Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κρεμασμα πόρτας σε Lancia Y
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κρεμασμα πόρτας σε Lancia Y
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    7
    74
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alkis_ita last edited by

      Αγαπητοί φίλοι, ζητώ τις γνώσεις σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Lancia Y που έχω απο τον Δεκέμβρη του 1998. Μόλις πριν απο ένα μήνα παρατήρησα οτι η πόρτα του οδηγού όταν κλείνει δεν εφαρμόζει καλά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο μέρος που ασφαλίζει και κλείνει υπάρχει πλεον μια ανοχή εμφανής. Συγκεκριμένα η πορτα εξέχει απο το αμάξωμα περίπου κατα μισό εκατοστό, πράγμα που χτυπάει πολύ στο μάτι. Ως πιθανότερη αιτία νομίζω οτι είναι οι άπειρες λακούβες της περιοχής που μένω (κοντά στα έργα της Αττικής οδου στον Σταυρό, οι δρόμοι είναι γεμάτοι κρατήρες!)
      Μόλις πρόσφατα ένας ευγενικός οδηγός μηχανής μου έκανε απεγνωσμένα νοήματα οτι η πόρτα μου δεν έχει κλείσει καλα!!

      Είναι δύσκολη η αποκατάσταση της θέσης της πόρτας? Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος όμοιο πρόβλημα και πόσο κόστισε η επισκευή? το θεωρείτε φυσιολογικό?
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alkis_ita last edited by

        Αγαπητοί φίλοι, ζητώ τις γνώσεις σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Lancia Y που έχω απο τον Δεκέμβρη του 1998. Μόλις πριν απο ένα μήνα παρατήρησα οτι η πόρτα του οδηγού όταν κλείνει δεν εφαρμόζει καλά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο μέρος που ασφαλίζει και κλείνει υπάρχει πλεον μια ανοχή εμφανής. Συγκεκριμένα η πορτα εξέχει απο το αμάξωμα περίπου κατα μισό εκατοστό, πράγμα που χτυπάει πολύ στο μάτι. Ως πιθανότερη αιτία νομίζω οτι είναι οι άπειρες λακούβες της περιοχής που μένω (κοντά στα έργα της Αττικής οδου στον Σταυρό, οι δρόμοι είναι γεμάτοι κρατήρες!)
        Μόλις πρόσφατα ένας ευγενικός οδηγός μηχανής μου έκανε απεγνωσμένα νοήματα οτι η πόρτα μου δεν έχει κλείσει καλα!!

        Είναι δύσκολη η αποκατάσταση της θέσης της πόρτας? Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος όμοιο πρόβλημα και πόσο κόστισε η επισκευή? το θεωρείτε φυσιολογικό?
        Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alkis_ita last edited by

          Αγαπητοί φίλοι, ζητώ τις γνώσεις σας για ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Lancia Y που έχω απο τον Δεκέμβρη του 1998. Μόλις πριν απο ένα μήνα παρατήρησα οτι η πόρτα του οδηγού όταν κλείνει δεν εφαρμόζει καλά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο μέρος που ασφαλίζει και κλείνει υπάρχει πλεον μια ανοχή εμφανής. Συγκεκριμένα η πορτα εξέχει απο το αμάξωμα περίπου κατα μισό εκατοστό, πράγμα που χτυπάει πολύ στο μάτι. Ως πιθανότερη αιτία νομίζω οτι είναι οι άπειρες λακούβες της περιοχής που μένω (κοντά στα έργα της Αττικής οδου στον Σταυρό, οι δρόμοι είναι γεμάτοι κρατήρες!)
          Μόλις πρόσφατα ένας ευγενικός οδηγός μηχανής μου έκανε απεγνωσμένα νοήματα οτι η πόρτα μου δεν έχει κλείσει καλα!!

          Είναι δύσκολη η αποκατάσταση της θέσης της πόρτας? Έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος όμοιο πρόβλημα και πόσο κόστισε η επισκευή? το θεωρείτε φυσιολογικό?
          Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            Είχα εγώ τέτοιο πρόβλημα στο Υ10 μου από πολύ ισχυρή ριπή αέρα που ψιλοκαταπόνησε την πόρτα όταν αυτή ήταν ανοιχτή. Ένας καλός φαναρτζής μπορεί να στην επισκευάσει. Υποθέτω βεβαίως ότι, αφού είναι σχετικά πρόσφατο το αυτοκίνητο, προήλθε μάλλον από καταπόνηση του πλαισίου ή από δομική αστοχία του εξαρτήματος το κρέμασμα κι όχι από σκουριά.

            Για το πόσο θα σου κοστίσει δεν ξέρω. Εμένα το '98 μου είχαν πάρει 20 χιλιάρικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Μαλλον θελει ρυθμισμα το εξαρτημα εκεινο που ειναι στη μεση της κολονας
              που κλεινει η πορτα.Δοκιμασε να το ξεβιδωσεις και να το βαλεις πιο μεσα για να κλεινει και πιο μεσα η πορτα.

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagelis-rallye last edited by

                w na mhn exeis trakarei se ekeinh thn meria ha na phgan na sto klepsoun prospathwntas na stravwsoun to telaro....egw pantws eixa ayto to provlhma kai sta 2 aytokinhta pou eixa ws twra
                sto punto logw varvarothtas
                sto rallye logw varvarothtas kai apopeiras diarrhxhs apo telaro
                kai ta 2 epidiorthikan apo ton patera mou (oxi den einai farnatzhs )

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  alkis_ita last edited by

                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
                  Δεν νομίζω οτι αν ρυθμισω το άγκιστρο της πόρτας θα διορθώσει κάτι, αντίθετα ίσως η πόρτα κλέινει δύσκολα πλεον..
                  Φίλε Βαγγέλη, αλήθεια πως έφτιαξε τις πόρτες ο πατέρας σου?
                  Δεν τον βάζεις να γράψει κανένα post με οδηγίες??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vagelis-rallye last edited by

                    vasika rithmise afth pou pianei h porta sth mesh ths kolwnas
                    to ekane sfyrhlato
                    sto rallye epeidh afto to @!#$^% pou phge na to anoixei stravwse to telaro to isiwsame me thn idia peripou methodo pou xrhsimopoihse kai o epidoxos klefths dhladh sprwxnontas to pros ta mesa
                    pantws gia des.... to keno pou les einai se kapio orismeno shmeio h se olh thn porta.....epishs des se ti katastash einai oi tsimouxes ths portas

                    molis thymithika oti sto punto (den eixe keno h porta apla ekane polu thoryvo otan ekleine) mou eixe pei enas farnatzhs oti exei kremasei h porta epeidh einai varia sto sygkekrimeno aytokinhto kai oti den eftiaxne

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr