτομαι να αποτανθώ για τα περαιτέρω .
Κατά τα άλλα καλώς σας ήρθα και (ελπίζω) καλώς να με δεχθείτε !!
Δυστυχώς ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος μου, δεν θα μου επιτρέπει την συνεχή ανταλλαγή απόψεων μαζί σας, όμως θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ. -
Πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις στο site σας (μας).
Κάτοχος κι εγώ μίας Turboctavia Combi 4X4 Abt, εδώ και 15 περίπου ημέρες, με 1000 Km μέχρι σήμερα.Πρώτες εντυπώσεις ???
-O Κινητήρας με την επαρκή ροπή του (δεν ανέβασα επάνω απο 4000 r.p.m.).
Αλήθεια ακούγεται κάποιο σφύριγμα απο την τουρμπίνα αλλά όχι και η σκάστρα (είνα μήπως κλειστού τύπου???).
-Γιατί στην αντιπροσωπεία μιλούν για λάδι κινητήρα 0W/30 ???
Για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες δεν θα ήταν καλύτερο ένα 60άρι λάδι, προδιαγραφών φυσικά VW 503 00 ???-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Γυρίζοντας το κλειδί στην θέση πριν την ανάφλεξη, το σήμα του ESP δεν έσβηνε μερικές φορές και η μηχανή δεν έμπαινε σε λειτουργία.
Γυρίζοντας μία ή περισσότερες φορές το κλειδί αριστερά (σβήσιμο όλων των ενδείξεων) το πρόβλημα λυνόταν (η ένδειξη του ESP έσβηνε) και η μηχανή άναβε κανονικά.
Στην αντιπροσωπεία (Service ΒΙΑΜΑΡ στην Κηφισίας) διέγνωσαν πρόβλημα στον εγκέφαλο και την επομένη ημέρα μου τον άλλαξαν (όπως μου ανέφεραν).
Επίσης ο ανεμιστήρας του συστήματος ψύξης/θέρμανσης κάνει υπερβολικό θόρυβο (ρουλεμάν βλαμμένο σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη) και ενώ μού είπαν ότι τον άλλαξαν (????) δεν αντιλήφθηκα καμμία διαφορά.
Γενικά δεν θεωρώ ότι το επίπεδο SERVICE είναι αυτό που αρμόζει στην τεχνολογία που κουβαλάει το συγκεκριμένο μοντέλλο.Παρακαλώ θα ήθελα απόψεις για το κεντρικόSERVICE όπου σκέπτομαι να αποτανθώ για τα περαιτέρω .
Κατά τα άλλα καλώς σας ήρθα και (ελπίζω) καλώς να με δεχθείτε !!
Δυστυχώς ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος μου, δεν θα μου επιτρέπει την συνεχή ανταλλαγή απόψεων μαζί σας, όμως θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ. -
Πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις στο site σας (μας).
Κάτοχος κι εγώ μίας Turboctavia Combi 4X4 Abt, εδώ και 15 περίπου ημέρες, με 1000 Km μέχρι σήμερα.Πρώτες εντυπώσεις ???
-O Κινητήρας με την επαρκή ροπή του (δεν ανέβασα επάνω απο 4000 r.p.m.).
Αλήθεια ακούγεται κάποιο σφύριγμα απο την τουρμπίνα αλλά όχι και η σκάστρα (είνα μήπως κλειστού τύπου???).
-Γιατί στην αντιπροσωπεία μιλούν για λάδι κινητήρα 0W/30 ???
Για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες δεν θα ήταν καλύτερο ένα 60άρι λάδι, προδιαγραφών φυσικά VW 503 00 ???-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Γυρίζοντας το κλειδί στην θέση πριν την ανάφλεξη, το σήμα του ESP δεν έσβηνε μερικές φορές και η μηχανή δεν έμπαινε σε λειτουργία.
Γυρίζοντας μία ή περισσότερες φορές το κλειδί αριστερά (σβήσιμο όλων των ενδείξεων) το πρόβλημα λυνόταν (η ένδειξη του ESP έσβηνε) και η μηχανή άναβε κανονικά.
Στην αντιπροσωπεία (Service ΒΙΑΜΑΡ στην Κηφισίας) διέγνωσαν πρόβλημα στον εγκέφαλο και την επομένη ημέρα μου τον άλλαξαν (όπως μου ανέφεραν).
Επίσης ο ανεμιστήρας του συστήματος ψύξης/θέρμανσης κάνει υπερβολικό θόρυβο (ρουλεμάν βλαμμένο σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη) και ενώ μού είπαν ότι τον άλλαξαν (????) δεν αντιλήφθηκα καμμία διαφορά.
Γενικά δεν θεωρώ ότι το επίπεδο SERVICE είναι αυτό που αρμόζει στην τεχνολογία που κουβαλάει το συγκεκριμένο μοντέλλο.Παρακαλώ θα ήθελα απόψεις για το κεντρικόSERVICE όπου σκέπτομαι να αποτανθώ για τα περαιτέρω .
Κατά τα άλλα καλώς σας ήρθα και (ελπίζω) καλώς να με δεχθείτε !!
Δυστυχώς ο ελάχιστος ελεύθερος χρόνος μου, δεν θα μου επιτρέπει την συνεχή ανταλλαγή απόψεων μαζί σας, όμως θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ. -
Καλησπέρα!2 πράγματα θα σου πώ:
1)Σιγά μη σου άλλαξαν ολόκληρο εγκέφαλο στην αντιπροσωπεία απλά επειδή το ESP...έκανε τα δικά του!
2)Σε ένα τούρμπο αυτοκίνητο τους ελληνικούς καλοκαιρινούς μήνες και ειδικά αν πιέζεται ένα συνθετικό λάδι (κοίτα στο manual για τις προδιαγραφές ) 15W/50 θα ήταν ό,τι έπρεπε!Ο κατασκευαστής φροντίζει σε γενικό πλαίσιο τον κινητήρα και δεν ασχολείται με κάθε χώρα!
Καλοτάξιδο !
Πίεσέ τους στις αντιπροσωπίες για καλή δουλειά!Ποτέ η δουλειά σε αντιπροσωπεία δεν ήταν αντάξια των χρημάτων και του κόπου για την αποπληρωμή ενός αυτοκινήτου!Με τον καιρό αναζήτησε ιδιωτικό συνεργείο και ασχολήσου λιγάκι με την ανεύρεση ανταλλακτικών , όταν θα χρειαστούν , από το ελεύθερο εμπόριο!Στείλε πμ για περισσότερες λεπτομέρειες.
Φιλικά -
Φίλε καλώς όρισες!
Υπάρχει ειδικό θέμα,εδώ στο ‘Περί Αυτοκίνησης’ ειδικά για τα Octavia. Πιθανότατα οι απαντήσεις που θες θα υπάρχουν ηδη εκει.Αφιέρωσε λίγο χρόνο να το διαβάσεις και σίγουρα ολοι οι Skodaκ-ιδες θα μπορέσουν να σε βοηθήσουν!
Νεοφερμένος στο club!!!!!!!!