Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    αμαξι απο το εξωτερικο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. αμαξι απο το εξωτερικο
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    14
    25
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pistoni last edited by

      αμα φερο το αμαξι που εχω αγοραση απο αγγλια θα χρειαστη να πληροσο εκτελονισμο η κατι παρομιο .το εχω αγοραση σαν φοιτητης και θα ηθελα να το φερο .και εαν χρειαζεται να πληροσο πως μπορο να υπολογισο το φορο

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        pistoni last edited by

        αμα φερο το αμαξι που εχω αγοραση απο αγγλια θα χρειαστη να πληροσο εκτελονισμο η κατι παρομιο .το εχω αγοραση σαν φοιτητης και θα ηθελα να το φερο .και εαν χρειαζεται να πληροσο πως μπορο να υπολογισο το φορο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pistoni last edited by

          αμα φερο το αμαξι που εχω αγοραση απο αγγλια θα χρειαστη να πληροσο εκτελονισμο η κατι παρομιο .το εχω αγοραση σαν φοιτητης και θα ηθελα να το φερο .και εαν χρειαζεται να πληροσο πως μπορο να υπολογισο το φορο

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cpp last edited by

            Για πες μας κυβικά, μοντέλο, αν καίει αμόλυβδη και αν έχει πολλά εξτρα (δέρματα και τέτοια)

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Νομίζω ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι δούλευες εκεί και ήσουν έξω για αρκετό καιρό μπορείς να το φέρεις ως επαναπατριζόμενος. Αλλιώς δεν θα πρέπει να συμφέρει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Δεξιοτόμονο? Το σκέφτηκες καλά?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  pistoni last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Για πες μας κυβικά, μοντέλο, αν καίει αμόλυβδη και αν έχει πολλά εξτρα (δέρματα και τέτοια)

                  jeep cherokee 2.7 αμολυβδη a\c abs airbag,δεν εχει δερματινα και το εχω παρει μεταχειρησμενο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    spiros_k last edited by

                    Όλες οι πληροφορίες που ζητάς βρίσκονται ανανεωμένες εδώ: http://www.e-oikonomia.gr/ipiresies/cus ... o/cars.htm . Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι τα SUV πληρώνουν τέλη ταξινόμησης όμοια με τα κανονικά επιβατικά ΧΩΡΙΣ ΜΕΙΩΣΗ. Δηλαδή για ένα SUV 2.400 κ.ε. έχεις συντελεστή κυβισμού 88%(!!!). Ο ΦΠΑ αν έχει απαλλαχθεί ή έχει πληρωθεί από εκεί που το πήρες έχει καλώς δεν τον ξαναπληρώνεις. Βασική προϋπόθεση είναι το αμάξι να είναι στην κατοχή σου από 6 μήνες και πάνω αλλά αφού μιλάς για μεταχειρισμένο είσαι μέσα. Αυτό που μπορεί να σε σώσει στα τέλη ταξινόμησης είναι ο συντελεστής παλαιότητας, όσο μεγαλύτερος τόσο καλύτερα. Πάντως αν το συγκεκριμένο έχει συντελεστή παλαιότητας μέχρι 14% (δηλαδή έως και δύο χρόνια παλιό) ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, καλύτερα να το πουλήσεις και να πάρεις καινούργιο από Ελλάδα. Το θέμα το έχω ψάξει όσο δεν πάει γιατί ενδιαφερόμουν και εγώ για SUV. Οι πλέον αρμόδιοι για να σου δώσουν πληροφορίες (αν δεν βαριούνται και αν τους βρεις ποτέ στη θέση τους) είναι το Υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα το νούμερο 3245420. Πάντως ψάξτο όσο περισσότερο μπορείς γιατί διαφορετικά θα σου βγει 'ο κούκος αϊδόνι' (που θα σου βγει ούτως ή άλλως....). Τελειώνοντας ο τύπος εύρεσης των τελών ταξινόμησης είναι [(Τιμή με αξεσουάρ βάση τιμολογίου)-συντελεστής παλαιότητας]+600 περίπου ευρώ μεταφορικά (αυτά συνυπολογίζονται ΟΠΩΣ και να έχεις μεταφέρει το όχημα!!!)*συντελεστής κυβισμού (εν προκειμένω 88%). Αυτά τα ολίγα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
                      .............άλλως....). Τελειώνοντας ο τύπος εύρεσης των τελών ταξινόμησης είναι [(Τιμή με αξεσουάρ βάση τιμολογίου)-συντελεστής παλαιότητας]+600 περίπου ευρώ μεταφορικά (αυτά συνυπολογίζονται ΟΠΩΣ και να έχεις μεταφέρει το όχημα!!!)*συντελεστής κυβισμού (εν προκειμένω 88%). Αυτά τα ολίγα!

                      η τιμη βασει τιμολογιου ειναι η τιμη χονδρικης που πουλαει η αυτοκινητοβιομηχανια προς τους εισαγωγεις και προκυπτει απο τους επισημους τιμοκαταλογους χονδρικης που εκδιδουν οι κατασκευαστριες εταιρειες και κοινοποιουνται προς την αρμοδια υπηρεσια που ειναι η διευθυνση τελωνειακων οικονομικων συστηματων με τηλ. 210-3245552 και 210-3245587.

                      επισης παραθετω ενα παραδειγμα που ειχε δημοσιευθει στο auto τριτη.

                      το νοεμβριο του 99 ο αγοραστης ''Χ'' αγορασε ενα BMW Z3 1.8 μοντ.96 απο γερμανια στο ποσον των 4.360.000 δρχ οταν το αντιστοιχο μετ/νο στην ελληνικη αγορα εκανε απο 7.650.000 εως 8.150.000 δρχ.
                      το συνολικο ποσον που επληρωσε ο ιδιοκτητης του για το ειδικο τελος ταξινομησης ηταν 2.180.449 + 40000 δρχ κρατησεις χαρτοσημα και αμοιβη εκτελωνιστη.

                      αρα του κοστισε συνολικα 6.580.449 δρχ δηλαδη 1.070.000 δρχ λιγοτερο απο την φθηνοτερη τιμη στην ελλαδα ή 1.570.000 φτηνοτερο απο την ακριβοτερη τιμη στην ελλαδα ως μετ/νο.

                      τωρα αν σκεφτει καποιος και την ολη διαδικασια μεταβασης στην χωρα οπου θα αγοραστει [εαν δεν βρισκεται ηδη εκει οπως ο φιλος απο αγγλια]
                      τον χρονο που θα απαιτηθει για την ευρεση του καταλληλου προς αγορα αυτοκινητου,την διαμονη/διατροφη κλπ κλπ εξοδα μαλλον δεν φαινεται οτι ειναι και τοσο καλη ιδεα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros_k last edited by

                        Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                        η τιμη βασει τιμολογιου ειναι η τιμη χονδρικης που πουλαει η αυτοκινητοβιομηχανια προς τους εισαγωγεις και προκυπτει απο τους επισημους τιμοκαταλογους χονδρικης που εκδιδουν οι κατασκευαστριες εταιρειες και κοινοποιουνται προς την αρμοδια υπηρεσια που ειναι η διευθυνση τελωνειακων οικονομικων συστηματων με τηλ. 210-3245552 και 210-3245587.

                        Χμμμ, όχι ακριβώς...πρέπει να κοιτάξεις το link που έδωσα και να σημειώσεις το εξής σημαντικό σημείο:'Παρατήρηση: Σε περίπτωση που η τιμή χονδρικής πώλησης είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς τότε η φορολογητέα αξία θα διαμορφωθεί με βάση τη δεύτερη τιμή'. Τι λένε εδώ οι μάγκες; Παίρνουν το τιμολόγιο με τα αξεσουάρ αφαιρούν τον ΦΠΑ και λένε 'πόσο είναι η χονδρική τιμή τιμολογίου και πόσο είναι η τιμή του τμήματος αξιών'; 'ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ'; Αυτή και ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ θα ληφθεί υπόψη. 99,9% η τιμή τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ είναι πάντα ψηλότερη από τη τιμή του τμήματος αξιών. Τώρα θα μου πεις γιατί να μην κάνω κάποιο κόλπο και να φέρω την τιμή τιμολογίου κοντά σε εκείνη του τμήματος αξιών. Μπορεί να γίνει αλλά με κάποιες μεθόδους ελέγχουν το ενδεχόμενο υποτιμολόγησης. Όπως καταλαβαίνεις δεν θα είσαι ο πρώτος που εκτελωνίζει αυτοκίνητο πολυτελείας ή ακριβό SUV. Δεν θα πας έξω για να πάρεις ΚΙΑ ή HUNDAI! Από εκεί και πέρα παίζουν ρόλο οι 'ειδικές συνενοήσεις' με τους τελωνειακούς. Έχω παραδείγματα πολλών φίλων που εκτελώνισαν και έχω μάθει κυριολεκτικά 'απ'έξω' τη διαδικασία για να ξέρω πόσο θα με 'αρμέξουν' όταν θα φέρω (αν τελικά φέρω με αυτά που διαπιστώνω) όχημα πίσω. Αυτά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          makinen last edited by

                          Πολύ καλή ιδέα αυτό το θέμα,ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι:ενδιαφέρομαι για Impreza WRX από Γερμανία μεταχειρισμένο,μοντέλο 2001 ή 2002,πάντως μεγαλύτερο των 6 μηνών.Οι φόροι,εκτελωνισμοί κλπ πόσο βγαίνουν τελικά;Η τιμή του είναι περί τα 7 εκατ.δρχ σε πολύ καλή κατάσταση και ελάχιστα (κάτω από 30000) χιλιόμετρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης makinen έγραψε:
                            Πολύ καλή ιδέα αυτό το θέμα,ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι:ενδιαφέρομαι για Impreza WRX από Γερμανία μεταχειρισμένο,μοντέλο 2001 ή 2002,πάντως μεγαλύτερο των 6 μηνών.Οι φόροι,εκτελωνισμοί κλπ πόσο βγαίνουν τελικά;Η τιμή του είναι περί τα 7 εκατ.δρχ σε πολύ καλή κατάσταση και ελάχιστα (κάτω από 30000) χιλιόμετρα.

                            Ρε συ makinen, μετά το αποτέλεσμα σο στη Σουηδία θα έπρεπε ο Lapworth και ο Richards να σου δίνουν από μόνοι τους αυτοκίνητο και όχι να ψάχνεις στη Γερμανία...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alexastrag last edited by

                              Ο χρήστης spiros_k έγραψε:

                              η τιμη βασει τιμολογιου ειναι η τιμη χονδρικης που πουλαει η αυτοκινητοβιομηχανια προς τους εισαγωγεις και προκυπτει απο τους επισημους τιμοκαταλογους χονδρικης που εκδιδουν οι κατασκευαστριες εταιρειες και κοινοποιουνται προς την αρμοδια υπηρεσια που ειναι η διευθυνση τελωνειακων οικονομικων συστηματων με τηλ. 210-3245552 και 210-3245587.

                              Χμμμ, όχι ακριβώς...πρέπει να κοιτάξεις το link που έδωσα και να σημειώσεις το εξής σημαντικό σημείο:'Παρατήρηση: Σε περίπτωση που η τιμή χονδρικής πώλησης είναι μικρότερη από την τιμή αγοράς τότε η φορολογητέα αξία θα διαμορφωθεί με βάση τη δεύτερη τιμή'. Τι λένε εδώ οι μάγκες; Παίρνουν το τιμολόγιο με τα αξεσουάρ αφαιρούν τον ΦΠΑ και λένε 'πόσο είναι η χονδρική τιμή τιμολογίου και πόσο είναι η τιμή του τμήματος αξιών'; 'ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ'; Αυτή και ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ θα ληφθεί υπόψη. 99,9% η τιμή τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ είναι πάντα ψηλότερη από τη τιμή του τμήματος αξιών. Τώρα θα μου πεις γιατί να μην κάνω κάποιο κόλπο και να φέρω την τιμή τιμολογίου κοντά σε εκείνη του τμήματος αξιών. Μπορεί να γίνει αλλά με κάποιες μεθόδους ελέγχουν το ενδεχόμενο υποτιμολόγησης. Όπως καταλαβαίνεις δεν θα είσαι ο πρώτος που εκτελωνίζει αυτοκίνητο πολυτελείας ή ακριβό SUV. Δεν θα πας έξω για να πάρεις ΚΙΑ ή HUNDAI! Από εκεί και πέρα παίζουν ρόλο οι 'ειδικές συνενοήσεις' με τους τελωνειακούς. Έχω παραδείγματα πολλών φίλων που εκτελώνισαν και έχω μάθει κυριολεκτικά 'απ'έξω' τη διαδικασία για να ξέρω πόσο θα με 'αρμέξουν' όταν θα φέρω (αν τελικά φέρω με αυτά που διαπιστώνω) όχημα πίσω. Αυτά!

                              οτι εγραψα δεν προκυπτει απο προσωπικη εμπειρια αλλα απο δημοσιευση του auto τριτη.
                              παντως τα link τα κατεβασα γιατι μπορει να φανουν χρησιμα ομως δεν εχω βρει χρονο ακομα να τα μελετησω.
                              απο αυτα που γραφεις αφηνεις να εννοηθει οτι μπορει να ''μαγειρευτει'' η τιμη που θα υπολογιστει το ειδικο τελος ταξινομησης απο τους τελωνειακους ή υπαρχουν καποια standards στα οποια δεν γινεται καμμια παρεμβαση προς οφελος τελικα του κατοχου του αυτοκινητου;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                makinen last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Πολύ καλή ιδέα αυτό το θέμα,ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι:ενδιαφέρομαι για Impreza WRX από Γερμανία μεταχειρισμένο,μοντέλο 2001 ή 2002,πάντως μεγαλύτερο των 6 μηνών.Οι φόροι,εκτελωνισμοί κλπ πόσο βγαίνουν τελικά;Η τιμή του είναι περί τα 7 εκατ.δρχ σε πολύ καλή κατάσταση και ελάχιστα (κάτω από 30000) χιλιόμετρα.

                                Ρε συ makinen, μετά το αποτέλεσμα σο στη Σουηδία θα έπρεπε ο Lapworth και ο Richards να σου δίνουν από μόνοι τους αυτοκίνητο και όχι να ψάχνεις στη Γερμανία...

                                Μου υποσχέθηκαν ένα STi προσεγμένο από την Prodrive αν ανέβουμε βάθρο και στην Τουρκία!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  spiros_k last edited by

                                  Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                  οτι εγραψα δεν προκυπτει απο προσωπικη εμπειρια αλλα απο δημοσιευση του auto τριτη. Πάντως τα link τα κατεβασα γιατι μπορει να φανουν χρησιμα ομως δεν εχω βρει χρονο ακομα να τα μελετησω. Απο αυτα που γραφεις αφηνεις να εννοηθει οτι μπορει να ''μαγειρευτει'' η τιμη που θα υπολογιστει το ειδικο τελος ταξινομησης απο τους τελωνειακους ή υπαρχουν καποια standards στα οποια δεν γινεται καμμια παρεμβαση προς οφελος τελικα του κατοχου του αυτοκινητου;

                                  Αν θέλεις μπορείς να τηλεφωνήσεις στο τηλέφωνο που έδωσα παραπάνω και να ρωτήσεις περισσότερες πληροφορίες περί τελών ταξινόμησης. Όσον αφορά τα 'μαγειρέματα' ενοούσα 'προσωπική'συνενόηση κατόχου αυτοκινήτου και εκτελωνιστή (ο νοών νοείτω...). Παρέμβαση προς όφελος του κατόχου...;! Εδώ σου λέω ότι υπολογίζουν την υψηλότερη τιμή μόνο. Αν μπορούσαν να χρεώσουν ακόμα περισσότερα να είσαι σίγουρος ότι θα το έκαναν. Ήθελα να ξέρω ποιές 'διάνοιες' του υπουργείου, που πληρώνονται από τους έλληνες φορολογούμενους, έχουν βγάλει αυτές τις μ.....ς φόρμουλες!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr