Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΜΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΤΙΜΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    22
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ethnikaras last edited by

      Βλεποντας ενα θεμα που υπαρχει διασπαρτα σε διαφορα threads των αγγελιων, ειπα να γραψω εδω για το ερωτημα που μου εχει δημιουργηθει γυρω απο τα μεταχειρισμενα. Σε τι τιμες ειναι το λογικο τελικα να πωλουνται??? Δεν λεω για εξεζητημενες περιπτωσεις διαλυμενων αμαξιων ή σπανιων μοντελων... Μιλαω για τα απλα καθημερινα μοντελα σε καλη κατασταση.
      Εδω στην Ελλαδα οι περισσοτεροι τα πωλουν τουλαχιστον στο 70% της αξιας κτησης τους σαν καινουρια (καμια σχεση με τα παμφθηνα του εξωτερικου). Μηπως εμεις οι Ελληνες ειμαστε πιο εξυπνοι ή ξερουμε κατι που δεν ξερουν ολοι οι αλλοι παγκοσμιως γυρω απο την αξια των αμαξιων?
      Νομιζω οτι συνφορουμιστας σε καποιο θεμα εγραψε οτι στις Η.Π.Α. μια φυσιολογικη τιμη πωλησης μεταχειρισμενου ειναι γυρω στο 40% της αξιας του σαν καινουριο...

      Μηπως τελικα ειναι κοροϊδια να αγοραζουμε μεταχειρισμενα?

      Υ.Γ. Ειναι σαφες οτι ολοι συμφωνουν οτι μετρανε τα χιλιομετρα και η παλαιοτητα, αλλα η αναφορα μου γινεται για τον κανονα που αφορα τις φυσιολογικες καταστασεις...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        ethnikaras last edited by

        Βλεποντας ενα θεμα που υπαρχει διασπαρτα σε διαφορα threads των αγγελιων, ειπα να γραψω εδω για το ερωτημα που μου εχει δημιουργηθει γυρω απο τα μεταχειρισμενα. Σε τι τιμες ειναι το λογικο τελικα να πωλουνται??? Δεν λεω για εξεζητημενες περιπτωσεις διαλυμενων αμαξιων ή σπανιων μοντελων... Μιλαω για τα απλα καθημερινα μοντελα σε καλη κατασταση.
        Εδω στην Ελλαδα οι περισσοτεροι τα πωλουν τουλαχιστον στο 70% της αξιας κτησης τους σαν καινουρια (καμια σχεση με τα παμφθηνα του εξωτερικου). Μηπως εμεις οι Ελληνες ειμαστε πιο εξυπνοι ή ξερουμε κατι που δεν ξερουν ολοι οι αλλοι παγκοσμιως γυρω απο την αξια των αμαξιων?
        Νομιζω οτι συνφορουμιστας σε καποιο θεμα εγραψε οτι στις Η.Π.Α. μια φυσιολογικη τιμη πωλησης μεταχειρισμενου ειναι γυρω στο 40% της αξιας του σαν καινουριο...

        Μηπως τελικα ειναι κοροϊδια να αγοραζουμε μεταχειρισμενα?

        Υ.Γ. Ειναι σαφες οτι ολοι συμφωνουν οτι μετρανε τα χιλιομετρα και η παλαιοτητα, αλλα η αναφορα μου γινεται για τον κανονα που αφορα τις φυσιολογικες καταστασεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ethnikaras last edited by

          Βλεποντας ενα θεμα που υπαρχει διασπαρτα σε διαφορα threads των αγγελιων, ειπα να γραψω εδω για το ερωτημα που μου εχει δημιουργηθει γυρω απο τα μεταχειρισμενα. Σε τι τιμες ειναι το λογικο τελικα να πωλουνται??? Δεν λεω για εξεζητημενες περιπτωσεις διαλυμενων αμαξιων ή σπανιων μοντελων... Μιλαω για τα απλα καθημερινα μοντελα σε καλη κατασταση.
          Εδω στην Ελλαδα οι περισσοτεροι τα πωλουν τουλαχιστον στο 70% της αξιας κτησης τους σαν καινουρια (καμια σχεση με τα παμφθηνα του εξωτερικου). Μηπως εμεις οι Ελληνες ειμαστε πιο εξυπνοι ή ξερουμε κατι που δεν ξερουν ολοι οι αλλοι παγκοσμιως γυρω απο την αξια των αμαξιων?
          Νομιζω οτι συνφορουμιστας σε καποιο θεμα εγραψε οτι στις Η.Π.Α. μια φυσιολογικη τιμη πωλησης μεταχειρισμενου ειναι γυρω στο 40% της αξιας του σαν καινουριο...

          Μηπως τελικα ειναι κοροϊδια να αγοραζουμε μεταχειρισμενα?

          Υ.Γ. Ειναι σαφες οτι ολοι συμφωνουν οτι μετρανε τα χιλιομετρα και η παλαιοτητα, αλλα η αναφορα μου γινεται για τον κανονα που αφορα τις φυσιολογικες καταστασεις...

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • K
            kacey last edited by

            Οσο ο Ελληνας ΔΕΝ θα εχει την οικονομικη δυναμη να αγορασει ενα καινουριο και σχετικα καλο και ασφαλες αυτοκινητο που να τον εξυπηρετει στις αναγκες του (αμα ηταν για ενα Seicento ολοι μπορουμε να παρουμε), παντα οι τιμες των μεταχειρισμενων θα βρισκονται στα υψη. Αυτο γιατι ο μεσος Ελληνας αμα θελει αλλο αυτοκινητο καθε 5 χρονια (χρονος καθολα λογικος) τοτε αναγκαζεται να στραφει στα μεταχειρισμενα, καθως δεν μπορει να παρει καινουριο. Οποτε τα χρεωνουν οτι θελουν...

            Mazda MX5 του 93 θελω να παρω (10ετιας δηλαδη) και μου ζητανε 4.5 μυρια....

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              cpp last edited by

              Για υπολόγιστε στην αξία ενός καινούργιου αυτοκίνητου τι είναι φόρος και τι είναι πραγματική αξία του οχήματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • K
                kilo last edited by

                Το θέμα των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων φίλοι μου, ήταν και απο ότι βλέπω θα παραμείνει μιά αμαρτωλή ιστορία για πολλά χρόνια ακόμη. Παρά το γεγονός ότι επιτέλους ο Ελληνας μπορεί και απολαμβάνει πλέον ποιό εύκολα το καινούργιο απο ότι ότι στο παρελθόν, εν τούτοις το μεταχειρισμένο είναι και θα παραμένει ακριβό. Οι λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ανεξήγητος, αλλά συμβαίνει. Και για να καταλάβουμε ορισμένα πράγματα, σε πρόσφατη συζήτηση που είχα με ένα εκτιμητή αγαράς μεταχειρισμένων της Toyota (ξέρετε όταν πάμε για ανταλλαγή), μου έλεγε τα εξής:
                Αγοράζεις λοιπόν το καινούργιο μοντέλο αντί π.χ.20,000 ευρώ.
                Με το που του βάζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, και πρίν ακόμη το παραλάβεις να θεωρείς ότι η αξία του έχει πέσει κατά ένα 25%. Πράγμα που σημαίνει ότι εάν πρίν το παραλάβεις απο τον αντιπρόσωπο αλλάξεις γνώμη και θέλεις κάτι άλλο και το κάνεις ανταλλαγή, η τιμή που θα σου δώσουν θα είναι 15,000 ευρώ άσχετα αν δεν έχει πατήσε δρόμο ακόμη.
                Στη συνέχεια λοιπόν, η τιμή των 15,000 ευρώ θα παραμείνει για περίπου 1 το πολύ 1½ χρόνο. Μετά τα πράγματα αλλάζουν και ύπολογήστε ένα 10% μείωση της αξίας του για κάθε χρόνο που περνά. Ετσι λοιπόν άν αποφασίσουμε μετά απο 5 χρόνια να το πουλήσουμε το κεφάλαιο αγορά θα είναι μεωμένο τουλάχιστο κατά 55%. Και τα νούμερα αυτά είναι για εμπορικά μοντέλα και υπο την προυπόθεση ότι δεν έχουν εν τω μεταξύ αλλάξει σουλούπι, γιατί στα μη εμπορικά η μείωση μπορει να φτάσει και το 75%. Βέβαια απο ένα σημείο και μετά η τιμή του φτάνει σε κάποιο κατώτατο επίπεδο και παραμένει εκεί.
                Ετσι λοιπόν με τα λεγόμενά του, θεωρητικά θα μπορείς να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο 5ετίας μοντέλο στα μισά λεφτά και ίσως ακόμη λιγότερο απο την αρχική τιμή αγοράς του. Αλλά έλα που στην πράξη δεν ισχύει αυτό! Για προσπαθήστε να βρήτε εσείς σήμερα σε μάντρα ενα π.χ. Corolla XLI ή ένα Golf 1.4 του 1998 γύρω στα €7,000? μάλον όνειρο απατηλό είναι, εκτός εάν το βρείς απο ιδιώτη ή απο φίλο σου. Τώρα η λογική των μαντράδων: Πόσο έχει σήμερα μια Corolla 1.6? κάπου στα €20,000. Ε λοιπόν για την Corolla του 1996 ιδίου κυβισμού θα ζητήσει απο 55% έως και 70%, ανάλογα πάντα με την κατάσταση την οποία βρίσκεται το αυτοκίνητο, όχι επι της αχρική τιμής του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά σύμφωνα με την τιμή του τελευταίου μοντέλου που κυκλοφορεί. Οσο για τις δόσεις και τα επιτόκια, εκεί είναι τα άλλα. Δόσεις ναι μέν πολλές, αλλά με επιτόκιο τουλάχιστο 5 μονάδες ποιό υψηλό απο τις δόσεις στα καινούργια.
                Τώρα πως κατορθώνουν οι μαντράδες και πουλάνε με αυτό το σύστημα, είναι απορίας άξιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  takinen last edited by

                  H τιμή οποιουδήποτε προϊόντος οφείλεται σε μεγάλο βαθμο από εμάς τους ίδιους.
                  Θεωρούμε ακριβά τα μεταχειρισμένα; Τότε η μόνη λύση είναι να σταματήσουμε να τα αγοράζουμε. Αν όντως σταματήσουμε να τα αγοράζουμε τότε οι τιμές θα πέσουν.
                  Τι άλλο γίνεται εν το μεταξύ; Όλοι θέλουμε φθηνά μεταχειρισμένα, αλλά όταν έρχεται η ώρα να πουλήσουμε το δικό μας ξεχνάμε την αρχική μας απαίτηση και θέτουμε κάτι τρελές αρχικές τιμές.
                  Αν θέλουμε φθηνά μεταχειρισμένα λοιπόν πρέπει αφενός να σταματήσουμε να αγοράζουμε για να προκαλέσουμε μείωση των τιμών, αλλά να αποδεχτούμε ταυτόχρονα πως το δικό μας αυτοκίνητο θα πρέπει επίσης να το πουλήσουμε αρκετά φθηνά όταν έρθει η ώρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    syele last edited by

                    Ο χρήστης takinen έγραψε:
                    H τιμή οποιουδήποτε προϊόντος οφείλεται σε μεγάλο βαθμο από εμάς τους ίδιους.
                    Θεωρούμε ακριβά τα μεταχειρισμένα; Τότε η μόνη λύση είναι να σταματήσουμε να τα αγοράζουμε. Αν όντως σταματήσουμε να τα αγοράζουμε τότε οι τιμές θα πέσουν.
                    Τι άλλο γίνεται εν το μεταξύ; Όλοι θέλουμε φθηνά μεταχειρισμένα, αλλά όταν έρχεται η ώρα να πουλήσουμε το δικό μας ξεχνάμε την αρχική μας απαίτηση και θέτουμε κάτι τρελές αρχικές τιμές.
                    Αν θέλουμε φθηνά μεταχειρισμένα λοιπόν πρέπει αφενός να σταματήσουμε να αγοράζουμε για να προκαλέσουμε μείωση των τιμών, αλλά να αποδεχτούμε ταυτόχρονα πως το δικό μας αυτοκίνητο θα πρέπει επίσης να το πουλήσουμε αρκετά φθηνά όταν έρθει η ώρα.

                    Λογικό!
                    Αλλά όταν μιλάμε για αγοραπωλησίες μην ξεχνάς ότι σκοπός είναι το κέρδος. Αυτό απο μόνο του βάζει κάποιες δυσκολίες στην πτώση των τιμών.
                    Έτσι υπάρχουν δύο λύσεις:

                    1. χαμηλώνουν οι τιμές και μειώνουμε το κέρδος μας
                    2. οι τιμές παραμένουν ως έχουν αλλά σταματάμε να παραπονιόμαστε περί ακρίβειας μεταχειρισμένων
                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • W
                      wantone last edited by

                      Ο χρήστης kilo έγραψε:
                      Αγοράζεις λοιπόν το καινούργιο μοντέλο αντί π.χ.20,000 ευρώ.
                      Με το που του βάζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας, και πρίν ακόμη το παραλάβεις να θεωρείς ότι η αξία του έχει πέσει κατά ένα 25%.

                      Aυτό που γράφεις εδώ είναι μια μεγάλη βλακεία (συγνώμη για την έκφραση αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ - προφανώς πάει να σε πιάσει κορόιδο).

                      Άν αγοράσω καινούριο αυτοκίνητο και μετά από μια εβδομάδα αποφάσίσω να το πουλήσω δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάσω 25%, αυτό που θα χάσω είναι μείωση της αξίας λόγο παλαιότητας (δηλ. αν κάνω 100 χιλ. θα είναι ακόμα καινούριο) και τα έξοδα μεταβίβασης.

                      Προφανώς ο κάθε έμπορας ψάχνει για κοροιδα...Όταν το περασμενο Σεπτέμβρη δώσαμε το Κλειώ του 91 για ανταλλαγή η Λάμδα μας έδινε 350 χιλ και ο Μοσχούς 800 χιλ. Μαντέψτε από που πήραμε αυτοκίνητο.

                      Στην Αμερική (από εκει περνουν ιδέες οι διάφοροι έμποροι στην Ελλάδα) κάθε φορά που αγοράζεις ή πουλάς αυτοκίνητα πρέπει να πληρώσεις φόρο (6-9% εξαρτάται από που μένεις).

                      Αν αγοράσω αυτοκίνητο αξίας $20000 και ο φόρος είναι 8% τότε μου στοιχίζει 21600 συν $100 τελη κυκλοφορίας και πινακίδες. Συνολο $21700.

                      Αν μετά από μια εβδομάδα θέλω να το δώσω πίσω τότε μπορώ να το δώσω στον ντήλερ για 19500 (που θα το πουλήσει αργότερα σε κάποιον και ο τελικός αγοραστής θα πληρώσει φόρους) ή να το πουλήσω σε ιδιώτη για 19500+8% φόρους. Δηλ. πρέπει ο καινούριος αγοραστής να ξαναπληρώσει φόρους. Αν το δώσω ανταλλαγή για άλλο αυτοκίνητο σε ντήλερ τότε πληρώνω φόρους μόνο στην διαφορά της τιμής..δεν διπλωπληρώνω σε αυτή την περίπτωση.

                      Άρα από εδώ έχει βγεί η πτώση της αξίας...δηλ. το αγορασα 21700 και η τιμή του ειναι 19500.. επηδεί σε κά8ε συναλλαγή πληρώνω πάλι φόρους.

                      Στην Ελλάδα δεν ισχύει αυτό (φόρο πληρώνω στην αρχή και μετα τέλος) οπότε δεν υπάρχει λόγος να μειωθεί η τιμή παρά μόνο για παλιότητα.

                      Φυσικά το όλο θέμα είναι να βρεις αγοραστή στην πραγματική του τιμή...αν θέλεις να πουλήσεις γρήγορα κατεβάζεις την τιμή. Αλλά τελικά πολλοί έμποροι στην Ελλάδα σου λένε μεγάλες βλακείες (αυτά που άκουσα όταν έψαχνα για αυτοκίνητο δεν μπορώ να τα πιστέψω) για το κέρδος.

                      Και τελικά τα μεταχειρισμένα κάνουν σχεδόν όσο τα καινουρια...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • K
                        kilo last edited by

                        Φίλε μου Αγη, εγώ θα απαντήσω πε στοιχεία.

                        1995,
                        αγορά SEAT Cordoba 1.4 CL τιμή τότε 3.500.000 εκατομύρια
                        aircondition, stereo set κλπ, το αυτοκίνητο φτάνει στα 4.050.000 εκατομύρια.
                        Κατάστημα αγοράς SEAT στην Αγ. Δημητρίου

                        16 μήνες αργότερα,
                        αποφασίζω να το δώσω και να πάρω το Toledo που ήταν σε προσφορά και ήταν full extra. Το νέο αυτοκίνητο θα αγοραζόταν απο το ίδο κατάστημα΄που αγοράστηκε και το προηγούμενο.
                        Τιμή ανταλλαγής 1.950.000 για το Cordoba με 13.000 χιλιόμετρα.

                        Κατάστημα Exelixi, τότε ήταν στην Λεωφ. Αλίμου αν θυμάμαι. Τιμή ανταλλαγής για το Cordoba 2.000.000

                        Κατάστημα Kifissia Motors, τιμή ανταλλαγής για το Cordoba 1.900.000

                        Για να μη σε κουράζω, πήγα σε 6-7 αντιπροσώπους. Η καλύτερη τιμή ήταν απο την Exelixi στα 2.000.000

                        Φυσικά δεν προχώρησα τότε στην ανταλλαγή, και το έδωσα μετά απο 5 χρόνια σε κάποιο γνωστό μου για 2.000.000 αλλά με δόσεις.

                        Το θέμα όμως δεν είναι πόσο μπορεί να πουληθεί ένα μεταχειρισμένο, αλλά το πόσο θα περιμένεις για να πιάσεις την τιμή που θέλεις.
                        Και ξέρεις κάτι ακόμη, γιατί να έλθω εγώ να σου δώσω ζεστά 2.000.000 για ένα μεταχειρισμένο 5 ετών τη στιγμή που μπορώ να δώσω αυτά τα χρήματα προκαταβολή και να πάω σε καινούργιο?
                        Αρα για να πιάσω τη τιμή που θέλω θα πρέπει να περιμένω και αν θα γίνει κάτι. Ασε που θα πρέπει να δέχεσε το κάθε μην πώ υποψήφιο αγοραστή και να σου λέει, 'μα εδώ έχει μιά γρατζουνιά' κλπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις το λιγότερο που μπορει να συμβεί είναι στο περιμένοντας να δώσεις το παλαιό να΄μην προλάβεις το μοντέλο που θέλεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • K
                          kacey last edited by

                          Λοιπον, Mazda RX7 του 93 με πανω απο 100κ χλμ με τον μαμα κινητηρα, μουζητησε ενας 8.5 μυρια. Δηλαδη ποιο πολυ απο οτι εκανε καινουριο. Οταν του το ειπα αυτο η απαντηση του ηταν 'ειναι συλλεκτικο'....Οτν του ειπα οτι συλλεκτικο ξεσθλεκτικο, αυτο σε λιγα χλμ θα κανει μπαμ το μοτερ (γιατι RX7 με μοτερ με πανω απο 100κ χλμ ΣΙΓΟΥΡΑ θα κανει μπαμ) η απαντηση του ηταν 'ε ολα κανουν ετσι, αμα το θες σκας τα 8.5 και το θεωρεις δεδομενο οτι θα χρειαστεις μοτερ σε λιγο'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ο χρήστης kilo έγραψε:
                            Φίλε μου Αγη, εγώ θα απαντήσω πε στοιχεία.

                            1995,
                            αγορά SEAT Cordoba 1.4 CL τιμή τότε 3.500.000 εκατομύρια
                            aircondition, stereo set κλπ, το αυτοκίνητο φτάνει στα 4.050.000 εκατομύρια.
                            Κατάστημα αγοράς SEAT στην Αγ. Δημητρίου

                            16 μήνες αργότερα,
                            αποφασίζω να το δώσω και να πάρω το Toledo που ήταν σε προσφορά και ήταν full extra. Το νέο αυτοκίνητο θα αγοραζόταν απο το ίδο κατάστημα΄που αγοράστηκε και το προηγούμενο.
                            Τιμή ανταλλαγής 1.950.000 για το Cordoba με 13.000 χιλιόμετρα.

                            Κατάστημα Exelixi, τότε ήταν στην Λεωφ. Αλίμου αν θυμάμαι. Τιμή ανταλλαγής για το Cordoba 2.000.000

                            Κατάστημα Kifissia Motors, τιμή ανταλλαγής για το Cordoba 1.900.000

                            Για να μη σε κουράζω, πήγα σε 6-7 αντιπροσώπους. Η καλύτερη τιμή ήταν απο την Exelixi στα 2.000.000

                            Φυσικά δεν προχώρησα τότε στην ανταλλαγή, και το έδωσα μετά απο 5 χρόνια σε κάποιο γνωστό μου για 2.000.000 αλλά με δόσεις.

                            Το θέμα όμως δεν είναι πόσο μπορεί να πουληθεί ένα μεταχειρισμένο, αλλά το πόσο θα περιμένεις για να πιάσεις την τιμή που θέλεις.
                            Και ξέρεις κάτι ακόμη, γιατί να έλθω εγώ να σου δώσω ζεστά 2.000.000 για ένα μεταχειρισμένο 5 ετών τη στιγμή που μπορώ να δώσω αυτά τα χρήματα προκαταβολή και να πάω σε καινούργιο?
                            Αρα για να πιάσω τη τιμή που θέλω θα πρέπει να περιμένω και αν θα γίνει κάτι. Ασε που θα πρέπει να δέχεσε το κάθε μην πώ υποψήφιο αγοραστή και να σου λέει, 'μα εδώ έχει μιά γρατζουνιά' κλπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις το λιγότερο που μπορει να συμβεί είναι στο περιμένοντας να δώσεις το παλαιό να΄μην προλάβεις το μοντέλο που θέλεις.

                            Oι ντήλερς της Σέατ πάνε να σε κλέψουν αν σου δίνανε 2 εκατ για 16 μηνών αυτοκίνητο και μετά το πουλάγανε 3 εκατ. Και εμάς μας δίνανε λίγα για το Κλειώ και μας κάνανε την ζωή ποιο εύκολη αφού πήραμε την 147.

                            Αν έβαζες αγγελία στην εφημερίδα και το διαφήμιζες τότε θα έβλεπες την πραγματική του αξία.

                            Για τις γρατζουνιές... μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι.. δεν το πηρα για να το έχω στην βιτρίνα αλλά για να το κυκλοφορώ...εδώ είναι εντελώς αποδεκτό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Λοιπον, Mazda RX7 του 93 με πανω απο 100κ χλμ με τον μαμα κινητηρα, μουζητησε ενας 8.5 μυρια. Δηλαδη ποιο πολυ απο οτι εκανε καινουριο. Οταν του το ειπα αυτο η απαντηση του ηταν 'ειναι συλλεκτικο'....Οτν του ειπα οτι συλλεκτικο ξεσθλεκτικο, αυτο σε λιγα χλμ θα κανει μπαμ το μοτερ (γιατι RX7 με μοτερ με πανω απο 100κ χλμ ΣΙΓΟΥΡΑ θα κανει μπαμ) η απαντηση του ηταν 'ε ολα κανουν ετσι, αμα το θες σκας τα 8.5 και το θεωρεις δεδομενο οτι θα χρειαστεις μοτερ σε λιγο'...

                              Να σου στείλω ένα από εδώ; Θα σου στοιχήσει λιγότερα από 1000 ευρώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • T
                                takinen last edited by

                                Ο χρήστης agisd έγραψε:
                                Να σου στείλω ένα από εδώ; Θα σου στοιχήσει λιγότερα από 1000 ευρώ.

                                Kάν' τα 2!!!!
                                Πάντως αυτό με τα 1000ευρώ σημαίνει πως ο πρωην ιδιοκτήτης το έδωσε στη μάντρα σχεδόν τσάμπα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Στην Ελλάδα δυστυχώς οι έμποροι πανε να βγάλουνε απο τα μετταχειρισμένα, το ίδιο κέρδος με τα καινούργια!!

                                  Παράδειγμα πριν απο 6 μήνες:

                                  ΒΜW E36 318i, automatic, Full Extra tou 1992 me 80,000 χλμ. την αγόραζε αντιπροσωπεία BMW για 2.5 Εκατ χαριστικά επειδή το νέο αυτοκίνητο ήτανε 330ix, SW, Full Extra στα 70,000 Ευρώ!! Και την ίδια στιγμή πουλάγανε μια ίδια 316i για 4 Εκατ!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης takinen έγραψε:

                                    Να σου στείλω ένα από εδώ; Θα σου στοιχήσει λιγότερα από 1000 ευρώ.

                                    Kάν' τα 2!!!!
                                    Πάντως αυτό με τα 1000ευρώ σημαίνει πως ο πρωην ιδιοκτήτης το έδωσε στη μάντρα σχεδόν τσάμπα...

                                    Συγνώμη, το παίρνω πίσω. Έκανα λίγο έρευνα και βρήκα ένα στα $20000 (12500 ευρώ). Σόρρυ, παρασύρθηκα.

                                    1993
                                    Make : MAZDA
                                    Model : RX-7
                                    Model Detail : TWIN TURBO
                                    Price : $19,900
                                    Mileage : Not Available
                                    Ad Code : CDTVBP
                                    Date: 3/19/03
                                    Features : 5 Spd., twin turbo, fully loaded, PIAA fogs, ps, pb, pw, pl, pm, CD cass. & more. All original, red on black, stand out on the streets, for only $19,900. cert./emiss. Finance & up to 3 yrs warranty avail.
                                    Contact : COLISEUM AUTO SALES
                                    (416)686-9671

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

                                      ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΦΘΗΝΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ. ΚΑΤΙ ΣΕ CINQUECENTO SPORTING ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΜΟΥ ΣΗΚΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΓΚΕΛΟ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1 ΕΚ!!!! ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 10ΕΤΙΑΣ-ΜΟΝΤΕΛΑ 1992) ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 1 ΚΑΙ ΣΤΟ 1,5ΕΚ ΔΡΧ!!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΝΤΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΙΔΙΩΤΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΒΛΕΠΑ BMW 318 ΤΕΛΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '80 ('88, '89) ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,5 ΕΚ !!!!ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ;;;;;

                                      ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΛΕΣ ΔΙΑΒΑΖΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ CAR ΕNA ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕΤΑΞΥ BMW 318 VALVETRONIC, MAZDA 6, AUDI A4, VOLVO S60 KAI SAAB 93. Η ΒΕΕΜΒΙΑ (ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η BMW ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;;;) ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΑΞΙΑΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ 50-55% ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 (!!!) ΧΡΟΝΙΑ. ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ.

                                      ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ (ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΛΕΦΤΑ ). ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ, ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ (=ΠΩΛΗΤΕΣ), ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΙΜΗ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ (ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ) ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ (=ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ). Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΘΗΝΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΒΕΡΕΛΗ...)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • Y
                                        yiannis2002s last edited by

                                        Ο χρήστης markvag έγραψε:
                                        ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ (ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΛΕΦΤΑ ). ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ, ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ (=ΠΩΛΗΤΕΣ), ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΨΗΛΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΤΙΜΗ. Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΜΕ (ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ) ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ (=ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ). Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΘΗΝΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΥΡΩΠΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΚΥΡΙΕ ΒΕΡΕΛΗ...)

                                        Kai i epilogi sou itan i kalyteri
                                        Oi dynameis tis prosforas kai tis zitisis kahtorizoun tis telikes times... Gia tin Ellada to amaxi einai ependytiko agatho...

                                        Se alles xores apla katanalotiko! Elpizo na allaxei kapote... Bebaia gia na ginei ayto tha prepei na allaxoun kai oi misthoi kai na ginoun 'eyropaikoi, oste i agora enos amaxiou na min apaitei tin doulepsi xronon...

                                        Mia akoma lysi einai na papsei ayti i banaysi forologia gia ta metaxeirismena aytokinita tis EU ....Etsi an o kathenas borei na ferei amaxi apo exo amesos tha pesoun oi egxories times ton metaxeirismenon!

                                        PS.Mia aporoia: afou exoun gemisei oi mantres apo katasxeseis kyrios i' anagastikes poliseis apo idiotes logo oti oi kairoi den einai anthiroi,pos ginetai oi times ton metaxeirismenon na menoun sta ipsi???
                                        Alitheia ayto to 'stock' feygei???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          επαναφερω αυτο το θεμα μετα απο ανακοινωση σχετικα με την καταργηση της υπερβολικης φορολογησης των μετ/νων αυτοκινητων απο την Ε.Ε, απο γνωστο δημοσιογραφο εξειδικευμενο στα οικονομικα θεματα, απο το 2004!!

                                          μηπως ειναι καιρος για να πουλησουμε το αυτοκινητο μας τωρα ωστε να επωφεληθουμε απο μια τετοια εξελιξη καθ'οσον και οι τιμες της ελληνικης αγορας μετ/νου θα ακολουθησουν αυτες της ευρωπης;;;;;

                                          καντε μια βολτα στο http://mobile.de και δειτε οτι ''ονειρευεστε'' απο καιρο!!!!!!

                                          μηπως πλησιαζει η ωρα που θα γινει πραγματικοτητα;;;;

                                          σημ. για αγγλοφωνους http://uk.mobile.de

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nestoraero last edited by

                                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                            επαναφερω αυτο το θεμα μετα απο ανακοινωση σχετικα με την καταργηση της υπερβολικης φορολογησης των μετ/νων αυτοκινητων απο την Ε.Ε, απο γνωστο δημοσιογραφο εξειδικευμενο στα οικονομικα θεματα, απο το 2004!!

                                            μηπως ειναι καιρος για να πουλησουμε το αυτοκινητο μας τωρα ωστε να επωφεληθουμε απο μια τετοια εξελιξη καθ'οσον και οι τιμες της ελληνικης αγορας μετ/νου θα ακολουθησουν αυτες της ευρωπης;;;;;

                                            καντε μια βολτα στο http://mobile.de και δειτε οτι ''ονειρευεστε'' απο καιρο!!!!!!

                                            μηπως πλησιαζει η ωρα που θα γινει πραγματικοτητα;;;;

                                            σημ. για αγγλοφωνους http://uk.mobile.de

                                            Den lew,kala kai agia ola ayta,alla mipos tha eprepe na perimenoume kai tous arithmous;Poso akrivws tha einai ayti i meiwsi;Eide kapoios leptomereies;
                                            Den krybw oti enthousiastika otan diavasa to arthro,alla.............;

                                            P.S. Sorry gia ta greeklish alla ayti tin stigmi doulevo kai den eimai sto spiti sto diko mou pc

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr