Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσα κυβικά είναι το RX8;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Πόσα κυβικά είναι το RX8;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    24
    340
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Η ερώτηση ειναι σχετική με την φορολογία του αυτοκινήτου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone last edited by

        Η ερώτηση ειναι σχετική με την φορολογία του αυτοκινήτου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Η ερώτηση ειναι σχετική με την φορολογία του αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            skullone last edited by

            1300άρι είναι, όπως και οι προκάτοχοί του. Άρα, μη σκοτίζεσαι για τεκμήρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              adis4gr last edited by

              βάνκελ 1300αρης αλλά πολύ καλύτερης ποιοτητας από του RΧ-7...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                Δηλαδή δε θα κάνει 'κράου' στα 100.000 km;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kouk last edited by

                  Ναι,αλλα πείτε του του Αγη,οτι στην πραγματικότητα είναι 2600cc!!!Το 1300 αφορά την Ελληνική φορολογική πραγματικότητα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    δε πρέπει να τους πολυενδιαφέρει ο κυβισμός έτσι δεν είναι?
                    λένε ότι αυτός είναι πολυ πιο ανθεκτικός από τον προηγούμενο..
                    η έκδοση στους 192 ίππους θα ναι και σχετικα προσιτή 30000 ευρώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • S
                      skullone last edited by

                      Εννοείς ότι είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΣ με 2600 από πλευράς απόδοσης κλπ. Ο πραγματικός όγκος είναι 1300 κ.εκ.

                      Αν αντέχανε οι ρημάδηδες οι Βάνκελ και δεν πίνανε πιο πολλή βενζίνη απ'όσα ξύδια έπινε ο Ορέστης Μακρής στο 'Μεθύστακα', θα ήταν τέλειοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        staz last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                        δε πρέπει να τους πολυενδιαφέρει ο κυβισμός έτσι δεν είναι?
                        λένε ότι αυτός είναι πολυ πιο ανθεκτικός από τον προηγούμενο..
                        η έκδοση στους 192 ίππους θα ναι και σχετικα προσιτή 30000 ευρώ

                        Μόνο που δεν θα εισαχθεί στην Ελλάδα(η έκδοση με τους 192 ίππους).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          σοβαρά δε θα εισαχθεί? για ποιο λόγο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            staz last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:
                            Εννοείς ότι είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΣ με 2600 από πλευράς απόδοσης κλπ. Ο πραγματικός όγκος είναι 1300 κ.εκ.

                            Αν αντέχανε οι ρημάδηδες οι Βάνκελ και δεν πίνανε πιο πολλή βενζίνη απ'όσα ξύδια έπινε ο Ορέστης Μακρής στο 'Μεθύστακα', θα ήταν τέλειοι.

                            Ο κύριος λόγος για την αυξημένη κατανάλωση είναι τα τούρμπο του rx7 και όχι ο ίδιος ο κινητήρας.Ο νέος κινητήρας δεν έχει τούρμπο, και αποδίδει τα ίδια άλογα(240 ps έκδοση hi-power).Φήμες μιλούν για μείωση της κατανάλωσης εώς και 40% σε σχέση με το προηγούμενο κινήτηρα.Είναι πράγματι έτσι?Είδωμεν.......

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης StAz έγραψε:

                              Εννοείς ότι είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΣ με 2600 από πλευράς απόδοσης κλπ. Ο πραγματικός όγκος είναι 1300 κ.εκ.

                              Αν αντέχανε οι ρημάδηδες οι Βάνκελ και δεν πίνανε πιο πολλή βενζίνη απ'όσα ξύδια έπινε ο Ορέστης Μακρής στο 'Μεθύστακα', θα ήταν τέλειοι.

                              Ο κύριος λόγος για την αυξημένη κατανάλωση είναι τα τούρμπο του rx7 και όχι ο ίδιος ο κινητήρας.Ο νέος κινητήρας δεν έχει τούρμπο, και αποδίδει τα ίδια άλογα(240 ps έκδοση hi-power).Φήμες μιλούν για μείωση της κατανάλωσης εώς και 40% σε σχέση με το προηγούμενο κινήτηρα.Είναι πράγματι έτσι?Είδωμεν.......

                              Ναι αλλά αν δεις συγκριτικό αμερικάνικου περιοδικού ακόμα καίει αρκετά περισσότερα από άλλα αυτοκίνητα ανάλογης ιπποδύναμης (που είδη καινε πολλά).

                              Με ενδιαφέρει η φορολογία του γιατι αν συμφέρει μπορεί να το αγοράσω (επηδεί είναι αρκετά ισσοροπημένο αυτοκίνητο λόγω πισω κίνησης και τέλη κυκλοφορίας για 1.3λτ --καλό ακούγεται).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                skullone last edited by

                                Και το NSU Ro80 ατμοσφαιρικό ήταν, αλλά τη βενζίνη την κατέβαζε τρελά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • K
                                  kirimis last edited by

                                  Eχω ψαξει στο ΝΕΤ για κανα σοβαρο review οπου θα αναφερονται και νουμερα καταναλωσης... αλλα δεν εχω βρει κατι. Αν κανενας θα μπορουσε να αναφερει ενδεικτικα ποση καταναλωση εχει...

                                  Παντως και εμενα με ενδιαφερει σοβαρα η εκδοση με τα 190 αλογα... 237 τα βρισκω too much και ξεφευγει και η τιμη. Θα στειλω παντως mail στην αντιπροσωπεια να δω τι θα μου απαντησουν σχετικα με την εισαγωγη του 190.

                                  Παντως το αμαξι ειναι πολυ αστερι... ισσοροπημενο σε ολα, παιρνει 4 ατομα και ερχεται στην σωστη τιμη γι αυτα που δινει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης kirimis έγραψε:
                                    Eχω ψαξει στο ΝΕΤ για κανα σοβαρο review οπου θα αναφερονται και νουμερα καταναλωσης... αλλα δεν εχω βρει κατι. Αν κανενας θα μπορουσε να αναφερει ενδεικτικα ποση καταναλωση εχει...

                                    Παντως και εμενα με ενδιαφερει σοβαρα η εκδοση με τα 190 αλογα... 237 τα βρισκω too much και ξεφευγει και η τιμη. Θα στειλω παντως mail στην αντιπροσωπεια να δω τι θα μου απαντησουν σχετικα με την εισαγωγη του 190.

                                    Παντως το αμαξι ειναι πολυ αστερι... ισσοροπημενο σε ολα, παιρνει 4 ατομα και ερχεται στην σωστη τιμη γι αυτα που δινει.

                                    Στο τελευταίο ΗΠΑμερικάνικο Car & Driver υπάρχει συγκριτικό RX8 vs. G35 vs. something else. Το RX8 κερδίζει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      jimded last edited by

                                      Σιγουρα θα καιει πιο πολυ απλα θα το εχουν περιορησει καπως ,απο την αλλη ομως θα εχετε πιο λιγα τελη και μικροτερο κοστος ασφαλισης λογο 1300.Μην ξεχναμε πως ο βανκελ

                                      -εχει 3 κινουμενα μερη εναντι τουλαχιστον 40 των κλασσικων κινητηρων και δεν ειναι τυχαιο που καποιοι κατασκευαστες αεροπλανων τους προτιμουν.
                                      -Ακομα ολα τα κινουμενα μερη 'γυριζουν' προς την ιδια κατευθυνση κι ετσι εχουμε πιο ομαλη λειτουργια .
                                      -Παραγει εργο στα 3/4 της διαρκειας 1 περιστροφης του στροφαλου εναντι του 1/4 των otto.

                                      Ομως

                                      • εκπομπες ρυπων πιο δυσκολο να περιοριστουν
                                      • κοστιζει περισσοτερο λογο μικρου αριθμου παραγωγης τους
                                      • καινε περισσοτερο λογο του οτι ο βαθμος θερμοδυναμικης αποδοσης εχει μειωθει (πχ με μειωση συμπιεσης)
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                        Και το NSU Ro80 ατμοσφαιρικό ήταν, αλλά τη βενζίνη την κατέβαζε τρελά.

                                        Από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι.

                                        Το μοτέρ του RX8 είναι κατά τα λεγόμενα πολύ κοντά σε κατανάλωση με ένα τυπικό 4χρονο μοτέρ ανάλογης απόδοσης. Αυτό το πέτυχαν αλλάζοντας τον τρόπο εισαγωγής καυσίμου και εξαγωγής των καυσαερίων προς/από τον ρότορα, κάπου είχα βρει ένα σχετικό σχεδιάγραμμα, αν το πετύχω θα δώσω link.

                                        Σπύρος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • C
                                          catalyst last edited by

                                          Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                          Ναι,αλλα πείτε του του Αγη,οτι στην πραγματικότητα είναι 2600cc!!!Το 1300 αφορά την Ελληνική φορολογική πραγματικότητα!!!

                                          Μάλλον ανάποδα kouk (εκτός κι αν κατάλαβα ανάποδα αυτό που γράφεις). Είναι 1300cc (πραγματικός όγκος εμβολισμού) και φορολογείται ως 2600cc στην ελλάδα (επειδή είναι περιστροφικός κινητήρας). Επίσης, όπως έγραψε ο skullone είναι (θεωρητικά) ισοδύναμος με 2600cc, επειδή έχει διπλάσιο αριθμό φάσεων παραγωγής έργου από παλινδρομικό. Το είχαμε συζητήσει και σε παλιότερο thread.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • K
                                            kirimis last edited by

                                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                                            Ναι,αλλα πείτε του του Αγη,οτι στην πραγματικότητα είναι 2600cc!!!Το 1300 αφορά την Ελληνική φορολογική πραγματικότητα!!!

                                            Μάλλον ανάποδα kouk (εκτός κι αν κατάλαβα ανάποδα αυτό που γράφεις). Είναι 1300cc (πραγματικός όγκος εμβολισμού) και φορολογείται ως 2600cc στην ελλάδα (επειδή είναι περιστροφικός κινητήρας).

                                            Quoting 4ΤΡΟΧΟΥΣ:
                                            ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΩΣ 1300αρι

                                            και οσον αφορα των κινητηρων... και παλι το περιοδικο αναφερει 2Χ654κ.εκ

                                            Αυτα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr