-
Το Golf R32 κερδίζει το συγκριτικό τεστ του γνωστού Βρεττανικού περιοδικού Evo (http://www.evo.co.uk) απέναντι στα WRX, 147 GTA, Focus RS, S3, Cupra R, Mini.
Μπράβο λοιπόν στην VAG που κατά το περιοδικό έχει φτιάξει το καλύτερο χατσμπακ στον κόσμο.
Υ.Γ. 1 Επίσης δείνει νόημα στο ερώτημα 'αυτόκίνητο ή Golf;'
Υ.Γ. 2 Ο κινητήρας του Golf είναι κατά βάση ίδιος με τον δικό μου.
Υ.Γ. 3 Αν διαβάσετε το τεστ (ειναι στο website) χαρακτηρίζουν τους V6 κινητήρες των Golf & 147 πολύ καλύτερους των κινητηρων τουρμπο που εχουν τα αλλα αυτοκίνητα. -
Το Golf R32 κερδίζει το συγκριτικό τεστ του γνωστού Βρεττανικού περιοδικού Evo (http://www.evo.co.uk) απέναντι στα WRX, 147 GTA, Focus RS, S3, Cupra R, Mini.
Μπράβο λοιπόν στην VAG που κατά το περιοδικό έχει φτιάξει το καλύτερο χατσμπακ στον κόσμο.
Υ.Γ. 1 Επίσης δείνει νόημα στο ερώτημα 'αυτόκίνητο ή Golf;'
Υ.Γ. 2 Ο κινητήρας του Golf είναι κατά βάση ίδιος με τον δικό μου.
Υ.Γ. 3 Αν διαβάσετε το τεστ (ειναι στο website) χαρακτηρίζουν τους V6 κινητήρες των Golf & 147 πολύ καλύτερους των κινητηρων τουρμπο που εχουν τα αλλα αυτοκίνητα. -
Το Golf R32 κερδίζει το συγκριτικό τεστ του γνωστού Βρεττανικού περιοδικού Evo (http://www.evo.co.uk) απέναντι στα WRX, 147 GTA, Focus RS, S3, Cupra R, Mini.
Μπράβο λοιπόν στην VAG που κατά το περιοδικό έχει φτιάξει το καλύτερο χατσμπακ στον κόσμο.
Υ.Γ. 1 Επίσης δείνει νόημα στο ερώτημα 'αυτόκίνητο ή Golf;'
Υ.Γ. 2 Ο κινητήρας του Golf είναι κατά βάση ίδιος με τον δικό μου.
Υ.Γ. 3 Αν διαβάσετε το τεστ (ειναι στο website) χαρακτηρίζουν τους V6 κινητήρες των Golf & 147 πολύ καλύτερους των κινητηρων τουρμπο που εχουν τα αλλα αυτοκίνητα. -
Nice.
Το Focus γρηγοροτερο απο ολα. Wow!
-
χε χε και λιγακι να βλογαμε τα γεννια μας
Κριμα που ειναι μονο διπορτο.
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
χε χε και λιγακι να βλογαμε τα γεννια μαςΚριμα που ειναι μονο διπορτο.
Νικος
Hey welcome back. I will be in San Fran tomorrow Tue till Fri. Snacks at the Concierge? If we meet, this time I will bring my camcorder.
-
Καλα, με τους Αγγλους δε βγαζουμε ακρη. Το Top Gear το ειχε 'θαψει' το Golf σε παρομοιο συγκριτικο. Τελος παντων, δεν παυει να ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα προτιμω κατι πιο 'κακο'!
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Καλα, με τους Αγγλους δε βγαζουμε ακρη. Το Top Gear το ειχε 'θαψει' το Golf σε παρομοιο συγκριτικο. Τελος παντων, δεν παυει να ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα προτιμω κατι πιο 'κακο'!Lefo, το R32 από ότι έχω καταλάβει είναι πολύ 'κακό'. Αν είχε και τρία διαφορικά, αντί του haldex, θα ήταν άπαιχτο.
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
Καλα, με τους Αγγλους δε βγαζουμε ακρη. Το Top Gear το ειχε 'θαψει' το Golf σε παρομοιο συγκριτικο. Τελος παντων, δεν παυει να ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο αλλα προτιμω κατι πιο 'κακο'!Ισα-ισα, νομίζω το ότι οι Αγγλοι λένε καλά λόγια γιά VW/Audi δεν είναι τόσο συνηθισμένο (παρόμοια ήταν και η εμπειρία μου όταν έζησα Αγγλία; 1987-1992). Aρα το αυτοκίνητο μάλλον είναι πράγματι πάρα πολύ καλό!!!
Ο Meco έγραψε:
Lefo, το R32 από ότι έχω καταλάβει είναι πολύ 'κακό'. Αν είχε και τρία διαφορικά, αντί του haldex, θα ήταν άπαιχτο.
Eδώ νομίζω ότι καταρρίπτεται ένας εν ολίγοις μύθος. Οτι το Haldex είναι 'γιά πέταμα' όπως ισχυρίζονται πολλοί...
Φαίνεται όμως ότι σε συνθήκες πίστας η 'πραγματική' τετρακίνηση με 3 διαφορικά δεν είναι αρκετή γιά να κάνει τη διαφορά, και αυτό έχει φανεί και σε άλλα test (βλέπε πρόσφατο συγκριτικό 4Τ με Focus RS versus τα άλλα GTi και Impreza και άλλα παλιά test του Evo). Αντίθετα, σε άλλες συνθήκες όπως χώμα και χιόνι-πάγος (μειωμένης πρόσφυσης) η τετρακίνηση με 3 διαφορικά φαίνεται να αποτελεί μονόδρομο.Chris
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Eδώ νομίζω ότι καταρρίπτεται ένας εν ολίγοις μύθος. Οτι το Haldex είναι 'γιά πέταμα' όπως ισχυρίζονται πολλοί...
Φαίνεται όμως ότι σε συνθήκες πίστας η 'πραγματική' τετρακίνηση με 3 διαφορικά δεν είναι αρκετή γιά να κάνει τη διαφορά, και αυτό έχει φανεί και σε άλλα test (βλέπε πρόσφατο συγκριτικό 4Τ με Focus RS versus τα άλλα GTi και Impreza και άλλα παλιά test του Evo). Αντίθετα, σε άλλες συνθήκες όπως χώμα και χιόνι-πάγος (μειωμένης πρόσφυσης) η τετρακίνηση με 3 διαφορικά φαίνεται να αποτελεί μονόδρομο.Chris
Μα προφανώς η άσφαλτος, και ιδιαίτερα η πίστα, είναι το τελευταίο μέρος όπου έχουν πλεονέκτημα τα 4κίνητα. Στο WRC κέρδιζαν τα 4κίνητα από το 84 ανελλιπώς, αλλά στην Κορσική (τότε ο μόνος αμιγώς ασφάλτινος αγώνας, εκτός του Μόντε που είχε χιόνια-πάγους) κέρδισε το '88 ο Auriol με Sierra πισωκίνητο. Στα διάφορα πρωταθλήματα τουρισμού τα διάφορα Audi quattro δεν είχαν κανένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα σε σχέση με τα δικίνητα αυτοκίνητα.
Συνεπώς μια σύγκριση σε πίστα, όπου μετράει η ανάρτηση και η γεωμετρία της (πχ. τα Mitsubishi Evo με την εργοστασιακή ανάρτηση είναι πολύ 'ψηλά' για πίστα), η κατανομή βάρους, η ιπποδύναμη (λιγότερο η ροπή), κοκ., δεν έχει και τόσο νόημα να αναφέρεται στο αν το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο ή δικίνητο. Και σε αυτή την περίπτωση ένα 4κίνητο με Haldex είναι ουσιαστικά ένα εξελιγμένο δικίνητο.
Αντίθετα, στο δρόμο, όπου δεν κρατάει πάντα τέλεια, όπου έχει λακούβες, του οποίου η γνώση δεν είναι άριστη, όπου μετράει η ροπή περισσότερο από την ιπποδύναμη κοκ., δύσκολα ένα καλό δικίνητο θα 'χτυπήσει' ένα εξίσου καλό 4κίνητο (με ίδιους οδηγούς, ίδια κιλά ανά ίππο κτλ.). Το Haldex πρέπει να είναι ανάμεσα στα δύο...
-
Μια χαρά είναι το haldex αλλά μπάσιμο με τα τέσσερα που είναι η υπέρτατη οδηγική ευχαρίστηση δεν μπορεί να κάνει!
Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Δεν με ενδιαφέρουν κιόλας.
Πέρα από χρόνους και από οτιδήποτε άλλο...
Όποιοι έχουν δει τετρακίνητο να στρίβει στο όριο, ακόμα και στην άσφαλτο, ναι στην άσφαλτο, καταλαβαίνουν τι θέλω να πω.R32 πάνω από όλα (σχεδόν), αλλά η αλήθεια να λέγεται!
Υ.Γ. Τώρα που διάβασα όλο το άρθρο, μου έκανε εντύπωση πως το Cupra R είναι στην τρίτη θέση, πάνω από την τέταρτη GTA, το (πέμπτο) S3 και το (έκτο) RS.
Ειδικά το RS το θάβουν.... Μόνο στην πίστα λένε ότι πάει καλά.
'You simply can't enjoy driving the RS fast - or even sit back and admire the admittedly tenacious traction - when you're fighting to keep the car away from the verge/hedge/ditch/on-coming traffic.' και συνεχίζουν 'Ιn the RS you discover bumps and cambers which simply don't exist in other fast cars.'
Kαι δεν είναι μόνο αυτοί. Στο top gear είπαν ακριβώς το ίδιο πράγμα. Γιατί έτσι???
Και αναρωτιέμαι, αν στους δρόμους της Αγγλίας λένε ότι το 'handling' είναι δύσκολο και ότι καταχτυπάει συνέχεια, εδώ φαντάζεσται πώς θα είναι??Υ.Γ.2 Συγγνώμη για την παράθεση των κειμένων στα αγγλικά αλλά δεν ήθελα να αλλοιώσω το νόημα του κειμένου. Άλλωστε δεν είναι 'δύσκολα' τα αγγλικά που χρησιμοποιούνται, στις δύο αυτές προτάσεις.
-
Δεν εχω οδηγησει κανονικο τετρακινητο για να ξερω (εννοω
3 διαφορικα). Η εμπειρια μου με το haldex ειναι οτι ειναι
αριστος στα γλυστερα-μειωμενης προσφυσης κομματια.
Σε καλη ασφαλτο ομως το αυτοκινητο μου ειναι μπροστοκινητο
και οταν γλυστρησει αρκετα (περα απο τις 'μουρες' βεβαια),
αντιδρα καπως αποτομα το πισω μερος. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μια χαρά είναι το haldex αλλά μπάσιμο με τα τέσσερα που είναι η υπέρτατη οδηγική ευχαρίστηση δεν μπορεί να κάνει!Kαι αυτό μπορεί υπό ορισμένες συνθήκες να γίνει όπως και με τα προσθιοκίνητα... . Βλέπε φρένα-γύρισμα στην είσοδο της στροφής. Χρειάζεται όμως αρκετή εξάσκηση.
Σίγουρα όμως και εδώ θα συμφωνήσω ότι ένα τετρακίνητο με 3 διαφορικά θα το κάνει πολύ πιό εύκολα και θα 'κάνει το χατήρι' και στον μέτριο οδηγό.
Το Golf R32 κερδίζει το συγκριτικό τεστ του Evo!