-
Αναδημοσίευση απο autopress.
'Υπέρ της επιβολής αυστηρότερων ποινών σε όσους υποπίπτουν σε σοβαρές οδικές παραβάσεις είναι οι περισσότεροι από τους οδηγούς στη Μεγάλη Βρετανία. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα, που έκανε η εταιρεία οδικής βοήθειας Green Flag Motoring Assistance.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των οδηγών που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν ότι όσοι οδηγοί θεωρούνται υπεύθυνοι για το θάνατο ή το σοβαρό τραυματισμό κάποιου, λόγω υπερβολικής ταχύτητας ή επικίνδυνης οδήγησης, θα πρέπει να αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης από πέντε χρόνια έως ισόβια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι, από τους 1.000 οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 700 δήλωσαν ότι θα ήταν πιο προσεκτικοί εάν οι ποινές που θα αντιμετώπιζαν σε περίπτωση σοβαρών παραβάσεων, ήταν πιο βαριές.'
...και εδώ να συμπληρώσω κι εγώ ....Και στην Ελλάδα το ίδιο !
-
Αναδημοσίευση απο autopress.
'Υπέρ της επιβολής αυστηρότερων ποινών σε όσους υποπίπτουν σε σοβαρές οδικές παραβάσεις είναι οι περισσότεροι από τους οδηγούς στη Μεγάλη Βρετανία. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα, που έκανε η εταιρεία οδικής βοήθειας Green Flag Motoring Assistance.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των οδηγών που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν ότι όσοι οδηγοί θεωρούνται υπεύθυνοι για το θάνατο ή το σοβαρό τραυματισμό κάποιου, λόγω υπερβολικής ταχύτητας ή επικίνδυνης οδήγησης, θα πρέπει να αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης από πέντε χρόνια έως ισόβια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι, από τους 1.000 οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 700 δήλωσαν ότι θα ήταν πιο προσεκτικοί εάν οι ποινές που θα αντιμετώπιζαν σε περίπτωση σοβαρών παραβάσεων, ήταν πιο βαριές.'
...και εδώ να συμπληρώσω κι εγώ ....Και στην Ελλάδα το ίδιο !
-
Αναδημοσίευση απο autopress.
'Υπέρ της επιβολής αυστηρότερων ποινών σε όσους υποπίπτουν σε σοβαρές οδικές παραβάσεις είναι οι περισσότεροι από τους οδηγούς στη Μεγάλη Βρετανία. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα, που έκανε η εταιρεία οδικής βοήθειας Green Flag Motoring Assistance.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από τα τρία τέταρτα των οδηγών που συμμετείχαν στην έρευνα, απάντησαν ότι όσοι οδηγοί θεωρούνται υπεύθυνοι για το θάνατο ή το σοβαρό τραυματισμό κάποιου, λόγω υπερβολικής ταχύτητας ή επικίνδυνης οδήγησης, θα πρέπει να αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης από πέντε χρόνια έως ισόβια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι, από τους 1.000 οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 700 δήλωσαν ότι θα ήταν πιο προσεκτικοί εάν οι ποινές που θα αντιμετώπιζαν σε περίπτωση σοβαρών παραβάσεων, ήταν πιο βαριές.'
...και εδώ να συμπληρώσω κι εγώ ....Και στην Ελλάδα το ίδιο !
-
Βρε Νίκο σε άλλη χώρα θα το συζήταγα...αλλά στην Αγγλία?
Δεν ξέρω.Είναι τόσο νερόβραστοι και άβουλοι (οχι πειθαρχημένοι) που το παραπάνω δεν μου κάνει εντύπωση.
Προσωπικά διαφωνώ επι της ουσίας.Προτιμώ την πρόληψη απο την τιμωρία. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Βρε Νίκο σε άλλη χώρα θα το συζήταγα...αλλά στην Αγγλία?
Δεν ξέρω.Είναι τόσο νερόβραστοι και άβουλοι (οχι πειθαρχημένοι) που το παραπάνω δεν μου κάνει εντύπωση.
Προσωπικά διαφωνώ επι της ουσίας.Προτιμώ την πρόληψη απο την τιμωρία.Το θέμα δεν είναι η νοοτροπία τους αλλα το πως επιλέγουν οι υπευθυνοι να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση.
Και φυσικά είναι μια μορφή πρόληψης όχι βέβαια η ιδανικότερη. Όταν ο άλλος ξέρει οτι θα πληρώσει τα μαλιοκέφαλά του σύν μερικές μέρες στην στενή τότε το σκέφτεται ..10 φορές. Το ζητούμενο βέβαια δεν είναι να υπάρχει η τιμωρία αλλα και να επιβάλεται χωρίς εξαιρέσεις.
Εδώ στην Ελλάδα όμως υπάρχουν τα παραθυράκια για όλους και για όλα.
Τι να πρωτοθυμίσω τώρα ...μήπως αντιπροσώπους του λαού που κάθονται ακόμα στα έδρανα της 'παράγκας' ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται πίσω απο τα κάγκελα με ισόβια για ανθρωποκτονία ?Αμάν πιά ...Έλεος
-
Ο χρήστης Jeep-ακιας έγραψε:
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι, από τους 1.000 οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 700 δήλωσαν ότι θα ήταν πιο προσεκτικοί εάν οι ποινές που θα αντιμετώπιζαν σε περίπτωση σοβαρών παραβάσεων, ήταν πιο βαριές.'Δεν το περίμενα αυτό από τους Βρετανούς. Δηλαδή είναι καλό αυτό? Φοβού τους Δαναούς? Τι είναι καλύτερο? Να αλλάξεις τη νοοτροπία του ανθρώπου ώστε να συμπεριφέρεται σωστά επειδή έτσι το νοιώθει, ή να τον απειλείς με τη 'μάχαιρα'? Αυτό θα το περίμενα μόνο από Έλληνες του σήμερα.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ότι, από τους 1.000 οδηγούς που συμμετείχαν στην έρευνα, οι 700 δήλωσαν ότι θα ήταν πιο προσεκτικοί εάν οι ποινές που θα αντιμετώπιζαν σε περίπτωση σοβαρών παραβάσεων, ήταν πιο βαριές.'
Δεν το περίμενα αυτό από τους Βρετανούς. Δηλαδή είναι καλό αυτό? Φοβού τους Δαναούς? Τι είναι καλύτερο? Να αλλάξεις τη νοοτροπία του ανθρώπου ώστε να συμπεριφέρεται σωστά επειδή έτσι το νοιώθει, ή να τον απειλείς με τη 'μάχαιρα'? Αυτό θα το περίμενα μόνο από Έλληνες του σήμερα.
Ξέρεις τι δύσκολο πράγμα είναι να αλλαξεις την νοοτροπία ενός ανθρώπου ...αυτό προαπαιτεί κατάληλη παιδεία και αυτό δεν μπορείς να το μεταδώσεις σε έναν άνθρωπο 30 -40 -50 ετών πόσο μάλλον σε ολόκληρο λαο (δεν νομίζω σε καμιά περίπτωση ότι οι Αγγλοι είναι σε χειρότερη μοίρα απο εμάς).
Οπότε που καταλήγουμε ?
Εμένα πάντως με βρίκει απολύτως σύμφωνο κάθε μέτρο που μπορεί έστω και στο ελάχιστο να μειώσει τις παραβάσεις και να υποχρεώσει το καθένα μας να σέβεται την ζωή του άλλου όπως επίσης και να γνωρίζει πως κάθε λανθασμένη, επιπόλαιη ενέργειά του πίσω απο το τιμόνι μπορεί να κοστίσει την/τίς ζωές ανθρώπων και την δική του ελευθερία και ακαιρεότητα.
Απο όποια πλευρά και να το δεί κανείς σαφέστατα αποτελεί πρόληπτικό μέτρο το οποίο όμως απευθύνεται σε ανθρώπους και κοινωνίες δίχως ανεπτυγμένη παιδεία. Εμείς δυστυχώς αποτελούμε μια απο αυτές.
-
Ο χρήστης Jepp-akias έγραψε:
Ξέρεις τι δύσκολο πράγμα είναι να αλλαξεις την νοοτροπία ενός ανθρώπου ...αυτό προαπαιτεί κατάληλη παιδεία και αυτό δεν μπορείς να το μεταδώσεις σε έναν άνθρωπο 30 -40 -50 ετών πόσο μάλλον σε ολόκληρο λαο (δεν νομίζω σε καμιά περίπτωση ότι οι Αγγλοι είναι σε χειρότερη μοίρα απο εμάς).Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να αλλάξεις τη νοοτροπία ενός ανθρώπου. Απλά πίστευα (και ακόμη πιστεύω) πως η παιδεία και η νοοτροπία των Βρετανών είναι ψηλά... Αυτό βέβαια θα έπρεπε να μας κάνει να ντρεπόμαστε, αφού όταν εμείς ασχολούμασταν με το θέατρο, την ποίηση, τη φιλοσοφία κτλ., αυτοί βρίσκονταν σκαρφαλωμένοι στις μπανανιές...
-
[quote='AlfaRomeo
Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να αλλάξεις τη νοοτροπία ενός ανθρώπου. Απλά πίστευα (και ακόμη πιστεύω) πως η παιδεία και η νοοτροπία των Βρετανών είναι ψηλά... Αυτό βέβαια θα έπρεπε να μας κάνει να ντρεπόμαστε, αφού όταν εμείς ασχολούμασταν με το θέατρο, την ποίηση, τη φιλοσοφία κτλ., αυτοί βρίσκονταν σκαρφαλωμένοι στις μπανανιές... [/quote]ειδικα η νοοτροπια των βρετανων ειναι κατι περισσοτερο απο ψηλα .....υπεροπτικα ψηλα θαλεγα και αυτο ειναι γνωστο σε ολους μας.
ακομα νομιζουν οτι ειναι μια αυτοκρατορια αλλα ειναι τελικα οι ορντιναντσες του πλανηταρχη.αναφερεσαι επισης και για εμας τους [νεο]ελληνες σαν να εχουμε κατι κοινο εκτος απο το γεγονος οτι κατοικουμε στον ιδιο τοπο με εκεινους τους αρχαιους που παντα μας αρεσει να τους χρησιμοποιουμε σαν αλλοθι για ολα τα ατοπηματα τις συγχρονης ιστοριας μας και τον ραγιαδισμο που μας διακατεχει.
επαναλαμβανω οτι το μονο κοινο σημειο μεταξυ υμων και των αρχαιων ελληνων ειναι οτι περπαταμε στα ιδια χωματα και τιποτε παραπανω...... και οποιαδηποτε επικληση τις ιστοριας γινεται μονον για να αποκαλυψει τα συνδρομα που μας διακατεχουν και να γινομαστε και λιγο γραφικοι σε αυτους για τους οποιους τα αναφερουμε.ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!
αυτοι αλλωστε οτι κερδισαν το κερδισαν με εργα που ακομα και σημερα με σεβασμο τα μελεταει ολη η ανθρωποτητα.........ενω εμεις [οι συγχρονοι εννοω] τι καναμε στην νεωτερη ιστορια μας που θα πρεπει να ειμαστε περηφανοι γιαυτο;;;;;;;;;;;
μα να κατηγορουμε και να στελνουμε αμμεσα η εμμεσα στο εκτελεστικο αποσπασμα ολους εκεινους που πονεσαν και πολεμησαν για την ελλαδα και την προοδο της.συγγνωμη για τα καπως ασχετα με το θεμα λογια μου αλλα αυτα σκεφτομαι καθε φορα που ακουω η διαβαζω για τους ελληνες που οταν μεγαλουργουσαν ολοι οι αλλοι ζουσαν σε σπηλιες η σε δενδρα........ε και λοιπον και τι εγινε;;;;;;;;;;;;;;
-
τωρα σχετικα με το θεμα των 1000 αγγλων οδηγων που ερωτηθηκαν για τα πολυ σοβαρα ομολογουμενως θεματα αυτα εχω να πω οτι.....
στις δημοσκοπησεις οι συντακτες των ερωτησεων πολλες φορες τις διατυπωνουν ετσι ωστε να αναγκασουν τον ερωτιθεμενο να δωσει συγκεκριμενη απαντηση.
πχ.
α]ποια πιστευετε οτι θα πρεπει ειναι η ποινη σε υπαιτιο θανατηφορου τροχαιου λογω υπερβολικης ταχυτητας;;;;;;;μα ποιος δεν θα απαντησει για την μεγαλυτερη δυνατη και φυσικα θα δικαστει και θα καταδικαστει για την απωλεια της ζωης που προκαλεσε πρωτιστως και οχι γιατι ετρεχε.
β] ποια πιστευετε οτι θα πρεπει να ειναι οι ποινη για τους παραβατες των οριων ταχυτητας;;;;;;;;
εδω τι νομιζετε οτι θα απαντουσαν;; οχι ισοβια φυσικα!
θελω λοιπον με το παραδειγμα αυτο να επισημανω οτι η στατιστικη με κατευθυνομενες ερωτησεις η με οχι και τοσο αντιπροσωπευτικο δειγμα δεν δινει παντα κοινως αποδεκτα αποτελεσματα και μερικες φορες παραπλανητικα πιεζει εντεχνα προς την μιαν η την αλλη κατευθυνση.
τελευταιο παραδειγμα.....
φανταστειτε ποιο θα ειναι το αποτελεσμα στατιστικης σχετικα με απαντηση στην ερωτηση...''τι γνωμη εχετε για την υποβαθμιση της ποιοτητας της ζωης σας και την ρυπανση του περιβαλοντος;;;;;;;;; σε δειγμα απο τα βορεια προαστεια των αθηνων και ειδικα τις περιοχες ΕΚΑΛΗ,ΠΟΛΙΤΕΙΑ κλπ κλπ
και απο δειγμα απο το ΠΕΡΑΜΑ την ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ κλπ κλπ.οι ποινες πρεπει κατα την γνωμη μου να ειναι ΠΟΛΥ αυστηρες σε τετελεσμενα γεγονοτα που προκυπτουν απο μια παραβαση και οχι προληπτικα.
αντιθετα η οδηγικη παιδεια [και οχι μονον] ειναι αυτη που μπορει να λειτουργησει εξισου προληπτικα ισως και καλυτερα απο ενα αυστηρο προστιμο.
με το σκεπτικο αυτο λοιπον και εγω ειμαι υπερ μαζι με τους αγγλους ερωτηθεντες των αυστηρων ποινων οταν προκαλουνται απο μεθη ή υπερβολικη ταχυτητα ή αλλους ανθρωπινους παραγοντες που θα μπορουσαν να ειχαν προκαλεσει σοβαρο τραυματισμο ή θανατο.
οχι ομως και υπερ αυστηρων ποινων για ολους τους παραβατες χωρις προηγουμενως αυτη καθεαυτη η παραβαση που υπεπεσαν να εχει και τα δυσαρεστα αποτελεσματα που παραπανω αναφερονται.αντι λοιπον να μαζευουν λεφτα στα ταμεια τους οι υπευθυνοι θα επρεπε να επενδυουν λεφτα στην εκπαιδευση και την ενημερωση των οδηγων και των πολιτων γενικοτερα για την αποφυγη της παραβασης και οχι την καταστολη και τιμωρια αφου γινει αυτη.
Μ. Βρετανία: Υπέρ των αυστηρότερων ποινών οι οδηγοί