-
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΕΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ TERIOS SX ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΤΟ JIMNY ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ -
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΕΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ TERIOS SX ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΤΟ JIMNY ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ -
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΕΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ TERIOS SX ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΤΟ JIMNY ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ -
Ο χρήστης panos2506 έγραψε:
ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ FORUM ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΕΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ TERIOS SX ΜΕ ΜΠΛΟΚΕ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ.
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΖΙΠΑΚΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΤΟ JIMNY ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΩΡΟΣΎπάρχει και το HRV της HONDA με 1600 κυβικά και περίπου 125 ζωντανά αλογάκια. Είναι βέβαια ακριβό αλλα δεν ξέρω ποσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις. Δεν έχει το μπλοκέ του TERIOS αλλα κατα τα άλλα δεν νομίζω πως διαφερουν σημαντικά σε δυνατότητες (ελπίζω να μην θές να πάρες μέρος σε κάποιο trial )σύν του ότι σε χώρους το HRV ακόμα και το 3θυρο υπερτερεί.
Πάντως και το TERIOS είναι σχετικά καλή επιλογή μια και δεν υπάρχει κάτι ανάλογο στην κατηγορία του ...εκτός και αν θές να κάνεις μερικές παραχωρήσεις στην άνεση και να πας στο NIVA (αναμένεται και νέο μοντέλο περί τα τέλη του χρόνου).
-
Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 6000000 ΔΡΧ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΟΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ TERIOS ΚΑΙ JIMNY, TO JIMNY ΤΟ ΞΕΡΩ.
ΤΟ TERIOS ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. -
Ο χρήστης panos2506 έγραψε:
Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ 6000000 ΔΡΧ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΟΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ TERIOS ΚΑΙ JIMNY, TO JIMNY ΤΟ ΞΕΡΩ.
ΤΟ TERIOS ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.ΟΚ λοιπόν ...επειδή έτυχε να έχω προσωπική εμπειρία με το TERIOS (απο ένα που είχαμε στην δουλειά μου για εκτός δρόμου site survey) μπορώ να σου πω τα εξής.
Στενό ...πολύ στενό νομίζεις πως οδηγείς κάποια απο αυτά τα τρίκυκλα που φόρτωναν πατάτες για την λαική αγορά. Ασαφές κιβώτιο ταχυτήτων.
Θορυβώδης κινητήρας. Υπερβολικές κλίσεις στις στροφές. Ευαίσθητο στις εγκάρσιες ανωμαλίες του δρόμου. Οχι ιδιαίτερα γρήγορο (για τα κυβικά του και για τον όγκο του).Οικονομικό, Ποιοτική συναρμολόγηση των υλικών στο ταμπλό (δύσκολα να ακούσεις τριγμούς) Καλά καθίσματα με καλή στήριξη (θα την χρειαστείς).
Πάρα πολύ καλές δυνατότητες εκτός που θα γίνουν ακόμα καλύτερες με το μπλοκέ. Διαθέτει λογικό χώρο για αποσκευές. Ροπάτος κινητήρας που θα βοήθησει στα εκτός. Φτηνά service (αν και δύσκολα θα σου βγάλει προβλήματα) αλλα σε συμβουλεύω να αποφύγεις (σαν ο διάολος το λιβάνι) τον Kαλογρίτσα (για αγορά και για service) ...οι άνθρωποι είναι εκτός ...τόπου και χρόνου (έχω ιδία πείρα με ένα FEROZA).Παρόλαυτα το κρίνω πολύ ακριβό με χαμηλό λόγο value/money.
-
ναί οκ το ξέρω ότι έχει περάσει ένα έτος από το τελευταίο post
αλλά γιατί όχι Καλογρίτσα. please Jeep-akia αν μπαίνεις ακόμα μέσα
στο forum έχεις κάτι περισσότερο να πείς ,ωστε να κινηθώ προς αθτούς τησ Συγγρού. -
Μια και επανήλθες στο παλιό post, προχώρα στο Terios αν δεν πας για trial και ακραίες off road καταστάσεις, ή στο Jimny αν θες κυρίως εκτός δρόμου δυνατότητες και προοπτική βελτιώσεων.
Το μπλοκέ να το πάρεις χωρίς άλλη σκέψη. Δεν ξέρω πόσο μεγάλη είναι η διαφορά τιμής με και χωρίς μπλοκέ, αλλά χωρίς μπλοκέ στο Terios δεν πας και μακριά....
Κατά τα άλλα, είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο, λίγο ακριβό βέβαια, αλλά έχω εμπειρία με 2 φίλους που το έχουν και το πάνε σε κορυφές, χωρίς υπερβολή..... Είναι και οικονομικό στο ταξίδι. -
Εκτός απο τους μεγαλύτερους χώρους και τις -λίγο- καλύτερες επιδόσεις νομίζω δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος να αγοράσεις Terios αντί για Jimny.Το τελευταίο είναι συνολικά πολύ καλύτερο.
-
Έχω καταλάβει ότι το Terios με άλλα λάστιχα από τα μαμίσια είναι εργαλείο για εκτός δρόμου. Ναι στο μπλοκέ.
Σε σχέση με το Jimny έχει χώρους και καλύτερη τετρακίνηση.
Κατανάλωση είναι σχετικά αυξημένη για 1,3 λόγω μόνιμης (νομίζω)τετρακίνησης.
Πρόβλημα το πλάτος (για πόλη και εκτός δρόμου χωράει εκεί που δε χωράνε άλλα) αν δεν είσαι στενός και αδύνατος είσαι πολύ ακουμπιστά με τον διπλανό!
Δεν συγκρίνεται με HRV που είναι ακριβότερο και με πολύ καλύτερη συμπεριφορά επί του δρόμου αλλά μετριότατο εκτός.
Το νέο Niva όταν έρθει ίσως να είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση για την κατηγορία. -
Το Terios έχει μόνιμη τετρακίνηση με δυνατότητα μπλοκαρίσματος του κεντρικού διαφορικού.
Η μόνη υπεροχή της τετρακίνησης του Terios σε σχέση με το Jimny είναι ότι το Jimny, λόγω απουσίας κεντρικού διαφορικού, δεν μπορεί να κινηθεί σε στεγνή άσφαλτο με τετρακίνηση γιατί η μετάδοση 'κουρδίζει'.
Κατά τα άλλα οι off-road δυνατότητες του jimny είναι σαφώς ανώτερες κυρίως λόγω της ύπαρξης κοντών σχέσεων.
ΑΓΟΡΑ TERIOS