Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πέρασμα με κόκκινο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πέρασμα με κόκκινο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    33
    238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Αλλο ένα καυτό θέμα, που αν έχει συζητηθεί σε αυτό το φόρουμ θα ήθελα κάποιος moderator να μου πει γιατί δεν μπορώ να το βρω με την αναζήτηση, είναι το πέρασμα με κόκκινο.

      Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ότι κανένας πια οδηγός δεν σταματάει στο πορτοκαλί και ακόμα και στα πρώτα δευτερόλεπτα του κόκκινου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφορα προβλήματα όπως όταν υπάρχει κίνηση και τα προπορευόμενα οχήματα που πέρασαν κανονικά να σταματήσουν αμέσως μετά το φανάρι και οι άλλοι να γράφουν κανονικά το κόκκινο και να περνάνε κι αυτοί κλείνοντας τον δρόμο στους άλλους που περνάνε κανονικά!

      Επίσης ένα άλλο κλασικό παράδειγμα είναι του ασθενοφόρου και του μπατσικού πού όταν έχει τη σειρήνα πρέπει να παραμερήσουμε και να το αφήσουμε να περάσει ακόμα και με κόκκινο. Τότε συνήθως κάποιος 'έξυπνος' ή πιο σωστά κουτοπόνηρος που ακολουθούν από πίσω περνάνε κι αυτοί εκμεταλευόμενοι το ασθενοφόρο μη λογαριάζοντας ότι μπορεί να πέσει πάνω τους ο άλλος που σταμάτησε μόνο για να περάσει το ασθενοφόρο! Δηλαδή μας προσβάλουν σα να μας λένε 'είσαι μα****ς εσύ και μάγκας εγώ' και δημιουργούν προϋποθέσεις για ατύχημα.

      Και όλα αυτά γιατί; Για να προλάβουμε μερικά λεπτά για να μην πω δευτερόλεπτα από το καθυστερημένο ραντεβού μας ή τη δουλειά που έχουμε να πάμε. Και αν πέσουμε πάνω σε κανέναν άλλο τότε θα φταίμε κιόλας που περάσαμε κανονικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        Αλλο ένα καυτό θέμα, που αν έχει συζητηθεί σε αυτό το φόρουμ θα ήθελα κάποιος moderator να μου πει γιατί δεν μπορώ να το βρω με την αναζήτηση, είναι το πέρασμα με κόκκινο.

        Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ότι κανένας πια οδηγός δεν σταματάει στο πορτοκαλί και ακόμα και στα πρώτα δευτερόλεπτα του κόκκινου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφορα προβλήματα όπως όταν υπάρχει κίνηση και τα προπορευόμενα οχήματα που πέρασαν κανονικά να σταματήσουν αμέσως μετά το φανάρι και οι άλλοι να γράφουν κανονικά το κόκκινο και να περνάνε κι αυτοί κλείνοντας τον δρόμο στους άλλους που περνάνε κανονικά!

        Επίσης ένα άλλο κλασικό παράδειγμα είναι του ασθενοφόρου και του μπατσικού πού όταν έχει τη σειρήνα πρέπει να παραμερήσουμε και να το αφήσουμε να περάσει ακόμα και με κόκκινο. Τότε συνήθως κάποιος 'έξυπνος' ή πιο σωστά κουτοπόνηρος που ακολουθούν από πίσω περνάνε κι αυτοί εκμεταλευόμενοι το ασθενοφόρο μη λογαριάζοντας ότι μπορεί να πέσει πάνω τους ο άλλος που σταμάτησε μόνο για να περάσει το ασθενοφόρο! Δηλαδή μας προσβάλουν σα να μας λένε 'είσαι μα****ς εσύ και μάγκας εγώ' και δημιουργούν προϋποθέσεις για ατύχημα.

        Και όλα αυτά γιατί; Για να προλάβουμε μερικά λεπτά για να μην πω δευτερόλεπτα από το καθυστερημένο ραντεβού μας ή τη δουλειά που έχουμε να πάμε. Και αν πέσουμε πάνω σε κανέναν άλλο τότε θα φταίμε κιόλας που περάσαμε κανονικά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Αλλο ένα καυτό θέμα, που αν έχει συζητηθεί σε αυτό το φόρουμ θα ήθελα κάποιος moderator να μου πει γιατί δεν μπορώ να το βρω με την αναζήτηση, είναι το πέρασμα με κόκκινο.

          Τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ότι κανένας πια οδηγός δεν σταματάει στο πορτοκαλί και ακόμα και στα πρώτα δευτερόλεπτα του κόκκινου με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διάφορα προβλήματα όπως όταν υπάρχει κίνηση και τα προπορευόμενα οχήματα που πέρασαν κανονικά να σταματήσουν αμέσως μετά το φανάρι και οι άλλοι να γράφουν κανονικά το κόκκινο και να περνάνε κι αυτοί κλείνοντας τον δρόμο στους άλλους που περνάνε κανονικά!

          Επίσης ένα άλλο κλασικό παράδειγμα είναι του ασθενοφόρου και του μπατσικού πού όταν έχει τη σειρήνα πρέπει να παραμερήσουμε και να το αφήσουμε να περάσει ακόμα και με κόκκινο. Τότε συνήθως κάποιος 'έξυπνος' ή πιο σωστά κουτοπόνηρος που ακολουθούν από πίσω περνάνε κι αυτοί εκμεταλευόμενοι το ασθενοφόρο μη λογαριάζοντας ότι μπορεί να πέσει πάνω τους ο άλλος που σταμάτησε μόνο για να περάσει το ασθενοφόρο! Δηλαδή μας προσβάλουν σα να μας λένε 'είσαι μα****ς εσύ και μάγκας εγώ' και δημιουργούν προϋποθέσεις για ατύχημα.

          Και όλα αυτά γιατί; Για να προλάβουμε μερικά λεπτά για να μην πω δευτερόλεπτα από το καθυστερημένο ραντεβού μας ή τη δουλειά που έχουμε να πάμε. Και αν πέσουμε πάνω σε κανέναν άλλο τότε θα φταίμε κιόλας που περάσαμε κανονικά

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kouk last edited by

            Σαν ξεχωριστό θέμα δεν θυμάμαι να εχει συζητηθεί.Αλλα σε διάφορα threads σχετικά με την συμπεριφορά μας στον δρόμο εχει αναφερθεί!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sirgus last edited by

              Έχω λάθος εντύπωση ότι το πορτοκαλί διαρκεί λίγο χρόνο?
              στο εξωτερικό τι γίνεται!?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα συζήτησης. Το πέρασμα με κόκκινο απαγορεύεται, πάει και τελείωσε. Όσο για το πορτοκαλί, αν μόλις έχει ανάψει και είσαι έτσι κι αλλιώς έτοιμος να περάσεις (είσαι δηλαδή πολύ κοντά και δε μπορείς να φρενάρεις), πέρνα, αλλιώς φρέναρε και σταμάτα. Κι άσε τους άλλους πίσω να γκρινιάζουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Για το πορτοκαλί το ίδιο ισχύει και στο εξωτερικό. Ο ίδιος χρόνος είναι. Υποτίθεται ότι όταν το δεις από μακριά πρέπει να φρενάρεις σιγά σιγά και να σταματήσεις και όχι να αναπτυξεις ταχύτητα και να περάσεις μόλις ανάψει το κόκκινο. Κάτι που κάνουν ΟΛΟΙ.

                  Τώρα αν είσαι πολύ κοντά φυσικά επιτρέπεται να περάσεις με πορτοκαλί γιατί δεν μπορείς να φρενάρεις γιατί ό άλλος που έρχεται από πίσω θα πέσει πάνω σου. Κι επειτα το απότομο φρενάρισμα χωρίς λόγο απαγορεύεται από τον ΚΟΚ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Πριν ακομα αναψει το πορτοκαλι πολυ ποιο πισω υπαρχει διπλος φωτεινος πορτοκαλι σηματοδοτης που προειδοποιει αρκετα δευτερολεπτα πριν αναψει το κοκινο.Αυτο σημαινει οτι εχεις ΠΑΝΤΑ το χρονικο περιθωριο να σταματησεις με οσα χιλιομετρα κι αν πας.Στην πολη οπου δεν υπαρχει σε δρομους με πυκνη κυκλοφορια παλι προλαβαινεις γιατι δεν ειναι δυνατον να πας με χιλια.Και οποιος περναει με κοκινο ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΙΝΙΣΗ ειναι ΕΓΛΗΜΑΤΙΑΣ ΕΚ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΣ!!!Η ποινη θα επρεπε να ειναι 3000ευρω προστιμο και αφερεση πινακιδες για ενα χρονο.Το εχουν παραχεσει μερικοι..............γκακστερ Αλλα ειπαμε.Για ολα φταιει η υπερβολικη ταχυτητα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      speedaddict last edited by

                      Εγω παντως περασα εστριψα με πορτοκαλι κ με εγραψαν για κοκκινο.Σημειωτεον οτι το περιπολικο ηταν μετα την στροφη κ υπολογιζαν το φαναρι που περασα βλεπωντας ποτε γινεται κοκκινο ενα αλλο φαναρι της διασταυρωσης.Επειδη σε εκεινο το σημειο ειναι λιγο μπλεξιμο εφαγα αδικα προστιμο 157ευρω κ 7 ποντους. Δεν περναω με κοκκινο ποτε αλλα να που την εφαγα κ μαλιστα αδικα!Τι να κανουμε ομως?Ελλαδα ειναι.......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Έπεσες στην περίπτωση με τους φίλους μας τους τσέους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                          Αλλα ειπαμε.Για ολα φταιει η υπερβολικη ταχυτητα

                          Δεν φταίει η υπερβολική ταχύτητα αλλά η αθάνατη ελληνική μαγκιά που πιστεύουμε ότι ΕΜΕΙΣ ξέρουμε καλύτερα από τους άλλους! Και δεν θα μας πουν οι άλλοι τι θα κάνουμε εμείς!
                          Εγωισμός και μαγκιά πάνω απ' όλα! Κι αν κάποιος μας την πέσει γιατί κάναμε κάτι στραβά του ζητάμε και τα ρέστα από πάνω
                          Αθάνατη Ελλαδάρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                            Έχω λάθος εντύπωση ότι το πορτοκαλί διαρκεί λίγο χρόνο?
                            στο εξωτερικό τι γίνεται!?

                            το πορτοκαλι διαρκει αρκετο χρονο σε συναρτηση με το δρομο (οριο ταχυτητας κτλ)

                            Αν πηγαινεις με το οριο ταχυτητας (εστω με 5 παραπανω )
                            το φως αλλαζει σε κιτρινο ενω εισαι κοντα στη διασταυρωση. Θεωρεις οτι αμα σταματησεις υπαρχει πιθανοτητα να χασεις το ελεγχο του οχηματος τοτε περνας. Τωρα αμα πεσεις σε κανενα αστυνομικο τοτε του εξηγεις τι εγινε και εξαρταται απο αυτον να σε αφησει η να σε γραψει. Αν σε γραψει ρωτα γιατι δεν θεωρει οτι η δικαιολογια σου δεν ειναι βασιμη. Μετα πηγαινε στο δικαστηριο αν νομιζεις οτι εχεις δικιο.

                            Βασικα εδω οταν πηρα μαθηματα οδηγησης μου ειπανε για την ιδεα του stale green light που τι σημαινει ειναι οτι αν ερχεσαι απο μακρια και βλεπεις το φως πρασινο μετα φτανεις πιο κοντα και ακομα ειναι πρασινο τοτε θεωρειται οτι ειναι μεν πρασινο αλλα πρεπει να ετοιμαζεται να γινει κιτρινο. Οποτε πρεπει να κοψεις λιγο ταχυτητα και αν αλλαξει το φως να μπορεις να σταματησεις. Υπερβολες; Καμμια φορα και εγω το λεω αυτο. Αλλα δεν θα πιστεψετε ποσες φορες το εχω κανει αυτο με την μηχανη και το φως αλλαζει. Οποτε θα περναγα με αλλα μαλλον με κοκινο.

                            Νικος

                            ΥΓ: επισης με την μηχανη δε περναω κοκινα φωτα. Την τελευταια φορα που εκανα αυτο γιατι αλλαξε απο κιτρινο σε κοκινο ξεκινησε ο απεναντι και δεν μπορεσα να τον αποφυγω και εριξα την μηχανη. Ακομα θυμαμαι καλα τους μολωπες απο το πεσιμο και πως ποναγε η πλατη μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              wantone last edited by

                              Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
                              Για το πορτοκαλί το ίδιο ισχύει και στο εξωτερικό. Ο ίδιος χρόνος είναι. Υποτίθεται ότι όταν το δεις από μακριά πρέπει να φρενάρεις σιγά σιγά και να σταματήσεις και όχι να αναπτυξεις ταχύτητα και να περάσεις μόλις ανάψει το κόκκινο. Κάτι που κάνουν ΟΛΟΙ.

                              Τώρα αν είσαι πολύ κοντά φυσικά επιτρέπεται να περάσεις με πορτοκαλί γιατί δεν μπορείς να φρενάρεις γιατί ό άλλος που έρχεται από πίσω θα πέσει πάνω σου. Κι επειτα το απότομο φρενάρισμα χωρίς λόγο απαγορεύεται από τον ΚΟΚ

                              se orismenes periptwseis stin A8ina to portokali exei meinei ligotero apo 1 defterolepto. Profanws den douleye kala. Alla sto e3wteriko den exw paratirisei akoma ayto to problima.

                              Episis an stamatiseis sto portokali stin A8ina kindineyein na se xtypisoyn, afoy einai profanes oti pernane kai me to kokino gia 1 deutero toulaxiston.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                syele last edited by

                                Ναι, υπάρχει σοβαρό θέμα με το κόκκινο.
                                Πάντως όταν είσαι πολύ κοντά πρέπει να περάσεις όχι μόνο για να μην πέσει πάνω σου ο από πίσω αλλά επειδή το λεει και ο ΚΟΚ. Ο νομοθέτης φαίνεται είχε και κάποια λογική.
                                Πάντως δεν είναι θέμα Ελλάδος μόνο. Και στην Ιταλία (Νότια) γίνεται αυτό και μάλιστα χειρότερα (όχι ότι αποτελεί δικαιολογία...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Ο χρήστης syele έγραψε:
                                  Ναι, υπάρχει σοβαρό θέμα με το κόκκινο.
                                  Πάντως όταν είσαι πολύ κοντά πρέπει να περάσεις όχι μόνο για να μην πέσει πάνω σου ο από πίσω αλλά επειδή το λεει και ο ΚΟΚ. Ο νομοθέτης φαίνεται είχε και κάποια λογική.
                                  Πάντως δεν είναι θέμα Ελλάδος μόνο. Και στην Ιταλία (Νότια) γίνεται αυτό και μάλιστα χειρότερα (όχι ότι αποτελεί δικαιολογία...)

                                  kai ston Kanada psiloginetai alla oxi opws stin Ellada. Stin Ellada einai aytoktonia na stamatiseis se portokali, prepei na to peraseis estw kai an se prolabei to kokkino.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    πολλες φορες δημιουργουνται πολλα προβληματα σε διασταυρωσεις απο την κακη τοποθετηση των φαναριων.

                                    πχ πισω απο κολονες φωτισμου ή δενδρα που μπορει αν ειναι φυλλοβολα να ριχνουν τα φυλλα τους τον χειμωνα για περιπου ομως 7 με 8 μηνες τον χρονο σκεπαζουν τα φαναρια και για να τα δεις πρεπει να βρεθεις σε αποσταση που πλεον δεν μπορεις να φρεναρεις.

                                    ακομα και αυθαιρετα διαφοροι επαγγελματιες διαφημιζουν τις επιχειρησεις τους με ταμπελες που τις φυτευουν στο πεζοδρομιο κρυβοντας το φαναρι.

                                    σε αυτο το θεμα [οπως και σε αλλα βεβαια] οι φωτεινοι σηματοδοτες στην αμερικη δεν εχουν αυτα τα προβληματα γιατι ειναι κρεμαστοι μεσ την μεση του δρομου και ορατοι απροσκοπτα απο μεγαλη αποσταση.
                                    επισης επειδη ειναι τοποθετημενοι απεναντι και οχι στην γωνια τις διασταυρωσης ειναι ορατοι ακομα κι αν καποιος σταματησει λιγο πιο μπροστα και δεν ειναι αναγκασμενος να κρεμεται εξω απο το παραθυρο του ή να περιμενει απο τον συνοδηγο ,αν εχει, να του πει ποτε θα αναψει το πρασινο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Πράγματι, αναρωτιέμαι γιατί δεν κάνουμε στην Ευρώπη αυτό το προφανώς σωστό πράγμα που κάνουν στις ΗΠΑ (και στον Καναδά ? δεν θυμάμαι) να είναι τα φανάρια είτε κρεμασμένα στο κέντρο της διασταύρωσης είτε ακόμα και απέναντι, ώστε να φαίνονται καλύτερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Καλά, στην Ελλαδα το κάνουν κι επίτηδες. Αφού βλέπεις ότι ενώ έχει ανάψει πράσσινο κι είσαι έτοιμος να φύγεις βλέπεις απέναντι αυτοκίνητα να συνεχίζουν να περνάνε μέχρι να περάσεις εσύ ξυστά σχεδόν με τον τελευταίο Κι οσο παει και χειροτερεύει αυτό. Το έβλεπα αυτό το φαινόμενο πριν 5 περίπου χρόνια κυρίως στην Αθήνα και λιγότερο σε άλλες επαρχιακές πόλεις. Τώρα έχει γίνει της μόδας παντού! Υπήρχε τέλος πάντων μια κάποια ευσηνηδησια σε άλλες επαρχιακές πόλεις. Τώρα το κακό παράδειγμα της Αθήνας μεταδόθηκε πάλι παντού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexastrag last edited by

                                          Ο χρήστης nass έγραψε:
                                          Πράγματι, αναρωτιέμαι γιατί δεν κάνουμε στην Ευρώπη αυτό το προφανώς σωστό πράγμα που κάνουν στις ΗΠΑ (και στον Καναδά ? δεν θυμάμαι) να είναι τα φανάρια είτε κρεμασμένα στο κέντρο της διασταύρωσης είτε ακόμα και απέναντι, ώστε να φαίνονται καλύτερα.

                                          και για να κανουμε και λιγο χιουμορ θα μπορουσαν καλλιστα να χρησιμοποιουνται και σαν μεσα αναρτησης των πανο ολων των πολιτικων κομματων κατα την προεκλογικη περιοδο.
                                          να ενα κινητρο για το ΥΠΕΧΩΔΕ KAI ΤΟ ΥΠ.ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.... κλπ κλπ για να το πραγματοποιησουν ....γιατι ειμαι σιγουρος οτι η ομολογουμενως καλυτερη αυτη θεση για τους φωτεινους σηματοδοτες αν επιλεχθει δεν θα ειναι για το καλο μας αλλα για το καλο τους .[τον κακο τους τον καιρο]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexastrag last edited by

                                            Ο χρήστης unusualldriver έγραψε:
                                            Καλά, στην Ελλαδα το κάνουν κι επίτηδες. Αφού βλέπεις ότι ενώ έχει ανάψει πράσσινο κι είσαι έτοιμος να φύγεις βλέπεις απέναντι αυτοκίνητα να συνεχίζουν να περνάνε μέχρι να περάσεις εσύ ξυστά σχεδόν με τον τελευταίο Κι οσο παει και χειροτερεύει αυτό. Το έβλεπα αυτό το φαινόμενο πριν 5 περίπου χρόνια κυρίως στην Αθήνα και λιγότερο σε άλλες επαρχιακές πόλεις. Τώρα έχει γίνει της μόδας παντού! Υπήρχε τέλος πάντων μια κάποια ευσηνηδησια σε άλλες επαρχιακές πόλεις. Τώρα το κακό παράδειγμα της Αθήνας μεταδόθηκε πάλι παντού.

                                            οταν ειμαι πρωτος στο φαναρι μερικες φορες αναλογα με την διαθεση μου [την καλη ή την κακη] και εφ οσον δω οτι αυτοι που περνουν με κοκκινο δεν το κανουν γιατι η διακοπη της κυκλοφοριας τους αναγκασε να παραμεινουν μες την μεση της διασταυρωσης ξεκιναω σχετικα γρηγορα και τους αναγκαζω να φρεναρουν [γιατι αν τρακαρουν θα υποστουν τις συνεπειες τις πραξης τους] και να παραμεινουν μες την μεση να τους κορναρουν και να τους βριζουν ολοι οι υπολοιποι.

                                            αυτο βεβαια βοηθαει οταν το αυτοκινητο που οδηγαει κανεις ειναι παλιο και αν αυτος που παραβιαζει το κοκκινο τελικα δεν φρεναρει εγκαιρα.

                                            επισης οι αγαπημενοι μου ειναι οι οδηγοι φορτηγων και λοιπον μεγαλων βαρεων οχηματων που λογω ογκου νομιζουν οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν εκει ομως ειμαι και τριπλα πιο προσεκτικος [γιατι πραγματι λογω ογκου μπορει να μην προλαβουν να σταματησουν]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr