-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πάντως σχετικά τώρα με την ποιοτική σύγκριση των αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης-Αμερικής (για να μην πούμε Ιαπωνίας),η ψαλίδα όντως έχει κλείσει,όμως Γαβριήλ ότι αμερικάνικο και να βρεις δεν είναι καλύτερο ή ισάξιο με το αντίστοιχο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο.Επίσης η τεχνολογία displacement on demand που ανέφερες ως πρωτοπόρα για τη GM,να σε ενημερώσω (που μου κάνει εντύπωση πως δεν το ήξερες) πως η Mercedes τη χρησιμοποιεί εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστο στους κορυφαίους 12κύλινδρους και 10κύλινδρους κινητήρες της,κανονικά σε παραγωγή και προφανώς χωρίς προβλήματα.
ΟΚ. 2 σημεια:
-
Εχεις καποιο λινκ ή πληροφοριες για την τεχνολογια Displacement On Demand της Μερσεντες? Κατι τετοιο θα ηταν 100% νεο για μενα.
-
Εαν οντως υπαρχει τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες, τοτε δεν ηταν πρωτη εαν την εβγαλε 2 χρονια πριν διοτι η Τζι Εμ την εφαρμοσε κατα την διαρκεια της δεκατιες του '80.
Εντάξει,όχι τη δεκαετία του 80,αλλά όμως δούλεψε χωρίς προβλήματα και δε χρειάστηκε να το αποσύρουν.Ιδού και ένα λινκ (δεν έχω πολύ χρόνο να βρω περισσότερα):
http://www.mercedes-benz.com/e/innovati ... _dez96.htmΟΚ 2 ακομη σημεια:
-
Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.
-
Μακ, απο φενεται απο το λινκ, αυτη η τεχνολογια ειναι στο σταδιο των τεστ ακομη. Δεν το διαβασα ολο αλλα δεν βλεπω να την εχουν εφαρμοσει στην παραγωγη.
-
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
- Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.
Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?
- Μακ, απο φενεται απο το λινκ, αυτη η τεχνολογια ειναι στο σταδιο των τεστ ακομη. Δεν το διαβασα ολο αλλα δεν βλεπω να την εχουν εφαρμοσει στην παραγωγη.
Από τότε όμως έχει μπει σε παραγωγή: http://www.sae.org/automag/newenginereview/mercedes.htm
Μόλις βρήκα και αυτό: http://www.daimlerchrysler.com/environ/report2002/pdf/f5_e.pdf όπου λέει πως η DaimlerChrysler (η Mercedes, της Chrysler τα επιτεύγματα φαίνονται με κόκκινο στο κείμενο) έβγαλε το 1998 τον πρώτο κινητήρα V8 με αυτό το σύστημα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
- Δεν μπορω να καταλανβω γιατι η Μερσεντες ονομαζει την τεχνολογια αυτη ως 'pioneering discovery' οταν η Τζι Εμ ηταν η πρωτη σε κατι τετοιο.
Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?
Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.
Οριστε:
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Από τότε όμως έχει μπει σε παραγωγή: http://www.sae.org/automag/newenginereview/mercedes.htmΜόλις βρήκα και αυτό: http://www.daimlerchrysler.com/environ/report2002/pdf/f5_e.pdf όπου λέει πως η DaimlerChrysler (η Mercedes, της Chrysler τα επιτεύγματα φαίνονται με κόκκινο στο κείμενο) έβγαλε το 1998 τον πρώτο κινητήρα V8 με αυτό το σύστημα.
Χμμμ... Δεν ειχα ιδεα οτι υπηρχε τετοια τεχνολογια απο την Μερσεντες. Αν και παρεχεται ως option (εξτρα) ακομη και στο ιδιο τον κινητηρα. ΠΟυ σημενει οτι ειναι σε πολυ περιοσισμενη παραγωγη. Ομως thanks για την ενημερωση. Δεν ειχα ιδεα.
-
μου κανει εντυπωση που σου το ηξερες ηταν κατι αρκετα γνωστο
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?
Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.
Οριστε:
Ευχαριστώ για το link, δεν ήξερα για την Cadillac το '81. Προφανώς είχε μεν βγεί πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής (και άρα συμφωνώ μαζί σου πως η GM ήταν η πρωτοπόρος) αλλά είχε προβλήματα εφαρμογής ('The Cadillac engine was rough and sometimes erratic when switching the number of operating cylinders'), λόγω ανωριμότητας της τεχνολογίας. Φαίνεται πως η Mercedes και τώρα η GM βρήκαν επιτέλους το 'σωστό' τρόπο να το κάνουν, γιατί είναι ενδιαφέρον (βέβαια μόνο για μεγάλους κινητήρες, τι να 'κόψεις' τους 2 κυλίνδρους σε ένα 4κύλινδρο ? )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Διότι προφανώς η Mercedes δεν το πιστεύει αυτό Ή δεν το πίστευε το Δεκέμβριο του 1996, στον οποίο αναφέρεται το άρθρο.
Σοβαρά τώρα, πειράματα μπορεί να κάνει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. Το θέμα είναι πότε μια τεχνολογία βγαίνει σε αυτοκίνητο παραγωγής, δηλ. πότε κάποιος λύνει όλα τα προβλήματα της εφαρμογής της. Ως προς αυτό, ποιός έχει προηγηθεί ?
Νασσο σου ειπα. Η Τζι Εμ την ειχε στην παραγωγη κατα την διαρκεια του 80. Συγκεκριμενα το 1981.
Οριστε:
Ευχαριστώ για το link, δεν ήξερα για την Cadillac το '81. Προφανώς είχε μεν βγεί πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής (και άρα συμφωνώ μαζί σου πως η GM ήταν η πρωτοπόρος) αλλά είχε προβλήματα εφαρμογής ('The Cadillac engine was rough and sometimes erratic when switching the number of operating cylinders'), λόγω ανωριμότητας της τεχνολογίας. Φαίνεται πως η Mercedes και τώρα η GM βρήκαν επιτέλους το 'σωστό' τρόπο να το κάνουν, γιατί είναι ενδιαφέρον (βέβαια μόνο για μεγάλους κινητήρες, τι να 'κόψεις' τους 2 κυλίνδρους σε ένα 4κύλινδρο ? )
Μπα ασε οπως λενε και εν Αμερικα 'Sounds like GM' της δεκαετιας του 80.
-
Έτσι ακουγόταν το Golf ΙΙ ενός συμφοιτητή μου. Βαριόταν να πάει να του αλλάξει μπουζί και το πήγαινε με δύο κυλίνδρους μόνο να λειτουργούν. Για την ιστορία, ήταν το 1050άρι...
-
Χεχε μου θύμησες το παλιό οικογενειακό μας Golf 1 που έμενε μερικά κρύα πρωινά με 3 κυλίνδρους για λίγη ώρα...πολύ πλάκα!
-
Ξεθάψιμο από την προ-Ολυμπιακή εποχή...
http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2013/04/top-picks-2013/index.htm
ούτε ένα από τους 3 άλλοτε μεγάλους του Detroit μέσα στη λίστα του CR.
Από το 2003 ως σήμερα έχουν αλλάξει πολλά.
Εδώ και η λίστα με τα οχήματα των Big Three
-
Μια που το'φερε η κουβέντα.
http://news.consumerreports.org/cars/20 ... laims.html
Consumer Reports finds small turbo engines don't deliver on fuel economy claims
Πίνακας με καταναλώσεις (EPA) και του consumer reports.org (CR) οι οποίες δε συμπίπτουν συνήθως στην πραγματικότητα.
mpg=miles per gallon -
Μετα τους Κορεατες, χτυπα πια η καμπανα για την Ford οσον αφορα το θεμα που εχει να κανει με τις υποσχομενες καταναλωσεις. Καθως στην Αμερικη οι αποστασεις ειναι μεγαλες και τα ΜΜΜ δεν καλυπτουν τις αναγκες καθημερινης μετακινησης στον ιδιο βαθμο οπως στην Ευρωπη ακομα κ 2 mpg διαφορα σημαινουν χιλιαδες δολλαρια στο τελικο κοστος χρησης. Οποτε μαλλον θ εχουμε εξελιξεις....
Αυτοκινητα των ΗΠΑ πατσιζουν αυτα της Ευρωπης σε ποιοτητα