-
Στην γειτονια μου (subdivision), 10 σπιτια πιο κατω υπαρχει καποιος κυριος ο οποιος ειναι ιδιοκτητης μιας Φερραρι 308 GTS. Μεσα στο γκαραζ του εχω δει επισης ενα Μιτσουμπισι 3000 GT VR4 και μια αγωνιστικη μηχανη, φενεται σαν Νιντζα ή κατι τετοιο (δεν εχω ιδεα απο μηχανες/μοτο).
Οπως επισης ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι σημενει 308. Μεχρι σημερα.
Βγαινω εξω για παραλαβη παραγγελιας take out Κινεζικο φαγητο. Στον ιδιο δρομο που εγινε η κοντρα με το ΤΤ τις προαλλες (Αγη by the way, αυτος ηταν ο κυριος δρομος της διαδρομης μας οταν πηγαιναμε ή ερχομασταν απο το Starbucks - οχι εκει που 'τρεξαμε'). Σε φαναρι κοκκινο, μπαινοντας σε δρομο 4ων λωριδων απο (επισης) δρομο 4ων λωριδων, στεκεται ακινητο το Φερραρι (το φαναρι μολις 100 μετρα απο το σπιτι του, 150 απο το δικο μου). Αυτος πρωτος, εγω φτανω δευτερος, κανεις αλλος απο πισω μας και το φαναρι ειναι αριστερο τοξο.
Σκεφτομαι, δεν εχω ιδεα ποσο γρηγορο ειναι αυτο το Φερραρι, ομως για να δουμε πως παει το αυτοκινητο μου διπλα του. Βαζω πρωτη (χειρκινητα) στο (αυτοματο) κιβωτιο (αυτο ακουγεται περιεργο, ομως ναι υπαρχει δυνατοτητα χειροκινητης επιλογης σχεσεων στο κιβωτιο μου εκτος απο αυτοματης ή ημιαυτοματης - - - ο λογος που διαλεγω χειροκινητο mode ειναι επηδει με το Sportshift οι αλλαγη 1η προς 2η γινετε απο το κομπιουτερ). Επηδει θα ειμαστε πανω σε στροφη οταν ξεκινησουμε, θελω να κρατησω την 1η οσο χρειζεται, διοτι after all, οι πιθανοτητες ειναι για εναν οδηγο Φερραρι ειναι να προσπαθησει να παει γρηγορα σττην στροφη, περισσοτερο απο οτι στην ευθεια.
Πρασινο.
Μαρσαρει το γκαζι 2 φορες, βρουμ, βρουμ (εγω: OFF το ραδιοφωνω και 5% κατω το παραθυρο για να ακουω τον κινητηρα...του) και μετα βαζει πρωτη. Ξεκιναει με σπινιαρισμα! Wow! Απο πισω του με 90% γκαζι και το VSA αναβοσβηνει (φτου! OFF επρεπε να ηταν, ειναι πιο γρηγορο ετσι - Γαβ. idiot). Το 70% της στροφης περναει και ο κυριος σταματαει. Σταματαει με την εννοια του οτι 'δεν συνεχιζει να ανεβαζει ταχυτητα κτλ'.
Εγω: 'Τι διαολο?'
Βαζει 2α (τον ακουω ειμαι διπλα του). Αφου γινετε η συμπλεξη, μπαμ! WOT ξανα. Wot και εγω απο πισω του (στην ιδια λωριδα και ο δρομος σχεδον αδειος). Απο 30 μ/ω (48 χ/ω) φτανουμε 70 μ/ω (113 χ/ω). Ολα με 2α εγω, αυτος μπηκε στην 3η ειμαι σιγουρος.
Απο τα 30 μεχρι τα 45 με επερνε ανετα. Ολοφανερο το ποσο κοντητερες σχεσεις εχει σε σχεση με μενα. Απο τα 50-55 και πανω ειμαι εγω πιο γρηγορος ομως.
Στα 70 μ/ω σταματησαμε διοτι σταματησε αυτος οπως πριν. Αργοτερα εγινε αυτο 2 ακομη φορες σε περιπου ιδιες ταχυτητες (ο λογος βρηκαμε κινηση και οταν βρησκαμε ανοιχτους διαδρομους να αποφυγουμε την κινηση, δεξια, αριστερα, δεξια κοντραριστηκαμε εκει). Η μια ηταν λιγο πιο γρηγορη, εβαλα τριτη και πηγαμε ισως μεχρι τα 90 μ/ω, ομως καθε φορα, εφευγε πρωτος και τον ακολουθουσα και αμεσως μετα, σταματσουσε. Ομως οσο ανεβαιναν οι ταχυτητες, τοσο ειχα την εντυπωση οτι εμουν πιο γρηγορος εγω.
Σε αυτο το σημειο σκευτομαι, ο κυριος μαλλον δεν προσπαθησε 100% ή κατι τετοιο.
Γυριζοντας σπιτι αργοτερα, κανωντας μια μικρη ερευνα βλεπω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι περιπου οσο γρηγορο οσο το CLS τελικα. 0-60 μ/ω σε 6.5 απο 240 ιππους απο 3 λιτρα V8!
Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).
Ομως ειναι ενδιαφερον το ποσο αδιαβροτα απο τον χρονο ειναι Φερραρι ακομη και 23 χρονια αργοτερα σε αυτη την περιπτωση. Αναρωτιεμαι ποσο κοστιζει ενα 308 GTS εδω.
Για περισσοτερες πληροφοριες για σπεκς και φωτο εδω
http://www.fugazi.co.uk/308/my308GTS.htm
και
http://www.ferrari.com/cgi-bin/fworld.d ... TROVALVOLE -
Στην γειτονια μου (subdivision), 10 σπιτια πιο κατω υπαρχει καποιος κυριος ο οποιος ειναι ιδιοκτητης μιας Φερραρι 308 GTS. Μεσα στο γκαραζ του εχω δει επισης ενα Μιτσουμπισι 3000 GT VR4 και μια αγωνιστικη μηχανη, φενεται σαν Νιντζα ή κατι τετοιο (δεν εχω ιδεα απο μηχανες/μοτο).
Οπως επισης ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι σημενει 308. Μεχρι σημερα.
Βγαινω εξω για παραλαβη παραγγελιας take out Κινεζικο φαγητο. Στον ιδιο δρομο που εγινε η κοντρα με το ΤΤ τις προαλλες (Αγη by the way, αυτος ηταν ο κυριος δρομος της διαδρομης μας οταν πηγαιναμε ή ερχομασταν απο το Starbucks - οχι εκει που 'τρεξαμε'). Σε φαναρι κοκκινο, μπαινοντας σε δρομο 4ων λωριδων απο (επισης) δρομο 4ων λωριδων, στεκεται ακινητο το Φερραρι (το φαναρι μολις 100 μετρα απο το σπιτι του, 150 απο το δικο μου). Αυτος πρωτος, εγω φτανω δευτερος, κανεις αλλος απο πισω μας και το φαναρι ειναι αριστερο τοξο.
Σκεφτομαι, δεν εχω ιδεα ποσο γρηγορο ειναι αυτο το Φερραρι, ομως για να δουμε πως παει το αυτοκινητο μου διπλα του. Βαζω πρωτη (χειρκινητα) στο (αυτοματο) κιβωτιο (αυτο ακουγεται περιεργο, ομως ναι υπαρχει δυνατοτητα χειροκινητης επιλογης σχεσεων στο κιβωτιο μου εκτος απο αυτοματης ή ημιαυτοματης - - - ο λογος που διαλεγω χειροκινητο mode ειναι επηδει με το Sportshift οι αλλαγη 1η προς 2η γινετε απο το κομπιουτερ). Επηδει θα ειμαστε πανω σε στροφη οταν ξεκινησουμε, θελω να κρατησω την 1η οσο χρειζεται, διοτι after all, οι πιθανοτητες ειναι για εναν οδηγο Φερραρι ειναι να προσπαθησει να παει γρηγορα σττην στροφη, περισσοτερο απο οτι στην ευθεια.
Πρασινο.
Μαρσαρει το γκαζι 2 φορες, βρουμ, βρουμ (εγω: OFF το ραδιοφωνω και 5% κατω το παραθυρο για να ακουω τον κινητηρα...του) και μετα βαζει πρωτη. Ξεκιναει με σπινιαρισμα! Wow! Απο πισω του με 90% γκαζι και το VSA αναβοσβηνει (φτου! OFF επρεπε να ηταν, ειναι πιο γρηγορο ετσι - Γαβ. idiot). Το 70% της στροφης περναει και ο κυριος σταματαει. Σταματαει με την εννοια του οτι 'δεν συνεχιζει να ανεβαζει ταχυτητα κτλ'.
Εγω: 'Τι διαολο?'
Βαζει 2α (τον ακουω ειμαι διπλα του). Αφου γινετε η συμπλεξη, μπαμ! WOT ξανα. Wot και εγω απο πισω του (στην ιδια λωριδα και ο δρομος σχεδον αδειος). Απο 30 μ/ω (48 χ/ω) φτανουμε 70 μ/ω (113 χ/ω). Ολα με 2α εγω, αυτος μπηκε στην 3η ειμαι σιγουρος.
Απο τα 30 μεχρι τα 45 με επερνε ανετα. Ολοφανερο το ποσο κοντητερες σχεσεις εχει σε σχεση με μενα. Απο τα 50-55 και πανω ειμαι εγω πιο γρηγορος ομως.
Στα 70 μ/ω σταματησαμε διοτι σταματησε αυτος οπως πριν. Αργοτερα εγινε αυτο 2 ακομη φορες σε περιπου ιδιες ταχυτητες (ο λογος βρηκαμε κινηση και οταν βρησκαμε ανοιχτους διαδρομους να αποφυγουμε την κινηση, δεξια, αριστερα, δεξια κοντραριστηκαμε εκει). Η μια ηταν λιγο πιο γρηγορη, εβαλα τριτη και πηγαμε ισως μεχρι τα 90 μ/ω, ομως καθε φορα, εφευγε πρωτος και τον ακολουθουσα και αμεσως μετα, σταματσουσε. Ομως οσο ανεβαιναν οι ταχυτητες, τοσο ειχα την εντυπωση οτι εμουν πιο γρηγορος εγω.
Σε αυτο το σημειο σκευτομαι, ο κυριος μαλλον δεν προσπαθησε 100% ή κατι τετοιο.
Γυριζοντας σπιτι αργοτερα, κανωντας μια μικρη ερευνα βλεπω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι περιπου οσο γρηγορο οσο το CLS τελικα. 0-60 μ/ω σε 6.5 απο 240 ιππους απο 3 λιτρα V8!
Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).
Ομως ειναι ενδιαφερον το ποσο αδιαβροτα απο τον χρονο ειναι Φερραρι ακομη και 23 χρονια αργοτερα σε αυτη την περιπτωση. Αναρωτιεμαι ποσο κοστιζει ενα 308 GTS εδω.
Για περισσοτερες πληροφοριες για σπεκς και φωτο εδω
http://www.fugazi.co.uk/308/my308GTS.htm
και
http://www.ferrari.com/cgi-bin/fworld.d ... TROVALVOLE -
Στην γειτονια μου (subdivision), 10 σπιτια πιο κατω υπαρχει καποιος κυριος ο οποιος ειναι ιδιοκτητης μιας Φερραρι 308 GTS. Μεσα στο γκαραζ του εχω δει επισης ενα Μιτσουμπισι 3000 GT VR4 και μια αγωνιστικη μηχανη, φενεται σαν Νιντζα ή κατι τετοιο (δεν εχω ιδεα απο μηχανες/μοτο).
Οπως επισης ομολογω οτι δεν εχω ιδεα τι σημενει 308. Μεχρι σημερα.
Βγαινω εξω για παραλαβη παραγγελιας take out Κινεζικο φαγητο. Στον ιδιο δρομο που εγινε η κοντρα με το ΤΤ τις προαλλες (Αγη by the way, αυτος ηταν ο κυριος δρομος της διαδρομης μας οταν πηγαιναμε ή ερχομασταν απο το Starbucks - οχι εκει που 'τρεξαμε'). Σε φαναρι κοκκινο, μπαινοντας σε δρομο 4ων λωριδων απο (επισης) δρομο 4ων λωριδων, στεκεται ακινητο το Φερραρι (το φαναρι μολις 100 μετρα απο το σπιτι του, 150 απο το δικο μου). Αυτος πρωτος, εγω φτανω δευτερος, κανεις αλλος απο πισω μας και το φαναρι ειναι αριστερο τοξο.
Σκεφτομαι, δεν εχω ιδεα ποσο γρηγορο ειναι αυτο το Φερραρι, ομως για να δουμε πως παει το αυτοκινητο μου διπλα του. Βαζω πρωτη (χειρκινητα) στο (αυτοματο) κιβωτιο (αυτο ακουγεται περιεργο, ομως ναι υπαρχει δυνατοτητα χειροκινητης επιλογης σχεσεων στο κιβωτιο μου εκτος απο αυτοματης ή ημιαυτοματης - - - ο λογος που διαλεγω χειροκινητο mode ειναι επηδει με το Sportshift οι αλλαγη 1η προς 2η γινετε απο το κομπιουτερ). Επηδει θα ειμαστε πανω σε στροφη οταν ξεκινησουμε, θελω να κρατησω την 1η οσο χρειζεται, διοτι after all, οι πιθανοτητες ειναι για εναν οδηγο Φερραρι ειναι να προσπαθησει να παει γρηγορα σττην στροφη, περισσοτερο απο οτι στην ευθεια.
Πρασινο.
Μαρσαρει το γκαζι 2 φορες, βρουμ, βρουμ (εγω: OFF το ραδιοφωνω και 5% κατω το παραθυρο για να ακουω τον κινητηρα...του) και μετα βαζει πρωτη. Ξεκιναει με σπινιαρισμα! Wow! Απο πισω του με 90% γκαζι και το VSA αναβοσβηνει (φτου! OFF επρεπε να ηταν, ειναι πιο γρηγορο ετσι - Γαβ. idiot). Το 70% της στροφης περναει και ο κυριος σταματαει. Σταματαει με την εννοια του οτι 'δεν συνεχιζει να ανεβαζει ταχυτητα κτλ'.
Εγω: 'Τι διαολο?'
Βαζει 2α (τον ακουω ειμαι διπλα του). Αφου γινετε η συμπλεξη, μπαμ! WOT ξανα. Wot και εγω απο πισω του (στην ιδια λωριδα και ο δρομος σχεδον αδειος). Απο 30 μ/ω (48 χ/ω) φτανουμε 70 μ/ω (113 χ/ω). Ολα με 2α εγω, αυτος μπηκε στην 3η ειμαι σιγουρος.
Απο τα 30 μεχρι τα 45 με επερνε ανετα. Ολοφανερο το ποσο κοντητερες σχεσεις εχει σε σχεση με μενα. Απο τα 50-55 και πανω ειμαι εγω πιο γρηγορος ομως.
Στα 70 μ/ω σταματησαμε διοτι σταματησε αυτος οπως πριν. Αργοτερα εγινε αυτο 2 ακομη φορες σε περιπου ιδιες ταχυτητες (ο λογος βρηκαμε κινηση και οταν βρησκαμε ανοιχτους διαδρομους να αποφυγουμε την κινηση, δεξια, αριστερα, δεξια κοντραριστηκαμε εκει). Η μια ηταν λιγο πιο γρηγορη, εβαλα τριτη και πηγαμε ισως μεχρι τα 90 μ/ω, ομως καθε φορα, εφευγε πρωτος και τον ακολουθουσα και αμεσως μετα, σταματσουσε. Ομως οσο ανεβαιναν οι ταχυτητες, τοσο ειχα την εντυπωση οτι εμουν πιο γρηγορος εγω.
Σε αυτο το σημειο σκευτομαι, ο κυριος μαλλον δεν προσπαθησε 100% ή κατι τετοιο.
Γυριζοντας σπιτι αργοτερα, κανωντας μια μικρη ερευνα βλεπω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι περιπου οσο γρηγορο οσο το CLS τελικα. 0-60 μ/ω σε 6.5 απο 240 ιππους απο 3 λιτρα V8!
Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).
Ομως ειναι ενδιαφερον το ποσο αδιαβροτα απο τον χρονο ειναι Φερραρι ακομη και 23 χρονια αργοτερα σε αυτη την περιπτωση. Αναρωτιεμαι ποσο κοστιζει ενα 308 GTS εδω.
Για περισσοτερες πληροφοριες για σπεκς και φωτο εδω
http://www.fugazi.co.uk/308/my308GTS.htm
και
http://www.ferrari.com/cgi-bin/fworld.d ... TROVALVOLE -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).Eνδιαφέρον Gavriil!!!
Eχεις ακούσει ήχο από Modena??? Toν άκουσα 1 φορά και ακόμα τον θυμάμαι...
Τώρα βέβαια απ' ότι λένε η Ferrari Challenge Stradale (διάδοχος της Modena) λένε ότι θα είναι ακόμα πιό εντυπωσιακή...
-
exw akousei kai egw modena kai o hxos einai apo allo planhth.....
alitheia kati ferrari typou 308 kai kati paromoies pouliountai sthn italia se times katw twn 10 ekato. draxmwn -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).
Eνδιαφέρον Gavriil!!!
Eχεις ακούσει ήχο από Modena??? Toν άκουσα 1 φορά και ακόμα τον θυμάμαι...
Τώρα βέβαια απ' ότι λένε η Ferrari Challenge Stradale (διάδοχος της Modena) λένε ότι θα είναι ακόμα πιό εντυπωσιακή...
Οπως εγραψα πιο πανω:
'Ο ηχος του κινητηρα ηταν ενδιαφερον (σε καμια περιπτωση τιποτε κοντα σε 355 ή 360 ομως που επισης εχω ακουσε σε κοντρα).'
-
Η 'Λαοκόων Φιδεμπορική Α.Ε.' έχει εισαχθεί στη Wall Street άραγε;
-
Κάνετε λάθος.Η 360 δεν κανει θόρυβο.Ούτε ήχο.Απλά ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:
Κάνετε λάθος.Η 360 δεν κανει θόρυβο.Ούτε ήχο.Απλά ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!Το εχω γραψει και παλια αυτο, αλλα ξανα, για καποιο λογο, ο ηχος του 360 που δινει την εντυπωση οτι ο κινητηρας εισπνεει (αντι να εκπνεει) πανω απο τις 3Κ σαλ. Μοναδικος και περιεργος. Το 355 ακουγοταν καλυτερα σε μενα για καποιο λογο.
-
MODENA 360!!!!!!
FORZA FERRARI!!!!!! -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Κάνετε λάθος.Η 360 δεν κανει θόρυβο.Ούτε ήχο.Απλά ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!
Το εχω γραψει και παλια αυτο, αλλα ξανα, για καποιο λογο, ο ηχος του 360 που δινει την εντυπωση οτι ο κινητηρας εισπνεει (αντι να εκπνεει) πανω απο τις 3Κ σαλ. Μοναδικος και περιεργος. Το 355 ακουγοταν καλυτερα σε μενα για καποιο λογο.
Διευκρηνηση: Φυσικα οι κινητηρες αυτοκινητων εκπενουν και εισπνεουν, ομως αυτο που ακουγεται περισσοτερο ειναι η εκπνοη απο την εξατμιση.
Θυμαμε το Ταλον που ειχα παλια και μετα την φιλτροχοανη που του εβαλα, η εισπνοη συναγονιζοταν την εκπνοη οταν το τουρμπο σουλαριζε Υπερβαλω μεν, ηταν κατι εντυπωσιακο δε.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
οταν το τουρμπο σουλαριζε'σουλαριζε';
Τι θα πει αυτή η λέξη; Από που βγαίνει;ΥΓ: Τίμια ερώτηση, μην παρεξηγηθείς.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το εχω γραψει και παλια αυτο, αλλα ξανα, για καποιο λογο, ο ηχος του 360 που δινει την εντυπωση οτι ο κινητηρας εισπνεει (αντι να εκπνεει) πανω απο τις 3Κ σαλ. Μοναδικος και περιεργος. Το 355 ακουγοταν καλυτερα σε μενα για καποιο λογο.
Ούτε εισπνέει ούτε εκπνέει. ΕΜΠΝΕΕΙ!!!!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
οταν το τουρμπο σουλαριζε
'σουλαριζε';
Τι θα πει αυτή η λέξη; Από που βγαίνει;ΥΓ: Τίμια ερώτηση, μην παρεξηγηθείς.
Sorry, ηθελα να γραψω 'σπουλαριζε'. Απο την λεξη spool, που σημενει 'αρχιζει να γυριζει'.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Το εχω γραψει και παλια αυτο, αλλα ξανα, για καποιο λογο, ο ηχος του 360 που δινει την εντυπωση οτι ο κινητηρας εισπνεει (αντι να εκπνεει) πανω απο τις 3Κ σαλ. Μοναδικος και περιεργος. Το 355 ακουγοταν καλυτερα σε μενα για καποιο λογο.
Ούτε εισπνέει ούτε εκπνέει. ΕΜΠΝΕΕΙ!!!!
Τι σημενει αυτη η λεξη?
-
ελα μωρε μια απλή συνηθισμένη Φερραρι ήταν...μη τα παραλέμε κιόλας!!!
αν ρωτάς για το εμπνέει είναι the greek word for inspirate.. -
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Sorry, ηθελα να γραψω 'σπουλαριζε'. Απο την λεξη spool, που σημενει 'αρχιζει να γυριζει'.OK. Δεν ήθελα να σε 'διορθώσω', αληθινά δεν κατάλαβα τη λέξη.
Ούτε εισπνέει ούτε εκπνέει. ΕΜΠΝΕΕΙ!!!!
Τι σημενει αυτη η λεξη?
'Inspires'
-
inspire α μπραβο!!!
και το άλλο που μου κατέβηκε εμένα?κάτσε να δω το λεξικό!!! -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
inspire α μπραβο!!!
και το άλλο που μου κατέβηκε εμένα?κάτσε να δω το λεξικό!!!Ελπίζω όχι ...perspire!! (ιδρώνει)
-
ότι θέλω γράφω μου φαίνεται...inspiration είναι το ουσιαστικό νομίζω!
είπαμε μια απλή Φερράρι ήταν... -
είπαμε μια απλή Φερράρι ήταν...
Απλή και ...καταϊδρωμένη!
Κοντρα με Ferrari