Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα κάνατε αλλαγές/βελτιώσεις σε παλιά αυτοκίνητα-αντίκες ?
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Θα κάνατε αλλαγές/βελτιώσεις σε παλιά αυτοκίνητα-αντίκες ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    19
    31
    641
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.

      Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?

      Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sirgus last edited by

        Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.

        Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?

        Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Έστω λοιπόν ότι έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο, που θεωρείται **αντίκα **όμως.

          Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?

          Για παράδειγμα έχω δει βελτιώσεις όσον αφορά μηχανικά μέρη (πιο δυνατό δυναμό αλλά όχι ίδιας μάρκας με αυτό που είχε τότε, μεγαλύτερη μηχανή, εξατμίσεις, λάστιχα, ζάντες κλπ κλπ) ή θέματα εμφάνισης (καθίσματα, ακόμα και χρώμα που δεν το είχε βγάλει τότε ή εταιρεία!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • V
            vagelis-rallye last edited by

            oia amxia thewrountai antikes??
            mia alfa san tou rokkou thewreitai??

            an katalava antika ennoeis aytokinhta pro tou 60 kati bugatti type 59 kai kati alfa romeo monza
            an ennoeis ayta de tha allaza tpt propswika alla ti mporeis na kaneis an ena antallaktiko exei provlhma kai de mporeis na vreis pouthena to gnhsio?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • V
              vasilios last edited by

              Έχω και εγώ την ίδια απορία με το Βαγγέλη, ποια αυτοκίνητα θεωρείς αντίκες;

              Π.χ. Alfa Romeo TZ, αυτή τη στιγμή πωλείται 278000€, δες στο:
              http://www.carclassic.com/html/DK02.htm

              Ένας βασικός λόγος που οι τιμές είναι στα ύψη για ανακατασκευασμένα παλιά αυτοκίνητα είναι ακριβώς το φοβερό κόστος διασφάλισης 'original' ανταλλακτικών.

              Εγώ θα έλεγα ότι το μόνο που θα επέτρεπα σαν... παρεκτροπή σε τέτοια αυτοκίνητα, είναι η επιλογή κάποιων 'replica' ανταλλακτικών, ή κάποιων από πολύ κοντινό μοντέλο (π.χ. ίδιο μοντέλο/μεγαλύτερου κυβισμού). Πέραν αυτού, μόνο ... custom λύσεις (που σημαίνει αντιγράφω - δημιουργώ από το μηδέv κάποιο εξάρτημα σε μηχανή CNC π.χ.).

              Βασίλης
              http://www.alfasud.net
              editor@alfasud.net

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                oia amxia thewrountai antikes??
                mia alfa san tou rokkou thewreitai??

                an katalava antika ennoeis aytokinhta pro tou 60 kati bugatti type 59 kai kati alfa romeo monza

                Έχω και εγώ την ίδια απορία με το Βαγγέλη, ποια αυτοκίνητα θεωρείς αντίκες;

                Π.χ. Alfa Romeo TZ, αυτή τη στιγμή πωλείται 278000&, δες στο:
                http://www.carclassic.com/html/DK02.htm

                Αντίκα ή συλλεκτικό ή ιστορικό αυτοκίνητο θεωρείται οποιοδήποτε αυτοκίνητο 25 ετών με βάση όσα λέει η ΕΟΟΕ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • V
                  vagelis-rallye last edited by

                  25 etwn dhladh pro tou 78 e?
                  e koita
                  ama htan kamia alfa romeo typou veloce julia junior ktl tha alaza pragmata.
                  opws epishs kai se kana triumph splitfire mk2 h kanena opel....den xerw an pianoun oloi ton diaxwrismo pou kanw

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • B
                    bts last edited by

                    Αν το αυτοκίνητο είναι ιστορικό ή αντίκα, τότε έχει πολύ μεγαλύτερη αξία ως γνήσιο. Τώρα κάποιες μικρές παρατυπίες πχ ρέπλικα ανταλλακτικά ελλείψη γνησίων, συγχωρούνται.

                    Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      markvag last edited by

                      Μ' αρέσει που κανείς μέχρι τώρα δεν θέλει να πειράξει ένα κλασσικό.

                      Κι εγώ συμφωνώ. Θα το 'πείραζα' (=να βάλω ανταλλακτικό μη αυθεντικό) μόνο εάν δεν μπορώ να βρώ το αυθεντικό. Όσο για το πείραγμα για να το βελτιώσω, με τίποτα... Εξάλλου, πόσο μπορείς να βελτιώσεις μια Veloce ή μια GTam?? Χώρια που σήμερα δεν υπάρχουν ή είναι πολύ λίγα και τα μαστόρια...

                      Η μόνη περίπτωση που θα δεχόμουν κάτι μη αυθεντικό είναι το γνήσιο να μην υπάρχει ή να είναι πανάκριβο... οπότε αναγκαστικά... Αλλά και τότε θα το ήθελα όσο πιο κοντά γίνεται σε αίσθηση με το αυθεντικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        gvala last edited by

                        Η αξία της αντίκας έγκειται στην αυθεντικότητά της.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης BTS έγραψε:

                          Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.

                          ΟΧΙ

                          ...γι αυτό πάρε ένα 'μαμά' και κράτα το ως έχει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης BTS έγραψε:

                            Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.

                            Ήδη τα 1300άρια Rallye σε original κατάσταση θεωρούνται από πολλούς άτυπα classics και δεν είναι ούτε 10 ετών...

                            Αυτό που ήθελα να παρατηρήσω είναι ότι, αν ένα κλασσικό αυτοκίνητο χρησιμοποιείται κιόλας, δεν το έχεις δηλαδή για κάποιες εκδηλώσεις μόνο, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει 'μαμά'. Οι παλιές Alfa είναι κλασσικό παράδειγμα, μπορεί να μην έχουν 'βελτιώσεις' τόσο πολύ αλλά για πρακτικούς λόγους έχουν αλλαχτεί σημαντικά πράγματα, π.χ. κινητήρες Twin Spark σε Giulia.

                            Βασίλης
                            http://www.alfasud.net
                            editor@alfasud.net

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • V
                              vagelis-rallye last edited by

                              Ο χρήστης BTS έγραψε:
                              Αν το αυτοκίνητο είναι ιστορικό ή αντίκα, τότε έχει πολύ μεγαλύτερη αξία ως γνήσιο. Τώρα κάποιες μικρές παρατυπίες πχ ρέπλικα ανταλλακτικά ελλείψη γνησίων, συγχωρούνται.

                              Θα 'θελα να 'ξερα σε καμιά 20αριά χρόνια που το rallye θα θεωρείται συλλεκτικό λόγω της πορείας του στους αγώνες και του χαρακτήρα του, αν θα μπορεί να βρει κανείς κάποιο που δεν θα είναι πειραγμένο.

                              gia afto egw exw krathsei kai ta mama antallaktika pou antikatesthsa

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • B
                                bts last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:

                                ...γι αυτό πάρε ένα 'μαμά' και κράτα το ως έχει.

                                Όχι άλλο 106! Πάω για γιαπωνέζικο μετά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                  Θα κάνατε έστω κάποια βελτίωση ή αλλαγή ή δεν θα αλλάζατε απολύτως τίποτα για να είναι όσο πιο γνήσιο γίνεται?

                                  Αναρρωτιέμαι το εξής: Αν κάνεις κάποια 'βελτίωση' είτε στον κινητήρα είτε στο αμάξωμα είτε στην ανάρτηση, η οποία όμως γινόταν την εποχή του αυτοκινήτου, πάλι χάνει την αξία του; Ακόμα κι αν με αυτή τη μετατροπή έτρεχε επίσημα σε αγώνες της εποχής;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • B
                                    bts last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Αναρρωτιέμαι το εξής: Αν κάνεις κάποια 'βελτίωση' είτε στον κινητήρα είτε στο αμάξωμα είτε στην ανάρτηση, η οποία όμως γινόταν την εποχή του αυτοκινήτου, πάλι χάνει την αξία του; Ακόμα κι αν με αυτή τη μετατροπή έτρεχε επίσημα σε αγώνες της εποχής;

                                    Φαντάζομαι πως το να βάλεις σε μια Fulvia τα Βέμπερ με τα οποία έτρεχε στα ράλι δεν είναι και τόσο 'κακό'. Παρόλα αυτά, σε μία αυστηρή αξιολόγηση από ένα συλλέκτη, όπου τα κριτήρια δεν σχετίζονται με την απόδοση, το γνήσιο πάντα θα είναι μπροστά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ας πω και εγώ την άποψη μου!
                                      Δεν θα άλλαζα τίποτα ...
                                      Εκτός όπως είπαμε αν δεν μπορούσα και αλλιώς...
                                      Για παράδειγμα τα καθίσματα έχουν χαλάσει και χρειάζονται αλλαγή
                                      Όπως είναι λογικό δεν μπορώ να βρω ακριβώς το ίδιο χρώμα του πλαστικοποιημένου δέρματος ούτε τα ίδια σχέδια.

                                      Αυτό όμως που σκέφτομαι σοβαρά να προσθέσω, γιατί είναι θέμα ζωής...είναι τα προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα.
                                      Θα αλλάξει τρομερά ή όψη ενός αυτοκινήτου που βγήκε το 69 αλλά δεν μπορώ να ρισκάρω στην περίπτωση που κάποιος με τρακάρει από πίσω με ταχύτητα...Τα αποτελέσματα θα είναι δραματικά...

                                      Γι'αυτό ΝΑΙ στις αλλαγές μόνο όταν τίθεται θέμα επικινδυνότητας (αντικειμενικά, γιατί κάποιος μπορεί να αλλάξει τα φρένα του γιατί νομίζει ότι είναι επικίνδυνα) ή αν δεν μπορεί να κάνει και αλλιώς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Αν θα άλλαζα, θα ήταν αλλαγή που θα γίνοταν πολύ διακριτικά και θα συμπεριλαμβανόταν στις εγκεκριμένες από τους ομίλους ιδιοκτητών αλλαγές.

                                        Θα έκανα δε μετατροπή για τους εξής λόγους:

                                        1. Ευχρηστία/αξιοπιστία (π.χ. μετατροπή για να καίει αμόλυβδη ή, εφόσον είναι δυνατόν, αναβάθμιση του συστήματος θέρμανσης ή των ηλεκτρικών)
                                        2. Ασφάλεια
                                        3. Συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • K
                                          katrav last edited by

                                          Ενα αμάξι PONTIAC TRANS AM ρέπλικα ΚΙΤΤ μπορεί να θεωρηθεί αντίκα?

                                          Αντίστροφα μια Pontiac Τρανσ αμ αντίκα μπορεί να βελτιωθεί με εξαρτήματα της εποχής ?
                                          Τα εξαρτήματα που φτιάχνουν τη ρέπλικα ΚΙΤΤ βασίζονται σε μοντέλα και σχέδια της δεκαετία 80. Παρακαλώ αν γνωρίζετε κάτι πάνω στην ανακήρυξη μιας trans am΄ως αντίκα και μετατροπή της με πρόσθετη μάσκα σε ρέπλικα KNIGHT RIDER 2000....παραθέστε

                                          Σας ευχαριστώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • B
                                            blinkys last edited by

                                            Μάλλον εξαρτάται από το μοντέλο ... Θα μου άρεσε πάρα πολύ ένα 2 λιτρο ΜΚ ΙΙ κι ας ήταν και μετατροπή.
                                            Δεν θα πείραζα όμως ένα σκαραβαίο ή ένα μίνι. Ψιλο-διαφωνώ όμως με το θέμα για την ασφάλεια.¨Οχι τόσο
                                            για τα προσκέφαλα που ανφέρθηκαν όσο για την όλη ιδέα. Δηλαδή αν κάποιος θέλει να αισθάνεται (έχει
                                            μεγάλη διαφορά με το να είναι) ασφαλής καλύτερα να μην ασχοληθεί καθόλου με κάτι παλιό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr