-
Τον τελευταίο καιρό όλες οι εταιρείες έχουν μπεί σε μία λογική (που προφανώς είναι διαταγή των τμημάτων marketing) του όσο ποιο πολλά (άλογα) τόσο ποιο πολύ θα πουλήσουμε. Βλέπουμε hatchback με 250 άλογα μπροστά, supermini που αποδίδουν 150 και 170 υπερτροφοδοτούμενα και κάμποσα άλλα παράλογα. Τόση λαιμαργία για δύναμη δεν είναι υπερβολική;
Έχω καταλήξει όμως στο οτι οι εταιρείες βασίζουν τον κύριο όγκο των πωλήσεών τους στους ημιμαθείς που νομίζουν πως όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. Και ίσως αυτό να είναι κακό για τους ίδιους.
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πως μια GTA(κούκλα, δεν λέω) θεωρείται ποιο ολοκληρωμένη απο μία δίλιτρη 147; Πόσες φορές θα χρησιμοποιηθεί το potential που διαθέτει ως κατασκευή; Στη χώρα μας μπορεί και καμμία... -
Τον τελευταίο καιρό όλες οι εταιρείες έχουν μπεί σε μία λογική (που προφανώς είναι διαταγή των τμημάτων marketing) του όσο ποιο πολλά (άλογα) τόσο ποιο πολύ θα πουλήσουμε. Βλέπουμε hatchback με 250 άλογα μπροστά, supermini που αποδίδουν 150 και 170 υπερτροφοδοτούμενα και κάμποσα άλλα παράλογα. Τόση λαιμαργία για δύναμη δεν είναι υπερβολική;
Έχω καταλήξει όμως στο οτι οι εταιρείες βασίζουν τον κύριο όγκο των πωλήσεών τους στους ημιμαθείς που νομίζουν πως όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. Και ίσως αυτό να είναι κακό για τους ίδιους.
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πως μια GTA(κούκλα, δεν λέω) θεωρείται ποιο ολοκληρωμένη απο μία δίλιτρη 147; Πόσες φορές θα χρησιμοποιηθεί το potential που διαθέτει ως κατασκευή; Στη χώρα μας μπορεί και καμμία... -
Τον τελευταίο καιρό όλες οι εταιρείες έχουν μπεί σε μία λογική (που προφανώς είναι διαταγή των τμημάτων marketing) του όσο ποιο πολλά (άλογα) τόσο ποιο πολύ θα πουλήσουμε. Βλέπουμε hatchback με 250 άλογα μπροστά, supermini που αποδίδουν 150 και 170 υπερτροφοδοτούμενα και κάμποσα άλλα παράλογα. Τόση λαιμαργία για δύναμη δεν είναι υπερβολική;
Έχω καταλήξει όμως στο οτι οι εταιρείες βασίζουν τον κύριο όγκο των πωλήσεών τους στους ημιμαθείς που νομίζουν πως όσο περισσότερα τόσο καλύτερα. Και ίσως αυτό να είναι κακό για τους ίδιους.
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πως μια GTA(κούκλα, δεν λέω) θεωρείται ποιο ολοκληρωμένη απο μία δίλιτρη 147; Πόσες φορές θα χρησιμοποιηθεί το potential που διαθέτει ως κατασκευή; Στη χώρα μας μπορεί και καμμία... -
Γι αυτό ακριβώς 2λιτρες 147 θα δεις αρκετές ενώ GTA άντε 2-3 στη χώρα μας
-
Η κορυφαία έκδοση δεν είναι άνάγκη να είναι η πιο 'ολοκληρωμένη' ή η πιο εμπορική.
Απλά είναι η ΚΟΡΥΦΑΙΑ!Μπορεί το 95% όσων μπορείς να κάνεις με μια GTA να τα κάνεις με μια δίλιτρη, αλλά και το 95% της δίλιτρης τα κάνεις με μια 1600...
Επίσης σκέψου πως με το χιλιάρι Ίμπιζα των 50 ίππων που έχω, έχω κάνει 18.000 χιλιόμετρα στο Εξωτερικό έχοντας επισκεφθεί Ελλάδα, Ιταλία, Σαν Μαρίνο, Ελβετία, Αυστρία, Λιχτενστάιν και Γερμανία. ΠΟΤΕ δεν μου έλειψε κάτι. Ίσως να προσπερνούσα γρηγορότερα στην εθνική με ένα 1400 ή ακόμα καλύτερα με ένα 1800, αλλά και πάλι προσπέρασα. Ίσως στον επαρχιακό να προσπερνούσα περισσότερους από όσους προσπέρασα, αλλά και πάλι έφτασα στον προορισμό μου, όχι πολύ αργότερα, και πάντα ξεκούραστα.
Αν βάλεις και την μικρότερη κατανάλωση, τότε ίσως και να κέρδισα σε χρόνο, σίγουρα πάντως σε χρήμα...
Οπότε έτσι ίσως το αυτοκίνητό μου να είναι πιο ολοκληρωμένο από το 1800 τούρμπο. Πάντως έχω 5 πόρτες, που το άλλο δεν έχει... ΄Και σίγουρα μπορείς να εκμεταλλευτείς πλήρως τις δυνατότητές του, ενώ του 1800 συνήθως δεν μπορείς...
Όμως υπάρχει λόγος να βρίσκεται και το 1800 στην γκάμα των πωλήσεων, και μάλιστα στην Ελβετία όσα 1400 είδα, άλλα τόσα ήταν τα 1800... (φυσικά και δεν είχε χιλιάρια!! )
Η GTA μπορεί να μην βγάλει καν το κόστος μελέτης - παραγωγής της από τις πωλήσεις της, αλλά είναι όχημα κύρους (περισσότερο για την εταιρεία παρά για τον αγοραστή), οπότε θα κεντρίσει τον κόσμο να αγοράσει τα μικρότερα μοντέλα για να αγοράσει 'λίγο από τον μύθο'.
-
οπως και στα περισσοτερα που επιθυμει στην ζωη του ο ανθρωπος ποτέ τελικα δεν μενει ικανοποιημενος με αυτο που εχει αλλα παντα θα ζηταει το κατι παραπανω και οταν το αποκτησει δεν λεει τωρα τελειωσε αυτο για μενα αλλα μετα απο λιγο καιρο το συνηθιζει και ψαχνεται για αλλο πιο καλο και πιο μεγαλο.
το ιδιο φυσικα συμβαινει και με το αυτοκινητο ποσο μαλλον οταν πολλες φορες και οχι μονον στην ελληνικη πραγματικοτητα ειναι και θεμα prestige το τι οδηγεις.
πιστευω λοιπον οτι πολλοι λιγοι εως και ελαχιστοι αγοραζουν αυτοκινητο με γνωμονα τις πραγματικες τους αναγκες αλλα προσπαθουν για την καλυτερη αγορα value for money που μπορουν να αντεξουν και οικονομικα.
οπως λοιπον ενας λεφτας δεν κυκλοφορει με cinquecento ετσι και ενα φτωχαδακι δεν μπορει να εχει Μ3.τελος ειμαι βεβαιος οτι απο την στιγμη που η τιμη ενος αυτοκινητου ειναι ισως και το πιο σημαντικο κριτηριο για την επιλογη του η προσπαθεια των αυτοκινητοβιομηχανιων για πιο γρηγορα αυτοκινητα εφ οσον αυτα γινουν και πιο προσιτα [λογω τιμης] στον καταναλωτη ειναι πολυ θετικη και εντεινει και τον ανταγωνισμο μεταξυ τους.
και ο λογος ειναι οτι το πιο γρηγορο αυτοκινητο εκτος του οτι ειναι και πιο επιθυμητο μεταφραζεται επισης κατα τεκμηριο και σε πιο καλη ποιοτητα κατασκευης ,καλυτερα φρενα,αναρτησεις κλπ κλπ που τελικα παρεχουν και μεγαλυτερη ασφαλεια στους επιβαινοντες.
πχ. οδηγωντας ενα γρηγορο αυτοκινητο σημερα στην εθνικη οδο μπορεις να επιτυχεις υψηλη μεση ωριαια ταχυτητα την οποια θα μπορουσες να επιτυχεις ανετα και με ενα απλο μικρομεσαιο.
ομως τι θα συμβει αν πρεπει να επιταχυνεις σε ενα κρισιμο προσπερασμα;;
τι θα γινει αν χρειαστει να φρεναρεις και τα λιγα μετρα διαφορα που θα εχεις [αναλογα τι οδηγεις] μπορει να σωσουν εσενα ή αλλους;;;
τι θα συμβει αν υπερεκτιμωντας την κατασταση του δρομου ,την δικη σου ή του αυτοκινητου σου βρεθεις σε οριακη για προκληση ατυχηματος κατασταση;;;
σε τι αυτοκινητο θα προτιμουσεςνα βρισκεσαι εκεινη την στιγμη;;
ενα αυτοκινητο που συγχωρει λογω μεγαλυτερης ενεργητικης ασφαλειας ή που θα σε τιμωρησει λογω ελλειψης αυτης;;
οσο για το πως θα χαρουν οι οδηγοι τα αλογα των οχηματων τους οδηγωντας τα στους αθλιους ελληνικους δρομους αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια που ομως κανενας δεν την λαμβανει υπ οψιν του.
γιατι με την λογικη αυτη θα επρεπε ολοι στην ελλαδα να κυκλοφορουν με οχηματα τυπου jeep και αυτο φυσικα ουτε γινεται και ουτε προκειται ποτε να γινει. -
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ alexatrag ΚΑΙ georgetabs, ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ. ΣΥΝΗΘΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ 206 ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ Η 1,6lt ΜΕ ΤΑ 110 ΑΛΟΓΑ. ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑ (ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ... )ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΗ 2lt), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΜΑΖΕΥΩ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ 6ΜΗΝΟ ΛΕΦΤΑ (ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΑ )
ΒΕΒΑΙΑ, ΜΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΔΙΝΕΙ ΚΥΡΟΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΕΙΡΑ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΠΕΙΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΑ...), ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΚΑΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ GOLF Η VW ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΑΡΑ 4-5% (ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ) ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΕΓΑΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ). ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ PHAETHON. ΟΧΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΕΡΔΟΣ (ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ), ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ 6ΚΥΛΙΝΔΡΑ GOLF. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ...
-
Αναγκαστικά θα συμφωνήσω με το markvag, αφού από την επιλογή μου στο αυτοκίνητο που τελικά αγόρασα είναι... προφανής η συμφωνία μου.
-
Κάθε εταιρία χρειάζεται μία τοπ έκδοση σε κάθε μοντέλο, 1ον από θέμα μάρκετινκ (είναι το μοντέλο που μπαίνει στις διαφημίσεις και στις μπροσούρς με τις φαρδιές ζάντες και τα αεροδυναμικά) και 2ον είναι η καταξίωση του μοντέλου. Αν έχει τώρα και καλά οδηγικά χαρακτηριστικά ακόμη καλύτερο. Σίγουρα δεν είναι τα πιο εμπορικά (λόγο της τιμής τους βέβαια) αλλά λειτουργούν σαν κράχτής για τα μικρότερα μοντέλα.
-
Φίλε μου PapaZent, καθώς γνωρίζεις είναι ένα μημητικό και αδηφάγο ών.
Κάποτε σε μια παλαιότερη εποχή, τότε που τα πρώτα συστήματα hifi κάνανε την εμφάνισή τους, το μόνο που ρώταγε ο κάθε υποψήφιος αγοραστής ήταν το πόσα watts βγάζει. Τίποτε άλλο.
Μετά ήλθαν τα αυτοκίνητα. Το ίδιο σκηνικό. Πόσα άλογα βγάζει και πόσους αερόσακους έχει.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τα computers. Στα πόσα mHZ τρέχει.
Δεν ξέρω γιατί μας συμβαίνει αυτό. Πιθανολογώ όμως ότι ανάλογα με την ισχύ της κάθε μηχανής μου έχουμε, έχουμε και το ανάλογο αντριλίκι. Μεγάλη ισχύ (watts, άλογα, mHZ) μεγάλο και το αντριλίκι μας! -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Εξηγήστε μου σας παρακαλώ πως μια GTA(κούκλα, δεν λέω) θεωρείται ποιο ολοκληρωμένη απο μία δίλιτρη 147; Πόσες φορές θα χρησιμοποιηθεί το potential που διαθέτει ως κατασκευή; Στη χώρα μας μπορεί και καμμία...Τωρα που θα φτιάξουν και όλες τις λακούβες στους δρόμους θα μπορείς να αναπτύσεις 200 km άνετα στους δρόμους της Αθήνας
Που πάμε...;