-
Ανακαλούν το σύνολο της παραγωγής του μοντέλου TF από την MG Rover:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2605
Απόδειξη ύπαρξης ή ανυπαρξίας αξιοπιστίας;
-
Ανακαλούν το σύνολο της παραγωγής του μοντέλου TF από την MG Rover:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2605
Απόδειξη ύπαρξης ή ανυπαρξίας αξιοπιστίας;
-
Ανακαλούν το σύνολο της παραγωγής του μοντέλου TF από την MG Rover:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2605
Απόδειξη ύπαρξης ή ανυπαρξίας αξιοπιστίας;
-
Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να δημιουργούμε θέμα για.....
'Το πρόβλημα εντοπίζεται στο μπουλόνι της ανάρτησης, το οποίο έχει σφίξει το εργοστάσιο στα 86Nm. Παρατηρήθηκε όμως ότι, μετά από κάποια χιλιόμετρα 'χτυπάει' λίγο. Έτσι, με ντιρεκτίβα του εργοστασίου, το μπουλόνι θα σφίξει στα 90Nm'
Τα 4Νm διαφορά στο σφίξιμο που χτυπάει λίγο η ανάρτηση το θεωρώ ασήμαντο σε σχέση με άλλα πολύ σημαντικότερα προβλήματα πραγματικά που έχουν προκύψει σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες πόσο μάλλον όταν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας
Περιμένεις να απαντηθεί το ερώτημα της αξιοπιστίας?
Δεν νομίζω πως τέτοιες ενεργειες δείχνουν αναξιοπιστία το αντίθετο μάλιστα εκτός και αν ψάχνεις αφορμή για κατηγορίες.'Αλλες εταιρίες δεν θα έμπαιναν στον κόπο να κάνουν ανάκληση για τέτοιο λόγο.
φιλικά,
Αντώνης
Ανάκληση 137 MG TF στην Ελλάδα