Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερες/Ταχύτερες Συγκοινωνίες=Αποκέντρωση?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καλύτερες/Ταχύτερες Συγκοινωνίες=Αποκέντρωση?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    25
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
      Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
      Για λέγετε!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kouk last edited by

        Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
        Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
        Για λέγετε!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
          Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
          Για λέγετε!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hunter last edited by

            ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΠΟΔΑ.ΔΗΛΑΔΗ,ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΕΙΕΣ,ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΕΙΕΣ,Κ.Λ.Π. ΕΚΤΟΣ ΚΕΝΤΡΟΥ(ΑΘΗΝΑ).
            ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΠΙΟ ΕΞΩ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΥΜΦΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.
            ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kilo last edited by

              Φίλε μου kouk, το θέμα της αποκέντρωσης νομίζω ότι τα έχουμε πεί και παλαιότερα.
              Ευτυχώς είχα την τύχη μικρός να γνωρίσω την Αθήνα πολύ-πολύ διαφορετική απο αυτή που την καταντήσαμε σήμερα.
              Και βέβαια για το χάλι της δεν ευθύνεται μόνο το Ελληνικό κράτος με τις παραβλέψεις και όλα τα υπόλοιπα που όλοι γνωρίζουμε, αλλά και όλοι εμείς καθώς και οι πατεράδες μας που τόσο ασυλόγιστα παραδώσαμε τις όμορφες μονοκατοικίες μας, με την αυλή και το κήπο τους στην άναρχη πολυκατοικιοποίηση, και στοιβαχτήκαμε όλοι ο ένας επάνω στον άλλο σα τα ζώα. Αν και τα ζώα μάλλον διαθέτουν περισσότερο χώρο για τον εαυτό τους.
              Αυτό δεν θέλαμε?
              Τώρα τι άραγε ζητάμε?
              Μα την αλήθεια τώρα, ναι τώρα ας το απολαύσουμε!
              Σκοτώσου τώρα με τον γείτονα σου για μια θέση πάρκιν.
              Στάθμευσε τώρα τον τετράτροχό σου τενεκέ που τον πλήρωσες κάποια μιλιόνια μισό στο πεζοδρόμιο και μισό στο δρόμο.
              Ετσι όπως όλα άναρχα και άπληστα έγιναν στην πάλαι ποτέ ωραία Αθήνα μας, έτσι λοιπόν και θα τη ζήσουμε. Και αν περιμένεις να δείς καλυτέρευση μέσω των έργων που γίνονται, μάλον πεφτεις σε μέγα λάθος. Οσα Μετρό και Τράμ και αν γίνουν, όσοι νέοι δρόμοι και αν ανοιχθούν, το πράγμα δεν αλλάζει. Θα είναι το ίδιο και θα χειροτερεύει κάθε ημέρα.
              Και βέβαια μέσα σε όλα αυτά δεν υπάρχει ούτε η πολιτική βούληση να γίνει μια σωστή αποκέντρωση, κάτι που θα έδεινε ζωή στην επαρχία, θα υπήρχαν και κίνητρα για να γυρίσει ο κόσμος προς τα εκεί. Για παράδειγμα αναφέρω το εξής. Ξέρεις πόσος κόσμος εργάζεται γύρω απο ένα υπουργείο? δηλαδή επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία ενός τέτοιου οργανισμού. Θα έλεγα αρκετά. Για λοιπόν φαντάσου ότι υπήρχαν πολιτικοί με άντερα που θα μετέφεραν το υπουργείο γεωργίας στη Λάρισσα, δηλαδή στο Θεσσαλικό κάμπο που είναι η κύρια πηγή των γεωργικών προϊόντων. Πόσος λοιπόν κόσμος θα ακολουθούσε? Και πόσος κόσμος απο την Θεσσαλία που σκεφτεται να έλθει στην Αθήνα θα παρέμενε εκεί. Γιατί η φυσική θέση αυτού του υπουργείου είναι εκεί, μέσα στην παραγωγή και τα προβλήματα. Το ίδιο θα μπορούσα να πώ για το υπουργείο στρατιωτικών. Στην Θεσσαλονίκη είναι η θέση του. Κατα αυτό τον τρόπο θα υπήρχε η περίπτωση να γίνει κάποια σοβαρή αποκέντρωση.
              Αλλά, τι λέτε καλέ?
              Να φύγουμε απο την Αθήνα?
              Να πέσουν οι τιμές των διαμερισμάτων?
              Να χάσουμε την νυχτερινή μας ζωή? Αν και νομίζω ότι πλέον στην επαρχία κάνουν καλύτερη νυχτερινή ζωή απο εμάς εδώ στην Αθήνα.
              Ονειρα θα μου πείς. Ναι, πράγματι όνειρα είναι. Η Αθήνα θα χειροτερεύει κάθε μέρα, και εμείς θε έχουμε θέμα συζήτησης την αποκέντρωση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                abc last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
                Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
                Για λέγετε!!

                Το πρόβλημα έχει λυθεί σε ευρωπαικές μεγαλουπόλεις εδώ και πολλά χρόνια.Το βρίσκω ανούσιο να συζητάμε. Εκείνο που πρέπει να κάνουμε είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας και να μάθουμε απο αυτές τις χώρες. Οι καλύτεροι και περισσότεροι δρόμοι δέν είναι λύση, αλλά φαύλος κύκλος. Καιρός να θυμηθούμε το ποδήλατο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης abc έγραψε:

                  Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
                  Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
                  Για λέγετε!!

                  Το πρόβλημα έχει λυθεί σε ευρωπαικές μεγαλουπόλεις εδώ και πολλά χρόνια.Το βρίσκω ανούσιο να συζητάμε. Εκείνο που πρέπει να κάνουμε είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας και να μάθουμε απο αυτές τις χώρες. Οι καλύτεροι και περισσότεροι δρόμοι δέν είναι λύση, αλλά φαύλος κύκλος. Καιρός να θυμηθούμε το ποδήλατο.

                  Δεν υπάρχει χώρα που σταματήσανε να φτιάχνουν δρόμους και πήραν τα ποδήλατα.

                  Προφανώς χωρίς δρόμους ταχείας κυκλοφορίας δεν μπορεί να υπάρξει αποκέντρωση.

                  Αλλα, στην Ελλάδα δεν πρόκειται να γίνει τίποτε, όπως δεν εγινε τίποτε τα τελευταία 20 χρόνια. Γι'αυτό είμαστε και εμέις εδώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kilo last edited by

                    Ο χρήστης abc έγραψε:

                    Ξεκινώντας απο το thread για το GTI,θα ήθελα να συζητήσουμε το αν πιστεύουμε πως με καλύτερους αυτοκινητόδρομους που να καλύπτουν μεγαλύτερες περιοχές της χώρας και την βελτίωση των σιδηροδρόμων θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα η αποκέντρωση.
                    Ετσι ωστε να αδειάσει η ρημάδα η Αθήνα και να ζωντανέψει η υπόλοιπη χώρα!!
                    Για λέγετε!!

                    Το πρόβλημα έχει λυθεί σε ευρωπαικές μεγαλουπόλεις εδώ και πολλά χρόνια.Το βρίσκω ανούσιο να συζητάμε. Εκείνο που πρέπει να κάνουμε είναι να ανοίξουμε τα μάτια μας και να μάθουμε απο αυτές τις χώρες. Οι καλύτεροι και περισσότεροι δρόμοι δέν είναι λύση, αλλά φαύλος κύκλος. Καιρός να θυμηθούμε το ποδήλατο.

                    Ναι, μπορεί το πρόβλημα να έχει λυθεί σε άλλες Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, αλλά εκεί έχουν άντερα να το κάνουν και απο την άλλη η νοημοσήνη των εκεί ιθαγενών δεν έχει καμία σχέση με τη δική μας, και συναινούνε για το δημόσιο ώφελος. Τι θέλω να πώ με αυτό. Για παράδειγμα, όλοι κάποια στιγμή θε έχουμε μπολιτιάρει στο δρόμο απο την γέφυρα της Χαλκίδας μέχρι την εθνική. Ο δρόμος αυτός παρουσιάζει χειμώνα και καλοκαίρι αρκετή κίνηση. Αντε να πεί λοιπόν το σύστημα κάνω διαπλάτινση του δρόμου. Τότε εσύ που έχεις οικόπεδο και θα στο πάρει ο δρόμος, πρώτος θα βγείς και θα βάλεις τις φωνές ότι σου τρώνε την περιουσία σου. Ασε που στη συνέχεια θα βγούνε οι φερυμποτατζήδες Ωροπού/Ερέτριας και θα φωνάζουνε ότι τους κόβουνε το ψωμί τους. Και άντε τότε παράθυρα και εισαγγελάτοι στη TV. Και βέβαια οι ευθραυστοι πολιτικοί μας θα αποφανθούν ότι είναι παράνομο και αντισυνταγματικό το έργο που προγραμματίζεται. Μα τι λέτε τώρα να χάσουν τους ψηφοφόρους τους για να περνάς εσύ άνετα το δρόμο? Δεν είμαστε καλά. Θυμηθήτε μόνο τι έγινε με τις εκτάσεις για το αεροδρόμιο στα Σπάτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      salome last edited by

                      Ανοιξες ένα τεράστιο θέμα. Η αποκέντρωση προϋποθέτει πάρα πολύ καλή μελέτη και οργάνωση, πράγμα που δεν χωράει η τσαπατσουλιά μας. Εκτος από καλούς δρόμους και συγκοινωνίες θα πρέπει να δωθούν και πολλά κίνητρα. π.χ. φοροαπαλαγές, οικόπεδα σε δύσβατες περιοχές, νοσοκομειακή περίθαλψη

                      Μία πολύ καλή ιδέα είναι αυτή με την μετακίνηση των Υπουργείων που δεν την είχα ξανακούσει ποτέ.

                      Οσο για την βραδινή ζωή της Αθήνας μην γελιόμαστε. Οι περισσότεροι γνωστοί μου το πολύ να πανε σε καμια ταβέρνα για φαϊ. Μπουζούκια, Μέγαρο ή Θέατρο αντε να πανε 1 φορά το χρόνο. Πιο συχνά κατεβαίνουν από επαρχία παρά πανε οι Αθηναίοι.

                      Παντως με τα έργα που γίνονται και καποια στιγμή θα ολοκληρωθούν έχω ακούσει μερικούς να λένε οτι θα πανε να μείνουν Λούτσα, Ραφήνα κλπ. Θα κάνουν λιγότερο χρόνο να πανε στην δουλειά τους από ότι τώρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kouk last edited by

                        Η βασική αιτία που ο πληθυσμός άρχισε να μαζεύεται στην Αθήνα στα τέλη της δεκαετίας του 40 ήταν ο εμφύλιος.Στην δεκαετία του 60 το 2ο κύμα αφορούσε στην απασχόληση σε εργοστάσια που άνοιγαν -σχεδόν όλα- στον Νομό Αττικής!!
                        Απο τότε μέχρι σήμερα πολλά εχουν αλλάξει.
                        Κυρίως το μπούχτισμα πλέον του κόσμου με το τέρας που λέγεται Αθήνα. Οπως λέει και η salome οι Αθηναίοι εχουν απλώς την δυνατότητα να πάνε κάπου.Οι ρυθμοί ζωής όμως δεν το επιτρέπουν στους περισσότερους.
                        Θα μου επιτρέψετε να σημειώσω όμως οτι σαφώς και η βελτίωση των οδικών,σιδηροδρομικών και τηλεπικοινωνιακών 'αξόνων' θα επιτρέψει την ταχύτερη αποκέντρωση.
                        Τα Υπουργεία είναι στο σχέδιο απο το 1985 και μάλιστα ακόμα έλεγαν για μεταφορά του Νυστάθμου απο την Σαλαμίνα,του ΚΕΒΟΠ,του Υπουργείου Αιγαίου τότε στην Σάμο ή την Σύρο κλπ κλπ.
                        Ομως,αν κάποιος (απο εμάς) μπορούσε να μένει Χαλκίδα και να μπορεί σε 30' να βρίσκεται στην Αθήνα γιατι να μην πάει να μείνει εκεί?!!Η ακόμα και να γυρίσει στον τόπο καταγωγής του αλλα να μπορεί να πάρει μέσω Ιντερνετ οτι πιστοποιητικό χρειάζεται έχοντας Νοσοκομείο,Αστυνομία και Υπηρεσίες εκει που βρίσκεται!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          skullone last edited by

                          Νίκο, καλά τα λέμε όλοι για μετακίνηση υπηρεσιών, νοσοκομείων κλπ στην επαρχία... Ποιος όμως γιατρός ή άλλος υπάλληλος θα ξεκουβαλήσει να πάει εκεί; Όλοι θα βάλουν μέσο (κι αυτό ακριβώς γίνεται) να πάνε στην πλησιέστερη μεγάλη πόλη. Υπάρχουν σχολεία τα οποία δε λειτουργούν ή υπολειτουργούν, γιατί οι καθηγητές βάλανε μέσο και πήγανε σε κοντινή μεγαλούπολη. Το ίδιο ισχύει και για τα κέντρα υγείας και νοσοκομεία, τα οποία λειτουργούν με ελλιπές προσωπικό και ακόμα ελλιπέστερο εξοπλισμό.

                          Άρα, έχουμε τον εξαναγκασμό σε μετανάστευση λόγω έλλειψης ευκαιριών για βιοτικό επίπεδο: υγεία, παιδεία, υπηρεσίες, διασκέδαση.

                          Έχουμε και τον συγκεντρωτισμό των επιχειρήσεων στις μεγαλουπόλεις, ο οποίος προϋπήρχε ούτως ή άλλως, και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε. Υπάρχει λύση σε όλα αυτά;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kouk last edited by

                            Ευτυχώς στην ζωή δεν υπάρχουν αδιέξοδα.Η λύση πάντα υπάρχει.Αρκει να 'σπάσει' ο φαύλος κύκλος.
                            Μην βλέπεις τα πράγματα ετσι.Σκέψου αν σε μια πολη 3000 κατοίκων (πχ Κύμη) μετακινηθούν για μόνιμη εγκατάσταση 100 άνθρωποι (αύξηση 3,5%) τι πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις θα εχουν στην κατανάλωση και αρα στην μικροοικονομία του τόπου.
                            Σε χωριο των 20 κατοίκων εγκαταστάθηκαν 8 άνθρωποι και άνοιξε καφενείο/ταβέρνα/μπακάλικο (all in one-μην τρελαθούμε ετσι?!!).
                            Θελω να πω οτι ο κόσμος -πιστεύω- οτι θέλει να γυρίσει πίσω στην ιδιαίτερη πατρίδα του.Οι 'εξοδοι' του Πάσχα και του όποιου τριήμερου δείχνουν και τους δεσμούς που ακόμα υπάρχουν (ευτυχώς).
                            Αλλα αν θέλω 2+ ώρες για να πάω Κύμη το μέρος θα είναι απομονωμένο ετσι κι αλλοιώς.Οπότε τι γιατροί τι δικηγόροι τι τι...αστα...!!!Αν η απόσταση όμως είναι 1,5 ώρα (εχει διαφορά 25%) και τότε ισως να δημιουργηθούν και ευκαιρίες απασχόλησης κλπ κλπ κλπ.

                            Πάντως ωραίος διάλογος,ας συνεχίσουμε!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              skullone last edited by

                              Πολύ σωστό το παράδειγμά σου. Το ζήτημα όμως είναι πως πάρα πολλοί δυσανασχετούν όταν τους ανατίθεται υπηρεσία σε μέρη με μικρό πληθυσμό και βάζουν λυτούς και δεμένους για να πετύχουν μετάθεση σε πιο κεντρικά μέρη. Θα έλεγε κανείς ότι μια - δυστυχώς - μεγάλη μερίδα των εργαζομένων, και ιδίως των δημοσίων υπαλλήλων, θεωρεί ταπείνωση το να υπηρετεί σε τέτοια μέρη.

                              Έχεις μεν δίκιο για το ότι ο κόσμος θέλει να γυρίσει πίσω στα χωριά. Υπάρχει αυτή η τάση, μόνο που για να γίνει κανονικό ρεύμα επιστροφής (και δε μιλώ για επιστροφή συνταξιούχων, δηλαδή απόσυρση πολιτών, να εξηγούμαστε), πρέπει να δοθούν κίνητρα, να υπάρξει σχεδιασμός (ακόμα και αρχιτεκτονικός - να μην τσιμεντώνει και μπαζώνει ο καθένας τα πάντα) και, βεβαίως, υποστήριξη σε επίπεδο υπηρεσιών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                kilo last edited by

                                Φίλοι μου πολύ ωραία αυτά που λέγονται σε αυτό το topic. Μακάρι να μπορούσαν και να γίνουν πραγματικότητα. Αλλά, δεν το βλέπω.
                                Για να φανταστούμε ότι σε κάποια δεδομένη στιγμή γίνεται η αποκέντρωση και μεταφέρεται στην επαρχία απο ένα έως δυόμιση εκατομοίρια κόσμος. Ξέρετε τι πρόκειται να συμβεί στην Αθήνα?

                                • Αμεση κατάρευση της αγοράς κατοικιών.
                                • Μείωση τζίρου και κλείσιμο χιλιάδων επιχειρήσεων.
                                • Κατακόρυφη αύξηση ανεργείας.
                                  Θα μου πείτε τώρα ότι οι επιχειρήσεις που θα κλείσουν θα μεταφερθούν σιγά-σιγά στην επαρχία, και θα δημιουργηθούν και πάλι θέσεις εργασίας. Ναι αλλά αυτό θα χρειαστεί χρόνο, και απο την άλλη δεν ξέρουμε το κατά πόσο ένας επιχειρηματίας θα θελήσει να ξαναφτιάξει την επιχείρησή του κάπου αλλού αφού η προσωρινή χασούρα του θα είναι μεγάλη. Το μεγαλύτερο βέβαια πλήγμα θα είναι στη αγορά κατοικίας. Φανταστείτε χιλιάδες διαμερίσματα που θα βρίσκονται άδεια χωρίς να υπάρχει ζήτηση. Τι θα γίνει με τις τράπεζες που όπως πάει σε λίγο θα έχουν ολόκληρες περιοχές να βγάλουν στο σφυρί.
                                  Λοιπόν μην αυταπατάστε. Δεν πρόκειται να γίνει ποτέ αποκέντρωση. Δεν το επιτρέπουν τα συμφέροντα που δοιηκούν αυτό τον τόπο.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • Y
                                  yannis-chalkiracingclub last edited by

                                  Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                  Καιρός να θυμηθούμε το ποδήλατο.

                                  Δεν υπάρχει χώρα που σταματήσανε να φτιάχνουν δρόμους και πήραν τα ποδήλατα.

                                  Αγη, πριν 2 χρονια που ημουνα στο Βελγιο για 2εβδομαδες 'επαθα' οταν ειδα τη συντριπτικη πλειοψηφια των κατοικων να κινειτε με ποδηλατα!
                                  Δεν θα ξεχασω ποτε, τα parking για τα ποδηλατα στη Γανδη. Μιλαμε για χιλιαδες ποδηλατα παρκαρισμενα το ενα διπλα στο αλλο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    skullone last edited by

                                    Καλά όμως... Πώς τα ξεχωρίζουν μέσα σ'αυτόν τον πανικό από ποδήλατα, μέσα στα οποία πολλά θα είναι όμοια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης kilo έγραψε:
                                      Για λοιπόν φαντάσου ότι υπήρχαν πολιτικοί με άντερα που θα μετέφεραν το υπουργείο γεωργίας στη Λάρισσα, δηλαδή στο Θεσσαλικό κάμπο που είναι η κύρια πηγή των γεωργικών προϊόντων. Πόσος λοιπόν κόσμος θα ακολουθούσε? Και πόσος κόσμος απο την Θεσσαλία που σκεφτεται να έλθει στην Αθήνα θα παρέμενε εκεί. Γιατί η φυσική θέση αυτού του υπουργείου είναι εκεί, μέσα στην παραγωγή και τα προβλήματα. Το ίδιο θα μπορούσα να πώ για το υπουργείο στρατιωτικών. Στην Θεσσαλονίκη είναι η θέση του. Κατα αυτό τον τρόπο θα υπήρχε η περίπτωση να γίνει κάποια σοβαρή αποκέντρωση.

                                      Συμφωνώ με το όλο ποστ, εκτός του Υπουργείου Αμύνης. Αυτό πρέπει να είναι στην πρωτεύουσα... Και στις άλλες χώρες το ίδιο δε γίνεται;

                                      Πάντως ο λόγος που το Υπ. Γεωργίας δεν πάει στην Λάρισσα είναι απλός... Εδώ δεν μπορούνε να τα βγάλουν πέρα με τους αγρότες εξ αποστάσεως, θα πάνε δίπλα τους; Για να τους λιντσάρουν; Δυστυχώς την αποκέντρωση την βλέπω να έρχεται... Θα χίνει ΤΕΤΟΙΟ χάλι η Αθήνα που θα ξενιτευτούμε όλοι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Δηλαδή αποκέντρωση λόγω ανάγκης και οδηγούμενη εκ των πραγμάτων.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          οι ελληνες πραγματικα μερικες φορες αγγιζουμε τα ορια της σχιζοφρενειας οσον αφορα το θεμα του που κατοικουμε και που θα θελαμε να κατοικουμε.

                                          π.χ οσοι μενουν στα μεγαλα αστικα κεντρα [οχι ολοι φυσικα] θα ηθελαν να μετακομησουν στην επαρχια για καλυτερο επιπεδο ζωης, για να μεγαλωσουν τα παιδια τους πιο κοντα στην φυση, για να απαλλαγουν απο το αγχος της μεγαλουπολης κλπ κλπ κλπ γιαυτο ισως κανουν εξοχικα για να παιρνουν λιγο καθαρο αερα και μετα παλι πισω στην βρωμα στο αγχος και στο καυσαεριο

                                          απο την αλλη οσοι ζουν στην επαρχια [οχι ολοι φυσικα] εχοντας και καποιο κομπλεξ ισως απεναντι στους προηγουμενους ....εχουν σαν ονειρο τους να ζησουν σε καποια μεγαλουπολη νομιζοντας οτι θα ζουν καλυτερα και θα αποκτησουν και εναν ....αερα πρωτευουσιανου εστω και σε επιπεδο νομου οταν ομως το πραγματοποιησουν αρχιζουν και νοσταλγουν τις..... κοτουλες τα κατσικακια και το ζυμωτο ψωμι του χωριου τους ........ή λοιπον γυριζουν παλι πισω ή αφου εχουν δημιουργησει υποχρεωσεις αρχιζουν και σκεφτονται οπως οι πρωτοι.

                                          φαυλος κυκλος μου φαινεται......................

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                                            οι ελληνες πραγματικα μερικες φορες αγγιζουμε τα ορια της σχιζοφρενειας οσον αφορα το θεμα του που κατοικουμε και που θα θελαμε να κατοικουμε.

                                            π.χ οσοι μενουν στα μεγαλα αστικα κεντρα [οχι ολοι φυσικα] θα ηθελαν να μετακομησουν στην επαρχια για καλυτερο επιπεδο ζωης, για να μεγαλωσουν τα παιδια τους πιο κοντα στην φυση, για να απαλλαγουν απο το αγχος της μεγαλουπολης κλπ κλπ κλπ γιαυτο ισως κανουν εξοχικα για να παιρνουν λιγο καθαρο αερα και μετα παλι πισω στην βρωμα στο αγχος και στο καυσαεριο

                                            απο την αλλη οσοι ζουν στην επαρχια [οχι ολοι φυσικα] εχοντας και καποιο κομπλεξ ισως απεναντι στους προηγουμενους ....εχουν σαν ονειρο τους να ζησουν σε καποια μεγαλουπολη νομιζοντας οτι θα ζουν καλυτερα και θα αποκτησουν και εναν ....αερα πρωτευουσιανου εστω και σε επιπεδο νομου οταν ομως το πραγματοποιησουν αρχιζουν και νοσταλγουν τις..... κοτουλες τα κατσικακια και το ζυμωτο ψωμι του χωριου τους ........ή λοιπον γυριζουν παλι πισω ή αφου εχουν δημιουργησει υποχρεωσεις αρχιζουν και σκεφτονται οπως οι πρωτοι.

                                            φαυλος κυκλος μου φαινεται......................

                                            Egw exw zisei kai stin eparxia kai stin A8ina. Oi apopseis mou:

                                            Stin eparxia yparxei ftwxia kai mizeria (milame gia mikres polis kai xwria oxi megales polis kai kosmopolitika nisia). Einai poly dyskolo na breis kalo spiti na meineis kai akoma poio dyskolo na breis kapoia douleia na kaneis. H mera pernaei perissotero stin kafeteria.

                                            Stin A8ina, ta pragmata einai poly kalytera. Se ena metrio proastio opws px to Marousi to epipedo zwis einai kalitero apo ka8e eparxiaki poli. Spania kobetai to reuma h to nero (stin eparxia ayto htan ka8e ebdomada). Yparxoun perissotera pragmata na kaneis, perissotero kosmo na deis kai perissoteres douleies. To megalo meion einai h kinisi kai oi dyskoles metafores (aparadekta lewforeia, trolley, eytyxws twra yparxei metro).

                                            Se ka8e periptwsi sas lew oti to epipedo zwis se mia eyrwpaiki poli opws to Amsterdam einai kata poly anwtero ayto tis A8inas. Px ena meso diamerisma sto Amsterdam einai poly anwtero apo ena antistoixo stin A8ina. Episis se aneseis to Toronto einai enan aiwna mprosta. Xaraktirisiko paradeigma: parking sto kentro tis polis einai 6 euro gia oli mera (9-5) kai ta Sabatokyriaka einai 3 euro.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr